Добавка за дизел

Как да живеем съвместно и в разбирателство.
Масла. Антифриз. Автокозметика. Консумативи.
Потребителски аватар
chains
потребител
потребител
Мнения: 1161
Регистриран: 08 мар 2005, 23:25
Модел на автомобила: Mondeo 1.8 TDI `94 CLX Turnier & Focus 1.6 V16 `00 Turnier
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от chains » 16 юли 2006, 19:20

Значи колеги, хубаво е да се слагат добавки към нафтата за профилактика. Никога в РБ не сме сигурни какво ни наливат и затова аз си наливам такава - важното в случая, е че с тяхна помощ се прочистват тръбопроводите, дюзите и т.н което от своя страна прави колата по-икономична, върви по-добре и предпазва от преждевременни аварии. Колкото до използването на двутактово масло - чул съм, че доста подобрява работата /особено при ФВ и ауди - изчезва тракането/, но досега не съм го пробвал, а иначе отзад би трябвало да излиза характерния синкав дим и мирис.

Относно кой коя марка ще си избере зависи най-вече от личните предпочитания, защото съвременния търговси шпионаж действа усърдно и те имат доста близки качества.

Потребителски аватар
technik
потребител
потребител
Мнения: 225
Регистриран: 13 сеп 2006, 22:02
Модел на автомобила: Escort 1.8 CLX diesel '93 combi
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от technik » 02 окт 2006, 23:12

А някой има ли си на идея колко струват добавките на Helios. Гледам че имат най-различни разфасовки.

Потребителски аватар
chains
потребител
потребител
Мнения: 1161
Регистриран: 08 мар 2005, 23:25
Модел на автомобила: Mondeo 1.8 TDI `94 CLX Turnier & Focus 1.6 V16 `00 Turnier
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от chains » 03 окт 2006, 13:20

Значи колега аз ползвам Лики Моли против замръзване и съм доволен - купих я от лук ойл за ~ 17лв. разфасовката от 1л. концентрат за 1000 л. гориво /ползвал съм я вече 2 зими и имам за още толкова/.

01
потребител
потребител
Мнения: 130
Регистриран: 07 фев 2005, 07:04
Модел на автомобила: София
Местоположение: ФОРД ТРАНЗИТ
Status: Извън линия

Re: Добавка за дизел

Мнение от 01 » 11 окт 2006, 20:18

Georgiev написа:Каква добавка за нафтата е най-добре да използвам. Досега не съм карал дизел, но четох във форума , че може да се ползва Газ за горене или да се слага по 100 - 200 грама на 10 литра нафта обикновенно двигателно масло. Помпата се мажела по - добре а било и по добре за дюзите.
Забелязах че по бензиностанциите има различни видове добавки. Някой имали някакви впечатления към определена добавка и необходимо ли е използването им?
Вижте за ориентация и цени:
http://www.emk-33.com/www/index.php?opt ... &Itemid=74" onclick="window.open(this.href);return false;

Потребителски аватар
Dundee
потребител
потребител
Мнения: 852
Регистриран: 22 яну 2006, 14:48
Модел на автомобила: Mondeo Mk4 2.5T
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от Dundee » 25 окт 2006, 17:17

Маслото в нафтата ще пречи ли през зимата - дали няма да я "сгъстява" допълнително?
Изображение

ReDFiRe
потребител
потребител
Мнения: 5
Регистриран: 09 ное 2006, 00:00
Модел на автомобила: Ford Sierra 2.3 D
Местоположение: Карнобат
Status: Извън линия

Мнение от ReDFiRe » 09 ное 2006, 00:18

Незнам но след това което прочетох тук определено слагам масло в нафтата и добавка...И какво масло и коя добавка ще ми препорачате че колата ми наистина е тромава.. двигателя голям но само 67 кончета... не ми харесва

Потребителски аватар
Атанас
потребител
потребител
Мнения: 857
Регистриран: 18 окт 2006, 15:36
Модел на автомобила: Mondeo MK2 1.8TDI в сърцето ми
Mondeo MK3 2.2TDCI
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от Атанас » 09 ное 2006, 11:02

Препоръчаха ми комбинацията Кастрол ТДА и двутактово масло. Имам чувство, че двигателя работи "по-меко", но може да е чисто субективно. Кастрола го дават за постоянна употреба.
Колега е правил тестове в лаборатория на добавки против замръзване и каза, че тези на Лики Моли за нищо не ставали. Добавките на Хелиос били добри.
Това, което трябва да се знае, че добавките действат по различен начин на различната нафта - на едно гориво ефекта е много добър, но на друго не

Mondeo18TDI96
потребител
потребител
Мнения: 554
Регистриран: 06 дек 2004, 11:51
Модел на автомобила: Mondeo 1.8TD (1996 ... в пенсия) & C4 1.6HDi(2009) & Avensis 2.0 D-4D (2010)
Status: Извън линия

Мнение от Mondeo18TDI96 » 09 ное 2006, 11:29

маслото в нафтата скапва катализатора (ако ви пука за него !)

