двигателя изстива, проблем ли е

Как да живеем съвместно и в разбирателство.
Масла. Антифриз. Автокозметика. Консумативи.
Потребителски аватар
chistacha
потребител
потребител
Мнения: 143
Регистриран: 02 окт 2013, 08:16
Модел на автомобила: Ford Focus Mk1 GHIA 1.6i '04
Status: Извън линия

Re: двигателя изстива, проблем ли е

Мнение от chistacha » 24 яну 2014, 11:37

За трети път ти казвам, че никой не може да даде сигурен отговор на тоя въпрос :) Може и да е по-добре, може и да е по-зле. Няма еднозначен отговор. Само ти можеш да си прецениш. Питаш дали ще има проблеми, ако сложиш термостат, който отваря на 82°С? За твоята кола - не знам, никой не знае, но слагайки го, поставяш в колата си нещо, което е предпоставка за следващи проблеми.

Пак казвам - има сумати фокуси, които карат с куча марка термостати и нямат ядове, но има и такива, които са сменили 15 марки и обикновено решението за тях е оригинален. Ти си преценяш, товя си е колата, твои са парите!

Иначе не виждам защо се замисляш дали да сложиш оригинален или заместител, ако не е за да спестиш някой лев, честно...термостат е да го таковам...не е турбокомпресор :D:

tangel
потребител
потребител
Мнения: 6
Регистриран: 06 яну 2014, 15:19
Модел на автомобила: ford focus 1.6D
Status: Извън линия

Re: двигателя изстива, проблем ли е

Мнение от tangel » 04 фев 2014, 15:42

Да споделя малко "мъка" - взех една "печка" вебасто от по- стар фокус - 2001г. Само си загубих времето - демонтиране, тестове и накрая се оказа че е развалена и не работи както трябва. Оказа се че тези "автономни отоплители", както ги наричат съвсем не са "проста работа". Той има управляващ блок и при най- малката грешка - печката не тръгва. Да не говорим че трябва да се поумува и поразглоби доста по колата за да се монтира. Но както и да е, за момента не се стигна до монтиране защото печката втора употреба не работеше. Имам такъв въпрос , ако някой има оригинален номер, картинка или схема на този електрически доотоплител който си е на форд , ще съм благодарен да сподели за да търся него. Явно печката е хубаво нещо когато е монтирана оригинално. Сега когато колата вече е "родена" така - ще излезе доста солено за да стане както трябва. Надявам се че електрическия ще се монтира по- елементарно и ще е по-евтин като оригинална част от печката предложена от МП за около 2800-3000 лв. , пък дано помогна малко на "горкия" мотор да не умира от студ зимата .... а мен, вътре , не ме мислете .... аз ще се обличам по-дебело :)

Потребителски аватар
dimkar
потребител
потребител
Мнения: 1364
Регистриран: 03 мар 2007, 23:21
Модел на автомобила: Nissan
Местоположение: Сопот
Status: Извън линия

Re: двигателя изстива, проблем ли е

Мнение от dimkar » 04 фев 2014, 17:59

aspasia написа:...просто исках мнение дали термостата който отваря на 82С ще прави проблеми ако се сложи?
Най-вероятно колата ти е внос от Италия. И моята Фиеста беше с термостат, който отваряше на 76*С. Изхвърлих го с кеф, защото стрелката не достигаше до средно положение и парното не беше такова, каквото трябва да бъде. След смяната на термостата (2008 г.) с такъв, който отваря на 82*С, всичко си дойде на мястото.

dreadx
потребител
потребител
Мнения: 601
Регистриран: 06 апр 2011, 20:26
Модел на автомобила: FIESTA 89г/1.1/OHV
Status: Извън линия

Re: двигателя изстива, проблем ли е

Мнение от dreadx » 04 фев 2014, 22:24

dimkar написа:Най-вероятно колата ти е внос от Италия. И моята Фиеста беше с термостат, който отваряше на 76*С.
Аз съм виждал пак от Италия на Рено19 една дупка нарочно направена в термостата - после защо не загрявала колата.. :)
tangel написа:Оказа се че тези "автономни отоплители", както ги наричат съвсем не са "проста работа". Той има управляващ блок и при най- малката грешка - печката не тръгва.
Не е така - при най-малката грешка да отказва да работи. Софтуерът на печката гледа едно да свърши работа, другото да няма инциденти. Ако например открие, че не работи запалителната свещ печката няма да тръгне. Защото дори и да тръгне няма как да запали. А не е редно да олива всичко под колата с нафта при такова положение.

Освен това ако е предвидено оригинално в колата място за такава печка, ще имаш възможност да я монтираш по най-лесния начин - без сериозно да преправяш маркучи и крепежи. И в крайна сметка дори нещо на твоята печка да не работи, от някоя морга можеш да си намериш части и ще ти излезе доста по-евтино, отколкото да си купиш нова печка Webasto.

(А ти да не си я взел без горивна помпа? Помпата може да се намира далеч от печката, монтирана в близост до резервоара.)

tangel
потребител
потребител
Мнения: 6
Регистриран: 06 яну 2014, 15:19
Модел на автомобила: ford focus 1.6D
Status: Извън линия

Re: двигателя изстива, проблем ли е

Мнение от tangel » 05 фев 2014, 17:51

Не колега , с помпата си беше. Говориш ми за помпичката която е закачена на една прозрачна линия за гориво, идваща от резервоара. Беше доста мръсна но червена на цвят , ако не се лъжа. Благодаря ти за забележката ,все пак! Според мен и беше нещо вътре, по управляващия блок(по електрониката) ,а не механично - затова се отказах да се занимавам с нея,защото най-вероятно ще се окаже изгорял, имаше и оголени кабели и т.н., а бе мърлява работа - за това я писах в графата "загубена кауза" и мисля за "нещо друго" ???

aspasia
потребител
потребител
Мнения: 1412
Регистриран: 30 ное 2010, 19:10
Модел на автомобила: форд фокус-2000 1.6 16v
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: двигателя изстива, проблем ли е

Мнение от aspasia » 05 фев 2014, 18:31

dimkar написа:
aspasia написа:...просто исках мнение дали термостата който отваря на 82С ще прави проблеми ако се сложи?
Най-вероятно колата ти е внос от Италия. И моята Фиеста беше с термостат, който отваряше на 76*С. Изхвърлих го с кеф, защото стрелката не достигаше до средно положение и парното не беше такова, каквото трябва да бъде. След смяната на термостата (2008 г.) с такъв, който отваря на 82*С, всичко си дойде на мястото.
Колата наистина е от Италия може би за техните условия термостат който отваря на 74С е нормално.Предполагам че за нашият климат във България по вероятно да е термостат който отваря на 82С

Отговори

Върни се в “ГРИЖИ, ПОДДРЪЖКА И ЕКСПЛОАТАЦИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 18 госта