ДОБАВКА ИНЖЕКЦИОН

Как да живеем съвместно и в разбирателство.
Масла. Антифриз. Автокозметика. Консумативи.
Потребителски аватар
NikiNew
потребител
потребител
Мнения: 40
Регистриран: 28 мар 2006, 13:52
Модел на автомобила: ESCORT CLX 1.4 Mi 92'
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

ДОБАВКА ИНЖЕКЦИОН

Мнение от NikiNew » 22 май 2006, 20:15

Имали значение какво количество бензин има в резервоара, при сипването на добавката за промиване на впръскващите дюзи,/че не е указано в инструкцията/ ???

Потребителски аватар
nikolovvd
потребител
потребител
Мнения: 4952
Регистриран: 15 май 2006, 16:18
Модел на автомобила: Mitsubishi X
Местоположение: Видин
Status: Извън линия

Мнение от nikolovvd » 22 май 2006, 20:20

Мисля че ДА. И аз имам нещо такова на STP и до колкото си спомням бе за пълен резервоар, но ще го намеря и ще прочета точно какво пеше.

Потребителски аватар
vlad
потребител
потребител
Мнения: 646
Регистриран: 22 мар 2005, 17:51
Модел на автомобила: Mondeo MK III '07, 2.2 TDCi Ghia, sedan
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от vlad » 22 май 2006, 20:25

Зависи какво си взел.Например Redex се сипва 20 ml на 10 l бензин, за първоначално прочистване, а за поддържане в последствие 10ml на 10l.Други се препоръчван по опаковка на пълен резервоар.

Потребителски аватар
NikiNew
потребител
потребител
Мнения: 40
Регистриран: 28 мар 2006, 13:52
Модел на автомобила: ESCORT CLX 1.4 Mi 92'
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от NikiNew » 22 май 2006, 20:37

300 ml е съдържанието. LIQUI MOLY е марката и надписите са само на немски, на българския етикет пище: "Да не се долива след минимум 2000 км."
...и толкова. :roll:

Потребителски аватар
nikolovvd
потребител
потребител
Мнения: 4952
Регистриран: 15 май 2006, 16:18
Модел на автомобила: Mitsubishi X
Местоположение: Видин
Status: Извън линия

Мнение от nikolovvd » 22 май 2006, 21:04

Ето какво прочетох (след нескопосан превод):
Добавете директно в пълен резервоар. Една бутилка (250 мл) в 50-60 литра. За най-добър резултат използвай на всеки 5000 км.
Подобрява мощността и ускорението. Разтваря налепите. Икономисва гориво. Почиства и подобрява състоянието на цялата горивна система. И други подобни.
Става въпрос за ST 2078 на STP .

От личен опит знам, че и с V-пауър рейсинг става.

Потребителски аватар
NikiNew
потребител
потребител
Мнения: 40
Регистриран: 28 мар 2006, 13:52
Модел на автомобила: ESCORT CLX 1.4 Mi 92'
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от NikiNew » 22 май 2006, 21:19

Да с V-пауър рейсинг SHELL наистина става и съм по доволен отколкото със 100 октановия на OMV.
Ама тази добавка я препоръчват за отстраняване на коксови отлагания по дюзите, трудно палене, неравномерен празен ход, намалена мощност... и затова реших да пробвам /не че имам особени проблеми в тези насоки ама.../
Явно ще се наложи да заредя за 80-90 лв. бенз и да нахакам целия флакон на добавката и ...ще ви уведомя за последствията

Потребителски аватар
nikolovvd
потребител
потребител
Мнения: 4952
Регистриран: 15 май 2006, 16:18
Модел на автомобила: Mitsubishi X
Местоположение: Видин
Status: Извън линия

Мнение от nikolovvd » 22 май 2006, 21:35

Първите 15-20 км ги мини на 3 или 4 скорост, т.е да издухаш двигателя. И понеже си от Варна и още нямате камери, можеш да направиш малка спортно каране по светофарите. Може да се разминеш само с 10-20 лв. V пауър рейсинг.

