Mondeo 1.8TDI - да го купувам ли?

Това се прави така! Няма смисъл да откриваме топлата вода.
Отговори
kr_atanasov
потребител
потребител
Мнения: 9
Регистриран: 01 юни 2005, 16:10
Status: Извън линия

Mondeo 1.8TDI - да го купувам ли?

Мнение от kr_atanasov » 01 юни 2005, 16:17

Здравеите.
Харесах си едно Мондео 1.8ТДИ, 04.98г всички екстри (дори и махагон :shock: ). Цената е около 9к

Проблема е че не мога да намеря достатъчно инфо за колата - явно хората не карам много много дизели на Форд :(
Знаете ли читав сервиз за дизел (освен Супер Дизел на околовръстното не съм чувал за други сервизи). В Мото Пфое не правели диагностика на дизел :( Можете ли да ме посъветвате и какво да гледам по колата?

Потребителски аватар
cossy
потребител
потребител
Мнения: 4564
Регистриран: 22 яну 2005, 22:20
Модел на автомобила: Ескорт 1.6 -> 2.0 16V
Status: Извън линия

Мнение от cossy » 01 юни 2005, 16:22

9к е малко множко, опитай да смъкнеш малко :( Иначе за дизел нямам идея :cry:

kr_atanasov
потребител
потребител
Мнения: 9
Регистриран: 01 юни 2005, 16:10
Status: Извън линия

Мнение от kr_atanasov » 01 юни 2005, 17:51

Ами 9к е с лизинга за 1 година. Иначе цената е 8600

aaleks
потребител
потребител
Мнения: 1004
Регистриран: 29 яну 2005, 12:06
Модел на автомобила: Мондео 1.8 TD 94'
Местоположение: някъде в BG ВТ
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от aaleks » 01 юни 2005, 18:10

Много са, но ако е перфекна всяка едно отношение може и да си струва 8000-8500лв.
Небойте се роби Спартак е с вас!

Потребителски аватар
Overclock
потребител
потребител
Мнения: 358
Регистриран: 15 апр 2005, 19:19
Модел на автомобила: Sierra 1,8TD, BMW 316 96'
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Може и да не е много

Мнение от Overclock » 01 юни 2005, 18:16

Ако ти харесва, направо я взимай.Но първо я подкарай да видиш все пак как върви, ако нямаш представа как трябва да ускорява може да пообиколиш горубляне и да покараш няколко.Аз съм съм със Сиера 1,8TD и ако трябва да я сменявам, ще е пак със 1,8TD (примерно Мондео)

kr_atanasov
потребител
потребител
Мнения: 9
Регистриран: 01 юни 2005, 16:10
Status: Извън линия

Мнение от kr_atanasov » 01 юни 2005, 18:26

Ами не съм карал дизел досега. ето я и самата кола:
http://mobile.bg/perl/main.cgi?topmenu= ... f1=details
Вътре е направо съпер - махагони, климатроник, плюшени седалки има и лек туннинг (както се вижда от снимките) и понеже е карана в БГ има регистрация, застраховки, сменени консумативи и т.н.
А това са почти 500 лева ....

aaleks
потребител
потребител
Мнения: 1004
Регистриран: 29 яну 2005, 12:06
Модел на автомобила: Мондео 1.8 TD 94'
Местоположение: някъде в BG ВТ
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от aaleks » 01 юни 2005, 18:36

Пообикули както вече ти писа "overclock" и пробвай други мондеота. И защо е карана в BG и се продава, а за консумативите много много не вярвай. Виж поне 5 такива мондеота и тогава решавай.
Както някой бе писал газовете трябва да миришат на бадеми /цианит или нещо такава беше/
Небойте се роби Спартак е с вас!

kr_atanasov
потребител
потребител
Мнения: 9
Регистриран: 01 юни 2005, 16:10
Status: Извън линия

Мнение от kr_atanasov » 01 юни 2005, 18:42

аз за съжаление не разбирам много много от коли, двигатели и т.н. :oops: затова задължително ще я закараме на пълна диагностика в сервиз.
Утре ще ходя пак да поогледам и други коли. Мерси много за помоща :) пичове. Ако я взема ще почерпя.

