Имам нужда от съвет

Това се прави така! Няма смисъл да откриваме топлата вода.
Потребителски аватар
Dragonwagon
потребител
потребител
Мнения: 127
Регистриран: 27 ное 2005, 16:18
Модел на автомобила: EX - Escort '94 Zetec 1,8i
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Имам нужда от съвет

Мнение от Dragonwagon » 30 яну 2006, 16:59

Здравейте колеги,
Имам нужда от съвет.
Може да сте забелязали, че си продавам Ескорта, ако не сте ето параметрите му в най-общи линий:
1.8i, 16V, 105hp, Zetec, комби, 09.94 г., пуснал съм го за 3900 лв.
Ето в какво се състой въпросът:
Говорих за бартер с един човек, който продава
Фиеста, 1.6, 16V, 90hp, 03.95, също за 3900 лв.
Ако след двойния оглед ;) и двамата сме навити на бартер какво да правя, заслужава ли си (като оставим настрана габаритите и разбира се екстрите, които са почти еднакви - като гледам изпълнението май и неговата кола е правена за Италия), какво ще ме посъветвате? :-/: Що ми се струва, че положението е малко "кон за кокошка"?!?! Или бъркам?!?! *unknw* Знаете ли нещо по-спецялно за тази Фиеста, парите, които й иска нормални ли са, по-евтина ли е като поддръжка, такива работи.
Предварително благодаря!
... Biz zum bitteren ende!

Потребителски аватар
Brock
потребител
потребител
Мнения: 2226
Регистриран: 15 фев 2005, 11:49
Модел на автомобила: Mondeo 1.6 16V - 94г. - комби АГУ
Местоположение: София, Гео Милев
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Имам нужда от съвет

Мнение от Brock » 30 яну 2006, 17:32

Правилно си казал
Dragonwagon написа: ... положението е малко "кон за кокошка"
- все пак това са два различни класа автомобили на една възраст и в еднакво състояние и екстри. Аз лично не бих се съгласил на такъв "бартер", освен ако нещо и няма на твойта.
Но в крайна сетка ти сам си решаваш...

:twisted:

Потребителски аватар
Rick
потребител
потребител
Мнения: 660
Регистриран: 18 сеп 2005, 03:36
Модел на автомобила: SCORPIO 2.9 V6 Ghia '93 FOCUS 1.6 Trend '08
Местоположение: Пловдив
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Rick » 30 яну 2006, 20:51

То това си е от старата Фиеста нали? Ако беше поне 1997-8 година по си струва. Аз бях намерил Фиестичка за един приятел от 1999 с всички екстри, нов внос и излизаше някъде 5000 с митото. Голям удар беше, обаче докато я пазарим някой друг вече я беше взел.
Според мен също твоя Ескорт си е по-хубав, ако е наистина в добро състояние.

Потребителски аватар
tromberair
потребител
потребител
Мнения: 106
Регистриран: 15 ное 2005, 10:17
Модел на автомобила: FORD ESCORT 1.6 16V 94g.
Местоположение: plovdiv
Status: Извън линия

Мнение от tromberair » 30 яну 2006, 21:16

остави си ескорта !!!!!!!!!!

Потребителски аватар
V_A_N_K_A_T_A
потребител
потребител
Мнения: 381
Регистриран: 03 сеп 2005, 15:03
Модел на автомобила: Alfa 156 2.0 20V Turbo;Ford Mondeo Turnier 1.8 16V 93'
Местоположение: Хасково,София-Дървеница
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от V_A_N_K_A_T_A » 30 яну 2006, 22:48

Аз тоя Ескорт не го сменям за Фиеста,дори и 98 да е!Ако ще правиш бартер,поне за Мондео...Но според мен си карай колата,за тия пари няма смисъл да я даваш!И аз исках да продавам Мондеото,обаче размислих :roll:

Потребителски аватар
DigiPro
потребител
потребител
Мнения: 4336
Регистриран: 08 фев 2005, 23:15
Модел на автомобила: служебен C-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен B-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен Fusion 1,4 Duratec 16V.
ex Fiesta Si 1,6 16V MK3,5
ex Fiesta 1,1i MK3
Местоположение: Велико Търново
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от DigiPro » 30 яну 2006, 22:59