Потребителски аватар
NikiNew
потребител
потребител
Мнения: 40
Регистриран: 28 мар 2006, 13:52
Модел на автомобила: ESCORT CLX 1.4 Mi 92'
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от NikiNew » 22 май 2006, 22:08

Първите 15-20 км ги мини на 3 или 4 скорост, т.е да издухаш двигателя. И понеже си от Варна и още нямате камери, можеш да направиш малка спортно каране по светофарите. Може да се разминеш само с 10-20 лв. V пауър рейсинг.
така и ще направя... ся пия мастиката и ...екшън :wink:

Потребителски аватар
NikiNew
потребител
потребител
Мнения: 40
Регистриран: 28 мар 2006, 13:52
Модел на автомобила: ESCORT CLX 1.4 Mi 92'
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от NikiNew » 22 май 2006, 22:21

на немки пише следното: FUR ALLE BENZIN ELNSPRITZSYSTEME . BEIMTANKEN ZUGEBEN. BEI ZUGABE SOLLTE DER TANK MINDESTENS ZU 3/4 VOLL SEIN. FUR MAX. 70 L KRAFTSTOFF. MIT LANGZEITWIRKUNG FUR 2000 KM.
НЯКОЙ В НАСТОЯЩИЯ ФОРУМ МОЖЕ ЛИ ДА МИ ГО ПРЕВЕДЕ / РАЗТЪЛКУВА ???

1.8d
потребител
потребител
Мнения: 1156
Регистриран: 19 яну 2006, 20:07
Модел на автомобила: БМВ Е46 320d Комби 2001г 136к.с
Местоположение: Стара Загора
Status: Извън линия

Мнение от 1.8d » 22 май 2006, 22:30

NikiNew написа: така и ще направя... ся пия мастиката и ...екшън :wink:
*00118* То от мастиката екшъна се прави на едно друго място :D:
Изображение
.....Защо съм с ТУРБОДИЗЕЛ,когато няма да се заяждам....

Потребителски аватар
nikolovvd
потребител
потребител
Мнения: 4952
Регистриран: 15 май 2006, 16:18
Модел на автомобила: Mitsubishi X
Местоположение: Видин
Status: Извън линия

Мнение от nikolovvd » 22 май 2006, 22:38

Има по-добри по немски.
Последна промяна от nikolovvd на 22 май 2006, 22:48, променено общо 2 пъти.

Потребителски аватар
Dundee
потребител
потребител
Мнения: 852
Регистриран: 22 яну 2006, 14:48
Модел на автомобила: Mondeo Mk4 2.5T
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от Dundee » 22 май 2006, 22:41

NikiNew написа:на немки пише следното: FUR ALLE BENZIN ELNSPRITZSYSTEME . BEIMTANKEN ZUGEBEN. BEI ZUGABE SOLLTE DER TANK MINDESTENS ZU 3/4 VOLL SEIN. FUR MAX. 70 L KRAFTSTOFF. MIT LANGZEITWIRKUNG FUR 2000 KM.
НЯКОЙ В НАСТОЯЩИЯ ФОРУМ МОЖЕ ЛИ ДА МИ ГО ПРЕВЕДЕ / РАЗТЪЛКУВА ???
Приблизителен превод: За всички бензинови впръскващи системи. Да се добавя при зареждане с гориво. При добавяне резервоарът да е пълен не по-малко от 3/4. За максимум 70 л. гориво. С дълготраен ефект в продължение на 2000 км.

