“За целия експлоатационен период”
- Щ-304
- потребител
- Мнения: 165
- Регистриран: 16 яну 2005, 22:24
- Модел на автомобила: SIERRA 1.8, CVH, Ghia
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
“За целия експлоатационен период”
“За целия експлоатационен период”
Колко е той?
Малко размисли върху горното изречение.
Експлоатационен период е периода гарантиран от завода производител за гарантираната безотказна работа на цялото съоръжение.
За електрическите съоръжения това се изразява примерно в брой комутационни цикли, за машини-брой години при средно статистическо натоварване.
За двигателите с вътрешно горене-брой часове при средни обороти.
Обикновено експлоатационния период за автомобила е 10 години в смисъла на нещата по-горе.
Та това че някой екслоатира Форда си по-вече от 10 години, това съвсем не значи, че не трябва да сменя антифриз и масло на диференциал и скоростна кутия.
Дядо ми си кара Опела от 40 години, още го експлоатира, за дядо ми експлоатационният период тече. Значи ли, че трябва да кара с антифриз или масло на 40 години? Какви параметри имат вече тези течности?
Малко допълнение:
Антифриза има няколко предназначения. Само едното от тях е да замръзва при ниска температура. Ами другите параметри? С извинение, то и лайната замръзват при по-ниска температура от чистата вода
Заключение:
Смяна на антифриз: 20 лв, + 15 минути собствен труд; смяна трансмисионно масло общо скоростна кутия+диференциал 50 лв+4 лв труд в сервиз.
И заспивате спокойно и с чуството на изпълнен дълг към Фордчето
Съвета ми е, докато не е ясно какво значи “За целия експлоатационен период”-колко е аджеба?, да сменяте в разумен срок всички телесни течности на автомобилчето.
Поразмислете се по въпроса.
Колко е той?
Малко размисли върху горното изречение.
Експлоатационен период е периода гарантиран от завода производител за гарантираната безотказна работа на цялото съоръжение.
За електрическите съоръжения това се изразява примерно в брой комутационни цикли, за машини-брой години при средно статистическо натоварване.
За двигателите с вътрешно горене-брой часове при средни обороти.
Обикновено експлоатационния период за автомобила е 10 години в смисъла на нещата по-горе.
Та това че някой екслоатира Форда си по-вече от 10 години, това съвсем не значи, че не трябва да сменя антифриз и масло на диференциал и скоростна кутия.
Дядо ми си кара Опела от 40 години, още го експлоатира, за дядо ми експлоатационният период тече. Значи ли, че трябва да кара с антифриз или масло на 40 години? Какви параметри имат вече тези течности?
Малко допълнение:
Антифриза има няколко предназначения. Само едното от тях е да замръзва при ниска температура. Ами другите параметри? С извинение, то и лайната замръзват при по-ниска температура от чистата вода
Заключение:
Смяна на антифриз: 20 лв, + 15 минути собствен труд; смяна трансмисионно масло общо скоростна кутия+диференциал 50 лв+4 лв труд в сервиз.
И заспивате спокойно и с чуството на изпълнен дълг към Фордчето
Съвета ми е, докато не е ясно какво значи “За целия експлоатационен период”-колко е аджеба?, да сменяте в разумен срок всички телесни течности на автомобилчето.
Поразмислете се по въпроса.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 14 госта