Я аз да си похваля каручката :lol: Значи аз си взех по коледа точно такава Фиеста, внесена от Италия преди година и половина. Взех я за 3600лв. Има следните екстри: Климатик, ел.стъкла, централно, аларма, серво, ел. огледала с подгряване,2 Airbag, 4 гуми Semperit 185/55/14 на един сезон, 5 врати (по ме кефят 3 вратите). Дано не съм пропуснал нещо ама май само ABS няма (то дали тоя модел имат). Ръжда няма абсолютно никъде дори петънце. Леко е понатисната едната врата.
Недостатъка който имаше беше високия разход. Смених един термо датчик и днес и термостата и се надявам да съм решил проблема.
Дали си струва замяната на твоя Ескорт за такава Фиеста не мога да кажа. Иначе Фиестичката с това купе и този мотор + късите спортни скорости се изстрелва по светофарите като малък самолет :) Определено е и по стабилна от старата ми Фиеста 1,1. Окачването е по твърдо и по ниско, а и гумите са 14ки широки и по нископрофилни.

Ето и малко снимки: http://ibsbg.com/deyan/fiesta/

Потребителски аватар
cossy
потребител
потребител
Мнения: 4564
Регистриран: 22 яну 2005, 22:20
Модел на автомобила: Ескорт 1.6 -> 2.0 16V
Status: Извън линия

Мнение от cossy » 31 яну 2006, 00:15

Ако е като колата на ДигиПро-то... цената е добра, разликата в класовете сам си я знаеш, ескорта е над фиестата, но пък малките размери и икономичността са също големи предимства, самия двигател 1.6 е икономичен колкото твоя, само дето колата е с по-леко купе. Ако ти трябва такъв тип кола-защо не?! Само имай предвид, че трябва да сменяш всички консумативи и хубаво да я прегледаш, особено ако е нов внос, че не се знае с какви дефекти са я купили :roll:
Изображение

Потребителски аватар
Dragonwagon
потребител
потребител
Мнения: 127
Регистриран: 27 ное 2005, 16:18
Модел на автомобила: EX - Escort '94 Zetec 1,8i
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Имам нужда от съвет

Мнение от Dragonwagon » 31 яну 2006, 12:06

Brock написа:освен ако нещо и няма на твойта.
На моята й няма АБСОЛЮТНО НИЩО!!! Колкото повече я карам, толкова по-добре върви!!! Никога не съм пипал нищичко по двигаталя.
Купих си я, когато ми се роди детето и сега ми се искаше мааалко да намаля размерите, но не и динамиката. Затова се спрях на подобен вариянт - бартер. По принцип предпочитам да я продам за да имам по-голям избор след това. Знам, че слизам в по-нисък клас, но мисля да си купувам и втора кола. Така че ако заменя ескорта за фиестата, после може пак да си купя по-голяма кола, мондео например или пак ескорт '98-'99, или някаква съвсем друга кола!?!?! *00147*
Иначе, като цяло не ми се иска да имам 2 "големи" коли. Крайната ми цел е да имам една семейна и една "мъничка резачка" аз да си я юркам;).
Та затова пада сичкото това чудене и маене. А и като знам, че с подобен бартер принципно ще се минааа....

DigiPro, ти даволен ли си (поне така звучиш)? Какъв ти е разхода, частите (които си сменил) скъпи ли са и т.н.?
... Biz zum bitteren ende!

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от kEFi » 31 яну 2006, 15:31

В общи линии разходите по двата модела като части са едни и същи (особено по двигателя) или с минимални разлики...
Фиестата е малко по-икономична и по-тесничка естествено. Ескорта ако е хечбек си е купе и комби едновременно (събира два казана за ракия :wink: :D )

Потребителски аватар
Dragonwagon
потребител
потребител
Мнения: 127
Регистриран: 27 ное 2005, 16:18
Модел на автомобила: EX - Escort '94 Zetec 1,8i
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Dragonwagon » 31 яну 2006, 16:05

kEFi написа:Ескорта ако е хечбек си е купе и комби едновременно (събира два казана за ракия :wink: :D )
Моят си е комби. Виж, това с ракията не съм го пробвал!! =)):
... Biz zum bitteren ende!

Потребителски аватар
DigiPro
потребител
потребител
Мнения: 4336
Регистриран: 08 фев 2005, 23:15
Модел на автомобила: служебен C-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен B-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен Fusion 1,4 Duratec 16V.
ex Fiesta Si 1,6 16V MK3,5
ex Fiesta 1,1i MK3
Местоположение: Велико Търново
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Имам нужда от съвет

