Страница 1 от 1
Проблем с новия Форд
Публикувано: 02 ное 2015, 16:31
от ЧочоБалчик
>:D<: Здравейте ! И тук да пиша . Скоро закупихме Ford C Max 1,6 TDci 2009 . Навъртях набързо близо 1000 км .Преди няколко дни дочух леко свистене , което се оказа от казанчето на антифриза .Изпуска течност от капачката . Изглежда ,че налягането е доста голямо . Ще се радвам ,ако някой може да помогне със съвет , как мога да реша проблема . И всъщност , защо е така . Иначе колата е чудесна . Няма проблеми с ходовата част и разни други .

Re: Проблем с новия Форд
Публикувано: 02 ное 2015, 18:33
от Eastbourne
Ами като за начало опитай да стегнеш капачката на максимум, да не би да не е завъртяна хубаво
Re: Проблем с новия Форд
Публикувано: 02 ное 2015, 18:44
от antipower
Смяна на капачката

Иначе важното е да не губи течност.
Re: Проблем с новия Форд
Публикувано: 03 ное 2015, 00:30
от ЧочоБалчик
Мдааа ! Благодаря за съвета . Ще пробвам с капачката , макар ,че е завъртяна до край .Въпросът ми е -Какво следва , ако не е от там проблема ?

Re: Проблем с новия Форд
Публикувано: 03 ное 2015, 11:04
от Nikola Iordanov
ЧочоБалчик написа:Мдааа ! Благодаря за съвета . Ще пробвам с капачката , макар ,че е завъртяна до край .Въпросът ми е -Какво следва , ако не е от там проблема ?

Капачката има клапан който трябва да изпусне налягането щом като е по високо от 0.12--0.13МПа 1.2---1.3 кгс/см ако е по голямо може да избие някъде или да спука водно съединение .Причини прегряване поради неизправен термостат или тръгнала гарнитура на главата пак поради същата причина прегряване .
Re: Проблем с новия Форд
Публикувано: 03 ное 2015, 22:36
от ЧочоБалчик
Дааа ! Оказва се ,че проблема не се решава с капачката . Ходих днес при двама -трима "доктора"

Диагнозата -"леко " издухана гарнитура на главата . Изказаха се съмнения и към водната помпа , но все пак антифриза се върти в големия кръг .Мислихме и по въпроса за термостата . Но се появяват пари в казанчето , което не е нормално.Антифриза постъпва на пулсове и е пълен с въздух , което навежда , че има пробив (най-вероятно в гарнитурата ). Тъй, че -предстои "операция " . Има и такива моменти в живота . >:D<: Ще го преживеем .Здрави да сме . Благодаря за съветите . Ще пиша какво се случва по-нататък ! Безпроблемни километри за вас !

Re: Проблем с новия Форд
Публикувано: 04 ное 2015, 07:46
от Nikola Iordanov
Закарай колата на майстор който знае какво прави да не е някой гаражен и си мисли че може да ремонтира всичко и на всякакви коли .Та да направи пълна профилактика на главата проверка за изкривяване като се качи на шлайф , напасване на клапани , смяна гумички на клапаните да не се окаже след това че харчи и масло не се знае на колко хиляди е и с колко и е върнат километража за да се продаде по скъпо .
Re: Проблем с новия Форд
Публикувано: 05 ное 2015, 08:45
от ЧочоБалчик
Точно така и ще направя . Човекът , с когото последно разговарях , е добър професионалист. Обясни ми най-подробно за какво става дума като проблем. Какво следва и каква ще е процедурата . Именно -шлайф на главата , подмяна на гумички на клапани и т.н . Предните ни два -три автомобила ги е подържал именно той . Ще дам отговор и за крайния резултат , но след известно време, просто защото малко ще се забави ситуацията .
Re: Проблем с новия Форд
Публикувано: 22 ное 2015, 09:15
от ЧочоБалчик
Здравейте ! Както обещах ,давам инфо по моята тема . Ремонта приключи успешно. Сменена гарнитура на главата и разни други малки елементи. Подменен Ангренажен ремък с ролките , сменено масло и въздушен филтър . Но...има един момент ,от 1900 до 2100-2200 оборота , когато моторът започва да се задъхва .Все едно не му достига гориво или въздух . След известно време всичко си идва на място и моторът работи нормално .Имал ли е някой подобен проблем ? И как мога да го разреша , евентуално ? Какъв специалист би трябвало да търся , според вас ?

Re: Проблем с новия Форд
Публикувано: 22 ное 2015, 12:37
от OgiDogi
ЧочоБалчик написа:Здравейте ! Както обещах ,давам инфо по моята тема . Ремонта приключи успешно. Сменена гарнитура на главата и разни други малки елементи. Подменен Ангренажен ремък с ролките , сменено масло и въздушен филтър . Но...има един момент ,от 1900 до 2100-2200 оборота , когато моторът започва да се задъхва .Все едно не му достига гориво или въздух . След известно време всичко си идва на място и моторът работи нормално .Имал ли е някой подобен проблем ? И как мога да го разреша , евентуално ? Какъв специалист би трябвало да търся , според вас ?

Като начало - една диагностика. Трябва да се провери дали центровката на разпределителния вал или секторната шайба на коляновия не е избягала при смяната на ремъка, дали турбината надува достатъчно при посочените обороти, налягането на горивото в рейката и каквото още диагностикът се сети, че може да причинява проблемна работа.
Re: Проблем с новия Форд
Публикувано: 22 ное 2015, 13:56
от ЧочоБалчик
Мдааа ! Благодаря ! Ще потърся . Дано случа на качествен диагностик ! >:D<: