Страница 1 от 2

Малко за свещите 4 от 4 пробили

Публикувано: 15 апр 2015, 21:04
от jaffar
Това са свещи на 9000 км карано е на бензин/газ. Ефекта е, че колата придърпва при потегляне в диапазон 950-1500 об/мин. (много неприятно) и също така увеличен разход!
20150415_195316.jpg
20150415_195321.jpg
20150415_195348.jpg
20150415_195445.jpg
Черните резки по вертикала говорят, че свеща е пробила и искрата е слаба и се разейва също така вероятноста да прецака кабела е голяма!!!!

Re: малко за свещите 4 от 4 пробили

Публикувано: 15 апр 2015, 23:38
от Didibao
Много жестоко се бъркаш не свещта ти е виновна, а кабелите са ти прецакани, и по конкретно лулите им, затова имаш резки по порцелана, не са пробили свещите, а лулите на кабелите, затова свещи и кабели си сменявай комплект, слагаш си платина с хубави кабели караш 60к км и пак наново.

Та смени си кабелите защото ще прецакаш и новите свещи, беру имат специлана електро изолационна смеска за лулите на кабелите увеличава им живота многократно и не заплепват лулите аз я ползвам и съм доволен от нея. Още нещо свещи бош не ти препоръчвам да ползваш!

Re: малко за свещите 4 от 4 пробили

Публикувано: 16 апр 2015, 10:03
от madboy
Didibao написа:Много жестоко се бъркаш не свещта ти е виновна, а кабелите са ти прецакани, ....
Точно така.

Re: малко за свещите 4 от 4 пробили

Публикувано: 16 апр 2015, 11:17
от jaffar
Клеги благодаря за съвета!!!! Все пак те са за по 5 лева едната !!!
Ще ги разкарам и тях!
Преди имах Мондео 20i NGA на него бях сложил NGK LASER PLATINUM за около 50-60 за к-т или нещо таво беше e нямаше поблеми !!!!
Успех на всички!!!!

Re: Малко за свещите 4 от 4 пробили

Публикувано: 17 апр 2015, 09:53
от S_C
Ако някой прави разлика в работта на тия мотори със свещи от 5 и от 25 лева бройката, явно трябва много да разбира от двигатели, защото аз такава разлика не мога да направя. По един и същ начин работи, еднакво харчи. При теб нещата са от кабели. Виж, там вече е проблем- не карат колкото им дават по книгите, а са скъпи.

Re: Малко за свещите 4 от 4 пробили

Публикувано: 17 апр 2015, 12:00
от gy74
Смени кабелите и сложи пак от ефтинките свещи,и си карай и си свиркай,за газ мисля че трябва и разтоянието на свещите да коригираш.Питай си газаджията. :D

Re: Малко за свещите 4 от 4 пробили

Публикувано: 17 апр 2015, 18:27
от opex
S_C написа:Ако някой прави разлика в работта на тия мотори със свещи от 5 и от 25 лева бройката, явно трябва много да разбира от двигатели, защото аз такава разлика не мога да направя. По един и същ начин работи, еднакво харчи. При теб нещата са от кабели. Виж, там вече е проблем- не карат колкото им дават по книгите, а са скъпи.
Правя такава разлика и се усещала на всички, които съм купувал и карал до сега /1.6 90кс ескорт, и на 2.0 мондео и на 1.8 ескорт, по ред на появяване/. Определено има разлика във вървенето и разхода. Казвал съм го много пъти вече. Мога да го напиша и да се подпиша отдолу ако трябва официално. Но не опира до това човек да разбира от двигатели, а до усет за самата кола.

Re: Малко за свещите 4 от 4 пробили

Публикувано: 23 апр 2015, 17:46
от HACKO
Я стига сте се лигавили, газта се слага за икономия а не за високо спортно майсторство. Вече 40 000км карам с обикновенни свещи на газ, какъв е смисъла да караш на газ (икономията) а да сложиш свещи за 40лв/бр? Проблема в случая е в кабелите а като ги смениш, ако почистиш черните черти с финна шкурка и тези свещи ще продължат да работят.

Re: Малко за свещите 4 от 4 пробили

Публикувано: 23 апр 2015, 18:34
от paci
А на мен ми се струва, че имаш масло при свещите.
1во смени гарнитурата на капака на клапаните, спри маслото да не ходи при свещите и тогава смени кабелите и свещите.

Не е пълна гаранцията, че ще работят тези свещи с нови кабели след зачистване на нагара.
Едните ми заработиха, но другите не.

Re: Малко за свещите 4 от 4 пробили

Публикувано: 23 апр 2015, 20:03
от Gadnyara
HACKO написа:Я стига сте се лигавили, газта се слага за икономия а не за високо спортно майсторство. Вече 40 000км карам с обикновенни свещи на газ, какъв е смисъла да караш на газ (икономията) а да сложиш свещи за 40лв/бр? Проблема в случая е в кабелите а като ги смениш, ако почистиш черните черти с финна шкурка и тези свещи ще продължат да работят.
Каквото съм прочел досега от Вас, е било логично и правилно според моите знания/опит, но си позволявам "новобранско" несъгласие... :oops:

...именно, за да имаме и запазим икономията от горенето на газ, се налагат някои първоначални инвестиции. Свещите от 5лв предлагат ресурс от 10-20 хил. км, после започва постепенно повишаване на горивния разход (т.е. пари) и посещения при монтьори (т.е. други пари) с оплаквания от работата на ДВГ. Отделно, проблеми при студен мотор и още повече, при студено време. Обикновено смяната на свещите се отлага, тъй като са "сменяни наскоро".