Мнение от DigiPro » 31 яну 2006, 16:35

Dragonwagon написа:DigiPro, ти даволен ли си (поне така звучиш)? Какъв ти е разхода, частите (които си сменил) скъпи ли са и т.н.?
Ами доволен съм като цяло.Той двигателя е същия като на Ескорт 1,6 така че по него цените са като на Ескорт.Гумите са 14ки а на старата фиеста бяха 13ки и са по скъпи.Ама ти на Ескорта сигурно си с 15ки така че знаеш как е. Разхода ми като я взех беше 18 градско :shock: Смених един температурен датчик на инжекциона (34лв.) и термостат (17лв - незнам каква марка но не Моторкрафт). Средното гърне е със щампа Форд и е изгнило, та ми казаха че и от него вдига разход, та и него утре ще сменям. ще я засека после и ще кажа как е. По каталог не трябва да гори повече от 10 градско и 6,5 извънградско при 90км (кой пък ше я кара с толкова) :lol:

Потребителски аватар
Dragonwagon
потребител
потребител
Мнения: 127
Регистриран: 27 ное 2005, 16:18
Модел на автомобила: EX - Escort '94 Zetec 1,8i
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Имам нужда от съвет

Мнение от Dragonwagon » 31 яну 2006, 17:05

DigiPro написа:Разхода ми като я взех беше 18 градско :shock: По каталог не трябва да гори повече от 10 градско и 6,5 извънградско при 90км (кой пък ше я кара с толкова) :lol:
Хахаа!! Определено няма кой!! И аз изкам да я взема с такава цел - да си я настъпвам!! >:):
Ама ако ще харчи 18 по-добре да си карам мойта дето харчи 15.;)
... Biz zum bitteren ende!

NIKJAMa
потребител
потребител
Мнения: 675
Регистриран: 09 фев 2005, 13:35
Модел на автомобила: Mondeo Ghia `04 2.0 TDCI
Escort `90 XR3i convertible
Mitsubishi Colt `08 1.3 AT
Peugeot 4007 2.4 CVT
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от NIKJAMa » 31 яну 2006, 19:04

ако си се решил да сменяш твърдо лошо няма, но след като имаш кола която е в добро състояние и не прави проблеми за какъв дявол ти е да се набиеш на кола която тепърва ще почнеш да оправяш и нагаждаш освен ако не си голям късметлия. Иначе лошо няма в тая фиеста за скоростите си знаеш и трябва да се примириш че ще си супер бърз на градско а на магистралата е си в обороти ако искаш да караш с над 120 от там и разход и тормоз на двигателя.

muko
потребител
потребител
Мнения: 207
Регистриран: 08 юли 2005, 20:28
Модел на автомобила: Hyundai Accent 1.4 95 ph
Местоположение: София, Люлин
Status: Извън линия

Мнение от muko » 31 яну 2006, 22:07

Аз смених мондеото си с фиеста по подбни причини и не съжалявам. Винаги има притеснения като взимаш непозната кола, че ще се набуташ с неизвестни проблеми/ аз смених гърнетата, четки и тягово реле на стартера/, но като търкаляш твоята пак нещо ще ти излезе! :wink: Така, че според мене - сменяи!
Колкото повече, толкова повече!
Мечо Пух

Потребителски аватар
Polly
потребител
потребител
Мнения: 905
Регистриран: 24 фев 2005, 16:02
Модел на автомобила: Бира Каменица в кен
Местоположение: село Извор
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Polly » 01 фев 2006, 09:48

А няма ли да ти е по-лесно да си оставиш ескорта след като нямаш оплаквания от него и за втора кола да си купиш друга вместо да правиш бартер. Бартера си заслужава, ако фиестата е 1996г, но за горе долу същата година на производство не си заслужава. А принципно по- голямата кола е за предпочитане, по-голям багажник, по-удобна ако имаш някакъв багаж за транспортиране / особено ако е комби/, докато малката кола е само да я караш, но не и да си свършиш работа с нея.

А ако търсиш динамика с най-добро ускорение от 0 до 100 км са италианските :lol: Лично аз бих настъпвала газта на някоя алфа, пред фиеста :lol: / С което не искам да звуча като изменичка на любимата марка/.

Потребителски аватар
V_A_N_K_A_T_A
потребител
потребител
Мнения: 381
Регистриран: 03 сеп 2005, 15:03
Модел на автомобила: Alfa 156 2.0 20V Turbo;Ford Mondeo Turnier 1.8 16V 93'
Местоположение: Хасково,София-Дървеница
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от V_A_N_K_A_T_A » 01 фев 2006, 11:21

Като стана въпрос горещо ти препоръчвам Алфа 146,аз карам такава!Абсолютна резачка!Само да не е боксер,трябва да е Twin Spark,мойта е 1.8-144коня от 0-100 ги прави за около 8.5 :shock: Ако искаш нещо което да ти доставя 100% удоволствие от карането-Алфата ти дава дори повече!

