Имало и добри шофьори!
- 
				racer11
- потребител 
- Мнения: 836
- Регистриран: 11 окт 2005, 16:26
- Модел на автомобила: ескорт '96 1.8 115 к.с.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Имало и добри шофьори!
Такааа.Някои хора тук знаят, че основната причина да си сменя стария ескорт с нов беше че тази кола беше урочасана - за 1 година ме удряха 3 пъти по супер идиотски начин и нито един път по моя вина...може да звучи като суеверие, но... така си реших.Е снощи за малко да стане ПТП и с новия ескорт - този път по моя вина  
 
Ситуацията: Цариградско, карам със 130-140 бързайки за арена младост, приятелката се гримира в огледалото на сенника и мрънка че карам прекалено бързо Докато и обяснявам как всичко е под контрол - колата има АБС и т.н., колко добър шофьор съм
 Докато и обяснявам как всичко е под контрол - колата има АБС и т.н., колко добър шофьор съм  изпускам пътната обстановка за секунда и изведнъж
 изпускам пътната обстановка за секунда и изведнъж  пред мен една кола в бързата лента/където съм и аз/ намалява зверски. В другите ленти има коли, заобикалянето е абсурд.Следва мигновенно натискане на спирачки и връщане на скорости от моя страна, АБС се задейства, абе с една дума максимума който можеше да се направи в дадената ситуация.Но този максимум не се оказа достатъчен...И точно когато се виждах в багажника на предната кола /мисля, че беше шкода октавия/ човека мина максимално в дясно до другите коли и минах на 1-2 см от него и на също толкова от мантинелата.Тази маневра стана със скорост от около 70-80 км/ч при мен и 20-30 км/ч при него...Сещате се какъв щеше да бъде резултата при сблъсък с такава разлика в скоростта...
 пред мен една кола в бързата лента/където съм и аз/ намалява зверски. В другите ленти има коли, заобикалянето е абсурд.Следва мигновенно натискане на спирачки и връщане на скорости от моя страна, АБС се задейства, абе с една дума максимума който можеше да се направи в дадената ситуация.Но този максимум не се оказа достатъчен...И точно когато се виждах в багажника на предната кола /мисля, че беше шкода октавия/ човека мина максимално в дясно до другите коли и минах на 1-2 см от него и на също толкова от мантинелата.Тази маневра стана със скорост от около 70-80 км/ч при мен и 20-30 км/ч при него...Сещате се какъв щеше да бъде резултата при сблъсък с такава разлика в скоростта...
Е евала му направих на този човек - за пръв път ми се случва да видя такава преценена и перфектна реакция!Е, и аз имах роля в избягването на сблъсъка,което даже и уплашената ми приятелка призна,нооще веднъж ЕВАЛА на такива шофьори!
Изводи:
1. време е за зимни гуми - летните при ниски температури не вършат особена работа, дори и да имат добър грайфер като моите
2.Понякога приятелките/жените са прави, като казват да намалим...
3.Когато все пак решим да не ги слушаме, нека не се разсейваме, като им обясняваме да не се месят
4.Въпреки, че понякога късметът е с нас, по-често е обратното
5. ВНИМАВАЙТЕ!
			
									
									