в книгата за мондео пише че дори ако маслото на двг-то е над "max" може масло да запуши катализатора (Кво остава ако сипиш масло в резервоара !?)

Потребителски аватар
Georgiev
потребител
потребител
Мнения: 259
Регистриран: 22 апр 2006, 23:58
Модел на автомобила: Fiesta 1.1 моно, 93 г
Escort 1.6 L
Peugeot 307 2.0 HDI
Peugeot 106 1.1 i
Skoda Fabia 1.4 MPI
Местоположение: Разград
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Georgiev » 09 ное 2006, 12:30

Стигнах до извода да не слагам добавки, и беэ това достатъчно боклуци има в нея, че и аз да слагам.Не знам на какво ще попадна

Потребителски аватар
Dundee
потребител
потребител
Мнения: 852
Регистриран: 22 яну 2006, 14:48
Модел на автомобила: Mondeo Mk4 2.5T
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от Dundee » 10 ное 2006, 22:15

Абе нали слагаме това масло за да се грижим за помпата. На мен като че ли ГНП ми е по-мила от катализатора.

А и не съм сигурен че имам катализатор *00118* погледнете снимката и който е в час да каже какво е това? Не съм пипал нищо по изпускателната система, откакто я купих. Внесена е от Италия, първата и регистрация тук е на моето име.
Прикачени файлове
2006-07-31-13-01-29.jpg
Катализатор или резонатор?
Изображение

Потребителски аватар
snaiperisto
потребител
потребител
Мнения: 963
Регистриран: 11 мар 2006, 22:59
Модел на автомобила: Мондео , Ескорт кабрио...и Honda CBR 600F3
Местоположение: София-Кв. Бенковски
Status: Извън линия

Мнение от snaiperisto » 10 ное 2006, 22:23

Mondeo18TDI96 написа:маслото в нафтата скапва катализатора (ако ви пука за него !)

в книгата за мондео пише че дори ако маслото на двг-то е над "max" може масло да запуши катализатора (Кво остава ако сипиш масло в резервоара !?)

Това е самата истина...знам го от опит.


А това на снимката по-горе е баш катализатор.
...дрън-дрън...мноо важно...

Потребителски аватар
chains
потребител
потребител
Мнения: 1161
Регистриран: 08 мар 2005, 23:25
Модел на автомобила: Mondeo 1.8 TDI `94 CLX Turnier & Focus 1.6 V16 `00 Turnier
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от chains » 11 ное 2006, 00:17

В книжката пише, че вс. 1.8 тд са с не регулируем катализатор, а дали е така?

Потребителски аватар
Georgiev
потребител
потребител
Мнения: 259
Регистриран: 22 апр 2006, 23:58
Модел на автомобила: Fiesta 1.1 моно, 93 г
Escort 1.6 L
Peugeot 307 2.0 HDI
Peugeot 106 1.1 i
Skoda Fabia 1.4 MPI
Местоположение: Разград
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Georgiev » 11 ное 2006, 02:35

Катализатор трябва да е.Моя е малко по различен.И моята е внесена от Италия.първа регистрация 96 година.

Потребителски аватар
Brock
потребител
потребител
Мнения: 2226
Регистриран: 15 фев 2005, 11:49
Модел на автомобила: Mondeo 1.6 16V - 94г. - комби АГУ
Местоположение: София, Гео Милев
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Brock » 13 ное 2006, 09:26

Dundee написа:Абе нали слагаме това масло за да се грижим за помпата. На мен като че ли ГНП ми е по-мила от катализатора.

А и не съм сигурен че имам катализатор *00118* погледнете снимката и който е в час да каже какво е това? Не съм пипал нищо по изпускателната система, откакто я купих. Внесена е от Италия, първата и регистрация тук е на моето име.
Е това не е катализатор - според мене си е само резонаторно гърне /То даже това си пише на него/.

Катализатора обикновено има още един ламаринен щит, който да го пази от пръски на вода, защото като се нагрее този порцеланов елемент вътре държи много време топло и може да се спука при намокряне. Та въпросния щит ена разстояние от около 1см. от корпуса на гърнето.

:twisted:

T punchev
потребител
потребител
Мнения: 427
Регистриран: 06 ное 2005, 18:55
Модел на автомобила: Mondeo 2.0 Zetec ST
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от T punchev » 13 ное 2006, 11:20

Това с маслото маи са млко краини мерки,но може и да е полезно.Можеби е по добре да се слагат качествени горива и някоя друга добавка! А за запушването то маслото няма спор.Вардбурзите нямат проблем щото нямат какво да запушват!