myself
потребител
потребител
Мнения: 2
Регистриран: 14 фев 2005, 20:48
Модел на автомобила: shumen
Местоположение: ford mondeo
Status: Извън линия

Мнение от myself » 01 юни 2005, 20:15

Имам я съвсем същата, само че е сив металик. Като цяло съм доволен, нямам големи забележки, и аз не бях карал дизел, много интересно дръпва изведнъж след 2500об/мин., като се задейства турбото(на 2-ра се усеща най яко). Това за километрите не го вярвай много, особено ако е от Италия, мойта е на 330хил, а продавача ми каза че била на 90хил, забравили са да върнат километража :D , но въпреки всичко по мотора нямам забележки, мерих компресия , състояние на дюзите , всичко си беше наред. засега имам към 2000км само и не мога да кажа дали ще има други проблеми.задното окачване нещо тропа зверски ама не знам защо, смених едни джаджи на стабилизиращата щанга но не се оправи. засега толкова от мен, ако се сетисх нещо питай, то и аз сигурно ще питам за някои работи колегите тука :D

kr_atanasov
потребител
потребител
Мнения: 9
Регистриран: 01 юни 2005, 16:10
Status: Извън линия

Мнение от kr_atanasov » 01 юни 2005, 22:52

Забравих най-важтото да питам :shock: колко трябва да е компресията на двигателя?
На един приател Ventoto като го мериха беше 13, докато на един познат Audi 80 1.6D (ама чист дизел, без турбо) компресията беше 24.... та колко трябва да е на Мондео-то?

aaleks
потребител
потребител
Мнения: 1004
Регистриран: 29 яну 2005, 12:06
Модел на автомобила: Мондео 1.8 TD 94'
Местоположение: някъде в BG ВТ
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от aaleks » 02 юни 2005, 12:25

Мисля, че около 25-30 за дизел ще си е добре-мн. добре. Не съм мерил, но очаквам да е там някъде, независимо дали е с турбо или не /става въпрос при въртене на стартер, щото има и някъкви други методи с пускате на сгъстен въздух и за колко го изпуска/.
Небойте се роби Спартак е с вас!

Потребителски аватар
Overclock
потребител
потребител
Мнения: 358
Регистриран: 15 апр 2005, 19:19
Модел на автомобила: Sierra 1,8TD, BMW 316 96'
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Overclock » 03 юни 2005, 09:55

На Сиерата и дават 23-25 Бара, мисла, че двигателите с турбо работят при по-ниска компресия.

kr_atanasov
потребител
потребител
Мнения: 9
Регистриран: 01 юни 2005, 16:10
Status: Извън линия

Мнение от kr_atanasov » 06 юни 2005, 00:23

Мерси много за инфото :)

Потребителски аватар
bilder
потребител
потребител
Мнения: 359
Регистриран: 06 фев 2005, 23:09
Модел на автомобила: VW Polo 1.4i+CNG
Местоположение: София-Надежда 5
Контакти:
Status: Извън линия

Ето ти данни за компресията

Мнение от bilder » 06 юни 2005, 08:40

Значи и аз да дам тука едни данни 28-34 бара това казва Аутодатата!!!
Така ,че мери я и ако е под 28 забрави за него понеже това е минимума за безпроблемно палеща дизелова кола зимата отам нататък всичко е магия......

Потребителски аватар
demiro
потребител
потребител
Мнения: 1210
Регистриран: 17 мар 2005, 00:36
Модел на автомобила: голяма печка :)
Местоположение: Около В.Търново :)
Status: Извън линия

Мнение от demiro » 06 юни 2005, 19:06

Махагона не е махагон а имитация на същия,като гледам снимките колата е с климатик,а не с климатроник,но това е по-добре по издържливи са климатиците де. Горните неща ги знам щото при мене е същата комлектация ГИЯ е количката май :) А за климатика се познава по средния ключ,който е м/у този за температурата и вентилатора.
Под 15 атмосфери ако е,е за ремонт TDто

Отговори

Върни се в “СЪВЕТИ / НАПРАВИ СИ САМ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 7 госта