						 
 Ситуацията: Цариградско, карам със 130-140 бързайки за арена младост, приятелката се гримира в огледалото на сенника и мрънка че карам прекалено бързо
 Докато и обяснявам как всичко е под контрол - колата има АБС и т.н., колко добър шофьор съм
 Докато и обяснявам как всичко е под контрол - колата има АБС и т.н., колко добър шофьор съм  изпускам пътната обстановка за секунда и изведнъж
 изпускам пътната обстановка за секунда и изведнъж  пред мен една кола в бързата лента/където съм и аз/ намалява зверски. В другите ленти има коли, заобикалянето е абсурд.Следва мигновенно натискане на спирачки и връщане на скорости от моя страна, АБС се задейства, абе с една дума максимума който можеше да се направи в дадената ситуация.Но този максимум не се оказа достатъчен...И точно когато се виждах в багажника на предната кола /мисля, че беше шкода октавия/ човека мина максимално в дясно до другите коли и минах на 1-2 см от него и на също толкова от мантинелата.Тази маневра стана със скорост от около 70-80 км/ч при мен и 20-30 км/ч при него...Сещате се какъв щеше да бъде резултата при сблъсък с такава разлика в скоростта...
 пред мен една кола в бързата лента/където съм и аз/ намалява зверски. В другите ленти има коли, заобикалянето е абсурд.Следва мигновенно натискане на спирачки и връщане на скорости от моя страна, АБС се задейства, абе с една дума максимума който можеше да се направи в дадената ситуация.Но този максимум не се оказа достатъчен...И точно когато се виждах в багажника на предната кола /мисля, че беше шкода октавия/ човека мина максимално в дясно до другите коли и минах на 1-2 см от него и на също толкова от мантинелата.Тази маневра стана със скорост от около 70-80 км/ч при мен и 20-30 км/ч при него...Сещате се какъв щеше да бъде резултата при сблъсък с такава разлика в скоростта...Е евала му направих на този човек - за пръв път ми се случва да видя такава преценена и перфектна реакция!Е, и аз имах роля в избягването на сблъсъка,което даже и уплашената ми приятелка призна,нооще веднъж ЕВАЛА на такива шофьори!
Изводи:
1. време е за зимни гуми - летните при ниски температури не вършат особена работа, дори и да имат добър грайфер като моите
2.Понякога приятелките/жените са прави, като казват да намалим...
3.Когато все пак решим да не ги слушаме, нека не се разсейваме, като им обясняваме да не се месят
4.Въпреки, че понякога късметът е с нас, по-често е обратното
5. ВНИМАВАЙТЕ!
- la4o
- потребител 
- Мнения: 2269
- Регистриран: 19 яну 2005, 10:59
- Модел на автомобила: Mondeo '07 2.0 TDCi
- Местоположение: София, център
- Контакти:
- Status: Извън линия
:)
Понеже често ми се случват подобни неща на Цариградско, първите две неща които правя когато видя че трябва да спра рязко, разбира се освен спирането, да пусна аварийките и да видя в коя посока ще тръгне да "бяга" този зад мен за да може аз да му избягам в другата 
В крайна сметка не го пазя само него най-вече пазя себе си от него...
 най-вече пазя себе си от него...
Но все пак повече от 120-130 и то при по-празен път избягвам... оказа се, че мондеото вече не е една от най-бързо спиращите коли... като беше чисто нова се пазех само отзад, сега вече внимавам и отпред да не говорим в случаите, когато пред мен има хубави стопове... щом стоповете са хубави значи и спирачките
 да не говорим в случаите, когато пред мен има хубави стопове... щом стоповете са хубави значи и спирачките   
 
Поздрави,
la4o
			
									
									
						
В крайна сметка не го пазя само него
 най-вече пазя себе си от него...
 най-вече пазя себе си от него...Но все пак повече от 120-130 и то при по-празен път избягвам... оказа се, че мондеото вече не е една от най-бързо спиращите коли... като беше чисто нова се пазех само отзад, сега вече внимавам и отпред
 да не говорим в случаите, когато пред мен има хубави стопове... щом стоповете са хубави значи и спирачките
 да не говорим в случаите, когато пред мен има хубави стопове... щом стоповете са хубави значи и спирачките   
 Поздрави,
la4o
- demiro
- потребител 
- Мнения: 1210
- Регистриран: 17 мар 2005, 00:36
- Модел на автомобила: голяма печка :)
- Местоположение: Около В.Търново :)
- Status: Извън линия
Re: Имало и добри шофьори!
Е колеги както знаете и аз пострадах преди две седмици и сега Мони е в боксаracer11 написа:време е за зимни гуми - летните при ниски температури не вършат особена работа, дори и да имат добър грайфер като моите
Въпреки, че понякога късметът е с нас, по-често е обратното
ВНИМАВАЙТЕ!
 Напълно съм съгласен с racer11. Толкова години се правя на голям шофьор и карам с летни гуми зимата/викам си - Ний пари за зимни гуми,жени и софтуер не даваме/ и това ми изяде главата наскоро.
 Напълно съм съгласен с racer11. Толкова години се правя на голям шофьор и карам с летни гуми зимата/викам си - Ний пари за зимни гуми,жени и софтуер не даваме/ и това ми изяде главата наскоро.Да не си купя четири нови зимни гуми като момченце,а сега парите ги давам за ремонт,че и отгоре ще кихна
 
 Белата идва бързо колеги,и то в 90% от случаите,там където караме всеки ден и се чувстваме много уверени
 
   
 Желая на всички безаварийно каране и успех!

