Труднопалещ и тромав 1.8тди мк1...докато не попадна в правил

Отзиви, оценки, препоръки
Потребителски аватар
BIGFORDFAN
потребител
потребител
Мнения: 1368
Регистриран: 03 май 2007, 05:06
Модел на автомобила: Mondeo mk2 1.8 TD ''Сребърната стрела'' & 1996 Scorpio 2.9 12v automatic estate
Местоположение: София
Status: Извън линия

Труднопалещ и тромав 1.8тди мк1...докато не попадна в правил

Мнение от BIGFORDFAN » 26 дек 2011, 00:08

Здравейте колеги,намерих време и аз да напиша за моя проблем с ''новото'' ми(от юни месец) Мондео мк1,защото ми трябваше дизел,та старото бензиново зверче отиде за части... :'( . Всичко започна с тест на едно мк2 на колега от клуба(ЯЛТА),което ми допадна като динамика за всекидневието (карал съм доста мощни коли и не може да ме впечатли особено).След известно търсене се спрях на едно мк1 в Лом,нов внос Италия,без грам ръжда и т.н., но без транзитни номера,затова тестдрайва беше доста кратък.Колата работеше перфектно,ускори горе-долу добре,та спазарих добра цена и хайде към София.Минах през Петрохан,но нещо не останах очарован от динамиката на колата,много нееластична,постоянно минаване на по-ниска предавка,развърташе се след 2700 об/мин ??? и т.н.На другия ден паленето стана след доста въртене(юни месец!),но пък нямаше проблеми след запалване освен тромавостта.И така до декември,когато реших да подобря все по-трудното палене със смяна на подгревни свещи,за което я дадох на едно гаражче до блока ми,момчето обслужва всички коли в квартала и ми смени едната свещ(само тя била заминала) за 45лв. с работа (уж била Бош).Обаче ефект никакъв!И вече решавам че дългоотлаганото ми посещение до specialista в Ямбол трябва да се случи час по-скоро.Написах му съобщение кога в събота,че трябва да ме има впредвид,а той пък ми върна че в понеделник идва в София на командировка за два-три дни...ебаси късмета (happy).Чухме се по телефона,човека ми каза къде да се срещнем,отидох и бидях един много начетен и мил човек,готов да помогне на напълно непознат човек БЕЗВЪЗМЕЗДНО,с разбиране и приятелско отношение.Още като му вдигнах капака и му обясних симптомите той видя че маркучетата за обратна нафта се разпадат и подкачащата помпичка не действа,като за преглед на улицата в мъглата,без инструмент и стенд,друг майстор няма и да се занимава...Обясни ми как да си ги сменя сам,за да ми спести пари ???,но аз го помолих той да ги смени,за да съм сигурен че всичко е наред.На другия ден купих маркуче 1метър за 5.70лв. и ремонтен комплект за подкачаща помпа за 25.80,разбрахме се за обедната му почивка и човека ми ги смени на улицата,с чужди непрофесинални инструменти.Накрая пипна тук-там по ГНП-то и ми каза да запаля...колата си заработи супер,не менеше грам обороти и т.н. Накрая аз супер благодарен го питам за цената,пък той ми казва-колкото дадеш,не се притеснявай...при което аз направо онемях :-X.Платих средна сума,която той първоначално не искаше да вземе-много било ??? и се разделихме поживо поздраво, с покана за новия форум и т.н. Тръгвам си аз и вече съм спокоен че поне колата пали много лесно,пък другите проблеми ще ги мислим напролет в Ямбол,но излизайки на хубав път настъпих колата и...ЧУДОООООООО.Колата набираше обороти много по-леко,турбината се включва по-рано и отчетливо (преди все едно я нямаше),абе колата стана много приятна за каране(а вече мислех че няма компресия,турбината заминава и т.н.) и това направено на улицата,без професинален инструмент и условия, и за символична сума...Ето това е истински SPECIALIST (thup). Сега карам колата с удоволствие,дърпа много хубаво за 88к.с.,просто разликата е потресаваща (happy). След тази ''магия'' specialista заслужи моето ОГРОМНО уважение и признателност.

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10843
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Труднопалещ и тромав 1.8тди мк1...докато не попадна в правил

Мнение от ЯЛТА » 26 дек 2011, 13:47

Даа браво, а аз се видях с Specialista час по рано но бях на работа и не можах да остана да те дочакам. Що не минеш довечера на срещата,- от 17.00 ч. е.
А Specialista е точен човек.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

Потребителски аватар
dodnikov
потребител
потребител
Мнения: 15
Регистриран: 04 апр 2013, 13:16
Модел на автомобила: Форд Фокус 1.8 TDI 66 KW
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Труднопалещ и тромав 1.8тди мк1...докато не попадна в правил

Мнение от dodnikov » 28 май 2013, 16:46

Искам да кажа едно голямо благодаря на Специалиста от Ямбол - Жоро номер едно си!

Ето и конкретния проблем който той реши!

http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... &sk=t&sd=a
[color=#FF0000]AvantaBG.com[/color] | [color=#BF0000]Български торент тракер[/color]

Отговори

Върни се в “СЕРВИЗИ И УСЛУГИ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 6 госта