Страница 7 от 9

Re: Офисът на Fordmaniac - препоръчан клубен сервиз и майстор

Публикувано: 22 ное 2018, 16:24
от cecoplast
Еееее живи и здрави 😎

Re: Офисът на Fordmaniac - препоръчан клубен сервиз и майстор

Публикувано: 22 ное 2018, 16:28
от ЯЛТА
cecoplast написа:
22 ное 2018, 16:24
Еееее живи и здрави 😎
Отиваш при Виктор: От Орион посока Бакърена фабрика, преди моста в дясно и навътре.

Re: Офисът на Fordmaniac - препоръчан клубен сервиз и майстор

Публикувано: 22 ное 2018, 17:16
от cecoplast
Ок благодаря но за друго "не за дизел "мога да го търся понеже сме комшии и ми е на 1 крачка а транзитчето си иска грижи 🤗

Re: Офисът на Fordmaniac - препоръчан клубен сервиз и майстор

Публикувано: 14 фев 2019, 23:11
от Фиеста
Много съм доволен от свършената работа от Fordmaniak. Много добро отношение и професионализъм. Не мога да си позная Фиестата и сега я карам с кеф и удоволствие. Вече ще знам къде мога да отида, като се наложи :D

Re: Офисът на Fordmaniac - препоръчан клубен сервиз и майстор

Публикувано: 20 фев 2019, 20:37
от Фиеста
Благодаря отново на Митко (Фордманиак) за чудесно свършената работа и приятелско отношение. Бързо и перфектно обслужване. Рядко се среща такъв специалист

Re: Офисът на Fordmaniac - препоръчан клубен сервиз и майстор

Публикувано: 26 фев 2019, 23:33
от paci
То при мен само първото ходене беше за проблем.
От там нататък само профилактика и доработки :)
След последното ходене и гъдели динамиката е на горе, а разхода на долу
Много приятна за каране стана :)
Браво на чичо Митко!

Re: Офисът на Fordmaniac - препоръчан клубен сервиз и майстор

Публикувано: 26 апр 2019, 19:11
от Emo Vasilev
Здрасти банда , както се досещате щом пиша в тази тема значи имам форд и проблем .....
Та накратко - взех си фокус мк1 бензин , на който оборотите на празен ход бяха между 2 и 4 хиляди .Тръгнах по сервизи и се почна - може да е от това,ама може и да не е , ще сменим това , ама може и да не се оправи - пари , нерви и време ....Накрая стигнах до Митака - работата му няма да коментирам , както и цената !
Благодаря ти приятелю , жив и здрав да си !
п.п. Докато го има Митака спокойно можем да си купуваме фордове!

Re: Офисът на Fordmaniac - препоръчан клубен сервиз и майстор

Публикувано: 26 апр 2019, 21:15
от freeway
А отстъпка или примоция от цената има ли?
Питам не за друго ама гледам днес си се регистрирал във форума.....! ;):

Re: Офисът на Fordmaniac - препоръчан клубен сервиз и майстор

Публикувано: 26 апр 2019, 22:53
от pepy1
Ми нормално, шпионирал нета, попаднал тук, решил да се довери и накрая като доволен клиент решил да сподели радостта си и се регистрирал. :D няма лошо

Re: Офисът на Fordmaniac - препоръчан клубен сервиз и майстор

Публикувано: 26 апр 2019, 23:23
от freeway
Така де.Колегата каза,че цени няма да коментира.
Както не коментира и самия проблем.
Така като цяло информацията е изключително полезна за форума и всички настоящи и бъдещи потребители. :D

Re: Офисът на Fordmaniac - препоръчан клубен сервиз и майстор

Публикувано: 27 апр 2019, 08:38
от HACKO
freeway написа:
26 апр 2019, 23:23
......
Колега, ако си недоволен от Митко сподели го, ако не, не сери в темата!!!

Re: Офисът на Fordmaniac - препоръчан клубен сервиз и майстор

Публикувано: 27 апр 2019, 16:02
от Emo Vasilev
Честно казано мислех че този форум е по различен от другите , ма явно бъркам .....Мисля че съм написал кратко , ясно и четливо , но все има някой не разбрал !

freeway , за отстъпки и промоции не съм питал . Колата ми я направи преди месец и нещо , ма сега ми остана време да се регистрирам и да му благодаря тук във форума .Благодарих му по телефона , но от пуста работа не ми остава време за форуми и т.н.
Нещо сбъркал ли съм , или просто те нерви първия ми пост във форума и респективно в темата ?

pepy1 - Пепи , ти си надеждата за този форум , благодарства за разбирането !

freeway- проблема съм го споменал в поста си , ма ще ти го обясня пак ....Значи когато си караш , няма проблем но когато изключиш от скорост оборотите се вдигат между 2000 и 4000 .Сега ако пак не си разбрал направи следното - качи се в твоята кола , запали , задръж педала на газта докато оборотомера не покаже 2000 оборота .Без да отпускаш педала продължаваш да натискаш докато не покаже 4000 оборота - това , което виждаш беше проблема при мен !
Предполагам разбра .......
Цената не исках да коментирам защото може да се получи ситуацията - за един и същ проблем различни цени , но ти вече си ми любимец и не мога да не отговоря - за проблема с високите обороти , който споменах в първия ( и във втория) ми пост Митачето ми взе 70 лв, естествено оставих и за почерпка .

[
Весели празници на всички !

Re: Офисът на Fordmaniac - препоръчан клубен сервиз и майстор

Публикувано: 27 апр 2019, 20:08
от HACKO
Емо, забележката не се отнася за тебе, не знам защо се палиш?

