Термоустойчиво лепило/кит?
-
- потребител
- Мнения: 190
- Регистриран: 07 фев 2005, 09:13
- Модел на автомобила: Fiesta 1.1 C '89; Escort 1.6 16V
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Термоустойчиво лепило/кит?
Здравейте,
имам следния проблем на Fiesta 1.1 C (карб) '89 - заминала ми е гарнитурата на свръзката между изходящия колектор и предната газоотводна тръба (от едната страна е издухана), но е проблем да се смени тъй като болтовете са ръждясали и при опит да се развият просто ще се скъсат (( а изглежда че два от тях са шпилки навити в изходящия колектор . За момента реших проблема с малко влакнест автокит, но това май е кратковременно решение (дано да не съм прав ).
Въпроса ми е - някой знае ли подходящ материал (лепило, кит и т.н.) който да е достатъчно термоустойчив, да се нанася достатъчно лесно, да втвърдява достатъчно бързо (да кажем до 24 h) и да ... не е твърде скъп ? Засега си мисля за епоксидна смола с пълнител (да кажем кварцов пясък или по-добре кварцово брашно).
поздрави.
имам следния проблем на Fiesta 1.1 C (карб) '89 - заминала ми е гарнитурата на свръзката между изходящия колектор и предната газоотводна тръба (от едната страна е издухана), но е проблем да се смени тъй като болтовете са ръждясали и при опит да се развият просто ще се скъсат (( а изглежда че два от тях са шпилки навити в изходящия колектор . За момента реших проблема с малко влакнест автокит, но това май е кратковременно решение (дано да не съм прав ).
Въпроса ми е - някой знае ли подходящ материал (лепило, кит и т.н.) който да е достатъчно термоустойчив, да се нанася достатъчно лесно, да втвърдява достатъчно бързо (да кажем до 24 h) и да ... не е твърде скъп ? Засега си мисля за епоксидна смола с пълнител (да кажем кварцов пясък или по-добре кварцово брашно).
поздрави.
- jack71
- потребител
- Мнения: 887
- Регистриран: 28 яну 2005, 16:17
- Модел на автомобила: Escort 1.6 Mi ; Capri I 2.6 6V ; Capri 2.8 6V
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
1 вариант: режеш шпилките, разпробиваш правиш нови резби с нови шпилки и т.н. и следващия път умната - намажи ги с молинкот да не спича при високи темп.
2 вариант. сваляш колектора откъм блока на двигателя. и носиш на CO за заварка.
3 вариант: всъщност на неудобно място ли е дупката?? що не отидеш на едно CO да види човека дали не може да го прикапе.
4 вариант: металпластик , ама не съм сигурен до колко градуса издържа. имаше и още едно лепило като 2 блокчета пластелин е и като го намачкаш заедно стажат лепило което се втвърдява. дават го за блокове на двигатели. но не помня как се казваше
2 вариант. сваляш колектора откъм блока на двигателя. и носиш на CO за заварка.
3 вариант: всъщност на неудобно място ли е дупката?? що не отидеш на едно CO да види човека дали не може да го прикапе.
4 вариант: металпластик , ама не съм сигурен до колко градуса издържа. имаше и още едно лепило като 2 блокчета пластелин е и като го намачкаш заедно стажат лепило което се втвърдява. дават го за блокове на двигатели. но не помня как се казваше
-
- потребител
- Мнения: 1004
- Регистриран: 29 яну 2005, 12:06
- Модел на автомобила: Мондео 1.8 TD 94'
- Местоположение: някъде в BG ВТ
- Контакти:
- Status: Извън линия
Overclock е прав, от 600 градуса нагоре е /открития огън е около 600 градуса/. Опитай се да го увиеш със стъклолента или с азбестови конци като отгоре сложиш мека алуминиева /медна/ ламаринка /или сцепена на две тръба с подходящ размер/ и за капак плътно с медна жица /около 0.7 мм/, че е мека и лесно се навива навивка до навивка, може и друга ама да си здрав у ръцете или няколко скобички.
Има и "вещества" за запушване на дупки по гърнетат, но сигурно нестават за колекторни тръби, иначе щяха да го напишат на етикета - то си е плюс. Непомня как се казваше "веществото" но ако го има още по магазините ще проверя и цената му.
Моя вариант отлага с някоя година ремонта /изпробвано на соц. машини/, но действията който ти препоръчват jack71 и cossy са най-надежни и дълготраини.
Успех !
Има и "вещества" за запушване на дупки по гърнетат, но сигурно нестават за колекторни тръби, иначе щяха да го напишат на етикета - то си е плюс. Непомня как се казваше "веществото" но ако го има още по магазините ще проверя и цената му.
Моя вариант отлага с някоя година ремонта /изпробвано на соц. машини/, но действията който ти препоръчват jack71 и cossy са най-надежни и дълготраини.
Успех !
Небойте се роби Спартак е с вас!
-
- потребител
- Мнения: 190
- Регистриран: 07 фев 2005, 09:13
- Модел на автомобила: Fiesta 1.1 C '89; Escort 1.6 16V
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Ами до момента: влакнестия автокит не става - "усмърдя ми се душата"
По принцип най ми харесва варианта със смяна на гарнитурката и шпилките, ама те са така завряни че няма достъп, т.е. единствения вариант за сваляне, е колектора откъм блока (което засега не ме влече). А и не е ясно откъм блока какво ще е положението със шпилките (не изглеждат много ... добре)
То всъщност не съм установил да има "дупка" (изгнило) а е заминала гарнитурата.
А, на много неудобно място е - между блока и тръбата (което си напълно нормално според Мърфи).
Ще пробвам с високотемпературен силикон и отгоре алуминиева ламаринка (след като се уверя че си стои там), между другото се оказа че има силикон за фугиране на пещи... Издържа до 1500 градуса - Soudal Calofer
Благодаря на всички и ще пиша като има развитие!
По принцип най ми харесва варианта със смяна на гарнитурката и шпилките, ама те са така завряни че няма достъп, т.е. единствения вариант за сваляне, е колектора откъм блока (което засега не ме влече). А и не е ясно откъм блока какво ще е положението със шпилките (не изглеждат много ... добре)
То всъщност не съм установил да има "дупка" (изгнило) а е заминала гарнитурата.
А, на много неудобно място е - между блока и тръбата (което си напълно нормално според Мърфи).
Ще пробвам с високотемпературен силикон и отгоре алуминиева ламаринка (след като се уверя че си стои там), между другото се оказа че има силикон за фугиране на пещи... Издържа до 1500 градуса - Soudal Calofer
Благодаря на всички и ще пиша като има развитие!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 20 госта