- licho
- потребител 
- Мнения: 505
- Регистриран: 17 юли 2005, 13:19
- Модел на автомобила: Форд Фиеста 1.1 mi, 1992, Черна лимунзина с три врати
 Фиат Браво 1.2 1999, Черна лимунзина с три врати
- Status: Извън линия
Re: Имало и добри шофьори!
наистина късметracer11 написа:Такааа.Някои хора тук знаят, че основната причина да си сменя стария ескорт с нов беше че тази кола беше урочасана - за 1 година ме удряха 3 пъти по супер идиотски начин и нито един път по моя вина...може да звучи като суеверие, но... така си реших.Е снощи за малко да стане ПТП и с новия ескорт - този път по моя вина
Ситуацията: Цариградско, карам със 130-140 бързайки за арена младост, приятелката се гримира в огледалото на сенника и мрънка че карам прекалено бързоДокато и обяснявам как всичко е под контрол - колата има АБС и т.н., колко добър шофьор съм
изпускам пътната обстановка за секунда и изведнъж
пред мен една кола в бързата лента/където съм и аз/ намалява зверски. В другите ленти има коли, заобикалянето е абсурд.Следва мигновенно натискане на спирачки и връщане на скорости от моя страна, АБС се задейства, абе с една дума максимума който можеше да се направи в дадената ситуация.Но този максимум не се оказа достатъчен...И точно когато се виждах в багажника на предната кола /мисля, че беше шкода октавия/ човека мина максимално в дясно до другите коли и минах на 1-2 см от него и на също толкова от мантинелата.Тази маневра стана със скорост от около 70-80 км/ч при мен и 20-30 км/ч при него...Сещате се какъв щеше да бъде резултата при сблъсък с такава разлика в скоростта...
Е евала му направих на този човек - за пръв път ми се случва да видя такава преценена и перфектна реакция!Е, и аз имах роля в избягването на сблъсъка,което даже и уплашената ми приятелка призна,нооще веднъж ЕВАЛА на такива шофьори!
Изводи:
1. време е за зимни гуми - летните при ниски температури не вършат особена работа, дори и да имат добър грайфер като моите
2.Понякога приятелките/жените са прави, като казват да намалим...
3.Когато все пак решим да не ги слушаме, нека не се разсейваме, като им обясняваме да не се месят
4.Въпреки, че понякога късметът е с нас, по-често е обратното
5. ВНИМАВАЙТЕ!
а защо караш толкова бързо цариградско шосе не е = магистрала!!!! аз избягвам да минавам оттам, пръсне ли малко дъжд и става задръстване от ударени коли помислете сами защо !??!?
повечето неща стават така, човек е самоуверен и т.н. няма сигурно, колкото и нова да е колата и да е поддържана и всичко останало, особено ако насреща има разни хора които се мислят за опитни състезателни пилоти.
голяма част от хаоса в софия е затова защото никой не спазва правила, ограничения, знаци... особено минаването на червено - като бърза човек да тръгва по-рано, защо трябва да създава главоболия, да застрашава живота на останалите хора.....
виждал съм хора които щом седнал зад волана (за софия става въпрос) и палят колата и почват "ти къде се буташ да.....", "гледай го този...." буквално пяна хвърлят, а същевременно те правят нарушение и всичко което мислят е предварителна нагласа.
а най ми е интересен факта хора които твърдят аз извън софия не мога да карам - трудно ми е сложно ми е.
късмет и безаварийно каране на всички
и с бързане не винаги се стига за където си тръгнал!
 Човек това звучи гордо, но всичко може да се очаква от него!
 Човек това звучи гордо, но всичко може да се очаква от него!- V_A_N_K_A_T_A
- потребител 
- Мнения: 381
- Регистриран: 03 сеп 2005, 15:03
- Модел на автомобила: Alfa 156 2.0 20V Turbo;Ford Mondeo Turnier 1.8 16V 93'
- Местоположение: Хасково,София-Дървеница
- Контакти:
- Status: Извън линия
- mrdds
- потребител 
- Мнения: 3127
- Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
- Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Пичове,вие чували ли сте за АКВАПЛАНИНГ.Когато гумата нее за дъжд(с отводнителни канали),а нормална като нашите,при тази скорост 120 и нагоре гумата вече стъпва само на водна повърхност,а не на твърда настилка.И аз имах случка подобна,но при мен колата се извъртя,взех завои със 105-110 е лек завои,но валеше дъжд.Тогава споменах на баща ми(стар автомобилист и луда глава) и тои ми извади едни стари книги за ралиджииско каране.Там ми показа какво е аквапланинг и как колата е почти неуправляема в такава ситуация.Този ефект става след 100км/ч,когато гумата се превърта много бързо,центробежните сили са доста и силата от сцеплението и тежестта намалява доста.
Затова в дъждовно време като сегашното карам с не повече от 100
			
									
									
						Затова в дъждовно време като сегашното карам с не повече от 100
- murselin
- потребител 
- Мнения: 127
- Регистриран: 16 окт 2006, 22:21
- Модел на автомобила: Форд Мондео Джия /98/ 2.0I 130k.s.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Истината е че кога има беля да става оправия нема  на цариградско малко влага да има като лед става ,апреди 6 -7 години 1 пич ме намаа на студенска поликлиника без спирачен път и се отървах на косъм за колата не ми се сеща, а като никога карах бавно и нямаше трафик.А иначе за спирачките а мондито доста прилично се  представят миналият уикенд си правихме колонка с 1 МЛ и А6 и спирах не по лошо от тях ,когато се налагаше.
			
