Какви разходи да очаквам след монтаж на ГИ?

Остана ли някой да кара на бензин? LPG, Метан. Съвместимост, проблеми, препоръки.
Потребителски аватар
NightRider
потребител
потребител
Мнения: 184
Регистриран: 01 сеп 2007, 16:31
Модел на автомобила: Mondeo 2.0 '93г. Zetec, Ghia, Седан, ГИ Фобос
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Какви разходи да очаквам след монтаж на ГИ?

Мнение от NightRider » 10 дек 2010, 10:18

Да споделя и моята теория по проблема. След загасяне на колата газ има в бутилката, в тръбата между бутилката и изпарителя и в маркуча между изпарителя и инжекторите. това са 3 затворени пространства пълни с газ. Ако един или няколко инжектора изпускат, газта която е в маркуча между изпарителя и инжекторите ще отиде в смукателния колектор. От там миризма на газ, съответно високо съотношение и трудно палене. Понеже смукателния колектор е отворен на атмосфера при по дълъг престой газта излиза, съответно лесно се пали след това.

Потребителски аватар
hildor
потребител
потребител
Мнения: 5
Регистриран: 11 дек 2010, 06:37
Модел на автомобила: Ford Focus 2, 1.6 L
Местоположение: Пловдив
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Какви разходи да очаквам след монтаж на ГИ?

Мнение от hildor » 12 дек 2010, 07:13

PcMan написа:Ако искате бомба в колата - слагайте. НЕ виждам къде е проблема да си купите дизел, а не бензин с газ, колко хора се запалиха и изгоряха живи на пътя с тези газови. И на станции гръмяха и къде ли не...
Колега, колега...!

Още ли се простираш само върху собствената си чергица!?

Ако беше прав за 'гръмналите станции', едва ли щеше да има газ- и метанстанции в Германи, Антлия, Франция, Белгия, Италия (това са само някои от страните, в които съм зареждал LPG)...

Ако беше прав за 'бомбите в колата', значи според теб VW, Opel, Ford, Fiat, Renault и т.н. продават коли за камикадзета...

Ако беше прав за 'запалените живи хора', тогава те биха допринасяла за глобалното затопляне. :D В такъв случай защо правителствата на гореспоменатите напреднали държави освобождават такива шофьори от еко такси!? (и ги стимулират допълнително с данъчни, трафик и какви ли още не облекчения...)

Аз съм имал и дизелови, и бензинови коли на газ, както в България, така и в чужбина. Разликата в автомобилите не е голяма. Разликата в мисленето на хората обаче е огромна - там, в цивилизования свят, никой няма да си позволи да направи подобно крайно изказване. Там, в европейския свят, никой не би тръгнал да плаши инакомислещите. А тук...
В гората видях две пътеки. Тръгнах по неотъпканата...
http://www.logopedico.com

Потребителски аватар
schrack
потребител
потребител
Мнения: 929
Регистриран: 14 сеп 2007, 13:09
Модел на автомобила: Ескорт 1997 1.6 v16
Местоположение: СЛИВЕН
Status: Извън линия

Re: Какви разходи да очаквам след монтаж на ГИ?

Мнение от schrack » 02 яну 2011, 11:04

didon80 написа:Последни впечатления от преди малко - карах, след около 1 час запалих нормално. Също така това по-продължително въртене не се случва винаги(бяха ми казали че зависи в какво положение са застанали буталата в цилиндрите в момента на гасене на двиагтеля). Колкото до хипотезата за изпускане на газта само по тръбите от бутилката до инжекторите, бих го разбрал, но няма същите симптоми( когато се източи всичката газ от системата при последващо зареждане докато тя отиде от бутилката по тръбите в изпарителя и от там до инжекторите в момента в който компа прехвърля от бензин на газ, двигателя просто угасва!) - това съм го констатирал няколко пъти, когато съм ходил при газаджиите да ми настройват нивомера в бутилката.......

