Относно Фокус 1.8 TDCI
-
- потребител
- Мнения: 26
- Регистриран: 17 авг 2008, 17:43
- Модел на автомобила: FORD ESCORT CLX
- Status: Извън линия
Относно Фокус 1.8 TDCI
Здравейте колеги, първи собственик съм на Форд Ескорт 93год., колата е на 300.000км. сменил съм една водна помпа, съединител на 250.000км. един маншон и биалетки на 200.000км. колата я карам всеки ден и то на газ.. няма грам ръжда..
Но започва да ми липсва климатика, хидравликата, кожения салон и т.н.
)
Бих искал да Ви попитам за съвет относно Форд Фокус 1.8TDCI 115кс.
За сега съм прочел много добри мнения, че има здраво окачване, икономичност, пъргавина ?
Можете ли да ми кажете, как стоят нещата с поддръжката, защото поразбрах, че не е много евтина, тъй като съм свикнал да си поддържам ескорта.., а и знам, че частите на дизел са по-скъпи, а това ще ми е първата дизелова кола.
Какво мога да очаквам като проблеми от този двигател, от колата като цяло, какви са горе-долу цените на разервните части. Спрял съм се на модел 2001-2002-2003год. гледам ги, че са около 150.000 хил.км., разбрах, че ремъка е с верига до някъде и от там с ремък.
Знаем, че в БГ превъртат километражите, мога ли да очаквам някакви сериозни проблеми. Общо взето ако бихте могли да кажете всичко за поддръжката
Предварително благодаря за отделеното време !
Но започва да ми липсва климатика, хидравликата, кожения салон и т.н.

Бих искал да Ви попитам за съвет относно Форд Фокус 1.8TDCI 115кс.
За сега съм прочел много добри мнения, че има здраво окачване, икономичност, пъргавина ?
Можете ли да ми кажете, как стоят нещата с поддръжката, защото поразбрах, че не е много евтина, тъй като съм свикнал да си поддържам ескорта.., а и знам, че частите на дизел са по-скъпи, а това ще ми е първата дизелова кола.
Какво мога да очаквам като проблеми от този двигател, от колата като цяло, какви са горе-долу цените на разервните части. Спрял съм се на модел 2001-2002-2003год. гледам ги, че са около 150.000 хил.км., разбрах, че ремъка е с верига до някъде и от там с ремък.
Знаем, че в БГ превъртат километражите, мога ли да очаквам някакви сериозни проблеми. Общо взето ако бихте могли да кажете всичко за поддръжката

Предварително благодаря за отделеното време !
- Alexi
- потребител
- Мнения: 1559
- Регистриран: 18 май 2008, 22:50
- Модел на автомобила: '06 Mondeo 2.2 TDCI Ghia ,'08 Transit Connect 1.8 TDCI
- Местоположение: Шумен
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Относно Фокус 1.8 TDCI
има достатъчно писано по въпроса ,обикновено инжекторите са за ремонт на около 250-300к( което е точно 150к горублянски) ремонта им е около 1000 лв ,други съществени слабости няма - мотора е приятен ,тегли добре и е икономичен .. но с кожен салон не очаквай да намериш не знам дали изобщо се е предлагал като екстра при Фокус 1 ... обслужването е към 3-4 пъти по скъпо от на Ескорт но безплатен обяд няма
"ремъка е с верига" да
но всъщност колата е с ангренажен ремък който подлежи на смяна ,а с верига е само задвижването на помпата - сигурен съм че Форд са го патентовали това и не дават патента на никого 



Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 39 госта