Страница 1 от 1
Акумулатор, плюш - две въпросчета
Публикувано: 06 дек 2006, 12:06
от MegatroniC
Иде зима !
Туй го знаете, що ливи го казвам
Понеже няма да карам колата често, се чудя дали да не свалям акумулатора и да го прибирам в къщи на топло

да не умре горкия

Но пък как да заключа колата като е с централно ?
Другото въпросче относно грижите

- някой има ли идея как се мие и чисти плюш

Публикувано: 06 дек 2006, 12:25
от 1.8d
Айде отзад напред

Отиди на някоя автомивка и питай,повечето вече имат машини дето перат тапицерии,сега плюша е по-рошав ще изсъхне малко по-бавно,но иначе го перат
По първият въпрос - няма значение дали си с централно или не,всяка кола която се заключва дистанционно може да се заключва и ръчно.Като няма акумулатор централното няма как да действа и трябва да си заключиш вратите една по една,както бяхме свикнали на ладите и москвичите от доброто соц-време

Само незнам като си свалиш акумулатора за по-дълго време,дали компа няма нещо да излезе в почивка и после да имаш дертове с него

Публикувано: 06 дек 2006, 12:32
от petkoff_pl
Значи по вторият въпрос се прави така.
Отваряш предният капак заключваш колата и тогава сваляш акумулатора след това може да си отваряш предните врати с ключа и да си ги заключваш защото се използва само механичната част на ключалките задните си остават заключени.
Публикувано: 06 дек 2006, 12:33
от mrdds
съвет от мен-Не си пери седалките сега.Аз го направих през лятото и въпреки това 2 дни сядах с найлонче под гъ..а и стъклата беха постоянно отворени.
Автомивките ги перат,но не ги сушат,а сега в това влажно и студено време.....

Публикувано: 06 дек 2006, 12:45
от paci
За плюша незнам но мисля, че трябва да послушаш
mrdds.
Верно ли без централното незнаеш как се заключва тази кола ?
Буташ ръчките за отваряне на вътре. Не тези ръчки отвън ами тези отвътре.

Свалях си няколко пъти акумулатора и не съм правил никакви процедури за "обучаване", но свалянето беше за кратко време.
Едния път палихме на
petkoff_pl фиестата с моя акумулатор.
Ако времето за откачване, закачване на другата кола, палене и обратно разкачване и връщане в моята е достатъчно да се резетне компа, значи няма проблеми.
Но за по-дълго време незнам. Ама едва ли ще му ръждясат карантиите като стои без ток

- Па на тебе ли да го разправям

И колко време мислиш, че няма да я караш ?
Щото има и други процедури.
Публикувано: 06 дек 2006, 13:16
от MegatroniC
paci написа:За плюша незнам но мисля, че трябва да послушаш
mrdds.
Верно ли без централното незнаеш как се заключва тази кола ?
Буташ ръчките за отваряне на вътре. Не тези ръчки отвън ами тези отвътре.

Па на тебе ли да го разправям

И колко време мислиш, че няма да я караш ?
Щото има и други процедури.
Добре, плюша го оставяме на страна. За централното незнам единствената кола която съм имал преди тази е лада седмичка, естествено без централно
Та затова незнам без ток как ще се заключат вратите, айде задните ще се заключат от вътре, но за предните незнаех че като завъртиш ключа пак се заключват ако няма ток

Е нищо, ще пробвам. Акумулатора сум го свалял за около час не се е ресетвал компа, или поне не съм разбрал не ми е правила номера след това (да иска обучении и тем подобни).
Колко време мисля да не я карам ли, ми може и месец-два да има, големите студове и поледици смятам редовно да съм с автобуса за работа (пътувам извън града) защото колата не е подготвена за зима (нема финикийски знаци

)
Публикувано: 06 дек 2006, 16:48
от kEFi
....
Вариант 1: Сваляш акумулатора. НО! Задължително го презареждаш най-малко веднъж месечно (зарядно) иначе е чао!
Вариант 2: Оставяш го на колата. В този случай е добре да припалваш поне на 3 дни за 5-10 минути или врътка из квартала. Ако няма аларма-може и на по-рядко.
Вариант 2 е повече ангажиращ, но поддържа системите в изправност (ако я разкарваш) - няма да ти се утаяват течностите, няма да клеясват спирачки, водни помпи и др. От приятели, а и от опит знам, че една кола се разваля повече от стоене, отколкото от каране

Публикувано: 06 дек 2006, 20:20
от MegatroniC
Мерси kEFi ще действам по вариант 2
