Преправяне на Серво апарат на Фиеста МК2 от Новата Лада Нива

Това се прави така! Няма смисъл да откриваме топлата вода.
Отговори
Потребителски аватар
zombajo_
потребител
потребител
Мнения: 112
Регистриран: 17 апр 2010, 20:35
Модел на автомобила: Ford Fiesta MK2 - 50h.p. 1.1 (1987г.) PB4905TM
Ford Mondeo MK1 - 115h.p 1.8 (1993)
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Преправяне на Серво апарат на Фиеста МК2 от Новата Лада Нива

Мнение от zombajo_ » 18 юли 2011, 10:44

Време беше да го разкарам тоя серво апарат,всичките мизерии по колата идваха от него.И бих искал да помоля по отворените или хора дето се занимават с такива преправяния да си кажат мнението по вапроса.Защото педала ми е двърд, също така когато не е загряла при натискане на спирачката изгасва.

Писнало ми е да слушам отговори от типа (ми намери си същия серво апарат или дай го за ремонт).

Това е моят развален и издишащ от някаде апарат.
http://imageshack.us/photo/my-images/52/0001mr.jpg/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://imageshack.us/photo/my-images/708/0002otw.jpg/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://imageshack.us/photo/my-images/708/0003at.jpg/" onclick="window.open(this.href);return false;

А това е серво апарат от новите лада нива.
http://emk-33.com/shop/image/%D0%A1%D0% ... VA%20-.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

Малко допълнителна информация.
Ходих и гледах 1 такъв,и забелязах че спирачната помпа пасва,заедно със захващащите болтове.Но към купето трябва да се хванат само по диагонален начин 2 болта а моята е с 4.Щифтът към педала пасва.Но дали има някакво значение притискащата сила на буталцето което влиза в спирачната помпа,и да не е прецакам така,че е чисто нова.

Благодаря предварително. _friends_

Nikola Iordanov
потребител
потребител
Мнения: 405
Регистриран: 02 ное 2008, 13:55
Модел на автомобила: Mondeo 1.8 16V 1995 комби
Fopd Fusion 1.6
Местоположение: Дупница
Status: Извън линия

Re: Преправяне на Серво апарат на Фиеста МК2 от Новата Лада Нива

Мнение от Nikola Iordanov » 18 юли 2011, 13:50

Едва ли ще има значение на колко болта ще я захванеш дали ще са два или четири стига отворите да съвпаднат , но обърни внимание на хода на буталцето дали ще е еднакъв с оргинала ако е по късо стъблото дали няма да се наложи да го удължиш или обратното да го скъсиш .

Потребителски аватар
Danchev
потребител
потребител
Мнения: 647
Регистриран: 09 фев 2008, 02:47
Модел на автомобила: 89' B-road sleeper
Status: Извън линия

Re: Преправяне на Серво апарат на Фиеста МК2 от Новата Лада Нива

Мнение от Danchev » 18 юли 2011, 20:04

Защо от Лада?
Tuned and performed by
Изображение
The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Преправяне на Серво апарат на Фиеста МК2 от Новата Лада Нива

Мнение от HACKO » 18 юли 2011, 23:06

Danchev написа:Защо от Лада?
Щото е евтин. Стана ми интересно, колега, явно никой не е правил това. Явно си се захванал, ще е много полезно ако споделиш какво се е случило. Принципно устройството е еднакво при всички, всичко се свежда до физическите размери. Защо само на двата болта, какво ти пречи да разпробиеш планката?
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
zombajo_
потребител
потребител
Мнения: 112
Регистриран: 17 апр 2010, 20:35
Модел на автомобила: Ford Fiesta MK2 - 50h.p. 1.1 (1987г.) PB4905TM
Ford Mondeo MK1 - 115h.p 1.8 (1993)
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Re: Преправяне на Серво апарат на Фиеста МК2 от Новата Лада Нива

Мнение от zombajo_ » 19 юли 2011, 13:49

Danchev написа:Защо от Лада?
Защото като го гледах най-много се доближаваше до моя тип.Всички останали са с по дългата ос към педала.
Само този ладовия е около 18-20см ос,и помпата пасва отпред.Даже на вид са горе доло еднакво големи.Вчера имах малко по голямо време да поогледам и взема мерки(едвам натиках шублера зад планката,но пак го премерих г-д _friends_ ).