Затова, инвестиция за 4 цил. мотор от 80-100лв. с ДДС за (NGK) иридиеви свещи, предписани за съответния мотор, е оправдана и се "избива" във времето от косвени разходи и "пропуснати ползи". С много неща в живота е така, но при свещите е отчетливо.

Re: Малко за свещите 4 от 4 пробили

Публикувано: 24 апр 2015, 03:05
от opex
Насе, обикновените свещи за моя мотор са 8лв и карат пряко сили 15к км (и то на бензин!) На страна, че като вървене (и да не говорим разход!) са абсолютно тотална пръдня, при това лоша.
Двойна платина свещите са 14лв и карат 60к км. И вървенето и разхода, и респонса са по-добри.
Човека с обикновените ще ги смени най-малко 4 пъти докато мине 60к км. За 4 комплекта ще даде 128лв, а за същия пробег човека с платинените 56лв +останалите бонуси.

Re: Малко за свещите 4 от 4 пробили

Публикувано: 24 апр 2015, 17:14
от dimkar
Интересно ми е, какви са тези свещи, дето едва изкарват 15 000 км? За моите автомобили ползвам японски NGK BKR6E-11, струващи 30 лв комплекта. И винаги ги сменям на около 30-35 000 км, като имат ресурс за още доста.

Re: Малко за свещите 4 от 4 пробили

Публикувано: 25 апр 2015, 03:18
от opex
Какви? - Оригиналните на Ford от Мото-Пфое примерно :) Каквито често срещам да се споменават като закупени, защото "били фордовски".
Дори да приемем, че има свещи, които изкарват повече, като тези които ти използваш, платинените са на такава цена, че пак идват на по-добра цена от обикновените. Колкото и да се опитвам не мога да открия една причина поради която платинените да не са по-добри от обикновените. Всичко опира само и единствено до това първият път човек да даде 25лв повече.

Re: Малко за свещите 4 от 4 пробили

Публикувано: 25 апр 2015, 19:00
от Didibao
Аз карам с beru titanium x двойна платина, кабели отново беру, и изполвам електро изолацинната смаска на беру за лулите на свещите, предимствата са, че не залепват лулите за свещите вдига се многократно изолацията на порцелана и въздушнатоа междина намалява.

Изпратено от моят LG-D802

Re: Малко за свещите 4 от 4 пробили

Публикувано: 25 апр 2015, 20:21
от dimkar
opex написа:Какви? - Оригиналните на Ford от Мото-Пфое примерно :) Каквито често срещам да се споменават като закупени, защото "били фордовски".
Дори да приемем, че има свещи, които изкарват повече, като тези които ти използваш, платинените са на такава цена, че пак идват на по-добра цена от обикновените. Колкото и да се опитвам не мога да открия една причина поради която платинените да не са по-добри от обикновените. Всичко опира само и единствено до това първият път човек да даде 25лв повече.
Фиестата я карах дълги години със свещи от Мото-Пфое. При тях беше същото положение, сменях ги на 30-35 000 км и имаха ресурс за още доста. Ако двигателят е конструиран да кара с обикновени свещи не виждам нито една причина, която да ме накара да се набутам с платинени, иридиеви или диамантени свещи. :lol:

Re: Малко за свещите 4 от 4 пробили

Публикувано: 26 апр 2015, 02:50
от opex
От завода излиза с платинени

Re: Малко за свещите 4 от 4 пробили

Публикувано: 26 апр 2015, 10:29
от pantata
opex написа:От завода излиза с платинени
Които вече не се произвеждат и ги няма във Форд, само за инфо.

Помниш ли кога ми смени свещите? Преди 2 седмици ги сменях пак. За края на лятото май ще направя като Кристиян, комплект с кабели Беру и така.

Re: Малко за свещите 4 от 4 пробили

Публикувано: 26 апр 2015, 13:04
от Nebhotep
Намират се все още, но на цени около 21 лв. броя! До края на 2016 г. ще изчезнат съвсем! С Ескорта изкарвах по над 60 000 км. с един комплект.

Sent from my LT18i using Tapatalk

Re: Малко за свещите 4 от 4 пробили

Публикувано: 26 апр 2015, 14:33
от opex
Помня Тео макар че тогава май дебитомера чистихме и други неща, асвещите вече беше сменил. Както и да е де горе като писах поста за обикновените се сетих точни за теб като каза, че след смяната се форсира по-трудно и не до край и не върви като преди. Препоръчвам ти Denso PT16VR13, точен заместител на заводските платинени 14лв в Autopower

Re: Малко за свещите 4 от 4 пробили

Публикувано: 26 апр 2015, 18:19
от dimkar
Ако от завода излиза с платинени, няма място за спор.