Форд Фокус
Публикувано: 25 авг 2006, 16:20
				
				Колеги даите мнения за 1.6 литровия двигател на форд фокус
			КЛУБ ФОРД БЪЛГАРИЯ. Резултат от обединяването на ford.co.nr/forum и clubford.org/forum
https://clubford.org/forum/

 , но предполагам знаете че колите които са над 100 к.с се таксуват по друг даан.план.Доста по-височък от този дето са до 100 к.с
  , но предполагам знаете че колите които са над 100 к.с се таксуват по друг даан.план.Доста по-височък от този дето са до 100 к.с 
 

в българия ги пишат 100 коня точно поради тази причина с данъците, която ти изказа, иначе е 100 и малкоvales2000 написа:Да грешката е моя!
Става дума за стария Фокус бензинов двигател 1.6 куб.см - 100 конски сили.
Исках и да питам дали е 100 коня или е повече , защото в един немски сайт гледах че го дават 101 коня.
не че съм дребнав за 1 кон, но предполагам знаете че колите които са над 100 к.с се таксуват по друг даан.план.Доста по-височък от този дето са до 100 к.с
Но да се върна на главния ми въпрос, интересува ме заслужава ли си тази кола - каква цена да платя и до колко си струва да се инвестира в нея?
Изобщо ме вълнува всичко - линкове статии и каквото може да се сетите ми пратете да се пообразовам малко,че нищо не знам за тия колици
Аз съм от варна ако има някои с подобен Фокус да ми пише да обемниме информация.
Поздрави на всички и мерси на колегите които ми писаха!
 аз имам фокус 2 обаче със същия двигател, ако ти върши работа пиши ми, ще обсъдим каквото те интересува
 аз имам фокус 2 обаче със същия двигател, ако ти върши работа пиши ми, ще обсъдим каквото те интересува 
 
  
 

не е съвсем такаBadAngel написа:на новия и стария 1.6 литровия 100 коня е един и същ
 на новия има и 1.6 115 к.с. с променливо газоразпределение а също така и 1.6 дизел 109 к.с.
 на новия има и 1.6 115 к.с. с променливо газоразпределение а също така и 1.6 дизел 109 к.с.на въпросите по ред на номерата:vales2000 написа:Благодаря на колегите BadAngel и Vlad, че ми писаха и се отзоваха на молбата ми!

Искам да питам къде са произвеждани Фокусите?Според една статия която четох от едино авто списание, те били произведени в Киолн - Германия!
Но от мои познати и приятели съм чувал че ги правили в Турция?Има ли според вас това някакво значение и какво е то?
Колегата BadAngel искам да питам - доволен ли си от возията на колата имал ли си проблеми с нея>Окачването на добро ниво ли е и изобщо ако може да ми кажеш какви са честите проблеми които си имал с нея?
Кои са слабите и черти?Раждата гони ли я и т.н!Джантите 15 ли са?Какво масло ползваш,каква марка?
Гледам че има и някакъв модел Фокус z-tec или нещо подобно беше
Този модел по спортен ли е?С по къси спортни скорости ли е?
И така за сега не се сещам други въпроси?Дано ми отговорите на тези
значи комбитата и седаните се произвеждат в завода в Кьолн, а хечбеците (3 и 5 врати) в завода на форд във Валенсия, по шасито можеш да видиш в кой завод е произведен твоя. В турция фокуси не се правят, завода в турция на форд е за лекотоварни кочиниvales2000 написа:Благодаря на колегите BadAngel и Vlad, че ми писаха и се отзоваха на молбата ми!

Искам да питам къде са произвеждани Фокусите?Според една статия която четох от едино авто списание, те били произведени в Киолн - Германия!
Но от мои познати и приятели съм чувал че ги правили в Турция?Има ли според вас това някакво значение и какво е то?
Колегата BadAngel искам да питам - доволен ли си от возията на колата имал ли си проблеми с нея>Окачването на добро ниво ли е и изобщо ако може да ми кажеш какви са честите проблеми които си имал с нея?
Кои са слабите и черти?Раждата гони ли я и т.н!Джантите 15 ли са?Какво масло ползваш,каква марка?
Гледам че има и някакъв модел Фокус z-tec или нещо подобно беше
Този модел по спортен ли е?С по къси спортни скорости ли е?
И така за сега не се сещам други въпроси?Дано ми отговорите на тези
 
