Страница 1 от 1

Пустите му майстори

Публикувано: 11 фев 2005, 09:11
от l_m_b
Като става въпрос за поддръжка, непременно всички се досещаме за феномена наречен "майстор". Ако потърсим в тълковния речник какво означава майстор, то едва ли ще обрисува точно това което има по нашите сервизи. :(

Може да си разправяме забавни истории в тази тема. Например моята (тя не е една). Пътувайки със старата си таратайка (Рено 19 '89) извън София (София - Разлог) през Предела усетх че колата ми увеличи разхода си на бензин от около 7/100 извънградско на 20-25/100. Увеличението е доста голямо и затова се усеща веднага. Но оставаха още около 10км до заветната цел, така че без да спирам дадох смело газ (глупаво нали?). Мислех си за бутафорните китайски пожарогасители, които продават в Метро и които си бях купил за заблуда на КАТ-аджията. Причината - спукана гарнитура на карбуратора. Следствието - пръскащ бензин върху горещия двигател. Последствия - никакви поради късмета ми.Спрях в центъра на града срещу едно сервизче, отворих капака и се издигна бяло кълбо от бензинови пари - казах си, че сега ако не я запаля няма кога. Майсторът се зададе с цигара в уста и като почнах да му крещя той ме успокои и каза че няма страшно - в казармата си гасял цигарите във варел с бензин. Оставих му ключовете и се махнах на далече. На другия ден го заварих с карба в ръка да го мие с течаща вода под мивката. :roll: Отново се махнах на далеч за да не гледам (ттогава бях и начинаещ шофьор). Не знам как го оправи - явно съм си късметлия...

Просто една забавна историйка - разкажете и вие нещо.

Публикувано: 11 фев 2005, 12:22
от _SLiThER_
Това с варела е верно :lol: Аз веднъж ходих на майстор после се наложи сам да си го правя пак и от тогава не ходя на майстори :?

В тоя ред на мисли...........

Публикувано: 11 фев 2005, 19:48
от bobi 68
далеч от Мото-Пфое-Варна :twisted: Миналата година бях там с проблем(задържаше високи обороти на празен ход)-след 3дни постоянен престой и общо около 50мин.разговори по моб.връзка,чух за колата си абсолютно всичко-от замърсени свещи,до заминал комп :shock: То бяха приказки,ахкане,чесане-само не и нещо смислено!Та накрая си взех каручката в същото състояние,като на изпроводяк изслушах и още ред глупости-добре че все пак някому не хрумна палавата мисъл да ми поиска лев :x Такива ми ти работи-не ща да ги видя и на снимка :evil:
P.S.А иначе проблема ми се оказа клапана за свободния (празния)ход.С почистване не стана за жалост-смених го и всичко о.к. :D

Публикувано: 23 фев 2005, 15:56
от stangen
_SLiThER_ написа:Това с варела е верно :lol: Аз веднъж ходих на майстор после се наложи сам да си го правя пак и от тогава не ходя на майстори :?


Човече, за какво са ти майстори ?!?!?!? Нали всяка неделя се събираме, за сега едно на нула за нас , колата на jack71 все пак запали :) Ред е на моята, после си ти :) хахахахаххахаха

Публикувано: 23 фев 2005, 17:14
от jack71
какво за колата ми ? коя кола запали? кога? :roll:

Публикувано: 23 фев 2005, 17:17
от SIERRAMAN
jack71 написа:какво за колата ми ? коя кола запали? кога? :roll:
Я вземай пожарогасителя и тичай! :P :lol:

Публикувано: 23 фев 2005, 18:00
от jack71
аааа оная ли...тя цяла нощ горя :D

Публикувано: 23 фев 2005, 21:59
от velko
Ми феномена на българския майстор е често срещано явление. На един мой колега при смяна на датчик за маслото на Ескорта му пукнаха блока на двигателя. Аз лично съм се клел никога да не стъпвам в мото пфое Варна щото бях на почивка в Обзор и колата почна да тресе и прекъсва. Един чичка от градчето ми каза че ми е повреден комутатора на запалването и той не може да ми поправи Ескортчето понеже в скромното си гаражче няма необходимата резервна част и техника за по точна диагностика. Та човека ми каза да отида или до Варна или до Бургас. И аз отидох във Варна при прочутото мото пфое и тъпанарите ме въртяха три дена за да се съгласят накрая с диагнозата на възрастния човечец със комното гаражче от Обзор. Бях побеснял направо щото великите пичове два дена ги увеждавах че не е от карбуратора или лош бензин а от комутатора който управлява искрата и по някаква причина не е повреден напълно и колата продилжава някак си да работи. Накрая се наложи да нахълтам в сервизното помещение и да раздавам псувни и нещасниците ме взеха насериозно и подмениха въпросната джада и колата тръгна все едно нищо не се е случвало! Та така доверие нямам на разни "велики " сервизи а стоя и гледам какви ги вършат щото вече никой не може да ме убеди че без да го ръчнам ще си свърши професионално работата!

Тя дето запали...........

Публикувано: 24 фев 2005, 11:32
от bobi 68
stangen написа:
_SLiThER_ написа:Това с варела е верно :lol: Аз веднъж ходих на майстор после се наложи сам да си го правя пак и от тогава не ходя на майстори :?


Човече, за какво са ти майстори ?!?!?!? Нали всяка неделя се събираме, за сега едно на нула за нас , колата на jack71 все пак запали :) Ред е на моята, после си ти :) хахахахаххахаха
ами и тръгна-отдъхнахме един вид :D

Публикувано: 24 фев 2005, 15:38
от stangen
jack71 написа:какво за колата ми ? коя кола запали? кога? :roll:
Че ти имаш ли кола ? Нали беше недвижима собственност :)) Без МАП Сензор хихиихихихихихих

Публикувано: 24 фев 2005, 17:12
от jack71
Имам кола и мисля че ме бъркаш с някой друг от срещата.
Имам високо подвижен Ескорт 1.6 Mi и все още трудно подвижно Capri 71 2.6 6V