Дайте съвети за заваряване на ламарини по колата
- Racinga
- потребител
- Мнения: 534
- Регистриран: 16 ное 2009, 23:51
- Модел на автомобила: Форд Фокус мк1
- Местоположение: Djambazi Racing Team Pleven
- Status: Извън линия
Дайте съвети за заваряване на ламарини по колата
Целта ми е да си пусна вежди от капака както на снимка №1 , другата ми цел е да задъня номера на багажника и да преместя номера под бронята както на снимка №2. Та някой ако е правил или знае как се правят тези "тунинг" промени нека обясни по подробно. Благодаря предварително






Drag Racing Pleven


- Danchev
- потребител
- Мнения: 647
- Регистриран: 09 фев 2008, 02:47
- Модел на автомобила: 89' B-road sleeper
- Status: Извън линия
Re: Дайте съвети за заваряване на ламарини по колата
За капаците няма да се обаждам, но по задната броня не е правено нищо, това е броня от ZS (МК5 Zetec Sport )и си е такава 

Tuned and performed by

The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them

The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them
- Racinga
- потребител
- Мнения: 534
- Регистриран: 16 ное 2009, 23:51
- Модел на автомобила: Форд Фокус мк1
- Местоположение: Djambazi Racing Team Pleven
- Status: Извън линия
Re: Дайте съвети за заваряване на ламарини по колата
каде съм казал, че искам такава броня ? аз съм с обикновенната броня на мк3 малко модифицирана. И питането ми не е за бронята а как точно се "задънва" номера на багажникаDanchev написа:За капаците няма да се обаждам, но по задната броня не е правено нищо, това е броня от ZS (МК5 Zetec Sport )и си е такава

Drag Racing Pleven


- Ianaki
- потребител
- Мнения: 1097
- Регистриран: 09 авг 2007, 21:55
- Модел на автомобила: Ford Eskort 1.8TD 96г. Turnier лека полека върви към всички екстри
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Дайте съвети за заваряване на ламарини по колата
Сваля се номера и се заварява парче ламарина, така че да покрие вдлъбнатината за номера. После кит, шлайф, шприц кит, боя и т.н.
- Racinga
- потребител
- Мнения: 534
- Регистриран: 16 ное 2009, 23:51
- Модел на автомобила: Форд Фокус мк1
- Местоположение: Djambazi Racing Team Pleven
- Status: Извън линия
Re: Дайте съвети за заваряване на ламарини по колата
а като затуля дупката с ламарината трябва ли да я пулна преди това с нещо, примерно пяна ?Ianaki написа:Сваля се номера и се заварява парче ламарина, така че да покрие вдлъбнатината за номера. После кит, шлайф, шприц кит, боя и т.н.
Drag Racing Pleven


- Racinga
- потребител
- Мнения: 534
- Регистриран: 16 ное 2009, 23:51
- Модел на автомобила: Форд Фокус мк1
- Местоположение: Djambazi Racing Team Pleven
- Status: Извън линия
Re: Дайте съвети за заваряване на ламарини по колата
явно никой няма да помага ... моля модератор да изтрие темата ми
Печени сте 


Drag Racing Pleven


- eodor
- потребител
- Мнения: 105
- Регистриран: 31 дек 2007, 09:38
- Модел на автомобила: Mк3 2.2 -228hp
493Nm - Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Дайте съвети за заваряване на ламарини по колата
Няма нужда да я пълниш с нищо , просто трябва да отрежеш парчето с което ще запълваш точно -за да имаш по-малко ядове с кита и шкуренето
. Добър заварчик с СО ще те оправи за нула време , остава ти китване , шкурене и боя .След последните две най - много си личи майсторлъка ...виждал съм няколко такива запълнени номера след време се пукат




- Racinga
- потребител
- Мнения: 534
- Регистриран: 16 ное 2009, 23:51
- Модел на автомобила: Форд Фокус мк1
- Местоположение: Djambazi Racing Team Pleven
- Status: Извън линия
Re: Дайте съвети за заваряване на ламарини по колата
мерси колега за съвета
а нещо за пуснаето на веждите от капака да знаеш нещо, като имаш впредвит че фаровете ми са малко по изнадени от капака и се чудя как да стане по добре 