  не знам с какво масло е, защото не съм го сменял още (на 9000 км е) с 15 цолови джанти съм в момента, но хихи надявам се следващите летни гуми да са със 17 цолови
 не знам с какво масло е, защото не съм го сменял още (на 9000 км е) с 15 цолови джанти съм в момента, но хихи надявам се следващите летни гуми да са със 17 цолови има само един недостатък, колата е толкова тиха и по нея всичко е толкова обезшумено, че като карам по павета усещам как дрънчат ключовете ми в джоба
 има само един недостатък, колата е толкова тиха и по нея всичко е толкова обезшумено, че като карам по павета усещам как дрънчат ключовете ми в джоба  
  
 

грешиш и в новия фокус се слага същия 1.6 100 конски сили с единствената разлика, че двигателния блок е изцяло от алуминиеви сплави и е по-лек от този в предишния моделracer11 написа:не е съвсем такаBadAngel написа:на новия и стария 1.6 литровия 100 коня е един и същна новия има и 1.6 115 к.с. с променливо газоразпределение а също така и 1.6 дизел 109 к.с.
 а този с променливото газоразпределяне фактически замества 1.8
 а този с променливото газоразпределяне фактически замества 1.8 

 )))))
)))))ами аз по магистралата от пловдив до софия на климатик с пуснат темпомат на 140 км/ч направих 5.6/100 разходveno написа:абе незнам за вас, ама на мен ми се струват малко конете за това купе. Повече от 180 не иска, а на баира вижда голям зор. Аз бих купил 1.8 или 2.0, на дълъг път ще дават доста по-добър разход, е разбира се ако караш със средна скорост 140-150, което аз правя всяка седмица по магистралата. Ако я караш повече в града и извън-градско не вдигаш повече от 110 си ок със 1.6 мотор. Ако искаш обаче да ти върви трябва да се научиш да го караш в обороти, просто докато не вдигне 3000 об/мин е като куц кон, така че 1ва до 4-5к, 2ра до 4-5к и т.н.)))))
 иначе по твоята логика трябва да вземеш 2.5 турбо, че е по-динамичен
 иначе по твоята логика трябва да вземеш 2.5 турбо, че е по-динамичен  естествено и на мен ми се иска де
 естествено и на мен ми се иска де 
 а може би живея в заблуда де, аз все още не съм усетил какво може колата, до колкото знам има електронни рестрикции през първите 10 000 км, които малко поспъват работата
 а може би живея в заблуда де, аз все още не съм усетил какво може колата, до колкото знам има електронни рестрикции през първите 10 000 км, които малко поспъват работата 
 
 
 стискам ти палци да намериш някой красавец, аз когато търсих кола 2ра употреба не намерих нито една свясна, а падна доста обикаляне
 стискам ти палци да намериш някой красавец, аз когато търсих кола 2ра употреба не намерих нито една свясна, а падна доста обикаляне 
1.6 100 к.с е един от най-добрите бензинови двигатели на Форд.Преди да излезе новият модел Фокус МП поръча към 200 бр само от този двигател тъй като се знае че е надежден и се продава.vales2000 написа:Колеги мерси за отговорите които дадохте!
Аз съм се ориентирал към стария фокус и по точно към 1.6 мотора.
Струва ми се че този мотор идеално ще ми пасне.
Ще пиша на всички като се сдобия с моя фокус ще кача снимки да разгледате!
Поздрави и мерси още веднъж за инфото
A извинявай, че питам, но от къде имаш тази информация ?niss написа:
1.6 100 к.с е един от най-добрите бензинови двигатели на Форд.Преди да излезе новият модел Фокус МП поръча към 200 бр само от този двигател тъй като се знае че е надежден и се продава.
За вариантите на купето 3 врати и комби се правят в Германия а 4 и 5 врати в Испания.На немските комбита слагат задни дискови спирачки които иначе не са стандартни за всички двигатели а аз съм виждала точно такъв 1,6 TDCi със задни дискови спирачки по което се разбира че е правен в Германия.Няма да съжаляваш с този двигател.Успех
