Не знам как е при Фиеста, но при Фокус МК2.5 има разлика между коли с ляв и десен волан в движението на рамената и от там лека разлика в джаджата за закрепване. Чистачките от Англия са главно за автомобили с десен волан. Аз така се наиграх с едни
чистачки, добре, че не бяха оригиналните, а значително по-евтини.
Правил съм номера с подмяната на самите гумени пера (вече 3-4 пъти), не е голяма философия:
1. Свалят се пласмасовите капачки отстрани с отвертка. Първият път иска малко напъване, но не се чупят лесно
2. От едната страна на чистачката има метално зъбче, което натиска гумата за да не се движи свободно. С плоска отвертка се надига леко, колкото да се освободи перото (ако се нацели страничната капачка от страната на зъбчето от първия път, не е необходимо да се сваля и другата странична капачка)
3. Издърпва се старото перо и се поставя новото
4. Металното зъбче се натиска леко с клещи за да блокира перото. Не е необходимо да натиска силно, просто колкото да не се движи свободно
5. Пластмасовите странични капачки се поставят обратно
Ефектът е малко спорен и зависи от качеството на новото перо. Случвало се е да попадам на доста твърдо перо, което още като ново скърца и прескача по стъклото. Попадал съм на такова, което в началото е добре, но след около 2 месеца започва да маже. Най-доволен съм от перата на гореспоменатите английски чистачки (така или иначе се бях набутал, поне да минимизирам щетите като използвам само перата), които вече карат около половин година, но вече и те са тръгнали. Вероятно настъпва и умора на самия материал на металните ленти, които натискат перото към стъклото, което донякъде обяснява спорния резултат.