Километраж

Това се прави така! Няма смисъл да откриваме топлата вода.
Отговори
Потребителски аватар
djovani91
потребител
потребител
Мнения: 85
Регистриран: 06 окт 2010, 21:09
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.1clx 1990
Status: Извън линия

Re: Километраж

Мнение от djovani91 » 24 ное 2010, 14:32

и аз съм пуснал подобна тема колега обаче никой нищо не казва.........''глас в пустиня'' :( :( :( :mrgreen:

Потребителски аватар
Danchev
потребител
потребител
Мнения: 647
Регистриран: 09 фев 2008, 02:47
Модел на автомобила: 89' B-road sleeper
Status: Извън линия

Re: Километраж

Мнение от Danchev » 24 ное 2010, 18:59

2+2=4 *00935*
Не са много добри, но с това разполагам аз :)
http://www.skatafka.com/download.php?fi ... 6947d2e4d6" onclick="window.open(this.href);return false;
Tuned and performed by
Изображение
The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them

Потребителски аватар
Danchev
потребител
потребител
Мнения: 647
Регистриран: 09 фев 2008, 02:47
Модел на автомобила: 89' B-road sleeper
Status: Извън линия

Re: Километраж

Мнение от Danchev » 02 дек 2010, 17:31

Значи махаш пластмасовото пинче, на което се подпира стрелката в най-долно положение (това е за оборотомера и километража) и оставяш стрелката да висне свободно ня мястото си държана единственно от пружинката. След това по някакъв начин си белязваш точното място накъдето сочи края на стрелката. После с малка отверчица или нещо друго плоско и тънко внимателно побутваш стрелката в основата (черното кръгче) и тя ще си излезе.
За стрелките на температурата и нивото на бензина процедурата е подобна с тази разлика, че няма пласмасово пинче за вадене. След като откачиш буксата на таблото те сами ще си отидат на определените си местта. Не трябва да те притеснява, че стрелките ще стоят някъде посредата на скалата, там трябва да са и недей да ги мърдаш до долу или на където и да било. Пак си отбелязваш точното място на където сочи стрелката и по познатият начин изваждаш и тях.
Вече можеш да почистиш таблото и да си залепиш каквото решиш. Аз го избърсах с чист спирт 95 градуса разреден с малко водичка и нямаше никакъв проблем с цифрички и т.н.
След като залепиш каквото ще лепиш слагаш стрелките обратно като спазваш маркировката, която си оставил когато си ги махал. След поставянето на стрелките връщаш пластмасовите пинчета на местата им.
П.С. Недей да си играеш със стрелките когато свалиш таблото не ги мърдай на където и да било, особенно тази на километража при въртене на ръка си разпъва пружинката. Както казах горе единственно махаш пиновете и пускаш стрелката да си висне на положение, като ги слагаш я повдигаш съвсем леко колкото да поставиш пина под нея :)

Аз не съм лепил цели шаблони, само две малки лепенки и боядисах стрелките :) Можеш да видиш какви бяха последиците от това, че дигах 220 на ръка :mrgreen: километража стоеше на 20км/ч след това го оправих, но пак свалях таблото .....
Не е грешка в поставянето на стрелките, защото не съм ги свалял, боядисах си ги на място. Процедурата описана по-горе е отигравана на други табла, които съм правил и няма проблеми.

Изображение
Tuned and performed by
Изображение
The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them

Отговори

Върни се в “СЪВЕТИ / НАПРАВИ СИ САМ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 47 госта