Замяна на спирачната течност на Фиеста 2006
Публикувано: 03 окт 2009, 18:08
Преди да си купя нова кола,не знаех че спирачната течност се сменя на две години.Предполагам,че и други колеги също не знаят и си карат без проблеми,както правех и аз до сега.Самата замяна ми се струваше доста сложна,но реших да пробвам и не съжалявам,защото се оказа съвсем просто.Предлагам ви едно кратко ръководство за това как можете сами да си смените спирачната течност.
1.Първо е хубаво да си купите 20 кубикова спринцовка,с която да изсмучете съдържанието на резервоарчето.Не допускайте нивото му да падне много под минимума
,а след това го напълнете до гърловината с нова спирачна течност.

2.Понеже нямам помощник,който да помпи на педала,реших да направя нещата по друг начин.Купих си един балон от по-здравите и го срязах на две.Пъхнах двете половинки една в друга(за да стане по здрав)и му изрязах дъното.След което надянах единия край на гърловината на казанчето а другия,на накрайника на компресора.Надувайки балона с 0,5 атмосфери се създава достатъчно налягане, за да тече спирачната течност без проблеми.


3.След като резервоара е пълен с нова течност и балона е надут,можете да си развивате накрайниците на спирачните цилиндърчета и да чакате да се излее от всяко от тях по около 130-140 мл.течност.На всяко цилиндърче махате балона,доливате нова течност и го надувате пак.Много е важно да следите нивото в резервоара да не падне под минимума
.


4.Редът за източване е следния(започва се от най-далечното колело от педала)
задно дясно
предно ляво
задно ляво
предно дясно
съединител
Най-голяма мизерия излезе от съединителя.Всичко друго беше малко по-мътно от цвета на новата течност,но не фрапиращо.Определено новата течност изглежда много по-добре,така че тази операция ми се струва навременна и полезна.В цялата система влязоха около 900 мл.течност.Надявам се информацията да е полезна на някого,защото удоволствието от това да си свършиш сам работата,е страхотно.
1.Първо е хубаво да си купите 20 кубикова спринцовка,с която да изсмучете съдържанието на резервоарчето.Не допускайте нивото му да падне много под минимума


2.Понеже нямам помощник,който да помпи на педала,реших да направя нещата по друг начин.Купих си един балон от по-здравите и го срязах на две.Пъхнах двете половинки една в друга(за да стане по здрав)и му изрязах дъното.След което надянах единия край на гърловината на казанчето а другия,на накрайника на компресора.Надувайки балона с 0,5 атмосфери се създава достатъчно налягане, за да тече спирачната течност без проблеми.


3.След като резервоара е пълен с нова течност и балона е надут,можете да си развивате накрайниците на спирачните цилиндърчета и да чакате да се излее от всяко от тях по около 130-140 мл.течност.На всяко цилиндърче махате балона,доливате нова течност и го надувате пак.Много е важно да следите нивото в резервоара да не падне под минимума



4.Редът за източване е следния(започва се от най-далечното колело от педала)
задно дясно
предно ляво
задно ляво
предно дясно
съединител
Най-голяма мизерия излезе от съединителя.Всичко друго беше малко по-мътно от цвета на новата течност,но не фрапиращо.Определено новата течност изглежда много по-добре,така че тази операция ми се струва навременна и полезна.В цялата система влязоха около 900 мл.течност.Надявам се информацията да е полезна на някого,защото удоволствието от това да си свършиш сам работата,е страхотно.
