В МП краденето от клиента - официална политика!

Как да живеем съвместно и в разбирателство.
Масла. Антифриз. Автокозметика. Консумативи.
Потребителски аватар
Mitko
потребител
потребител
Мнения: 41
Регистриран: 13 сеп 2005, 21:40
Модел на автомобила: Renault Kangoo 1.9DTI
Местоположение: Велико Търново
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Mitko » 20 сеп 2005, 17:48

Благодаря за съвета но аз цял ден съм при механиците и клиентите. :wink:

Потребителски аватар
cossy
потребител
потребител
Мнения: 4564
Регистриран: 22 яну 2005, 22:20
Модел на автомобила: Ескорт 1.6 -> 2.0 16V
Status: Извън линия

Мнение от cossy » 20 сеп 2005, 18:39

Аз отивам да си правя колата в Търново, майната им на младост и сливница :D Off topic, абе kEFI :) доволен ли си от 5w-30 или не усещаш разлика?! Всъщност кое е топика тука ненам :oops:
Изображение

Потребителски аватар
S@sel@
потребител
потребител
Мнения: 597
Регистриран: 28 яну 2005, 23:39
Модел на автомобила: ex.Фиеста 1.1 mi `94 / ex.Фокус 1.8 115к.с.
Местоположение: deep in Colorado mountains
Status: Извън линия

Мнение от S@sel@ » 20 сеп 2005, 19:40

Абе май ще взема аз да ида до ВеликоТърново за един оглед на количката ! :wink: :D

ПС Много бих се радвал, ако успеем да постигнем едно благо за фен клуба на форд бг- да уредим обслужване за членовете на клуба при знаещите и можещите майстори, където да се държат с нас като с добри клиенти, хвалещи и радващи се на количките си. Никъде не пиша за отстъпки- да ще е добре да ги има, но другото е МОООООГО по-важно! А дотогава с този форум се опитваме да си помогнем дори и с адреси къде има свестен майстор и къде да не ходим. Тук също има интересно за майсторите...
http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?t=43

ПСС в събота и неделя работите ли? :wink: :D :D
БОГ създаде хората, COLT ги направи равни!

Потребителски аватар
DigiPro
потребител
потребител
Мнения: 4336
Регистриран: 08 фев 2005, 23:15
Модел на автомобила: служебен C-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен B-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен Fusion 1,4 Duratec 16V.
ex Fiesta Si 1,6 16V MK3,5
ex Fiesta 1,1i MK3
Местоположение: Велико Търново
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от DigiPro » 20 сеп 2005, 21:04

Аз няма да споря кой мотор колко масло събира.Не разбирам и не ме интересува защото не ми е работа да го сменям. Затова си има майстори и сервизи за всичко. Лично аз съм много доволен от работата на Мото-Пфое - Велико Търново и колата си на друго място няма да закарам. Труда наистина е 18лв с ДДС но досега не съм имал никакви оплаквания от техните ремонти. Сменял съм разни тампони и други неща (хич не им разбирам) по ходовата част. Като си оставя колата сутринта и знам, че следобед ще е готова. Обаждат ми се когато е готова или ако има нещо допълнително за ремонт или смяна.
Служебните коли шефа ми ги кара по разни гаражни майстори и дребни сервизчета. Мотаят го по няколко дена и му вземат доста скъпо. Например за смяна на накрайници и биелети (пак казвам че не знам какво точно) на служебния Фиат Типо му взеха 200лв за части и 70лв за труд. Колата я държаха 3 дена !!!

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Мнение от paci » 21 сеп 2005, 00:38

Еййй :P
Ще се оправят нещата бе ! :lol:
Kefi, ами ти като си знаеш, че не ти трябват повече от 4 литра па що си се съгласил на 5?!
Незнам как е точно в МотоФое но сигурно :
на щанада гледат какво дават по каталог а не как е всъщност. Пише 4 и нещо си но като го точиш не излиза всичко и наливаш по-малко от 4-ри реално а си купил 5 защото така е по каталог. Е кой е виновен ?!
Нали останалия литър и нещо е в теб ? Друг е въпроса ако не си на място и ти кажат, че са сипали 5 а реално е по-малко от 4
Митко ще го има в предвид :wink:
Ае всички у Търново да си подържаме фордчетата :wink:
Яко Offtopic
Митко, като стана въпрос за твоя проблем с компа :
Имахме комп у нас, водеше се на сестра ми ... ожени се ... взе си го ... каквото му бях слагал от мен си остана при мен. Мога лееко да претендирам, че съм на ТИ с комперите .... така ... сестра ми носи машината в един магазин-сервиз да му сложат каквото му липсва и да го палят ... познай ? .... 3 пъти ми се обаждат, че не пали побеснях и и казах да се разкара от там и въпреки, че се бяхме скарали за компа и не исках да го виждам и казах, че ще ида у тях и ще го запаля .... 2 мин да развия болтчетата и светна ... нещо като са го носили явно са го тупнали
Даааа, .... толкова и им плащат на момчетата в тези магазин-сервизи и затова има такиви "професионалисти"
200 лв. и се бачка де събота де неделя ... мухаххаха ... отказах :) смешници .. сега си плета едни плетки :wink:

Потребителски аватар
vlad
потребител
потребител
Мнения: 646
Регистриран: 22 мар 2005, 17:51
Модел на автомобила: Mondeo MK III '07, 2.2 TDCi Ghia, sedan
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от vlad » 21 сеп 2005, 09:32

S@sel@ написа:Абе май ще взема аз да ида до ВеликоТърново за един оглед на количката ! :wink: :D
От вси4ко описано в поста ми хрумна организирано посещение на клуба в Търново за прегледи.Петък сервиз и обсъждане по същество, събота почерпка на доволни фордфенове с добрите майстори.И после банер на сайта "Форд клуб препоръчва МП Велико Търново" :drink:
Последна промяна от vlad на 17 дек 2005, 02:59, променено общо 1 път.

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от kEFi » 21 сеп 2005, 09:43

Ей, май наистина има светлина в тунела....
Ако наистина е така - пак се повтарям, но само адмирации!
С удоволствие бих посетил сервиза Ви, но пък дано не ми се налага! :wink: Въпреки, че Търново ми е любим град, а и стана такъв и на жена ми =D>:

Cossy, с тази синтетика промяната е чувствителна! В смисъл усеща се - промени се (макар и минимално) звука на двигателя, а и ми утихнаха повдигачите. Понеже, както знаеш, карах с полусинтетика на Мобил 10W40 преди смяната сипах добавка за почистване на двигателя, от тази с която можеш да караш до макс.160км. Е, аз карах само 30, но после от картера течеше...кафе с пяна барабар :shock: нищо че карам основно на газ. Явно наистина наште двиг си искат по-тънко масло.

Колкото до литража на тубите - Мобил се продава в 4л туби и по навик търсих пак 4 (още повече не ми се е налагало да доливам, а в тубата оставаше 200-300гр). Затова и се ядосах - опитват се да ме убеждават в имагенерни неща, при условие че преди 2 години ми се наложи да си източвам литър масло през пробката с помоща на мед.система! Бяха ми сипали 4,5литра! Прибирам се спокоен в къщи, вадя щеката, а тя до половината в масло :shock: Е как да не се ядосаш!
Споре мен, ако нещо не е както трябва - то би следвало да се промени! Това, че оставало масло не е от вчера и важи за всички коли...След като реално количеството необходимо масло е различно от предписанието - сменя се предписанието! Все пак в БГ повечето сме си пооцапвали ръцете и сме наясно за какво става въпрос, за разлика от средностатистическия западен потребител... :wink:

NIKJAMa
потребител
потребител
Мнения: 675
Регистриран: 09 фев 2005, 13:35
Модел на автомобила: Mondeo Ghia `04 2.0 TDCI
Escort `90 XR3i convertible
Mitsubishi Colt `08 1.3 AT
Peugeot 4007 2.4 CVT
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от NIKJAMa » 21 сеп 2005, 09:44

Влади идеята на е лоша. Ако искате направо да се организираме на следваите отворени врати и целия клуб в ВТ. Малко ще го озорим Митко с допълнително работа, но то си е така колкото по-добре работиш толкова повече работа ти дават.

muko
потребител
потребител
Мнения: 207
Регистриран: 08 юли 2005, 20:28
Модел на автомобила: Hyundai Accent 1.4 95 ph
Местоположение: София, Люлин
Status: Извън линия

Мнение от muko » 21 сеп 2005, 16:54

kEFi промяната която си усетил идва от това, че си минал на синтетика от полусинтетика, а не от това, че е фордовско. Аз отдавна съм се убедил, че фордовете искат само пълна синтетика 5W, а не полусинтеткика, стига да не много сдухан мотора. :D

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от kEFi » 21 сеп 2005, 16:58

muko написа:kEFi промяната която си усетил идва от това, че си минал на синтетика от полусинтетика, а не от това, че е фордовско. Аз отдавна съм се убедил, че фордовете искат само пълна синтетика 5W, а не полусинтеткика, стига да не много сдухан мотора. :D
E, точно това имах предвид - от 10 на 5W! В случая реших да опитам фордовско, което пък доскоро го поръчваха в Кастрол, сега нещо се чува, че е Мобил :D

Потребителски аватар
Henri
потребител
потребител
Мнения: 16
Регистриран: 19 сеп 2005, 08:24
Модел на автомобила: Mondeo 2.0 EFi - 16v
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от Henri » 22 сеп 2005, 10:29

Учера го смених с фордовско от МП и в тубата останаха около 0.8л.
Нивото е точно на макс.

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от kEFi » 27 сеп 2005, 09:45

Henri написа:Учера го смених с фордовско от МП и в тубата останаха около 0.8л.
Нивото е точно на макс.
Доколкото виждам двигателя ти е 2литра! Моя 1.6!

