Инсталиране на Круиз контрол на Фокус 1 от Focus Zetec 2.0 L

Това се прави така! Няма смисъл да откриваме топлата вода.
Отговори
Потребителски аватар
Nebhotep
потребител
потребител
Мнения: 1977
Регистриран: 07 юли 2008, 15:26
Модел на автомобила: Ford S-Max Titanium,105 kW (143 PS) year 2008, 6 speed manual Ford Escort MK VІІ Turnier`97 1.6 16v CLX
Местоположение: София
Status: Извън линия

Инсталиране на Круиз контрол на Фокус 1 от Focus Zetec 2.0 L

Мнение от Nebhotep » 21 юни 2014, 17:00

Инсталиране на Круиз контрол на Фокус 1 от Focus Zetec 2.0 L след 2002 г. USA

Набавяме си пълен комплект от американски фокус заедно с волана:

Изображение

Изображение

В комплекта влиза:

1. Волан с копчетата (в дадения случай сив кожен);
2. Държач за лостчетата на фаровете и мигачите заедно със спираловидните контакти за круиз контрола;
3. Блок за управление на дроселовата клапа;
4. Жило за управление на дросела;
5. Датчици за педалите на спирачката и съединителя;
6. Комплект кабели с всички букси.

Инструкция за поставяне:

Изображение

Необходимите инструменти и общ изглед:

Изображение

Смяна на волана и спиралата:

Изображение

Свързване на кабелите на спиралата:

Изображение

Захранване от запалването:

Изображение

Поставяне на датчиците на педалите:

Изображение

Свързване към VSS:

Изображение

Изображение

Поставяне на жилото и мотора за управление на дросела:

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Закрепване на жилото за дросела:

Изображение

Изображение

Пробиване на дупка в подкалника на лявото предно колело и прекарване на инсталацията, (може би най- трудната част):

Изображение

Изображение

Съединяване на кабелите и окончателно сглобяване:

Изображение

Изображение

Изображение

Електрическа схема

Изображение


Допълнителни разяснения:

- Внимавайте при разглобяването на волана извадете ключа от патрона за да се фиксира волана, в противен случай валът който държи волана под напрежението на пружината ще влезе навътре и ще загубите доста време докато го извадите!;

- В указанията са объркани местата на датчиците за педалите:

Изображение

Там където е написано RED трябва да бъде GREEN.;

- За да свети индикатора на таблото трябва да се прекара захранване от първи контакт на буксата на мотора за круиз контрола. Тази операция трябва да се направи предварително преди поставяне на моторчето;

Изображение

- Датчикът на педала на спирачката се поставя малко по- високо от наличния датчик на падала.

- Ако поръчаме волан от рестайла на факус 1 в Америка след 2003 г., ще имаме проблеми при инсталиране на жилото на дросела. Трябва да направим собственоръчно планка под дросела за захващане на жилото:

Изображение

- Имайте предвид, че ако слагате круиз контрол на 1.6 бензин, освен че закрепването на жилото за дроселовата клапа е трудоемка задача, круиз контрола не работи напълно коректно. Има вероятност да не се сработи с PCM-а на колата!!!

-Общата сума за проекта възлиза на около 300 лв;

В ebay търсим нещо подобно като словосъчетания: http://www.ebay.com/sch/sis.html?_nkw=N ... 0182713807

Или това: http://www.ebay.com/sch/i.html?_nkw=FOR ... p1638.m120


Още допълнения към темата. Ако не ни се иска да сменяме волана или да го режем, за да вградим копчетата или да сменяме clock spring, можем да действаме по следния начин:

Изображение

Съпротивления на оргиналните бутони:

Изображение

Изображение

Отговори

Върни се в “СЪВЕТИ / НАПРАВИ СИ САМ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 65 госта