Здравей колега следя със интерес темата и уви се стига пак едно и също проблеми със ново ГИ.
Тъй като гледам профилати и виждам че си от Сливен, гледах снимките и ми стана интересно със сензора за нивото на газта който е на сондата че беше един а са го сменили с друг и на сондата трябва да има гума която да я предпазва от калотия виждам че я няма след време ще има проблеми. Ловато ГИ са скъпи за пазара, от към консумативи мап датчик или РИ или рейка и др. това че си сложил Ловато не значи че са най-добрите. При Ловато ГИ има малко възможности за настройване и по някога след няколко хиляди километра те започват. При Ловато АГУ маркират със лазер кога е произведен (седмица и година и сериен номер). Има много други модели ГИ които от към имена са много дървени и хората не вярват на тях но се оказва че са по-добри от другите тъй като има възможност да се настроят оптимално
и тогава автомобила е във състояние да измине по-голям пробег (над 120-150 хил.) както се казва безаварийно. Ти не споменаваш майстора си, явно не си много доволен от него.

Потребителски аватар
schrack
потребител
потребител
Мнения: 929
Регистриран: 14 сеп 2007, 13:09
Модел на автомобила: Ескорт 1997 1.6 v16
Местоположение: СЛИВЕН
Status: Извън линия

Re: Какви разходи да очаквам след монтаж на ГИ?

Мнение от schrack » 02 яну 2011, 11:18

По-подробна информация има и възможност откъм настройка.

