Страница 2 от 3

Re: Focus 1.6 TDCI смяна ангренажен ремък?

Публикувано: 09 ное 2010, 21:18
от HACKO
nikky написа:"Обикновено се износва така наречения фибър и помпата протича полека, после протича яко, а накрая се износват лагерите и пресрещането на клапаните с буталата става съвсем скоро."
Процеса от протичане до блокиране на помпата, за да повреди ремъка, може да продължи няколко хиляди километри. Трябва да си голям катил да не смениш помпата през това време.

Re: Focus 1.6 TDCI смяна ангренажен ремък?

Публикувано: 09 ное 2010, 22:08
от ЯЛТА
На моята бивша водна помпа , перката и се ронеше , като препечен хляб, ма изрони и 4 клапана !

Re: Focus 1.6 TDCI смяна ангренажен ремък?

Публикувано: 10 ное 2010, 00:11
от Feel The Difference
Горивният филтър може да го смениш и на 100К ама до тогава може да правиш и помпа и дюзи, затова трябва да го сменяш заедно с маслото и да си свиркаш. По-добре да не чакаш да усетиш някакви ясни сигнали, че е задръстен :wink:

ЯЛТА написа:А горивния филтър , може да го смениш, и на 20 000 , и на 30 000 км., той ако се задръсти ще усетиш , и преди това си дава сигнали, - липса на динамика , или кофти палене . Зависи и от това , дали ти е чист резервоара , какво сипваш, как го сипваш, използуваш ли мръсни съдове , и тн. Лошо е ако не обръщаш внимание , аз съм виждал и прокъсана хартия на горивен филтър , и тогава всичките боклуци - в ГНП , много лоша ситуация , но се случва много рядко ! Успех . *00143* *00143* *00143*

Re: Focus 1.6 TDCI смяна ангренажен ремък?

Публикувано: 10 ное 2010, 10:13
от Alexi
DigiPro написа:
nikky написа:"Обикновено се износва така наречения фибър и помпата протича полека, после протича яко, а накрая се износват лагерите и пресрещането на клапаните с буталата става съвсем скоро."

Никак не е нетипична смяната на водна помпа, заедно с ремък - вижте форумите на Мазда, Пежо, Рено... Една водна помпа не е смяна на целия двигател.
Може да метнете едно око и на тази тема - http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 11&t=27769" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false; .
Напълно е прав колегата. Не пестете пари от смяна на водна помпа при смяната на ремъка.
Преди време имахме служебно рено меган 2002г. 1,4 16V. На магистралата с около 130км/ч скъсахме ангренажен ремък заради блокирала водна помпа. Ремонта не беше никак ефтин и от 16 клапана само 2 бяха останали здрави.
а не мога ли да спестя пари купувайки си някакъв по смислен двигател който в обслужването му не влиза да го сменя половината .. водна помпа на 80к ади няма нужда .. че те за 1 година се въртят понякога тия 80к ... а идеята да се върти от ангренажния ремък е малоумна просто

Re: Focus 1.6 TDCI смяна ангренажен ремък?

Публикувано: 10 ное 2010, 10:36
от Pyrhel
Feel The Difference написа:Варианта е ако блокира водната помпа и прескочи(скъса) ангренаж.
Тя тая помпа не блокира ей-така с щракване на пръстите. Дето препоръчват на 80к да се сменя ремък, означава, че и на всеки 80к трябва да сменям и водната помпа ли... Такива работи има и ще има, пишман-сервизите откъде ще се хранят иначе X(:

Пък дали е малоумна или не идеята... Пробезите на тия двигатели си го показват :P

Па тия дето сменят горивния филтър на 100к - евала... И колко пари се спеставят? 40-60 лева? Евала бе... То по тая логика да отида и с четката да позачистя поленовия и въздушния филтри и айде пак същите. Да, ще спестя още 20 лева, но иначе рази'иш ли форда и циганина зимата не работят.

Re: Focus 1.6 TDCI смяна ангренажен ремък?

Публикувано: 10 ное 2010, 10:39
от HACKO
Моя мотор е на 250 000км а може и на 350 000 да е и не е сменяна водната помпа. Като гледам и ролката не е сменяна а предполагам, че поне веднъж в Германия е сменян ремъка.

Re: Focus 1.6 TDCI смяна ангренажен ремък?

Публикувано: 10 ное 2010, 19:47
от DigiPro
HACKO написа:Моя мотор е на 250 000км а може и на 350 000 да е и не е сменяна водната помпа. Като гледам и ролката не е сменяна а предполагам, че поне веднъж в Германия е сменян ремъка.
Прав си, но по новите автомобили не са така проектирани да са толкова здрави и смяната на водната помпа дава допълнително спокойствие.

