Малко за свещите 4 от 4 пробили

Как да живеем съвместно и в разбирателство.
Масла. Антифриз. Автокозметика. Консумативи.
Потребителски аватар
jaffar
потребител
потребител
Мнения: 9
Регистриран: 24 фев 2008, 19:43
Модел на автомобила: mondeo 1.8 16v
Местоположение: София
Status: Извън линия

Малко за свещите 4 от 4 пробили

Мнение от jaffar » 15 апр 2015, 21:04

Това са свещи на 9000 км карано е на бензин/газ. Ефекта е, че колата придърпва при потегляне в диапазон 950-1500 об/мин. (много неприятно) и също така увеличен разход!
20150415_195316.jpg
20150415_195321.jpg
20150415_195348.jpg
20150415_195445.jpg
Черните резки по вертикала говорят, че свеща е пробила и искрата е слаба и се разейва също така вероятноста да прецака кабела е голяма!!!!
Много се радвам когато някой говори зад гърба ми! Това показва, че съм пред него!!!!

Потребителски аватар
Didibao
потребител
потребител
Мнения: 1769
Регистриран: 03 юни 2008, 01:08
Модел на автомобила: Focus ST170
Местоположение: Перник
Status: Извън линия

Re: малко за свещите 4 от 4 пробили

Мнение от Didibao » 15 апр 2015, 23:38

Много жестоко се бъркаш не свещта ти е виновна, а кабелите са ти прецакани, и по конкретно лулите им, затова имаш резки по порцелана, не са пробили свещите, а лулите на кабелите, затова свещи и кабели си сменявай комплект, слагаш си платина с хубави кабели караш 60к км и пак наново.

Та смени си кабелите защото ще прецакаш и новите свещи, беру имат специлана електро изолационна смеска за лулите на кабелите увеличава им живота многократно и не заплепват лулите аз я ползвам и съм доволен от нея. Още нещо свещи бош не ти препоръчвам да ползваш!
Изображение

Потребителски аватар
madboy
Администратор
Администратор
Мнения: 7254
Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран."
Местоположение: West Park, Blood green
Контакти:
Status: Извън линия

Re: малко за свещите 4 от 4 пробили

Мнение от madboy » 16 апр 2015, 10:03

Didibao написа:Много жестоко се бъркаш не свещта ти е виновна, а кабелите са ти прецакани, ....
Точно така.
Изображение Фен на служителите на OMV "Белозем"
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.

Потребителски аватар
jaffar
потребител
потребител
Мнения: 9
Регистриран: 24 фев 2008, 19:43
Модел на автомобила: mondeo 1.8 16v
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: малко за свещите 4 от 4 пробили

Мнение от jaffar » 16 апр 2015, 11:17

Клеги благодаря за съвета!!!! Все пак те са за по 5 лева едната !!!
Ще ги разкарам и тях!
Преди имах Мондео 20i NGA на него бях сложил NGK LASER PLATINUM за около 50-60 за к-т или нещо таво беше e нямаше поблеми !!!!
Успех на всички!!!!
Много се радвам когато някой говори зад гърба ми! Това показва, че съм пред него!!!!

Потребителски аватар
S_C
потребител
потребител
Мнения: 4597
Регистриран: 05 юни 2008, 23:00
Модел на автомобила: Mondeo`95 2.0
Marea`01 1.6
Caravelle JX
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Малко за свещите 4 от 4 пробили

Мнение от S_C » 17 апр 2015, 09:53

Ако някой прави разлика в работта на тия мотори със свещи от 5 и от 25 лева бройката, явно трябва много да разбира от двигатели, защото аз такава разлика не мога да направя. По един и същ начин работи, еднакво харчи. При теб нещата са от кабели. Виж, там вече е проблем- не карат колкото им дават по книгите, а са скъпи.
Не говоря с непознати. Никога не се знае кой от двама ни ще се окаже психопат!

gy74
потребител
потребител
Мнения: 71
Регистриран: 25 ное 2011, 18:02
Модел на автомобила: Форд Транзит,Форд Кънект,Импреза
Местоположение: Бургас
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Малко за свещите 4 от 4 пробили

Мнение от gy74 » 17 апр 2015, 12:00

Смени кабелите и сложи пак от ефтинките свещи,и си карай и си свиркай,за газ мисля че трябва и разтоянието на свещите да коригираш.Питай си газаджията. :D

Потребителски аватар
opex
потребител
потребител
Мнения: 2514
Регистриран: 25 авг 2008, 22:06
Модел на автомобила: Escort '97 1.8i
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Малко за свещите 4 от 4 пробили

Мнение от opex » 17 апр 2015, 18:27

S_C написа:Ако някой прави разлика в работта на тия мотори със свещи от 5 и от 25 лева бройката, явно трябва много да разбира от двигатели, защото аз такава разлика не мога да направя. По един и същ начин работи, еднакво харчи. При теб нещата са от кабели. Виж, там вече е проблем- не карат колкото им дават по книгите, а са скъпи.
Правя такава разлика и се усещала на всички, които съм купувал и карал до сега /1.6 90кс ескорт, и на 2.0 мондео и на 1.8 ескорт, по ред на появяване/. Определено има разлика във вървенето и разхода. Казвал съм го много пъти вече. Мога да го напиша и да се подпиша отдолу ако трябва официално. Но не опира до това човек да разбира от двигатели, а до усет за самата кола.
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща!

