Включване на дневни светлини DRL на Focus 2 и C-MAX

Това се прави така! Няма смисъл да откриваме топлата вода.
Отговори
vrider
потребител
потребител
Мнения: 4
Регистриран: 02 яну 2015, 20:27
Модел на автомобила: Ford Focus MK ll facelift 1.6 16V 100hp Ghia hatchback
Status: Извън линия

Re: Включване на дневни светлини DRL на Focus 2 и C-MAX

Мнение от vrider » 27 апр 2017, 08:31

Здравейте имам въпрос за релето 1425751 от къде го закупихте в мото пфое е 83лв?

Потребителски аватар
cmax_de
потребител
потребител
Мнения: 18
Регистриран: 18 ное 2014, 16:41
Модел на автомобила: Ford C-Max Style+ 2.0 TDCi PowerShift
Status: Извън линия

Re: Включване на дневни светлини DRL на Focus 2 и C-MAX

Мнение от cmax_de » 27 апр 2017, 13:49

Привет и аз да се присъединя към темата.
В момента в Ибей ДЕ има много релета на добра цена, които се различават по цифрите след ++ (виж картинката). Останалите цифрени означения са еднакви. Това, което отговаря на номер ФОРД 1425751 е на цена от около 23 Евро, а тези другите са с приличните цени от 5-10 Евро. Та може би глупавия ми въпрос е, тези цифрови означения какво означават и мога ли да използвам реле, което не е 1425751.
Някъде в предишните мнения имаше пост на колега, който е използвал реле за клаксона.
Благодаря предварително.
ford_relay_dlr.jpg
Нямате нужните права за да преглеждате прикачените към това мнение файлове.

aspasia
потребител
потребител
Мнения: 1412
Регистриран: 30 ное 2010, 19:10
Модел на автомобила: форд фокус-2000 1.6 16v
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Включване на дневни светлини DRL на Focus 2 и C-MAX

Мнение от aspasia » 27 апр 2017, 15:15

Като гледам картинката това си е едно обикновено реле с NO контакт едно такова реле струва 3-4 лева

Потребителски аватар
synthez 3D
Потребител
Потребител
Мнения: 1745
Регистриран: 04 окт 2005, 08:57
Модел на автомобила: C-MAX Titanium 1.0 Ecobоost-125 HP 2014,
FOCUS 1,6-100 HP 2011,
C-MAX -компютърен 3D модел,
бивш C-MAX Ghia 1.8 16V-125HP 2008,
Местоположение: Г.Оряховица
Status: Извън линия

Re: Включване на дневни светлини DRL на Focus 2 и C-MAX

Мнение от synthez 3D » 27 апр 2017, 15:26

Ето това :http://tpetrov.com/search.php?prod=%D0% ... 2F20A+FRC7 трябва да стане само трябва да провериш размерите и да си сигурен, че е с нормално отворен контакт ( трябва да е SPST-NO 20A/14VDC,а не SPST-NC20A/14VDC. Цената е повече от чудесна.
Изображение

Потребителски аватар
cmax_de
потребител
потребител
Мнения: 18
Регистриран: 18 ное 2014, 16:41
Модел на автомобила: Ford C-Max Style+ 2.0 TDCi PowerShift
Status: Извън линия

Re: Включване на дневни светлини DRL на Focus 2 и C-MAX

Мнение от cmax_de » 27 апр 2017, 15:26

aspasia написа:
27 апр 2017, 15:15
Като гледам картинката това си е едно обикновено реле с NO контакт едно такова реле струва 3-4 лева
Да, многоцелево реле както е описанието, но се предлагат с този номер няколко разновидности, които както писах се отличават по цифровата комбинация след двата ++. Това, което е точния форд номер, който колегата е дал в първия пост по темата е с по-висока цена от останалите. Та затова е дилемата, има ли някаква разлика и какво показват тези номера?

aspasia
потребител
потребител
Мнения: 1412
Регистриран: 30 ное 2010, 19:10
Модел на автомобила: форд фокус-2000 1.6 16v
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Включване на дневни светлини DRL на Focus 2 и C-MAX

Мнение от aspasia » 27 апр 2017, 20:00

Значи схемата на релето е дадена на 1 и 2 се подава ток да се активира за да се затворят контактите релето демек на единият край ще имаш + а на другият - След като се активира релето тока ще протича в посока от пин-3 към пин-5.

