Да дам ли 200 лв. за труд?

Отзиви, оценки, препоръки
Потребителски аватар
AX!S
потребител
потребител
Мнения: 891
Регистриран: 24 юни 2007, 22:39
Модел на автомобила: Ford Escort VII 1.6 16V
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Да дам ли 200 лв. за труд?

Мнение от AX!S » 13 сеп 2007, 13:14

В Мото-Пфое ми искат 200 лв. за труд - смяна на ангренажен ремък, ролки и пистов ремък на Zetec 16V. Сега, въпроса е, че аз тези пари ги имам, мога да ги дам, но не съм убеден, че си струва. Ако някой има наблюдения по въпроса, моля да сподели, искам нещата да станат като хората, дори и 200 лв. да е труда. В същото време не съм сигурен, че като дам 200 лв. няма да я свършат като кварталните майстори, просто защото досега не съм ползвал услуги в МП.

Потребителски аватар
Svetlix
потребител
потребител
Мнения: 524
Регистриран: 21 сеп 2006, 18:38
Модел на автомобила: Nissan Almera SRi 1.6, 16V
Местоположение: Моето гето е д`гето
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Svetlix » 13 сеп 2007, 13:44

Това са много пари ... и то за ремонт на Форд :P

Сега майтапа на страна:
Нормално цялата процедура струва между 40 и 60 лева. Един друг майстор (който го отсвирих на момента) ми каза пък, че смяната на ремъците и ролките като цена струва толкоз колкото струват самите ремъци. Но дори в този случай ти пак плащаш доста повече, а и като чета тук какви разбирачи са тия от Мото Пфое ... не бих си оставил колата и гумите да ми напомпят даже :)

И понеже аз сменях ремъци и ролки преди 2-3 месеца ще спомена, че майстор с изградено име ми смени водна помпа, ремъци (4 бр), ролки (3 бр) и симерина на колянов вал за сумата от 80 лева.

За ориона преди 2-3 години за същата процедура на същото място ми бяха взели 50 лева но от тогава цените със сигурност са се попроменили ;)
Изображение

orlinm
потребител
потребител
Мнения: 689
Регистриран: 24 юли 2006, 18:49
Модел на автомобила: Escort 1.6 16v '95
Местоположение: София/Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от orlinm » 13 сеп 2007, 13:54

200 лева е безумна цена, особено дадена на пълните аматьори от сервизите на МП. Нормалната цена за такава процедура е не повече от 100 лева.

Един съвет от мен - купи си и нова водна помпа, така и така ще сменяш ремъка и ролките, ще е добре да смениш и водната помпа, за която знаем че на зетек моторите дава фира в доста голям процент. Поне да не ти се налага едно и също нещо 2 пъти да го правиш заради тая помпа.
Не! Не съм пиян - аз така си карам!

Потребителски аватар
mrdds
потребител
потребител
Мнения: 3127
Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Мнение от mrdds » 13 сеп 2007, 14:15

orlinm написа: Един съвет от мен - купи си и нова водна помпа, така и така ще сменяш ремъка и ролките, ще е добре да смениш и водната помпа, за която знаем че на зетек моторите дава фира в доста голям процент. Поне да не ти се налага едно и също нещо 2 пъти да го правиш заради тая помпа.
един съвет и от мен.Нещо, което работи добре не се сменя......ъъъ тва май го имаше в някой подпис,както и да е..
То по тази логика като сменяш помпата,смени и радиатора,щото също може да протече,смени и стартера,щото също може да откаже.....абе смени целия двигател направо щото стария може да блокира някъде....
*00118*

Потребителски аватар
AX!S
потребител
потребител
Мнения: 891
Регистриран: 24 юни 2007, 22:39
Модел на автомобила: Ford Escort VII 1.6 16V
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от AX!S » 13 сеп 2007, 16:29

