Мнение за Мондео МК3 TDDI комби

Как да живеем съвместно и в разбирателство.
Масла. Антифриз. Автокозметика. Консумативи.
georgi
потребител
потребител
Мнения: 54
Регистриран: 28 фев 2007, 13:10
Модел на автомобила: Ескорт 1.8 Д '96г
Status: Извън линия

Мнение за Мондео МК3 TDDI комби

Мнение от georgi » 20 окт 2014, 16:42

Здравейте.
Прочетох доста във форума за въпросния двигател и като цяло за колата.
Моля за мнения на хора карали и поддържали този модел (може и да не е комби разбира се).
Обезшумено ли е купето - много важно за мен! И как е спрямо другите марки от този клас, примерно пасат AFN 110к.с. или Авенсис 2 по този въпрос, ако някой може да ги съпостави. Комфорт и удобство на управление.
Като цяло какви са Ви впечатленията от автомобила.

Не искам коман рейл, заради това че са по-чувствителни към нафтата и дюзите им излизат солено/ и не само/, въпреки, че сипвам само и единствено на бензиностанция и то от голяма верига!, и за това, че не виждам много смисъл в няколкото км. повече максимална скорост и секунди ускорение предимство на новия мотор. Бензиновите/газ двигатели съм отписал.

Поддръжка двигател и ходова част,
корозия - дават му 12г гаранция колкото на повечето конкуренти,
разход на гориво,
разход на масло


Благодаря предварително.
Надявам се да се получи полезна тема.
~5.0 л/100км, извънградско 4,56 л/100км

Потребителски аватар
koinov_bg
потребител
потребител
Мнения: 975
Регистриран: 24 дек 2009, 10:39
Модел на автомобила: Форд Сиера мк1 2.0 115к.с
Местоположение: София.Люлин
Status: Извън линия

Re: Мнение за Мондео МК3 TDDI комби

Мнение от koinov_bg » 21 окт 2014, 00:53

Ами поразрови се по-надолу по форума и ще намериш поне 3 теми за мондео МК3 дизел.

За база, пасат мисля че 5-ца, само знам 5 носача алуминиеви на колело на цена ... космическа поне за мен. Не съм 100% сигурен, но на мондеото е по-просто и по евтино.
За двигател... не съм карал, не съм имал, не коментирам вече(мразя дизел не карам и не уважавам дизел той е само за камиони и трактори).
За авенсис имам колеги с такива, доволни са, карат ги от доста време и не били скъпи, но това става въпрос за обикновеното ТД, за D4D ми споделиха, че било капризно и скъпо за поддръжка (950- лв ангренаж в Тойота един колега си взе D4D). Друг си взе ТД и там цената му излезе на половина.
Най-добре влез в раздел сервиз и виж темата на Жоро специалиста от Ямбол пиши му лично съобщение или му звънни по телефона за консултация,човека е много готин много ерудиран и ще ти бъде полезен с каквото може.
Поздрави.

Eastbourne
потребител
потребител
Мнения: 901
Регистриран: 18 юни 2014, 10:14
Модел на автомобила: Focus c-max 1.8
Status: Извън линия

Re: Мнение за Мондео МК3 TDDI комби

Мнение от Eastbourne » 21 окт 2014, 10:03

Авенсиса е доста по-скъп на фона на едно мондео мк3. Пасат ако е 5.5 също е по-скъп. Говоря първо като цена за купуване.
Поддръжката мондеото ще е най-евтина. Като комфорт и удобство отново авенсиса и пасата са пред мондеото. Като цяло мисля, че схващаш какво имам предвид.

Ако се колебаеш между тези три марки, мисля че всичко опира до това с какви пари разполагаш.

georgi
потребител
потребител
Мнения: 54
Регистриран: 28 фев 2007, 13:10
Модел на автомобила: Ескорт 1.8 Д '96г
Status: Извън линия

Re: Мнение за Мондео МК3 TDDI комби

Мнение от georgi » 21 окт 2014, 23:45

Да, колебая се точно между трите марки/модели. Само Мондеото не съм карал. За него съм сигурен, че багажникът му е най-голям и това има значение. Пасата и Авенсиса са доста обезшумени, но не зная как е при Мондеото. Пасата по магистралата със 130 км/ч е много добре обезшумен, а Авенсиса се чува чак на 3000 об/мин.

Сегашния ми Ескорт (от подписа) на 3000 об/мин е по-шумен от колкото ми се иска, но нека отбележа, че съм много доволен от него: идеална седалка и положение на водача, идеална видимост напред, назад, настрани, много хубави фарове, идеално влизащи скорости, чудесно разположение на радиото - управлявам си го като си държа ръката на скоростния лост на 5-та предавка, огромен багажник - с 5 см по-широк от напасат B5 другите размери са идентични, сходни размери с багажника на Авенсиса... какво още, много икономичен мотор - харчи по-малко от коментираните тук модели, доста устойчив автомобил и прекрасно управление в завои - учудващо дори.

Искам колата да е не токова ангажираща по отношение на ремонти (скъпи части), не е въпрос само на първоначална инвестиция, а не искам да ставам роб на нещо още по малко на кола! А за престиж ---- *banned* той не се гради на коли.

За Форда слушам какви ли не просташки басни и докато навъртях над 100 000 км с моя. Но това е дълга тема...

Прочел съм почти всичко във форума по темата, но то не е много и не случайно пускам тази.
Очаквам още колеги да се включат _friends_
~5.0 л/100км, извънградско 4,56 л/100км

Eastbourne
потребител
потребител
Мнения: 901
Регистриран: 18 юни 2014, 10:14
Модел на автомобила: Focus c-max 1.8
Status: Извън линия

Re: Мнение за Мондео МК3 TDDI комби

Мнение от Eastbourne » 22 окт 2014, 09:22

Значи ако става въпрос за пасат Б5, то излиза, че авенсиса е почти двойно по скъп както от пасата, така и от форда. Между пасата и мондеото аз лично бих избрал мондеото с пълни екстри. Едно, че е по-нов с няколко години, едно че и повече ми харесва като визия. Пасата ми е леко дървен. Ако и ти си доволен от ескорта и като цяло от марката форд, то изборът ти ще е лесен. Като поддръжка всички коли след 99-2000 година са по-скъпа на фона с преди това.

Тук идва въпросът да си намериш запазен екземпляр, което е най-важно.

Отговори

Върни се в “ГРИЖИ, ПОДДРЪЖКА И ЕКСПЛОАТАЦИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 8 госта