Нагревател за антифриз

Това се прави така! Няма смисъл да откриваме топлата вода.
peigera
потребител
потребител
Мнения: 1384
Регистриран: 28 сеп 2007, 13:54
Модел на автомобила: Ескорт RS 2000 96г.
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Re: Нагревател за антифриз

Мнение от peigera » 03 яну 2017, 20:26

И от към ел има забележки. Кабела е тънък за толкова свещи. Общата им консумация ще е не по малко от 50А. Проводника трябва да е най малко 4 квадрата. Препоръчвам 6. Релето е прекалено слабо, печелиш от това, че е някакво оригинално и затова бута все още. След време ще залепни и няма да можеш да си изкл захранването и свещите ще ти греят постоянно. Захранил си всички свещи от първата, по този начин моста м/у 1 и 2 е най натоварен. Аз бих пуснал два проводника в паралел по 4 квадрата и единия бих свързал на свещ ном 1 а другият на свещ ном 4. Предпазител имаш ли, аз бих сложил поне 2 или 3 гнезда в паралел и бих сложил 3х20А предпазителя. За да избегна греенето на гнездата на предпазителите. Основното захранване надявам се си го взел директно от клемата на акумулатора. Масата също.

tink000
потребител
потребител
Мнения: 90
Регистриран: 02 яну 2015, 14:36
Модел на автомобила: Ford Escort
Status: Извън линия

Re: Нагревател за антифриз

Мнение от tink000 » 03 яну 2017, 21:05

Релето е оригинално да 40А мисля беше и аз го дебна,ако се прецака да сложа 60-70А,не съм спец по жиците,но смятам,че моста е добър,основния ток е от ел.мотора на стартера за да е сигурно,че няма да работи без контакт,масата е от купето,предпазител е 1,не помня колко А,до момента работи супер,ако имам проблем по ел.схемата ще пиша,моля за испарителя който има идея да пише,утре ще потърся трйници да го вържа паралелно.Гледам по тази схема
009132816.jpg
,е вързано парно - изпарител,а при мен обратното изпарител - парно и сигурно това допринася да нямам парно...,а ето я и паралелната която колегата беше дал
009132815.jpg
Нямате нужните права за да преглеждате прикачените към това мнение файлове.

Потребителски аватар
fordmaniac
Потребител
Потребител
Мнения: 1609
Регистриран: 12 сеп 2008, 21:15
Модел на автомобила: Ford Escort
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Нагревател за антифриз

Мнение от fordmaniac » 03 яну 2017, 22:39

Ми то аз казах да се обадиш, щото като не си наясно с последователно и паралелно свързване...

Потребителски аватар
OgiDogi
потребител
потребител
Мнения: 2042
Регистриран: 01 фев 2009, 00:09
Модел на автомобила: Orion 1.6DL '83 -> Mondeo 1.8TDi '97 с газ
Местоположение: Сливен
Status: Извън линия

Re: Нагревател за антифриз

Мнение от OgiDogi » 03 яну 2017, 23:42

tink000 написа:...Гледам по тази схема 009132816.jpg ,е вързано парно - изпарител,а при мен обратното изпарител - парно и сигурно това допринася да нямам парно...,а ето я и паралелната която колегата беше дал 009132815.jpg
Не те знам по коя схема гледаш, ама по втората нещата трябва да се нормализират след обезвъздушаване. И изобщо, това между 3 и 4 е излишно.
Изображение
Изображение
Ford не боледува - направо умира... примерно след 25 години. :D
ДЕ-РУСИФИКАЦИЯ

tink000
потребител
потребител
Мнения: 90
Регистриран: 02 яну 2015, 14:36
Модел на автомобила: Ford Escort
Status: Извън линия

Re: Нагревател за антифриз

Мнение от tink000 » 04 яну 2017, 07:28

fordmaniac написа:Ми то аз казах да се обадиш, щото като не си наясно с последователно и паралелно свързване...
Е се 2 тройника ще мога да свържа,мислех като се затопли да го правя ама стана доста спонтанно,уж само 1 маркуч да оправя,че се цепнал и викам да сменя входа и изхода на изп.и се почна :D

tink000
потребител
потребител
Мнения: 90
Регистриран: 02 яну 2015, 14:36
Модел на автомобила: Ford Escort
Status: Извън линия

Re: Нагревател за антифриз

Мнение от tink000 » 04 яну 2017, 07:30

OgiDogi написа:
tink000 написа:...Гледам по тази схема 009132816.jpg ,е вързано парно - изпарител,а при мен обратното изпарител - парно и сигурно това допринася да нямам парно...,а ето я и паралелната която колегата беше дал 009132815.jpg
Не те знам по коя схема гледаш, ама по втората нещата трябва да се нормализират след обезвъздушаване. И изобщо, това между 3 и 4 е излишно.
Изображение
3 и 4 са ти дадени за да направиш разлика между двете схеми ако ти е непонятно,иначе само съвет за обезвъздушаването,как е най-добре?