И стигнах до следния извод:
НАСКО обръщам се към теб:
Размера от болт до болт на апарата от лада е 100мм. Моето диагонално разтояние на планката е 100мм. А до колкото въображението ми го позволява,ще го захвана диагонално (като ще хвана горния ляв болт и долния десен) а другите дупки ще си останат,така и спирачната помпа ми се захваща по същия диагонален начин от другата страна. И аз в началото си мислех да си преправя планката (но няма да се наложи) :): :-SS:

Когато се захвана сериозно по вапроса ще опиша подробно какво съм направил.А и чисто новия апарат не е кои знае колко ефтин 60 коня(кинта) само за пробата не е малко. *00117* *00143* *00106*
Последна промяна от zombajo_ на 20 юли 2011, 09:16, променено общо 1 път.

Потребителски аватар
zombajo_
потребител
потребител
Мнения: 112
Регистриран: 17 апр 2010, 20:35
Модел на автомобила: Ford Fiesta MK2 - 50h.p. 1.1 (1987г.) PB4905TM
Ford Mondeo MK1 - 115h.p 1.8 (1993)
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Re: Преправяне на Серво апарат на Фиеста МК2 от Новата Лада Нива

Мнение от zombajo_ » 19 юли 2011, 13:58

Та един от многото измамници в Пловдив които се занимава принципно с спирачни помпи и серво-апарати. ЕТ-Шкодров
Та тоя палячо ми вика: Ми(мрън-мрън) ако ми донесеш апарат ще го направя но..няма да стане за 1 ден и трябвада се преправя но (НЕ-ДАВАЛ ГАРАНЦИЯ) ---За цената от 100лв със мой серво апарат
*banned* =)): =)):

Потребителски аватар
zombajo_
потребител
потребител
Мнения: 112
Регистриран: 17 апр 2010, 20:35
Модел на автомобила: Ford Fiesta MK2 - 50h.p. 1.1 (1987г.) PB4905TM
Ford Mondeo MK1 - 115h.p 1.8 (1993)
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Re: Преправяне на Серво апарат на Фиеста МК2 от Новата Лада Нива

Мнение от zombajo_ » 19 авг 2011, 12:56

:arrow:

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Преправяне на Серво апарат на Фиеста МК2 от Новата Лада Нива

Мнение от HACKO » 20 авг 2011, 10:55

zombajo_ написа:....А и чисто новия апарат не е кои знае колко ефтин 60 коня(кинта) само за пробата не е малко. *00117* *00143* *00106*
Колко струва апарат за Фиестата, дали си струва да се занимаваш?
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
zombajo_
потребител
потребител
Мнения: 112
Регистриран: 17 апр 2010, 20:35
Модел на автомобила: Ford Fiesta MK2 - 50h.p. 1.1 (1987г.) PB4905TM
Ford Mondeo MK1 - 115h.p 1.8 (1993)
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Re: Преправяне на Серво апарат на Фиеста МК2 от Новата Лада Нива

Мнение от zombajo_ » 28 авг 2011, 16:49

Нака,апсолютно си заслужава да експериментира.Защото тези коли са на изчезване вече.Няма вече много останали нови части за подмяна за тях,особено серво апарати. :D:
Нека минат тука тия два дена, че съм на работа и се залавям да е разглобча.Да видим какво 6те излезе. И веднага ще споделя какво съм направил.

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Преправяне на Серво апарат на Фиеста МК2 от Новата Лада Нива

Мнение от HACKO » 28 авг 2011, 20:35

Точно защото са на изчезване и търговците които го имат на склад гледат да се отърват от него и надценките са ниски.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
zombajo_
потребител
потребител
Мнения: 112
Регистриран: 17 апр 2010, 20:35
Модел на автомобила: Ford Fiesta MK2 - 50h.p. 1.1 (1987г.) PB4905TM
Ford Mondeo MK1 - 115h.p 1.8 (1993)
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Re: Преправяне на Серво апарат на Фиеста МК2 от Новата Лада Нива

Мнение от zombajo_ » 29 авг 2011, 14:20

Ами да ти кажа,аз определено изгубих надежда да търся такова нещо тук, защото откакто я имам винаги с 300 зора съм си намирал части. Затова съм готов да направя тоя експеримент.
Последния път щом стигнах до Мото Пфое - заради,клапана на серво маркуча (25лв),смятай за кво стаа на вапрос. Явно в Пловдив зарeждат вече само части за (харабииските коли) а за старите никва заинтересованост.