Drag Racing Pleven


- иво г. иванов
- потребител
- Мнения: 915
- Регистриран: 15 авг 2010, 14:31
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 zetec-s 2000 ,renault 19
- Местоположение: Berkoviza , Montana
- Status: Извън линия
Re: Дайте съвети за заваряване на ламарини по колата
Спомням си как едно време-87- 91 г. си правеха моторджийте спойлери за около фара и зад седалката.
С картон се изработваше първоначален шаблон, който се огъва, изрязва,долепва, разпробива, разваля се и пак наново се прави и доизкусурява докато свят му се завие, с една основна цел-да се доближи максимално до това , което си имал
в представите си за визия и възможно по- малко преправяне на оригиналния детайл и по- малко включване на нови такива .
Решението за задния номер е ясно: изрязване на права ламарина, която се оформя около заоблените участъци и се точкова
на минимална плоскост под фабричната с цел тънък слой кит+ боя, с което предотвратяваш спукване.
Да погледнем обаче предния капак.По- сложен детайл поради наличие на заоблени челни повърхнини, заоблени
декоративни / дизайнерски/ елементи и оформени краища- ръбове на капака над решетката и фаровете.Всичко това
не е нужно да се изработва от ламарина освем ако не е дребносерийно.Може да се направи от епоксидна смола+
втвърдител в два слоя като м/у слоевете се поставя усилваща конструкция- мрежа и захващащаи елементи : скоби, планки, шпилки и т. н. За целта се изработва предварително груб калъп.Обикновено от пресечен гипс положен в/у картон .
Може и картона от първия шаблон. После като засъхне гипса се оформя по- фино в желаната форма,отвътре ,максимално близка до
крайната търсена.Знаеш, че гипса е лесен за оформяне .Стърже се, пробива се лесно , шкури се ...
Дано да не обяснявам сложно, но си представи как една детска гумена топка е разрязана наполовина и отвътре почваш да я мацаш с кал-дебело.Калта се ствърдява, режеш останалата гума на топката и получаваш идеален отпечатък на вътрешността на половинката- топка, който за теб е външен видим.Така в/у оформения гипсов калъп се нанася първия слой смола , като предварително се намазва с машинно масло или се полага стреч фолио за да се извади формата по- лесно без да се залепи.Така се запазва и калъпа- майка за повторна употреба или за дооформяне.
При изработка на гипсовата форма трябва да се спазват изискванията за симетричност, линейни размери и еднаквост на плоскостите, с което много се улеснява труда по финото завършване на детайла-китосване, шкурене основа и боядисване
Сега ако погледнеш пак първата снимка увеличена, ще забележиш , че се вижда доста грубо напречния ръб на капака.
Даже не е китосан и финосан правилно преди грунда.Това е обикновен екстериорен елемент, който може да бъде
изработен и по- елегантно, да е по- заоблен например.Над фаровете също има недостатъци. Отворите за въздухозаборниците са изрязани после а самите решетки са пластмасови- готови.
Поразпитай из Плевен, не може да няма тунинг майстори поне да ти помогнат с допълнителни съвети и насоки.
Успех!
С картон се изработваше първоначален шаблон, който се огъва, изрязва,долепва, разпробива, разваля се и пак наново се прави и доизкусурява докато свят му се завие, с една основна цел-да се доближи максимално до това , което си имал
в представите си за визия и възможно по- малко преправяне на оригиналния детайл и по- малко включване на нови такива .
Решението за задния номер е ясно: изрязване на права ламарина, която се оформя около заоблените участъци и се точкова
на минимална плоскост под фабричната с цел тънък слой кит+ боя, с което предотвратяваш спукване.
Да погледнем обаче предния капак.По- сложен детайл поради наличие на заоблени челни повърхнини, заоблени
декоративни / дизайнерски/ елементи и оформени краища- ръбове на капака над решетката и фаровете.Всичко това
не е нужно да се изработва от ламарина освем ако не е дребносерийно.Може да се направи от епоксидна смола+
втвърдител в два слоя като м/у слоевете се поставя усилваща конструкция- мрежа и захващащаи елементи : скоби, планки, шпилки и т. н. За целта се изработва предварително груб калъп.Обикновено от пресечен гипс положен в/у картон .
Може и картона от първия шаблон. После като засъхне гипса се оформя по- фино в желаната форма,отвътре ,максимално близка до
крайната търсена.Знаеш, че гипса е лесен за оформяне .Стърже се, пробива се лесно , шкури се ...
Дано да не обяснявам сложно, но си представи как една детска гумена топка е разрязана наполовина и отвътре почваш да я мацаш с кал-дебело.Калта се ствърдява, режеш останалата гума на топката и получаваш идеален отпечатък на вътрешността на половинката- топка, който за теб е външен видим.Така в/у оформения гипсов калъп се нанася първия слой смола , като предварително се намазва с машинно масло или се полага стреч фолио за да се извади формата по- лесно без да се залепи.Така се запазва и калъпа- майка за повторна употреба или за дооформяне.
При изработка на гипсовата форма трябва да се спазват изискванията за симетричност, линейни размери и еднаквост на плоскостите, с което много се улеснява труда по финото завършване на детайла-китосване, шкурене основа и боядисване
Сега ако погледнеш пак първата снимка увеличена, ще забележиш , че се вижда доста грубо напречния ръб на капака.
Даже не е китосан и финосан правилно преди грунда.Това е обикновен екстериорен елемент, който може да бъде
изработен и по- елегантно, да е по- заоблен например.Над фаровете също има недостатъци. Отворите за въздухозаборниците са изрязани после а самите решетки са пластмасови- готови.
Поразпитай из Плевен, не може да няма тунинг майстори поне да ти помогнат с допълнителни съвети и насоки.
Успех!
Не е срамно да не знаеш - срам е да не питаш!
- Racinga
- потребител
- Мнения: 534
- Регистриран: 16 ное 2009, 23:51
- Модел на автомобила: Форд Фокус мк1
- Местоположение: Djambazi Racing Team Pleven
- Status: Извън линия
Re: Дайте съвети за заваряване на ламарини по колата
мерси много колега, каза доста интересни и умни неща. Ще започна от задния номер, че ми се вижда по прост за направяне
. Пък капака наистина ще се по съветвам с тунинг фирма в плевен
Благодаря и поздрави 



Drag Racing Pleven


- Racinga
- потребител
- Мнения: 534
- Регистриран: 16 ное 2009, 23:51
- Модел на автомобила: Форд Фокус мк1
- Местоположение: Djambazi Racing Team Pleven
- Status: Извън линия
Re: Дайте съвети за заваряване на ламарини по колата
изникна следния проблем ... какво да напра че като заваря ламарина на веждите да не опират в фаровете
да угъвам капака ли? фаровете могат ли да се приберът по на вътре? някой ако знае моля да помага 


Drag Racing Pleven


Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 34 госта