В заключение НЕ ХОДЕТЕ ТАМ, че аз като отида и да не чакам много.
Xaxaxa Да, и мен това ме спира да напиша още 3 нови, много добри впечатления от сервиза или по-точно от Иво. Шегувам се, разбира се. Ето ги накуп:
Втори път: Смяна на накладки. Нищо особено, освен, че забелязах, че имат и машина за профилактика на климатик, новичка. И веднага помолих Иво да донапълни климатика (200мг от 700мг липсвали - мг или мл беше, не си спомням, да не ви объркам само) и му смени маслото - трябвало да се прави профилактика всяка година, ама за мен профилактиката съвпада общо взето с ремонта
За климатика ми излезе към 40лв - Иво ми обяснява, че цената била такава ("висока"), защото е трябвало да се допълва с много фреон. За мен си беше напълно ок, но той все пак ми обясни защо, без да питам, което също оценявам като клиент. Тук попитах как са амортисьорите и той ми каза, че лесно можел да ми каже да ги сменя, но първо да отида да ми ги тестват и да му донеса графиката, за да е напълно сигурен.
Трети път: Другите накладки. Кратък разговор по телефона, "записан" час, цак-цак и готово.
Но го помолих и една компютърна диагностика да ми направи. За 5 минути откри проблем - липсващо реле за втората перка! Айде сега някой да ми каже кой го е взел
Предполагам в предишен сервиз ... За диагностиката цената не си спомням, но не беше нищо съществено.
И пак попитах за амортисьорите (не бях ходил още), този път негов колега - той каза, че са зле, но не може да каже със сигурност.
Тогава дойде Иво и пак ми обясни същото - първо графиката
Еми какво да кажа - ако беше някой друг, щеше да има "О, да, отишли са" и плащай, защото не разбираш
Тук не е така обаче, потвърдих го за мен си цели два пъти.
Четвърти път: Ангренажен ремък, ролки, масла, филтри, биалети. Оставих му съвсем спокойно колата и си отидох - от впечатленията ми с онова реле, както и от други разкази за сервизи от приятели, смея да кажа, че се изисква доста доверие, за да не си вардиш колата на място и да гледаш какво ти слагат и/или ... взимат. Поне аз така смятам. Но там не е проблем да я оставя.
Освен другата работа Иво открил някаква странна вибрация. Като запалил колата, усетил я и я отстранил, обясни ми какво е. Това, разбира се, без допълнителни пари. Явно се разсъждава така - като ще съм доволен клиент, по-добре да съм много доволен клиент
И друго нещо - когато отида там, винаги имат много работа и това, че бързо ми обслужват форда (смея да го твърдя), е само заради постоянното им бързане и мултитаскинг
Та доволен съм много, но не прекалявайте с ходенето там, че няма да има място и време за мен