									
									добрите момчета отиват в рая ! лошите където си поискат 
						
- cenzor
- потребител 
- Мнения: 3143
- Регистриран: 30 авг 2006, 20:28
- Модел на автомобила: Fiesta MK6 2004 1.3i/70hp
- Местоположение: СОФИЯ
- Контакти:
- Status: Извън линия
venom4o написа:Ами прав си трябваше да допълня ,че при такова спиране директно щях да се присадя в нечии багажник.. пък и сиерата си е доста тежък автомобил.. мотора е от чугун и т.н.извинявам се за непълния коментар по темата...
 Ахъ.. със 50 кг. по-лека от новите Фиести.
  Ахъ.. със 50 кг. по-лека от новите Фиести.   
 Sierra и Fiesta 2001 . Fiesta след 2002 са 1150-1200кг.
- jojo
- потребител 
- Мнения: 610
- Регистриран: 21 фев 2007, 14:55
- Модел на автомобила: sierra
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
това спирачките на сиерата venom4o e наистина прав,наложи ми се да спирам рязко и мигновенно а се движех с 30км/ч и спрях в багажника или по точно в брнята на некво пежо,а съм сменил преди 5 месеца и дискове и накладки,затова нека да спазваме дистанция (въпреки че в София е доста трудоемко) и да се опитваме да преценяваме водачите около нас,иначе по темата евала на колеги шофъори преценяващи ситуацията
			
									
									винаги за каквото и да си говорим,знай че става дума за пари
						- SECURITY
- потребител 
- Мнения: 19
- Регистриран: 12 ное 2007, 16:42
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.6
 Ford Transit 2.5D
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Как сиерата ще е по лека ахахахах Отвори и на Фиестата предния капак,някъде там има една плочка , на която си пише колко тежи . Ако имаш някой познат със сиера виж и нея за да не говориш такива нещаcenzor написа:Ахъ.. със 50 кг. по-лека от новите Фиести.

Sierra и Fiesta 2001 . Fiesta след 2002 са 1150-1200кг.
- cenzor
- потребител 
- Мнения: 3143
- Регистриран: 30 авг 2006, 20:28
- Модел на автомобила: Fiesta MK6 2004 1.3i/70hp
- Местоположение: СОФИЯ
- Контакти:
- Status: Извън линия
Линковете горе вече не са активни, затова ето данни отново:SECURITY написа:Как сиерата ще е по лека ахахахах Отвори и на Фиестата предния капак,някъде там има една плочка , на която си пише колко тежи . Ако имаш някой познат със сиера виж и нея за да не говориш такива нещаcenzor написа:Ахъ.. със 50 кг. по-лека от новите Фиести.

Sierra и Fiesta 2001 . Fiesta след 2002 са 1150-1200кг.
Sierra 2.0 литра, 4/5 door Kerb weight : 1128
Focus 1.4 литров; 5 door hatchback Kerb weight: 1247
Fiesta 1.3 литров; 5 door hatchback kerb weight: 1107
При това сравнението е между 2.0 Сиера и 1.3 Фиеста. При еднакви двигатели 1.6 примерно разликата беше около 50кг в полза на Фиестата.
Така че, хайде да си спестиш аххаах, охохо и да дадеш нещо конкретно ( както аз съм дал) и тогава пак да си "говорим такива неща"
- SECURITY
- потребител 
- Мнения: 19
- Регистриран: 12 ное 2007, 16:42
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.6
 Ford Transit 2.5D
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
http://catalog.auto.ru/catalog/cars/card/3750.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://catalog.auto.ru/catalog/cars/card/3452.html" onclick="window.open(this.href);return false;
ха ха ха
			
									
									
						http://catalog.auto.ru/catalog/cars/card/3452.html" onclick="window.open(this.href);return false;
ха ха ха
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 8 госта


 Хубу, че си се разминал, иначе ако слушаш жените за никъде не си
 Хубу, че си се разминал, иначе ако слушаш жените за никъде не си 