Re: Focus 1.6 TDCI смяна ангренажен ремък?

Публикувано: 11 ное 2010, 16:36
от nikky
Гледайте сега - може абсолютно нищо да не се сменя, само да се долива масло, да се тупа въздушния филтър и пак ще издаяни много една кола... Дали е в това въпроса?
Аз познавам един гений, който беше изчислил, че ако не сменя масло ще избие повредения двигател...

Re: Focus 1.6 TDCI смяна ангренажен ремък?

Публикувано: 11 ное 2010, 17:29
от ЯЛТА
Е нали в Италия , така правят, и после ние ги купуваме , и им се радваме , и хвалим по форумите !

Re: Focus 1.6 TDCI смяна ангренажен ремък?

Публикувано: 10 дек 2010, 18:11
от Добрушко
Привет bsd!
И аз имам Фокус дизел от 2006-а, и също е купен от Мото Пфое. И го взехме на близо 117 хил. км.
Успях да убедя продавачите да сменят ремъка. Навиха се, защото по предписание сменяли ремък на дизелите на всеки 150 хил. км. Съветът ми е да не се чакат 150 хил., да се сменя. А за маслата и филтъра не зная, но мисля да не прехвърлям 10 хил. км. Наливам (когато може) догоре резервоара, не доливам, предпочитам да е пълен - ако има шлака и мръсотии, да не падат на дъното. Зареждам на ЕКО, казаха ми, че засега имали добро гориво. Нямам оплаквания от тях. Ами това е, успех! :D

Re: Focus 1.6 TDCI смяна ангренажен ремък?

Публикувано: 10 дек 2010, 22:39
от PcMan
HACKO написа:Моя мотор е на 250 000км а може и на 350 000 да е и не е сменяна водната помпа. Като гледам и ролката не е сменяна а предполагам, че поне веднъж в Германия е сменян ремъка.
Сиерата е на 450 000км, последните 300 000км са навъртяни от бащата от 99та до 2008 плюс 6000 от мен до август 09, и не е сменяна водната помпа, колата направо мърка.
Който предлага на човека да си смени и водната помпа по-добре да замълчи в този момент. На пежо може и да я сменят, но това не е пежо, нали така ?

Имам и един въпрос - горивния филтър като се смени не трябва ли обезвъздушаване и къде става на фокуса ми 1.8тдди (мк1) - мисля да го сменям, не е толкова скъп а наистина нафтата ни е лоша. Обезвъздушаването не е ли сложна работа или просто въртиш докато запали? Нямам никакви познания и опит в тази насока.
На еко наистина е хубава нафтата. Благодаря на DigiPro доста полезен линк, за жалост точно което ми трябва - въздушния филтър на двигателя на моя дизел не излиза изобщо като ред, още повече като интервал за смяна. По спомени е 10 000км, но къде съм го чел.. Други са ясни - 20 000км е маслото и масл.филтър, 150 000 ангренажния ремък, за горивния пише само да се източи водата от water drain facility :shock: :shock:

Re: Focus 1.6 TDCI смяна ангренажен ремък?

Публикувано: 23 дек 2010, 17:13
от sgel
Здравей колега и аз имам такъв фокус модел 07'.Вчера сменях ангренажен ремък ролки и ролка на пистовия на коляновия вал. И моя е купен от МП.При покупката му сменихме там масла и филтри.Моя ангренажен ремък е на 120к и за сега нямам намерения да го сменям.

Re: Focus 1.6 TDCI смяна ангренажен ремък?

Публикувано: 24 дек 2010, 20:24
от angel.georgiev
В момента има промоция във Ford Мото-Пфое са следните неща:

1. Смяна на масло (Ford 5W30 5l.), маслен филтър и труд за Ford Focus 2 1.6 TDCI - 99.71 лв.;
2. Смяна на оригинални чистачки за Ford Focus 2 + труда - 76.40 лв.;
3. Смяна на ангренажен комплект (оригинален Ford) + труда - 322.80 лв.;
4. Смяна на филтър за клиематик (оригинален Ford) за Ford Focus 2 + труда - 34.21 лв.

Това означава, че за около 500 лв. може да си обслужите основно автомобила. Ако трябва да се сменя съединител, то цената за това е 614.16 лв.

Re: Focus 1.6 TDCI смяна ангренажен ремък?

Публикувано: 24 дек 2010, 23:49
от bateto_toshko
angel.georgiev написа:В момента има промоция във Ford Мото-Пфое са следните неща:

1. Смяна на масло (Ford 5W30 5l.), маслен филтър и труд за Ford Focus 2 1.6 TDCI - 99.71 лв.;
2. Смяна на оригинални чистачки за Ford Focus 2 + труда - 76.40 лв.;
3. Смяна на ангренажен комплект (оригинален Ford) + труда - 322.80 лв.;
4. Смяна на филтър за клиематик (оригинален Ford) за Ford Focus 2 + труда - 34.21 лв.