Колегата с японеца спомена, че някой му казал цена за труд колкото за части. Значи и за части питах - комплекта ангренажен ремък + ролки + разни болтове, пружини струва 236 лв. Това също ми се видя скъпо и се чудя - добре, явно в МП няма да се сменят консумативи, но дали да не купя комплекта от там? За пистов ремък искат 48 лв. (това само за ремъка, без нищо допълнително).
И още нещо, колеги, щом ме съветвате да не сменям ремъци в МП, кажете къде да отида във Варна да свършат работата грамотно, не търся най-ниската цена!!
И вече последно - сградата им е невероятна, но някои служители се държат като овчари на полето, костюмите не скриват манталитета :?

orlinm
потребител
потребител
Мнения: 689
Регистриран: 24 юли 2006, 18:49
Модел на автомобила: Escort 1.6 16v '95
Местоположение: София/Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от orlinm » 13 сеп 2007, 16:47

mrdds написа:
orlinm написа: Един съвет от мен - купи си и нова водна помпа, така и така ще сменяш ремъка и ролките, ще е добре да смениш и водната помпа, за която знаем че на зетек моторите дава фира в доста голям процент. Поне да не ти се налага едно и също нещо 2 пъти да го правиш заради тая помпа.
един съвет и от мен.Нещо, което работи добре не се сменя......ъъъ тва май го имаше в някой подпис,както и да е..
То по тази логика като сменяш помпата,смени и радиатора,щото също може да протече,смени и стартера,щото също може да откаже.....абе смени целия двигател направо щото стария може да блокира някъде....
*00118*
Казах го от личен опит, защото на мен 2 пъти ми се наложи да разглобявам мотора. 1вия път майстор да ми сложи ремъка и ролките, 2рия път след 3000км аз за да си сменя помпата, която за тоя двигател специално може да се нарече консуматив. Едва след това четейки из нета, руски сайтове и други срещнах този съвет за помпата - и след като и на мен ми се случи се съгласих. Просто давам идея по темата.
Не! Не съм пиян - аз така си карам!

Потребителски аватар
cossy
потребител
потребител
Мнения: 4564
Регистриран: 22 яну 2005, 22:20
Модел на автомобила: Ескорт 1.6 -> 2.0 16V
Status: Извън линия

Мнение от cossy » 13 сеп 2007, 16:58

Водната помпа протича при смяна на антифриз доста често, това е така. При смяна на ремъка обаче не знам дали си струва. Варненското МП и на мен не ми е оставило добри впечатления. Аз ходовата част я правих при Мимо, Слихтера ме заведе там. Не знам колко са в час обаче с двг-те. Все пак имай предвид, че зацепването на зетека си има риск да не го зацепят правилно. Ако нямаш доверен сервиз, а парите в МП можеш да ги прежалиш иди там, но е цифромания. Смяната на ангренаж е максимум 100лв както писаха колегите вече.
Изображение

Потребителски аватар
AX!S
потребител
потребител
Мнения: 891
Регистриран: 24 юни 2007, 22:39
Модел на автомобила: Ford Escort VII 1.6 16V
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от AX!S » 13 сеп 2007, 17:30

Все пак имай предвид, че зацепването на зетека си има риск да не го зацепят правилно
Е това най-много ме притеснява.
Антифриза между другото също ще го сменям, както и всичко друго течно... свещи също. cossy, и ти ли си на мнение, че покрай антифриза трябва да сложа и нова водна помпа. И пак да питам за частите - ремъци, ролки, помпа (евентуално). Рискувам ли, ако ги купя от друго място (не от МП). Видях, че има магазин за части Ford, на бул. Приморски, като се отива към ЖП гарата, малко след тунела на ФК. Чудя се дали да не купувам от там.
Моля, давайте съвети, че да действам, сега Ескорта ми седи паркиран и не смея да го карам, добре, че е Фиестата :(