Потребителски аватар
zombajo_
потребител
потребител
Мнения: 112
Регистриран: 17 апр 2010, 20:35
Модел на автомобила: Ford Fiesta MK2 - 50h.p. 1.1 (1987г.) PB4905TM
Ford Mondeo MK1 - 115h.p 1.8 (1993)
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Re: Преправяне на Серво апарат на Фиеста МК2 от Новата Лада Нива

Мнение от zombajo_ » 26 окт 2011, 10:30

Помощщ,помогнете.Серво апаратите от лада нестават за фиестата ми :((: :((: *00139*
Отвора на сервото е по плитък от оста на помпата и тя невлиза докрая ;( :-O: =((: :((: *00139* *00200*

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Преправяне на Серво апарат на Фиеста МК2 от Новата Лада Нива

Мнение от HACKO » 26 окт 2011, 12:48

zombajo_ написа:Помощщ,помогнете.Серво апаратите от лада нестават за фиестата ми :((: :((: *00139*
Отвора на сервото е по плитък от оста на помпата и тя невлиза докрая ;( :-O: =((: :((: *00139* *00200*
Слагай и помпа от Нива.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
zombajo_
потребител
потребител
Мнения: 112
Регистриран: 17 апр 2010, 20:35
Модел на автомобила: Ford Fiesta MK2 - 50h.p. 1.1 (1987г.) PB4905TM
Ford Mondeo MK1 - 115h.p 1.8 (1993)
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Re: Преправяне на Серво апарат на Фиеста МК2 от Новата Лада Нива

Мнение от zombajo_ » 30 окт 2011, 23:19

Ами нестава защото, преди 2-3 месеца си купих нова и е сменена и няма смисал,да давам излишни пари и за помпа и да изкривявaм спирачните маркучи които са желязни.
Дано сервото което ще ми го прати madboy да стане, или имам 1 от мк3 и ша тряя го режа и заварявам и тряя да си поиграя пак _friends_
Иначе приемам още предложения за всякакви промени.

vata
потребител
потребител
Мнения: 9
Регистриран: 18 мар 2010, 18:10
Модел на автомобила: фиеста
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Re: Преправяне на Серво апарат на Фиеста МК2 от Новата Лада Нива

Мнение от vata » 27 ное 2011, 22:40

Колега ,какво стана ,реши ли проблема?

Потребителски аватар
synthez 3D
Потребител
Потребител
Мнения: 1749
Регистриран: 04 окт 2005, 08:57
Модел на автомобила: C-MAX Titanium 1.0 Ecobоost-125 HP 2014,
FOCUS 1,6-100 HP 2011,
C-MAX -компютърен 3D модел,
бивш C-MAX Ghia 1.8 16V-125HP 2008,
Местоположение: Г.Оряховица
Status: Извън линия

Re: Преправяне на Серво апарат на Фиеста МК2 от Новата Лада Нива

Мнение от synthez 3D » 28 ное 2011, 07:34

Виждам,че темата е от доста време,но все пак ще споделя малко опит,който може да е полезен.На първия ми Ескорт (87г.) сервото изпускаше по същия начин и аз също мислех,че трябва да се смени.Оказа се обаче,че изпуска от лошо уплътняване между помпата и самото серво,защото имаше доста ръжда около него.На снимката на колегата съм отбелязал от къде изпускаше.
Изображение
Да не бе да става въпрос за същия проблем?При мен малко силикон оправи нещата и не се наложиха никакви други интервенции.
Изображение

Отговори

Върни се в “СЪВЕТИ / НАПРАВИ СИ САМ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 36 госта