Потребителски аватар
toniboy
потребител
потребител
Мнения: 1391
Регистриран: 21 мар 2008, 17:20
Модел на автомобила: ford C MAX 1.6 TDCI /109 к.с / 2009 г
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Re: Включване на дневни светлини DRL на Focus 2 и C-MAX

Мнение от toniboy » 27 апр 2017, 20:14

При фокуса май релето е същото като на чистачките, а тука за ц-макс става дума. има разлика.

prankmaster
потребител
потребител
Мнения: 40
Регистриран: 28 сеп 2015, 21:38
Местоположение: Plovdiv
Status: Извън линия

Re: Включване на дневни светлини DRL на Focus 2 и C-MAX

Мнение от prankmaster » 28 апр 2017, 19:40

При мен има зелено- червен кабел на пин 1, но не разбрах как трябва да изглежда клемата на релето ?
Модела на колата е Фокус мк2.5, 2011г, анивърсери.
Гем модула ми е различен от тези на снимките назад в темата.
Прочетох, че за моя модел би трябвало да няма клемата, но все пак трябва да съм сигурен.

Ето снимки:
ИзображениеИзображениеИзображение

Sent from my LG-H815 using Tapatalk


Потребителски аватар
synthez 3D
Потребител
Потребител
Мнения: 1745
Регистриран: 04 окт 2005, 08:57
Модел на автомобила: C-MAX Titanium 1.0 Ecobоost-125 HP 2014,
FOCUS 1,6-100 HP 2011,
C-MAX -компютърен 3D модел,
бивш C-MAX Ghia 1.8 16V-125HP 2008,
Местоположение: Г.Оряховица
Status: Извън линия

Re: Включване на дневни светлини DRL на Focus 2 и C-MAX

Мнение от synthez 3D » 28 апр 2017, 21:06

Нама клеми, за съжаление. И нашият Фокус със същото оборудване, от същата година няма.
Изображение

Потребителски аватар
fordmaniac
Потребител
Потребител
Мнения: 1609
Регистриран: 12 сеп 2008, 21:15
Модел на автомобила: Ford Escort
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Включване на дневни светлини DRL на Focus 2 и C-MAX

Мнение от fordmaniac » 01 май 2017, 09:31

За такива случаи си има модули за 30-тина процента на дългите. На по новите версии с адаптивни фарове, от тези дето завиват, модула е задължителен, защото им мрът моторчетата от това светене и мърдане наляво - надясно. Отделно, че предотвратява потъмняването на рефлекторите.
Поздрави

Потребителски аватар
АсенЙотов
потребител
потребител
Мнения: 3
Регистриран: 13 сеп 2017, 14:57
Status: Извън линия

Re: Включване на дневни светлини DRL на Focus 2 и C-MAX

Мнение от АсенЙотов » 17 сеп 2017, 20:42

Да се похваля и аз!!! От днес си активирах дневните светлини на моята колица Форд Фокус МК2 2005г. 2.0 ТДЦИ с автоматични фарове. При мен го имаше зеления кабел с червенаталента (пин 1), добавих едно реле за клаксон и 2-та бушона на F45 и F48. Имах сложен бушон на F71 и като добаввх релето и другите бушони. На позиция "0" на ключа на фаровете светеха габаритите, осветлението на номера, задните габарити, осветлението на таблото и се показваше индикация че са включени фаровете. Реших да махна бушона на позиция F71(на опътването пише че е за DRL) и всичко се оправи. Когато ключа за фаровете е на позиция "AUTO" светат само късите светлини на 80% и нищо друго. Като се стъмни светат на 100%, на таблото излиза индикация за запалени фарове и свети всичко.
Много полезна тема за хората който обичат да се занимават и да роват по свойте коли :twistednew: Браво на автора _friends_