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13096
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Малко за свещите 4 от 4 пробили

Мнение от HACKO » 23 апр 2015, 17:46

Я стига сте се лигавили, газта се слага за икономия а не за високо спортно майсторство. Вече 40 000км карам с обикновенни свещи на газ, какъв е смисъла да караш на газ (икономията) а да сложиш свещи за 40лв/бр? Проблема в случая е в кабелите а като ги смениш, ако почистиш черните черти с финна шкурка и тези свещи ще продължат да работят.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Re: Малко за свещите 4 от 4 пробили

Мнение от paci » 23 апр 2015, 18:34

А на мен ми се струва, че имаш масло при свещите.
1во смени гарнитурата на капака на клапаните, спри маслото да не ходи при свещите и тогава смени кабелите и свещите.

Не е пълна гаранцията, че ще работят тези свещи с нови кабели след зачистване на нагара.
Едните ми заработиха, но другите не.

Gadnyara
потребител
потребител
Мнения: 28
Регистриран: 16 мар 2014, 10:22
Модел на автомобила: Transit Van MK7, MT, 2008, 2.2l/140ps,
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Малко за свещите 4 от 4 пробили

Мнение от Gadnyara » 23 апр 2015, 20:03

HACKO написа:Я стига сте се лигавили, газта се слага за икономия а не за високо спортно майсторство. Вече 40 000км карам с обикновенни свещи на газ, какъв е смисъла да караш на газ (икономията) а да сложиш свещи за 40лв/бр? Проблема в случая е в кабелите а като ги смениш, ако почистиш черните черти с финна шкурка и тези свещи ще продължат да работят.
Каквото съм прочел досега от Вас, е било логично и правилно според моите знания/опит, но си позволявам "новобранско" несъгласие... :oops:

...именно, за да имаме и запазим икономията от горенето на газ, се налагат някои първоначални инвестиции. Свещите от 5лв предлагат ресурс от 10-20 хил. км, после започва постепенно повишаване на горивния разход (т.е. пари) и посещения при монтьори (т.е. други пари) с оплаквания от работата на ДВГ. Отделно, проблеми при студен мотор и още повече, при студено време. Обикновено смяната на свещите се отлага, тъй като са "сменяни наскоро".

Затова, инвестиция за 4 цил. мотор от 80-100лв. с ДДС за (NGK) иридиеви свещи, предписани за съответния мотор, е оправдана и се "избива" във времето от косвени разходи и "пропуснати ползи". С много неща в живота е така, но при свещите е отчетливо.
Човек се учи докато е прост!

Потребителски аватар
opex
потребител
потребител
Мнения: 2514
Регистриран: 25 авг 2008, 22:06
Модел на автомобила: Escort '97 1.8i
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Малко за свещите 4 от 4 пробили

Мнение от opex » 24 апр 2015, 03:05

Насе, обикновените свещи за моя мотор са 8лв и карат пряко сили 15к км (и то на бензин!) На страна, че като вървене (и да не говорим разход!) са абсолютно тотална пръдня, при това лоша.
Двойна платина свещите са 14лв и карат 60к км. И вървенето и разхода, и респонса са по-добри.
Човека с обикновените ще ги смени най-малко 4 пъти докато мине 60к км. За 4 комплекта ще даде 128лв, а за същия пробег човека с платинените 56лв +останалите бонуси.
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща!

Потребителски аватар
dimkar
потребител
потребител
Мнения: 1364
Регистриран: 03 мар 2007, 23:21
Модел на автомобила: Nissan
Местоположение: Сопот
Status: Извън линия

Re: Малко за свещите 4 от 4 пробили

Мнение от dimkar » 24 апр 2015, 17:14

Интересно ми е, какви са тези свещи, дето едва изкарват 15 000 км? За моите автомобили ползвам японски NGK BKR6E-11, струващи 30 лв комплекта. И винаги ги сменям на около 30-35 000 км, като имат ресурс за още доста.

Потребителски аватар
opex
потребител
потребител
Мнения: 2514
Регистриран: 25 авг 2008, 22:06
Модел на автомобила: Escort '97 1.8i
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Малко за свещите 4 от 4 пробили

Мнение от opex » 25 апр 2015, 03:18

Какви? - Оригиналните на Ford от Мото-Пфое примерно :) Каквито често срещам да се споменават като закупени, защото "били фордовски".
Дори да приемем, че има свещи, които изкарват повече, като тези които ти използваш, платинените са на такава цена, че пак идват на по-добра цена от обикновените. Колкото и да се опитвам не мога да открия една причина поради която платинените да не са по-добри от обикновените. Всичко опира само и единствено до това първият път човек да даде 25лв повече.
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща!