Потребителски аватар
libra
потребител
потребител
Мнения: 154
Регистриран: 15 апр 2007, 23:40
Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 Zetec Ghia
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от libra » 13 сеп 2007, 18:56

В Мото Пфое цената за смяната на ремъка е 115 в Пловдив и 130 лв в София. По-добре си е при тях, заради гаранцията от 120 000 км.
За Фокус 1.8 излиза 408 лв. работа и части в пловдивското, за 2.0 e 480

Потребителски аватар
pantata
потребител
потребител
Мнения: 1374
Регистриран: 28 сеп 2006, 03:22
Модел на автомобила: Fiesta 1.4 `89
Fiesta 1.25 '10
Subaru Legacy 3.0R Auto '07
Местоположение: Димитровград/София
Status: Извън линия

Мнение от pantata » 13 сеп 2007, 19:42

Има нещо такова, не знам къде другаде освен в Мото-Пфое да дават такава гаранция
Изображение

DTM
потребител
потребител
Мнения: 1526
Регистриран: 05 мар 2006, 14:18
Модел на автомобила: *
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от DTM » 13 сеп 2007, 20:31

Ясене, ако смяташ да я караш тая кола следващите 1-2-3 години, не се замисляй сменяй в МП. За частите съм сигурен, че където и да звънна няма да са по-малко от 150-200лв., разликата няма да е голяма имам впредвид. Да труда е доста солен ама и дават гаранция (120000км), което в случая не е за пренебрегване.
На Зетек и въобще на кой да е 16v мотор, не ми се вярва някой майстор да смени ремъка със всичките му там ролки за по-малко от 80-100лв. и да не си остави ръцете там. Пораженията при скъсване на ремъка или прескачане на повече от 1-2 два зъба са цифра, в повечето случай 4-тири цифрена. Сам си реши!
Аз ще ходя скоро там в МП за същото и очаквам същата сума, ако не и повече, няма как още не съм питал, че ме е страх :P . Маслото 5W-30 ли взе и смени ли го вече?

edit: Тоя магазин там на ъгъла на бул.Приморски и ул.Граф Игнатиев -> BG Maps, за който говориш го знам от едно време :wink: , но не съм купувал нищо от там и не знам как е качеството на частите.
Ако ми дадеш рамата от талона още утре мога да ти дам цена за всички части, имам познат който държи магазини и се надявам да даде добра цена. Е така за сверяване, не е нужно да ги купуваш.

arabiata
потребител
потребител
Мнения: 103
Регистриран: 25 яну 2006, 17:40
Модел на автомобила: Фиеста
Местоположение: Sofia
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от arabiata » 13 сеп 2007, 22:30

Колега,как я свършват кварталните майстори?

Любо
Администратор
Администратор
Мнения: 2510
Регистриран: 01 ное 2005, 13:48
Модел на автомобила: Мондео 2,0i; 107kW, 2006г.
Ford Ka 1,3 DuraTec 51kW 2003г.
Местоположение: София - Надежда 1
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Любо » 14 сеп 2007, 09:40

В Мото Пфое би трябвало да сменят ремъка като свалят капака на клапаните и застопорят двата вала с една пластина. Това автоматично води до смяна на гарнитурата на капака и евентуална смяна на някой и друг болт (шпилка) и гайка. Това се начислява впоследствие към цената, която са ти обявили. Отделно винаги имат някакви допълнителни консумативи (така го изписват на фактурата) и не се знае какво плащаш в това перо. За гаранцията е вярно, че я има, НОооо тя важи 1 година. Т.е. за да караш гаранционно 120 000 км. трябва да ги направиш за една година.
Отнасно т. нар. "квартални майстори" - майсторът при който ходя може да мине и за такъв, обаче и тук има едно много голямо НО. НО-то е че той обслужва автомобили не само от квартала, не само от гредчето (намира се в Костинброд - има тема в която съм го похвалил и има координатите му), но обслужва и доста автомобили от София и не само от София. Той примерно ми смени ангренажния ремък без да сваля капака, т.е. спести ми ненужен разход за гарнитура + гайки и шпилки. Зацепването е коректно (иначе за 15 000 км. все щях да разбера ако не е) и цялата работа заедно с комплекта ремъци (ангренажен + 3 ролки и пистовия ремък) и водната помпа ми излезе отпорядъка 250-280лв. В тая сума е включена и работата.
Ремъците са DAYKO, ролките - INA (заводската им гаранция е 50-60000км, който аз правя за 2,5-3 години, т.е.е да се съсипя от каране няма как да навъртя 120 000 км за една година - за това съм избрал варианта с "кварталния майстор").
Водната помпа я сменихме, защото имаше нужда, а не заради ремъка.