Потребителски аватар
vesi_sd
потребител
потребител
Мнения: 20
Регистриран: 19 окт 2007, 18:06
Модел на автомобила: Форд Фокус 1,6 i, 1999 г., хеджбек
Местоположение: Русе
Status: Извън линия

Re: Включване на дневни светлини DRL на Focus 2 и C-MAX

Мнение от vesi_sd » 20 авг 2018, 16:02

Здравйте!
Темата е много интересна и да споделя, че и аз нямам окабеляване (зелен/червен кабел), но мисля че буксите/пластините са ми наличин за релето и бушоните. Големия проблем при мен е липсата на точна информация, за моста който се прави между пин 1 и 26 и бих желал да споделят колегите с оригинално окабеляване. За мен е много важно да не се правят свободни съчинения и искам да уточним следната информация:
  • При оригиналната инсталация зелен/червен кабел дали е свързан между пин 1 и 26 от зелената бкса
  • Какъв е диаметара на този кабел
  • Каква е дължината ако е свързан между пин 1 и 26 от зелената бкса
Ако правилно разсъждавам то тогава няма се притеснявам от този мост, защото колега беше писал, че грее. Просто си патих от неправилно монтирана външна аларма как се запилха кабелите за секунди и как никакви бушони не защитиха инсталацията, защото е била вързана на ..... межех да съм без колата вече.
Мисля, че тази информация ще е полезна за всички без заводско окабеляване.
Автомобила е Форд Фокс 1,6 tdci 08.2007 г.
Форд Фокус 1,6 i, 1999 г.

ivo_63
Потребител
Потребител
Мнения: 1260
Регистриран: 07 авг 2007, 10:35
Модел на автомобила: ford mondeo MK1 1.8 TD ex
ford focus 2 1.6 tdci 2007
Местоположение: ruse
Status: Извън линия

Re: Включване на дневни светлини DRL на Focus 2 и C-MAX

Мнение от ivo_63 » 20 авг 2018, 18:06

Колега, платих 60 лв и ми активираха дневни светлини без да ровят таблото и да слагат мостове. Стана за 1 час. Мисля е по-добрия вариант , отколкото ровене в таблото / когато го няма фабричното окабеляване/.

Потребителски аватар
addition
потребител
потребител
Мнения: 398
Регистриран: 14 ное 2007, 17:35
Модел на автомобила: Focus C-Max 2.0 TDCI '04 Ghia
Местоположение: София, Монтана
Status: Извън линия

Re: Включване на дневни светлини DRL на Focus 2 и C-MAX

Мнение от addition » 21 авг 2018, 08:26

Ако сложиш оригиналния съпротивителен кабел, за да светят на 80%, не ти трябва да знаеш дължина - кабелът си е готов. Ако сложиш обикновен като мен (прочетох за греенето и реших, че предпочитам да светят на 100%, отколкото постоянно да го мисля да не се запали нещо), тогава дължината няма никакво значение.
За диаметъра - виж какъв е той на кабела на буксата на крушката във фара и сложи малко по-дебел, за да си по-спокоен.