Re: Офисът на Fordmaniac - препоръчан клубен сервиз и майстор

Публикувано: 16 юни 2019, 23:53
от paci
А ми аз пак бях там =)):
За ремък и ролка, но се правиха и други неща.
Изпускателя е правен пак в София, но от друг човек
За сега сичко е точно

Re: Офисът на Fordmaniac - препоръчан клубен сервиз и майстор

Публикувано: 28 юни 2019, 23:52
от ford-focus-mk1
Днес си взех колата след смяна на масло, филтри, ремъци, ролки и т.н. Пиша, за да кажа, че останах само с добри впечатления от Митко. Съвестен и отговорен човек, който си разбира от работата.
Благодарности и на колегата, който е направил темата.

Re: Офисът на Fordmaniac - препоръчан клубен сервиз и майстор

Публикувано: 25 сеп 2020, 21:06
от ЯЛТА
120218732_351662382745497_8345790555328230126_n.jpg

Re: Офисът на Fordmaniac - препоръчан клубен сервиз и майстор

Публикувано: 19 окт 2020, 23:02
от shodan
Здравйте, регнах се тук само за да си кажа и аз впечатленията от този "майстор", защото лично аз се метнах по коментарите именно тук в този форум. Миналата година моят човек се контузи и нямаше как да оправи моят Форд Фокус 2009г 1.8 бензин-газ 125 кончета. Интериор и екстериор супер, двигателят на Мазда пълен кашкавал, не става за нищо на газ, защото няма хидравлични повдигачи, с други думи Форд и от това са спестили. Не си слагайте газ на такива двигатели, защото според "майстор" Митко на всеки 20 хиляди км си правиш реглаж на клапани. Точно такова нещо вече трябваше да направя, защото бях изминал около 40 хиляди откак сложих газчицата. Даже "майстор" Митко очите му станаха на понички като чу колко съм изминал. После разбрах защо се беше учудил така, защото не я беше правил той, а си беше все още фабрична. Както и да е де, прави я той смени и дроселова клапа. Като се качих в колата всичко звучеше добре и си работеше, но проблемите дойдоха после. Първият ми замисляне за работата на този "ммайстор" беше като минавах технически преглед в Англия,защото количката е англичанка. Та, човекът ми каза че имам течене на масло по свещите идващи от гарнитурата на главата, а това се случва точно месец два след намесата на гаражния "майстор" Митко! Викам си току що е правено и ми стана кофти. На около 20 хилядния км се получиха вибрациите и малко след това забележете...грешка с лошо горене във втори цилиндър. Като казвам 20хил км нямам предвид че всички 20 хилки съм карал на газ, точно обратното половината от това или поне 1/3 са били на безнин, защото доста често почнах да я карам на бензин. Имаше шанс да е свещ или бобина но след смяна на двете опасенията ми станаха реалност, разбрах че са клапаните. И понеже няколко майстора в Англия ми се направиха на Лили Иванова реших да рискувам да я довлача дотук. Колата още беше сравнително добре,но 2500км си казват своето и тука просто умря,но ме докара, ако трябва да бъда честен. Закарах я при моя човек и той ми отговори на въпроса защо ми тече гарнитурата, каза ми че това е същата гарнитура, която той ми бил сложил година по рано, а "майстор" Митко започна да ми пелтечи по телефона, че се било случвало такива неща, били сме хора грешали сме. При което моя човек каза че има само един начин тая гарнитура да се сложи и няма начин да протече, което го е правил защото по миналата година ми е сменял гумички на клапани и колата заспа с маслото, докато с "майстор" Митко сигурно съм долил 10 литра!!! Каза ми че е нямало начин как да не ми се разбият нещата, особено голямо е било натягането при 2-ри цилиндър, а и като цяло е направил всичко калпаво! Натягането ми каза човека, че е направено с цел колата да работи по тихо и да няма това тракане на клапаните, които всички знаем, с други думи маркетингов трик. Или тоя е пълен сакатлък или я е дал на някой да тренира, защото човека няма да ме лъже. Хлабините,които са били оставени въобще не са били по книжка, а са били по-малки, което пък е ускорило процеса.
Та от "майстор" ?Митко, освен клапани сега ще трябва да сменям семеринги, а и буталото също беше тръгнало. Всичко това разбира се е за моя сметка,а не на "майстор" Митко. Да не забравя, че и накрая като ми направи "ремонта" искаше и да ми пробута някакви гуми втора употреба понеже моите се бяха изтъркали от нереглаж на предницата, уникален далавераджия.
Та дотук бях аз със "майстор" Митко, който вместо да се извини и да предложи да ме компенсира с парите, които му излях за ремонта той чисто и просто ми затвори телефона. Хвала на такиви "майстори".

ПП. Ще си запазя правото да пиша в тази тема да видя сега след като я пипне моя човек колко км ще изкарам и дали ще ми гръмне някой от цилиндрите въпреки пиленото бутало, клапани и пулове. Лично аз се съмнявам, но да видим.

Re: Офисът на Fordmaniac - препоръчан клубен сервиз и майстор

Публикувано: 24 окт 2020, 20:58
от shodan
ПП2 Фордманиака ми докара още точно 985лв разходи, наследствен рамонт на неговата "работа".

Re: Офисът на Fordmaniac - препоръчан клубен сервиз и майстор

Публикувано: 20 авг 2021, 10:50
от ЯЛТА
237256256_1172124589962561_8812611793055945048_n.jpg
234767440_1743876635799797_5054700167170159733_n.jpg

Re: Офисът на Fordmaniac - препоръчан клубен сервиз и майстор

Публикувано: 19 дек 2021, 23:02
от paci
shodan написа:
19 окт 2020, 23:02
...
До колкото разбрах автомобила не е бил закаран просто за профилактика след тези геройски 40 000 км.
Трябвало е ремонт, за който не сте имал време.
И все пак е изкарана от сервиза с добре работещ двигател.