Аз го разбрах така: изливаш цялата тубичка в пълен резервоар. 8)

*updated* Колегата ме изпревари :)
Ама после си изтри превода. :roll:
Последна промяна от Dundee на 22 май 2006, 22:56, променено общо 1 път.
Изображение

Потребителски аватар
nikolovvd
потребител
потребител
Мнения: 4952
Регистриран: 15 май 2006, 16:18
Модел на автомобила: Mitsubishi X
Местоположение: Видин
Status: Извън линия

Мнение от nikolovvd » 22 май 2006, 22:47

Няма ли да е по-добре да го изсипеш и после да добавиш горивото? Ще се разтвори по-добре по мое скромно мнение.

Потребителски аватар
Dundee
потребител
потребител
Мнения: 852
Регистриран: 22 яну 2006, 14:48
Модел на автомобила: Mondeo Mk4 2.5T
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от Dundee » 22 май 2006, 22:52

nikolovvd написа:Няма ли да е по-добре да го изсипеш и после да добавиш горивото? Ще се разтвори по-добре по мое скромно мнение.
Ми така са го написали дойчетата.
Преди или след, според мен няма значение. Добавката си се разтваря в горивото. Идеята е да не се получи голяма концентрация - много химия в малко бензин. Така си го представям аз.
Изображение

Потребителски аватар
NikiNew
потребител
потребител
Мнения: 40
Регистриран: 28 мар 2006, 13:52
Модел на автомобила: ESCORT CLX 1.4 Mi 92'
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от NikiNew » 22 май 2006, 23:14

Благодаря за мненията/догатките. Утре на трезва глава, мисля да взема да изсипя 75 % от съдържанието на въпросната течност в резервоара, като ще го заредя аз с 95 до горе и... каквото ...покаже/стане... 8)

BOROOO
потребител
потребител
Мнения: 125
Регистриран: 21 юни 2006, 12:47
Модел на автомобила: екс Ford Fiesta 1.1 '94г. с BRC, сега Opel Astra G '03г. комби-метан
Местоположение: гр. София
Status: Извън линия

Мнение от BOROOO » 11 авг 2006, 12:34

Извинявам се, че малко със закъснение пиша, ама чак сега я видях тази тема.
Та значи и аз си купих някакво флаконче с такъв препарат - injection cleaner уж да си почистя дюзите. На опаковката пишеше, че х ml от препарата трябвало да се разтворят в 70л. бензин само дето аз такъв резервоар нямам. Смятах, смятах колко да сложа на 15л. за да спазя пропорцията и накрая преди за заредя изсипах в резервоара на око, абе май малко множко му дойде. В началото нямаше проблеми, после като че ли позагуби малко мощност, псувах, псувах, продължих да сипвам бензин и нещата се оправиха. После още един път го използвах, ама не съм усетил да се подобри нещо. Сега около 1/4 от препарата ми седи в багажника и ще му бия шута само ме притеснява, че пишеше на опаковката някакви страшни работи - за изпаренията, ако има допир до кожата и други такива.

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от kEFi » 11 авг 2006, 17:09

Използвал съм няколко пъти добавката на STP на полупразен резервоар (на резерва) и доливане на бензин за 20-30лв. Проблеми не съм имал. Ефект - да!
Ама си иска поне 200км каране на високи обороти....(което не означава задължително и високи скорости)

NIKJAMa
потребител
потребител
Мнения: 675
Регистриран: 09 фев 2005, 13:35
Модел на автомобила: Mondeo Ghia `04 2.0 TDCI
Escort `90 XR3i convertible
Mitsubishi Colt `08 1.3 AT
Peugeot 4007 2.4 CVT
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от NIKJAMa » 12 авг 2006, 00:10

При мен се усещаше някаква начална фаза на запушване. Придърпваше гадно докато е студена и се чудеше доста в ниските обороти. 50 км. на магистралата с включен климатик и педала до ламарината оправиха за сега нещата без да слагам добавки. Иначе стигна ли до тях черно СТП ще е :wink:

Отговори

Върни се в “ГРИЖИ, ПОДДРЪЖКА И ЕКСПЛОАТАЦИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 20 госта