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10831
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Включване на дневни светлини DRL на Focus 2 и C-MAX

Мнение от ЯЛТА » 21 авг 2018, 09:50

addition написа:
21 авг 2018, 08:26
че предпочитам да светят на 100%,
Те половината изгорели автомобили са от светене през деня на 100 %............, нагряват и топят кабели.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

Потребителски аватар
vesi_sd
потребител
потребител
Мнения: 20
Регистриран: 19 окт 2007, 18:06
Модел на автомобила: Форд Фокус 1,6 i, 1999 г., хеджбек
Местоположение: Русе
Status: Извън линия

Re: Включване на дневни светлини DRL на Focus 2 и C-MAX

Мнение от vesi_sd » 21 авг 2018, 21:56

ivo_63 написа:
20 авг 2018, 18:06
Колега, платих 60 лв и ми активираха дневни светлини без да ровят таблото и да слагат мостове. Стана за 1 час. Мисля е по-добрия вариант , отколкото ровене в таблото / когато го няма фабричното окабеляване/.
Днес получих отговор от Мото Пфое Русе, че за моя автомобил не може да се пуснат дневни светлини, защото не е заложено в софтера за това шаси.
Форд Фокус 1,6 i, 1999 г.

Потребителски аватар
fordmaniac
Потребител
Потребител
Мнения: 1609
Регистриран: 12 сеп 2008, 21:15
Модел на автомобила: Ford Escort
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Включване на дневни светлини DRL на Focus 2 и C-MAX

Мнение от fordmaniac » 22 авг 2018, 09:01

fordmaniac написа:
01 май 2017, 09:31
За такива случаи си има модули за 30-тина процента на дългите. На по новите версии с адаптивни фарове, от тези дето завиват, модула е задължителен, защото им мрът моторчетата от това светене и мърдане наляво - надясно. Отделно, че предотвратява потъмняването на рефлекторите.
Поздрави
https://clubford.org/forum/viewtopic.ph ... B8#p552870
https://clubford.org/forum/viewtopic.ph ... B8#p554161
https://clubford.org/forum/viewtopic.ph ... B5#p551593

Потребителски аватар
addition
потребител
потребител
Мнения: 398
Регистриран: 14 ное 2007, 17:35
Модел на автомобила: Focus C-Max 2.0 TDCI '04 Ghia
Местоположение: София, Монтана
Status: Извън линия

Re: Включване на дневни светлини DRL на Focus 2 и C-MAX

Мнение от addition » 22 авг 2018, 10:08

ЯЛТА написа:
21 авг 2018, 09:50
addition написа:
21 авг 2018, 08:26
че предпочитам да светят на 100%,
Те половината изгорели автомобили са от светене през деня на 100 %............, нагряват и топят кабели.
Миналата седмица сменях крушка за втори път за 4 години - еми кабелите и буксата са си като чисто нови _friends_ Добре че моят автомобил не е от тези. Иначе си бях купил предварително модул за дългите или там на които си искам да го вържа, но се отказах да режа, снаждам, свързвам и т.н., подарих го и си пуснах заводските много по-лесно. А и жицата винаги може да се смени със съпротивителната, ако ми прищрака.

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10831
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Включване на дневни светлини DRL на Focus 2 и C-MAX

Мнение от ЯЛТА » 22 авг 2018, 10:57

addition написа:
22 авг 2018, 10:08
но се отказах да режа, снаждам, свързвам и т.н.
Това се прави само от хора които не знаят какво правят, но си мислят че го могат.
Разбиращите само монтират и запояват.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

Потребителски аватар
addition
потребител
потребител
Мнения: 398
Регистриран: 14 ное 2007, 17:35
Модел на автомобила: Focus C-Max 2.0 TDCI '04 Ghia
Местоположение: София, Монтана
Status: Извън линия

Re: Включване на дневни светлини DRL на Focus 2 и C-MAX

Мнение от addition » 22 авг 2018, 12:23

Аааа, не само :) , мързелът е голямо нещо. Аз съм инженер, бивш радиолюбител и жичкаджия, реализирал хиииииляди схеми :-) , поялникът ми е като трета ръка. Но въпреки това понякога решавам да си спестя работата, обичам фабричните неща.

Ама как оспамихме темата, а :roll:

Отговори

Върни се в “СЪВЕТИ / НАПРАВИ СИ САМ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google Adsense [Bot] и 19 госта