Потребителски аватар
Didibao
потребител
потребител
Мнения: 1769
Регистриран: 03 юни 2008, 01:08
Модел на автомобила: Focus ST170
Местоположение: Перник
Status: Извън линия

Re: Малко за свещите 4 от 4 пробили

Мнение от Didibao » 25 апр 2015, 19:00

Аз карам с beru titanium x двойна платина, кабели отново беру, и изполвам електро изолацинната смаска на беру за лулите на свещите, предимствата са, че не залепват лулите за свещите вдига се многократно изолацията на порцелана и въздушнатоа междина намалява.

Изпратено от моят LG-D802
Изображение

Потребителски аватар
dimkar
потребител
потребител
Мнения: 1364
Регистриран: 03 мар 2007, 23:21
Модел на автомобила: Nissan
Местоположение: Сопот
Status: Извън линия

Re: Малко за свещите 4 от 4 пробили

Мнение от dimkar » 25 апр 2015, 20:21

opex написа:Какви? - Оригиналните на Ford от Мото-Пфое примерно :) Каквито често срещам да се споменават като закупени, защото "били фордовски".
Дори да приемем, че има свещи, които изкарват повече, като тези които ти използваш, платинените са на такава цена, че пак идват на по-добра цена от обикновените. Колкото и да се опитвам не мога да открия една причина поради която платинените да не са по-добри от обикновените. Всичко опира само и единствено до това първият път човек да даде 25лв повече.
Фиестата я карах дълги години със свещи от Мото-Пфое. При тях беше същото положение, сменях ги на 30-35 000 км и имаха ресурс за още доста. Ако двигателят е конструиран да кара с обикновени свещи не виждам нито една причина, която да ме накара да се набутам с платинени, иридиеви или диамантени свещи. :lol:

Потребителски аватар
opex
потребител
потребител
Мнения: 2514
Регистриран: 25 авг 2008, 22:06
Модел на автомобила: Escort '97 1.8i
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Малко за свещите 4 от 4 пробили

Мнение от opex » 26 апр 2015, 02:50

От завода излиза с платинени
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща!

Потребителски аватар
pantata
потребител
потребител
Мнения: 1374
Регистриран: 28 сеп 2006, 03:22
Модел на автомобила: Fiesta 1.4 `89
Fiesta 1.25 '10
Subaru Legacy 3.0R Auto '07
Местоположение: Димитровград/София
Status: Извън линия

Re: Малко за свещите 4 от 4 пробили

Мнение от pantata » 26 апр 2015, 10:29

opex написа:От завода излиза с платинени
Които вече не се произвеждат и ги няма във Форд, само за инфо.

Помниш ли кога ми смени свещите? Преди 2 седмици ги сменях пак. За края на лятото май ще направя като Кристиян, комплект с кабели Беру и така.
Изображение

Потребителски аватар
Nebhotep
потребител
потребител
Мнения: 1977
Регистриран: 07 юли 2008, 15:26
Модел на автомобила: Ford S-Max Titanium,105 kW (143 PS) year 2008, 6 speed manual Ford Escort MK VІІ Turnier`97 1.6 16v CLX
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Малко за свещите 4 от 4 пробили

Мнение от Nebhotep » 26 апр 2015, 13:04

Намират се все още, но на цени около 21 лв. броя! До края на 2016 г. ще изчезнат съвсем! С Ескорта изкарвах по над 60 000 км. с един комплект.

Sent from my LT18i using Tapatalk

Потребителски аватар
opex
потребител
потребител
Мнения: 2514
Регистриран: 25 авг 2008, 22:06
Модел на автомобила: Escort '97 1.8i
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Малко за свещите 4 от 4 пробили

Мнение от opex » 26 апр 2015, 14:33

Помня Тео макар че тогава май дебитомера чистихме и други неща, асвещите вече беше сменил. Както и да е де горе като писах поста за обикновените се сетих точни за теб като каза, че след смяната се форсира по-трудно и не до край и не върви като преди. Препоръчвам ти Denso PT16VR13, точен заместител на заводските платинени 14лв в Autopower
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща!

Потребителски аватар
dimkar
потребител
потребител
Мнения: 1364
Регистриран: 03 мар 2007, 23:21
Модел на автомобила: Nissan
Местоположение: Сопот
Status: Извън линия

Re: Малко за свещите 4 от 4 пробили

Мнение от dimkar » 26 апр 2015, 18:19

Ако от завода излиза с платинени, няма място за спор.

Отговори

Върни се в “ГРИЖИ, ПОДДРЪЖКА И ЕКСПЛОАТАЦИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 16 госта