Потребителски аватар
DigiPro
потребител
потребител
Мнения: 4336
Регистриран: 08 фев 2005, 23:15
Модел на автомобила: служебен C-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен B-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен Fusion 1,4 Duratec 16V.
ex Fiesta Si 1,6 16V MK3,5
ex Fiesta 1,1i MK3
Местоположение: Велико Търново
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от DigiPro » 01 фев 2006, 23:13

V_A_N_K_A_T_A написа:Като стана въпрос горещо ти препоръчвам Алфа 146,аз карам такава!Абсолютна резачка!Само да не е боксер,трябва да е Twin Spark,мойта е 1.8-144коня от 0-100 ги прави за около 8.5 :shock: Ако искаш нещо което да ти доставя 100% удоволствие от карането-Алфата ти дава дори повече!
А за цените на частите за тая Алфа какво ще кажеш а ? Да не ги копаем от градината парите.
Я по добре да си мушне едно двигателче от Мондео 2,0 в тая Фиеста 1,6 и като се бутне тва онова ей ти 140-150 коня. Англичаните много често я правят тая конверсия от 1,6 Zetec на 2,0 Zetec.
Аз ако имах пари веднага щях да го направя ама нямам :cry:

Потребителски аватар
V_A_N_K_A_T_A
потребител
потребител
Мнения: 381
Регистриран: 03 сеп 2005, 15:03
Модел на автомобила: Alfa 156 2.0 20V Turbo;Ford Mondeo Turnier 1.8 16V 93'
Местоположение: Хасково,София-Дървеница
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от V_A_N_K_A_T_A » 02 фев 2006, 10:36

Цените ако си купуваш нови части са скъпши естествено,както и за другите марки...Частите втора употреба за 146(от които впрочем има немалко вече в България)не бих казал,че са скъпи,но се намират трудно и това е проблема...Аз също не ги копая от градината парите!
А за тая конверсия,нали и за двигател ще дава пари,после трябва да го слага,а това си е ходене по мъките

Потребителски аватар
Dragonwagon
потребител
потребител
Мнения: 127
Регистриран: 27 ное 2005, 16:18
Модел на автомобила: EX - Escort '94 Zetec 1,8i
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Dragonwagon » 02 фев 2006, 11:41

Polly написа:А няма ли да ти е по-лесно да си оставиш ескорта след като нямаш оплаквания от него и за втора кола да си купиш друга вместо да правиш бартер. А принципно по- голямата кола е за предпочитане, по-голям багажник, по-удобна ако имаш някакъв багаж за транспортиране / особено ако е комби/, докато малката кола е само да я караш, но не и да си свършиш работа с нея.
Ако си оставя ескорта втората ми кола трябва да е по-малка и съответно по-нова. Аз обаче предпочитам по-голямата ми кола да е по-нова, ;) щото малката ще си я търкалям само в града. Не че съм принуден да направя този бартер, но ако стане ще имам "малката" кола и ще си купя голямата да е по-нова от ескорта.
След няколкодневно мислене обаче май съм решил да изчакам да ПРОДАМ ескорта (ако мога - хахахахха), на негово място да си купя нова, голяма кола (например мондео '98-'99) и с парите които останат ще си купя малата кола. Пък ако ще и '86 да е.
Обаче не ми се купува ITAL! Нещо не им вярвам! Може би греша, амааааа....... Ако не е немска ще е френска, в най-лошия случай японска.
... Biz zum bitteren ende!

Потребителски аватар
Dragonwagon
потребител
потребител
Мнения: 127
Регистриран: 27 ное 2005, 16:18
Модел на автомобила: EX - Escort '94 Zetec 1,8i
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Dragonwagon » 02 фев 2006, 11:58

DigiPro написа:Я по добре да си мушне едно двигателче от Мондео 2,0 в тая Фиеста 1,6 и като се бутне тва онова ей ти 140-150 коня. Англичаните много често я правят тая конверсия от 1,6 Zetec на 2,0 Zetec.
Аз ако имах пари веднага щях да го направя ама нямам :cry:
Че подобни магарий има ли кой да прави тука в БГ?!?!
Аз имам една сиерка 2.0i автоматик (с развалена ск. кутия), около 120-130-140 коня ;)
Зема да й зема двг. и да го туря в някоя фиеста '88 и елате ме гонете :-D
А сега сериозно: има ли кой да прави такива сглобки, знаете ли някой?
... Biz zum bitteren ende!

Отговори

Върни се в “СЪВЕТИ / НАПРАВИ СИ САМ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 2 госта