В крайна сметка ако парите искани от МП не са ти проблем и гаранцията им ти действа успокояващо иди при тях и успех.

DTM
потребител
потребител
Мнения: 1526
Регистриран: 05 мар 2006, 14:18
Модел на автомобила: *
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от DTM » 14 сеп 2007, 10:02

Да сега говорих със няколко човека от МП Варна, за смяната на ангренажен ремък и всичко принадлежащо му. Оказа се наистина, че гаранцията е 120000км но за една година *unknw* . Как се правят толкова, това са приблизително 330 км за денонощие.
Тогава всеки сам знае себе си, относно къде ще ги смени и колко ще си плати и какво ще получи насреща!
Аз бих посетил МП за тая услуга!

Потребителски аватар
debug
потребител
потребител
Мнения: 1582
Регистриран: 07 фев 2007, 01:29
Модел на автомобила: триврат Focus Zetec 2.0 99г; Mazda 626 GC купе 84г.; BMW E36 96г.
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Мнение от debug » 14 сеп 2007, 10:22

Е на мен пък ми казаха 5 години в Пловдив. Излъгали ли са ме? :evil:
Изображение

Изображение

Потребителски аватар
cossy
потребител
потребител
Мнения: 4564
Регистриран: 22 яну 2005, 22:20
Модел на автомобила: Ескорт 1.6 -> 2.0 16V
Status: Извън линия

Мнение от cossy » 14 сеп 2007, 10:53

AX!S написа: Е това най-много ме притеснява.
Антифриза между другото също ще го сменям, както и всичко друго течно... свещи също. cossy, и ти ли си на мнение, че покрай антифриза трябва да сложа и нова водна помпа. И пак да питам за частите - ремъци, ролки, помпа (евентуално). Рискувам ли, ако ги купя от друго място (не от МП). Видях, че има магазин за части Ford, на бул. Приморски, като се отива към ЖП гарата, малко след тунела на ФК. Чудя се дали да не купувам от там.
Моля, давайте съвети, че да действам, сега Ескорта ми седи паркиран и не смея да го карам, добре, че е Фиестата :(
Ами какво да ти кажа, онова магазинче дето е на ъгъла ли говориш, срещу морската? Цените на неоригиналните части са прилични, Слихтера пазарува от там, аз само филтърче си взех :) Има и по-добри цени, но да кажем, че не е скъпо. Водната помпа може да не протече, но си имай едно на ум. Моята протече седмица след смяната на антифриза, та от теб зависи дали да я смениш. Задължително да ти направят хубава промивка с маркуча на цялата система и двигател :) За зацепването, моя не го зацепиха веднъж хубаво и боботеше малко повечко и тресеше.Ам, щях да забравя, че и спирачната е хубаво да се смени на 2 години някъде :) Туй-то :) Мога да ти дам ICQІто на Слиха да го питаш за магазини ;))
Изображение

