Изгорели лампички на таблото на Фокус
-
- потребител
- Мнения: 36
- Регистриран: 19 юни 2007, 13:54
- Модел на автомобила: Focus 1.8 TDDi
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Изгорели лампички на таблото на Фокус
Здравейте,
Нов съм тук и това ми е първи пост. Наскоро се сдобих с Фокус и забелязах, че 2 от лампичките на таблото не светят - най-вероятно са изгорели...или има друга възможност? Въпроса ми е - мога ли сам да си ги сменя, лесно ли става и как?
Поздрави и благодаря предварително.
Нов съм тук и това ми е първи пост. Наскоро се сдобих с Фокус и забелязах, че 2 от лампичките на таблото не светят - най-вероятно са изгорели...или има друга възможност? Въпроса ми е - мога ли сам да си ги сменя, лесно ли става и как?
Поздрави и благодаря предварително.
- debug
- потребител
- Мнения: 1582
- Регистриран: 07 фев 2007, 01:29
- Модел на автомобила: триврат Focus Zetec 2.0 99г; Mazda 626 GC купе 84г.; BMW E36 96г.
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Здравей. Кои лампички не светят? По принцип не всички светят - зависи от екстрите.
Пробвай да пуснеш таблото в тест-режим. За целта - натискаш бутона за нулиране на дневния брояч, задържаш го натиснат и палиш колата без да го пускаш. Задържаш докато брояча за километрите изпише test, след това стрелките ще отидат до крайните положения и ще се върнат. С натискане на брояча за нулиране минаваш през различни тестови режими, мисля че втория беше bulb - за крушките. Трябва да светнат всички крушки, дори за липсващите екстри.
Друг полезен режим е изкарването на кодове за грешки от компютъра - трябва да пише DTC - none - ако нямаш грешки или DTC - и номера на грешката.
Таблото се сваля като се махне пластмасата отпред - два болта към козирката и няколко щипки. Самото табло също е хванато с няколко болта - ще ги видиш. Отзад има един-единствен конектор - вдига се лостчето му и той се откача. По задната страна на таблото се виждат фасунгите на крушките - развиват се, а самите крушки са напъхани в пластмасовите фасунги и излизат с дърпане.
Ако ти е необходима по-подробна информация и картинки - потърси в раздел Софтуер за сервизното ръководство за Фокус.
Пробвай да пуснеш таблото в тест-режим. За целта - натискаш бутона за нулиране на дневния брояч, задържаш го натиснат и палиш колата без да го пускаш. Задържаш докато брояча за километрите изпише test, след това стрелките ще отидат до крайните положения и ще се върнат. С натискане на брояча за нулиране минаваш през различни тестови режими, мисля че втория беше bulb - за крушките. Трябва да светнат всички крушки, дори за липсващите екстри.
Друг полезен режим е изкарването на кодове за грешки от компютъра - трябва да пише DTC - none - ако нямаш грешки или DTC - и номера на грешката.
Таблото се сваля като се махне пластмасата отпред - два болта към козирката и няколко щипки. Самото табло също е хванато с няколко болта - ще ги видиш. Отзад има един-единствен конектор - вдига се лостчето му и той се откача. По задната страна на таблото се виждат фасунгите на крушките - развиват се, а самите крушки са напъхани в пластмасовите фасунги и излизат с дърпане.
Ако ти е необходима по-подробна информация и картинки - потърси в раздел Софтуер за сервизното ръководство за Фокус.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 24 госта