Това означава, че за около 500 лв. може да си обслужите основно автомобила. Ако трябва да се сменя съединител, то цената за това е 614.16 лв.
Това за всички модели на форд ли е или само за Фокус?

Re: Focus 1.6 TDCI смяна ангренажен ремък?

Публикувано: 25 дек 2010, 10:06
от angel.georgiev
bateto_toshko написа:
angel.georgiev написа:В момента има промоция във Ford Мото-Пфое са следните неща:

1. Смяна на масло (Ford 5W30 5l.), маслен филтър и труд за Ford Focus 2 1.6 TDCI - 99.71 лв.;
2. Смяна на оригинални чистачки за Ford Focus 2 + труда - 76.40 лв.;
3. Смяна на ангренажен комплект (оригинален Ford) + труда - 322.80 лв.;
4. Смяна на филтър за клиематик (оригинален Ford) за Ford Focus 2 + труда - 34.21 лв.

Това означава, че за около 500 лв. може да си обслужите основно автомобила. Ако трябва да се сменя съединител, то цената за това е 614.16 лв.
Това за всички модели на форд ли е или само за Фокус?
За Ford Focus 2 1.6 TDCI. Има промоция за повечето актуални модели :)

Re: Focus 1.6 TDCI смяна ангренажен ремък?

Публикувано: 25 дек 2010, 10:43
от Alexi
има всички модели .. скоро ще сменя масло + филтър и труд за 120 лв на мондеото .. дано не си правят нещо оглушки за промоцията че им е централно спусната а те са франчайзери при нас

Re: Focus 1.6 TDCI смяна ангренажен ремък?

Публикувано: 25 дек 2010, 10:49
от angel.georgiev
Alexi написа:има всички модели .. скоро ще сменя масло + филтър и труд за 120 лв на мондеото .. дано не си правят нещо оглушки за промоцията че им е централно спусната а те са франчайзери при нас
Какво като са франч? Те по тази логика и ценовата листа за нови коли могат да не признават!

Re: Focus 1.6 TDCI смяна ангренажен ремък?

Публикувано: 14 авг 2014, 14:19
от plamco
Реших да питам в тази тема. Някой който е сменял ангренажен комплект на Фокус МК2 1.6 ТДЦИ 90 коня какви са оригиналните марки за вграждане. Аз на моя Фокус сменях за първи път на 150 хил. км. Спомням си че ангренажния ремък и пистовия ремък бяха Dayco. Не се сещам водната помпа каква беше. Май че беше Quinton Hazell. Интересувам се защото могат да се намерят като части вместо оригинални. То и оригинален горивен филтър е на UFI а не на Ford и се сменя на 40-50 хил.

При смяната на водната помпа се видя че за 150 хил. км. е почнала да прокапва от фибърчето. Така че ако искате сменяйте.

Сега съм с ремъци Contitech и всички ролки INA. Водна помпа сложих Valeo. Но не мога да се сетя каква е оригиналната за първоначално вграждане. Двигателя е разработката с Пежо който е. Смятам така да карам 70000 км. до следваща смяна. Като пак ще си сменя и водната помпа. По-добре няколко лева отгоре за да си спокоен.

Ако има някой да каже каква е оригиналната помпа нека да напише.

Re: Focus 1.6 TDCI смяна ангренажен ремък?

Публикувано: 04 ное 2015, 19:13
от jordj
Така ето извадка от WIN.Те сами да си отговорят.По тия данни търся части за колата и двигателя.Интересувам се на колко се сменя ремъка,маслото на скоростите и лагерите на главините.Писах до МотоПфое но вече седмица нямам отговор.
Първостепенни характеристики
Дата на изготвяне: 12.09.2005
Автомобилна серия: Focus 04-08/Focus C-MAX 03-07
Тип на каросерията: 4 Door Estate
Версия: Series 32
Двигател: 1.6L Duratorq TDCi (110PS) - DV6
Трансмисия: 5-Speed Manual Trans - MTX75
Предаване: LHD FWD
Емисии: 2000 EEC (EEC 7)
Климатик: Manual Air Conditioning
Територия: (+)"BG"
Боя: Jeans (Metallic)
Интериорен материал: Humy / Mondus / Dark Flint

Re: Focus 1.6 TDCI смяна ангренажен ремък?

Публикувано: 04 ное 2015, 19:42
от synthez 3D
Ето тук http://www.etis.ford.com/fordservice/se ... uleForm.do на официалния сайт на Форд за обслужване можеш да си провериш според годините, или километрите. Сайта може да бъде и на български, като езика се избира от началото от Preferences.