Потребителски аватар
fordmaniac
Потребител
Потребител
Мнения: 1609
Регистриран: 12 сеп 2008, 21:15
Модел на автомобила: Ford Escort
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Нагревател за антифриз

Мнение от fordmaniac » 04 яну 2017, 08:31

Много глупаво са начертани схемите, за да се сравни... А Оги ти е начертал схема. Ескорта се самообезвъздушава, така че грешката е във вашия телевизор.

tink000
потребител
потребител
Мнения: 90
Регистриран: 02 яну 2015, 14:36
Модел на автомобила: Ford Escort
Status: Извън линия

Re: Нагревател за антифриз

Мнение от tink000 » 04 яну 2017, 08:44

fordmaniac написа:Много глупаво са начертани схемите, за да се сравни... А Оги ти е начертал схема. Ескорта се самообезвъздушава, така че грешката е във вашия телевизор.
Това ме интересуваше,ще напиша крайния резултат ако успея днес.

peigera
потребител
потребител
Мнения: 1384
Регистриран: 28 сеп 2007, 13:54
Модел на автомобила: Ескорт RS 2000 96г.
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Re: Нагревател за антифриз

Мнение от peigera » 04 яну 2017, 09:15

Колега ще си позволя да се включа отново, надявам се, че няма да остана разбран погрешно.
Стартера е с постоянен ток-захранеане. То НЕ СЕ ПРЕКЪСВА през контакт! До него винаги има силов постоянен плюс. За сега ти държи понеже кабела и на + и _ ти е тънък и пада ти е много голям. Измери работното напрежение на свещите плюс и минус на самите свещи по-време докато нагряват. Виж колко по малко е от това което трябва. Следователно и свещите ти не работят с пълният си капацитет. Идеята ти не е лоша, това го има и заводско така, че е разумно. Просто се опитвам да помогна с цел да не се запалиш. Бушона ти надявам се, че не е китайски а е оригинален!!! Китайските са ,,яки,, те ,, издържат,, ама нещо кабелите не могат да им издържът и се палят!!!

tink000
потребител
потребител
Мнения: 90
Регистриран: 02 яну 2015, 14:36
Модел на автомобила: Ford Escort
Status: Извън линия

Re: Нагревател за антифриз

Мнение от tink000 » 04 яну 2017, 11:14

peigera написа:Колега ще си позволя да се включа отново, надявам се, че няма да остана разбран погрешно.
Стартера е с постоянен ток-захранеане. То НЕ СЕ ПРЕКЪСВА през контакт! До него винаги има силов постоянен плюс. За сега ти държи понеже кабела и на + и _ ти е тънък и пада ти е много голям. Измери работното напрежение на свещите плюс и минус на самите свещи по-време докато нагряват. Виж колко по малко е от това което трябва. Следователно и свещите ти не работят с пълният си капацитет. Идеята ти не е лоша, това го има и заводско така, че е разумно. Просто се опитвам да помогна с цел да не се запалиш. Бушона ти надявам се, че не е китайски а е оригинален!!! Китайските са ,,яки,, те ,, издържат,, ама нещо кабелите не могат да им издържът и се палят!!!
Ок,радвам се,че искаш да ми помогнеш,вероятно разбираш повече от мен,до момента системата работи,пускам я за 1-2 минутки и изпарителя не замръзва,не мисля,че има смисъл да пипам,но все пак може да ми кажеш как да измеря напрежението на свещите,иначе като съм го пускал не монтирано за секунди нагряват и неможеш да държиш колектора,незнам защо мислиш,че на електромотора има постоянен ток след като без контактния ключ нито пробната лампа свети,нито пък свещите работят,бушона е от гнездото с бушоните,мисля,че свещите си работят с пълния капацитет,но все пак може да ми кажеш как и ще ги замеря.

tink000
потребител
потребител
Мнения: 90
Регистриран: 02 яну 2015, 14:36
Модел на автомобила: Ford Escort
Status: Извън линия

Re: Нагревател за антифриз

Мнение от tink000 » 04 яну 2017, 11:20

Иначе пресвързах системата и за сега останах доволен,даже седеше малко под средата уреда за водата и чаках,но не пускаше перка,а парното лека полека се засилваше,това не го бях виждал на тази кола от както я имам (2.5 год.),преди дигаше доста температура независимо от сезона,парното беше слабо,перката не оставаше без работа,че даже и ръчен ключ и направих,а за сега е добре загряла има парно,моля да погледнете дали всичко съм направил ОК
20170104_104250a.jpg
като маркуча със зелената стрелка влиза в парното,маркуча със синята е входа към изпарителя,а с червената е изхода който сложих след парното
20170104_104301a.jpg
Нямате нужните права за да преглеждате прикачените към това мнение файлове.

Потребителски аватар
OgiDogi
потребител
потребител
Мнения: 2042
Регистриран: 01 фев 2009, 00:09
Модел на автомобила: Orion 1.6DL '83 -> Mondeo 1.8TDi '97 с газ
Местоположение: Сливен
Status: Извън линия

Re: Нагревател за антифриз

Мнение от OgiDogi » 04 яну 2017, 17:41

tink000 написа:Иначе пресвързах системата и за сега останах доволен,...
Очевидно, си направил всичко според препоръките.
Изображение
Ford не боледува - направо умира... примерно след 25 години. :D
ДЕ-РУСИФИКАЦИЯ

tink000
потребител
потребител
Мнения: 90
Регистриран: 02 яну 2015, 14:36
Модел на автомобила: Ford Escort
Status: Извън линия

Re: Нагревател за антифриз

Мнение от tink000 » 04 яну 2017, 18:01

OgiDogi написа:
tink000 написа:Иначе пресвързах системата и за сега останах доволен,...
Очевидно, си направил всичко според препоръките.
В такъв случай благодаря на теб и всички отзовали се,ако има нещо нередно ще пиша.

Отговори

Върни се в “СЪВЕТИ / НАПРАВИ СИ САМ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 22 госта