Потребителски аватар
AX!S
потребител
потребител
Мнения: 891
Регистриран: 24 юни 2007, 22:39
Модел на автомобила: Ford Escort VII 1.6 16V
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от AX!S » 14 сеп 2007, 11:12

arabiata написа:Колега,как я свършват кварталните майстори?
Накратко, изключения са случаите, когато работата е свършена добре, по правило на другия ден все отивам да се дооправи оправеното. На дълго, разгледай темите, дето съм пускал около главоболията ми с "квартални майстори". Много от тях са (хайде никой да не се обижда) технически неграмотни и самоуки. Знам, че по гаражчетата работят и истински виртуози, но аз досега на такъв не съм случвал.
DTM, VIN-а е WF0AXXGCAATR67234. Масло си купих, един човек слушаше разговора ни по телефона и като разбра какво ми препоръчваш да взема... не смея да кажа как те нарече, щото лично аз се ядосах много. :x Взех 5W30. Я кажи, ти беше споделил за някакъв сервиз на околовръстното, дето работели добре, дали да не отида там. Не е само за ремъците, искам и всички филтри, масла, течности, свещи... всичко искам да сменям. Свещите, филтрите и ремъците мисля да ги взема от МП, но хич не ми се иска да им дам една торба пари само заради една гаранция. Разбрах, че почти всички сервизи давали гаранция при смяна на ангренажните работи.
cossy, дай го този номер. Аз във въпросния магазин не съм влизал, не зная, само неоригинални части ли продават?

Потребителски аватар
cossy
потребител
потребител
Мнения: 4564
Регистриран: 22 яну 2005, 22:20
Модел на автомобила: Ескорт 1.6 -> 2.0 16V
Status: Извън линия

Мнение от cossy » 14 сеп 2007, 11:34

Ок, а за свещите ще ти препоръчам като по-евтин вариант беру платинени :) Аз съм 40к км с тях и съм мн доволен :)

п.п. Има и оригинални, но искаха да ми продадът въздушния за 30 кинта някъде, а в МП струва към 18...
Изображение

arabiata
потребител
потребител
Мнения: 103
Регистриран: 25 яну 2006, 17:40
Модел на автомобила: Фиеста
Местоположение: Sofia
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от arabiata » 14 сеп 2007, 16:43

AX!S написа:
arabiata написа:Колега,как я свършват кварталните майстори?
Накратко, изключения са случаите, когато работата е свършена добре, по правило на другия ден все отивам да се дооправи оправеното. На дълго, разгледай темите, дето съм пускал около главоболията ми с "квартални майстори". Много от тях са (хайде никой да не се обижда) технически неграмотни и самоуки. Знам, че по гаражчетата работят и истински виртуози, но аз досега на такъв не съм случвал.
DTM, VIN-а е WF0AXXGCAATR67234. Масло си купих, един човек слушаше разговора ни по телефона и като разбра какво ми препоръчваш да взема... не смея да кажа как те нарече, щото лично аз се ядосах много. :x Взех 5W30. Я кажи, ти беше споделил за някакъв сервиз на околовръстното, дето работели добре, дали да не отида там. Не е само за ремъците, искам и всички филтри, масла, течности, свещи... всичко искам да сменям. Свещите, филтрите и ремъците мисля да ги взема от МП, но хич не ми се иска да им дам една торба пари само заради една гаранция. Разбрах, че почти всички сервизи давали гаранция при смяна на ангренажните работи.
cossy, дай го този номер. Аз във въпросния магазин не съм влизал, не зная, само неоригинални части ли продават?
Говорил си с мен?Препоръчал съм ти масло и сервиз на околовръстното?

Потребителски аватар
cossy
потребител
потребител
Мнения: 4564
Регистриран: 22 яну 2005, 22:20
Модел на автомобила: Ескорт 1.6 -> 2.0 16V
Status: Извън линия

Мнение от cossy » 14 сеп 2007, 19:50

Човекът е от Варна бе, стига се заяждахте :) просто сподели личен опит ;)
Изображение

Отговори

Върни се в “СЕРВИЗИ И УСЛУГИ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 13 госта