Потребителски аватар
The seven
потребител
потребител
Мнения: 1107
Регистриран: 16 яну 2005, 13:39
Модел на автомобила: Punto 75 1,2 MPI ELX '96
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от The seven » 01 окт 2005, 14:35

Според един от хайнесите които гледах при 1,6 литровия мотор до 92 година капацитета на двигателя с филтъра е 3,5 литра, а на този от 92 до 97 е 4,25 литра.
Поздрави
Изображение

Потребителски аватар
Polly
потребител
потребител
Мнения: 905
Регистриран: 24 фев 2005, 16:02
Модел на автомобила: Бира Каменица в кен
Местоположение: село Извор
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Polly » 27 окт 2005, 10:56

Сега звънях в МП да ги питам нещо. 30 лв е труда за час без ДДС, това е цената и в Младост и в Люлин.

По-интересно е, че за едно и също нещо ми казаха различни неща като цени и на двете места, а и в Люлин и в Младост им обясних доста подробно и по два пъти какво питам. Явно са леко разсеяни и не ми се занимава да дават информация по телефона.

В тази връзка предполагам и затова дават и различни отговори за това кой двигател колко литра масло събира. И въобще плюс минус 1-2 литра масло или плюс минус 30-40 лв / в моя случай такава разлика се получи/ не е нещо, което има значение.

Но едва ли идеята им е да крадат, по-скоро и те не знаят и не правят връзка между това, което ги питаш и това, което си знаят и биха ти казали.

Но и незнание да е, пак не ги оправдава.

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от kEFi » 27 окт 2005, 11:30

...защото оправдание няма!

Потребителски аватар
jack71
потребител
потребител
Мнения: 887
Регистриран: 28 яну 2005, 16:17
Модел на автомобила: Escort 1.6 Mi ; Capri I 2.6 6V ; Capri 2.8 6V
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Мнение от jack71 » 27 окт 2005, 14:59

да ги съдим и да направим извънсъдебно споразумение за неустойки в натура: 10 000л моторно масло те ще теглят една майна и ще почнат от 10л и ще се срещнем някъде посредата :lol:

Потребителски аватар
Warren-G
потребител
потребител
Мнения: 266
Регистриран: 11 фев 2005, 00:15
Модел на автомобила: Ford Escort 1.6i 16V MK6 '94, бивш собственик на Форд Фиеста '89 1.3 карб.
Местоположение: В.Търново/ София- Студ.град
Status: Извън линия

Мнение от Warren-G » 27 окт 2005, 18:05

не може да се слагат всички под един знаменател!
аз в мото-пфое съм ходил един път- във В. Търново.
мн съм доволен от обслужването - и като звъннах по телефона предварително и като отидох в сервиза.
а и цените са добри ,поне около смяната на масло- 10В40 -3,5л (като 0.7л останаха за доливане) + маслен филтър +труд =38л :wink:

Jinxy
потребител
потребител
Мнения: 330
Регистриран: 29 юни 2005, 16:01
Модел на автомобила: Ford FOCUS 1.8 TDCi 115ps
Местоположение: Botevgrad
Status: Извън линия

Мнение от Jinxy » 31 дек 2005, 18:33

За дизела пише 4.5 литра и когато сипеш до максимума е точно толкова.
Да не мерите маслото преди да сте запалили и да се е напълнил филтера. Тогава определено ще е с около литър по-малко и ще е до максимума.

steve
потребител
потребител
Мнения: 44
Регистриран: 22 окт 2005, 10:43
Модел на автомобила: Ford Fiesta '89 1.4 Ghia - на Пропан-бутан
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

За Търново не знам, но...

Мнение от steve » 02 яну 2006, 13:05

За Търново нямам впечатления, но с Камен Стратиев и "Боби" Спасов, и ... а бе стига сте ми говорили, че някой в МП знае за какво точно е там.
Всички са там за заплатата, а не за да свършат нещо. :roll:
По-добре да си легнеш гладен, отколкото да се събудиш длъжен :!:

Потребителски аватар
pepy1
Модератор
Модератор
Мнения: 4778
Регистриран: 18 май 2005, 22:38
Модел на автомобила: бивш форд ескорт 1.6i 16v zetec Ghia Combi'96
бившо пежо 306 комби 1,9 ТД пак комби и Сеат ибиза 3 цилиндров 1.4 дизел
Местоположение: шоп от Младост-4
Контакти:
Status: Извън линия

Re: За Търново не знам, но...

Мнение от pepy1 » 02 яну 2006, 20:16

steve написа: Всички са там за заплатата, а не за да свършат нещо. :roll:
не съм съвсем съгласен с теб
когато бях на отворени в МП(май беше октомври) врати присъствах на диалог между колежка и колега ---ако може ТОЙ да види буса на нейния човек---
значи тя му има доверие като майстор а пък и всеки знае какво е да направиш услуга на колега
според мен работят тогава когато им е кеф а не когато трябва това им е проблема на МП
времето е като парите-никога не стига

Отговори

Върни се в “ГРИЖИ, ПОДДРЪЖКА И ЕКСПЛОАТАЦИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 12 госта