Потребителски аватар
divinity
потребител
потребител
Мнения: 229
Регистриран: 22 окт 2005, 15:04
Модел на автомобила: Escort 1.8 D
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от divinity » 14 ное 2006, 09:51

Искам да ви предупредя, понеже имах едно мнооо яко трабантче, та затова знам, че двутактовите масла са пълен боклук в момента! Продават какви ли не бъркочи за уж такива масла! Стигнах до там, че да си сипвам нормално масло като го разреждам повече и предварително в туба от 10л.!
Сипвам от кастрол добавката, ама само зимата, за да не замръзва нафтата. Но си направих следния експеримент, минала зима сипах добавката в едно шише от минерална вода 10л, пълно с нафта от ОМВ и оставих в багажника. След два дни имаше лед на дъното :evil: Не знам какво да кажа!
В блока имаме няколко стари камионджии, каращи само дизели, съответно 124Д и омега 2,3Д. Все големи двигатели. Казват ми, че зимата на един резервоар, около 70л сипват едно шише газ и това е! Вярно е, че такива хора не обичат да дават пари за изгъзици като добавките, но винаги си палят колите на -20!
Така че, като свърши кастрола, минавам на газ :twisted: :twisted: :twisted:
Може и по-рано, ако отделя пари за един резервоар! Ама е трудна работа :(

П.С. Очаква ли се да пада цената на нафтата скоро?
"...Искам да съм дизел и да съм такси, Лепа Брена с мен в едно легло да спи..."

Потребителски аватар
kabaka
потребител
потребител
Мнения: 46
Регистриран: 21 сеп 2006, 22:35
Модел на автомобила: Escort 1.8 TDi '99 Комби
Местоположение: Карлово
Status: Извън линия

За добавки

Мнение от kabaka » 06 май 2007, 09:42

Последно си сложих едно шишенце газ на един пълен резервоар.
Двигателя видимо започна да работи по-меко. За паленето и вървенето не усетих някаква разлика. Сега смятам да пробвам с добавка.

Потребителски аватар
naftova pechka
потребител
потребител
Мнения: 288
Регистриран: 05 мар 2007, 11:10
Модел на автомобила: FIESTA II 86г., 1600 D, 54 h.p.
Renault Kangoo 1870 D, 65 h.p.
Местоположение: София
Status: Извън линия

ЗНАЕ ЛИ ЧОВЕК

Мнение от naftova pechka » 05 юли 2007, 17:22

И АЗ СЪМ ЧУВАЛ, ЧЕ БЪЛГАРСКАТА НАФТА, КОЯТО СЕ ПОЛУЧАВА ОТ РУСКИ ПЕТРОЛ БИЛА ПО-БОГАТА НА СЯРА, КОЕТО НЕ СЕ ОТРАЗЯВАЛО ДОБРЕ НА ПОМПАТА. БАЩА МИ СЛАГА НА ДИЗЕЛОВОТО СИ ПЕЖО /ГЛАВНО ПРЕЗ ЗИМАТА/ НА ЕДИН РЕЗЕРВОАР /50 Л./ ПОЛОВИН ТУБА МАСЛО ЗА ДВУТАКТОВИ АВТОМИБИЛИ И СВЕТИЛНА ГАЗ....ОПРЕДЕЛЕНО КОЛАТА РАБОТИ ПО-МЕКО.......СМЯТАМ ДА ПРОБВАМ СЪЩОТО И НА ПЕЧКАТА

john3v
потребител
потребител
Мнения: 126
Регистриран: 17 авг 2006, 19:16
Модел на автомобила: VW Polo 1.9 SDi '99
Местоположение: Ст. Загора
Status: Извън линия

Мнение от john3v » 24 юли 2007, 14:49

Винаги на дизела в БГ му слагах по около литър бензин А95Н на пълен резервоар, т.е. 55л и не е замръзвало нищо, а и вървежа си го биваше.
Изображение

pasajero
потребител
потребител
Мнения: 66
Регистриран: 11 юли 2007, 17:11
Модел на автомобила: Focus 1.8 tddi 2000г. комби
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от pasajero » 08 ное 2007, 11:13

Ako не искате да сипвате нафта от руската, доколкото знам на ЕКО горивата си ги носят дирекно от гърция от тяхна си рафинерия, знам също че ОМВ внасят от Австрия но само Супер 100 - бензина, а всички други горива си ги носят от Бургас, като си слагат съответните подобрители.
Аз конкретно слагам нафта от ЕКО, също съм чувал добри отзиви за присатките на Хелиос и сега като се замисля и те май са гръцки ако се съди по името поне, но честно казано никога не съм усещал разлика колкото и да съм се напъвал да слушам дали работи по-тихо или върви повече колата. :?
Москвич 2140 GT - Совершенная Гоночная Машина

Отговори

Върни се в “ГРИЖИ, ПОДДРЪЖКА И ЕКСПЛОАТАЦИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 6 госта