ACB_Inject_Factor1 128 {Коефициент корекция на 1-та газ дюза}
ACB_Inject_Factor2 128 {Коефициент корекция на 2-та газ дюза}
ACB_Inject_Factor3 128 {Коефициент корекция на 3-та газ дюза}
ACB_Inject_Factor4 128 {Коефициент корекция на 4-та газ дюза}
ACB_Inject_Factor5 128 {Коефициент корекция на 5-та газ дюза}
ACB_Inject_Factor6 128 {Коефициент корекция на 6-та газ дюза}
Work_Gas 7 {Работа на газ( в часове)}
Work_Petrol 63 {Работа на бензин ( в часове)}
PG_Temper 35 {Температура на редуктора при която става преминаването от бензин на газ}
PG_Pressure 3 {Ст-ст на диф. налягане, при което се преминава от бензин на газ}
PG_RPM 700 {Обороти на двигателя за прем. от бензин на газ}
PG_Time 20 {Времето (/ 10 = сек), през което се включват газовите дюзи}
PG_Delay 5 {Време за забавяне (сек) контрола на данни за превключване бензин / газ след запалване}
PG_Preheating True {Предварително подгряване на дюзите (само в режим "Автоматично" (True - включен, False - изключен)) < 5}
GP_Buzzer True {Алармена зумер конзола, при аварийно преминаване на газ / бензин}
GP_Pressure 3 {Диф. налягане (/10 = бар) при аварийно преминаване на Газ/Бензин}
GP_Time 10 {Време (/ = 10 сек), след което идва аварийно преминаване газ / бензин}
GP_RPM_Temp False {Temporary Switching Gas <-> Petrol (ON/OFF)}
GP_RPM_Petrol 5000 {Temporary switching to Petrol, if R.P.M. bigger}
GP_RPM_Gas 4500 {Return to gas, if R.P.M. smaller}
Inf_Diff_Press 0 {Коеф. на влияние на диф. налягане (/100)}
Sup_Diff_Press 10 {Референтната стойност на диф. налягане (/10 = бар)}
Inf_Coll_Press_Big 0 {Коефициент на влияние в колектора, ако то е по-голямо от референтната стойност (/ 100)}
Inf_Coll_Press 0 {Коефициент на влияние в колектора, ако то е по-малко от референтната стойност (/ 100)}
Sup_Coll_Press 4 {Референтната стойност на налягането на колектора (/10 = бар)}
Inf_Temp_Gas 0 {Коефициент на влияние на темп. на газта (/ 100)}
Sup_Temp_Gas 40 {Референтната стойност на темп. на газта (°С)}
Inf_Lambda 0 {Коефициент на влияние на ламбда сондата (/ 100)}
Sup_Lambda 250 {Референтната стойност на ламбда сондата (* 0,02 = Волт)}
RPM_Source 1:2 {Възможност за свързване - източник на импулси}
Check_Sensors True {Метод за проверка на датчика (1 - постоянен, 0 – при вкл. на запалването)}
Sensor_OFF False {Изключване на датчика за налягане (True – вкл., False – изкл.)}
Save_Map False {Запис в картата (True – вкл., False – изкл.)}
Period_Save_Map 242 {Време за записване (мс)}
SaveMap_TempVap 50 {Температура в записа (° С)}
Polarity_Pulse False {Полярност на импулса}
MonoInject False {Моновпръскване}
NoSequentInject False {Нефазирано впръскване}
Inject_Type VALTEK 3 Om {Вид дюзи}
Inject_Num 4 {Брой дюзи (винаги 4 в тази версия)}
Inject_Range 32 {Диапазон на работа на дюзите (мс)}
Inject_Start 0 {Стартов импулс (отваряне) на дюзите (МКС), с вид дюзи "Another}
Inject_Duty 0 {Коефициент на запълване (%), с вид на инжекторите "ANOTHER"}
Inject_Period 0 {Честота (KHz), при инжектори "ANOTHER"}
Pressure_1_Bar 1735 {Налягане 1 Бар (/1000 = Волт)}
Liambda_Type 0 - 1 V {Вид ламбда сонда}
Liambda_Sensor True {Свързване на ламбда сондата}
Level_Type RESERVE {Вид сензор за нивото на газта}
Level_Invert False {Инвертиране (True - да, False - Не)}
Level_Sensitiv 64 {Ниво на чувствителност}
Level_90 False {Датчик за съпротивление (True - ниско съпротивление, False - Не)}
Level_Low True {Алармен сигнал при ниско (червен светлодиод) ниво на газта (True - вкл, False - изкл)}
Level1 100 {1-ва степен на настройка на датчика за ниво}
Level2 100 {2-ра степен на настройка на датчика за ниво}
Level3 100 {3-та степен на настройка на датчика за ниво}
Level4 100 {4-та степен на настройка на датчика за ниво}
Level5 100 {5-та степен на настройка на датчика за ниво}
Car_ID 64228 {Динамичен ID на автомобила}
Date_Save 4/14/2010 {Последна дата на запис на конфиг}
RPM_Sensitiv 251 {Нивото на прага на чувствителност на източник на импулси (/ 100 = V)}
RPM_Filter 10 {Филтър източник импулси (/10 = мс)}
RPM_AutoFilter True {Автоматично филтриране}
SaveMap_RPM_From 1500 {Save MAP R.P.M. range from}
SaveMap_RPM_To 3500 {Save MAP R.P.M. range to}
RPM_CollPress_1 800 {R.P.M. lavel 1 : nfluence factor collector pressure}
RPM_CollPress_2 1200 {R.P.M. lavel 2 : influence factor collector pressure}
RPM_CollPress_3 3000 {R.P.M. lavel 3 : influence factor collector pressure}
Supp_CollPress 34 {Support manifold pressure (/100 = bar)}
Infl_CollPress_B0 0 {Influence factor manifold pressure, if bigger support (/100)}
Infl_CollPress_S0 0 {Influence factor manifold pressure, if smaller support (/100)}
Infl_CollPress_B1 0 {Influence factor manifold pressure, if bigger support (/100)}
Infl_CollPress_S1 0 {Influence factor manifold pressure, if smaller support (/100)}
Infl_CollPress_B2 0 {Influence factor manifold pressure, if bigger support (/100)}
Infl_CollPress_S2 0 {Influence factor manifold pressure, if smaller support (/100)}
Infl_CollPress_B3 0 {Influence factor manifold pressure, if bigger support (/100)}
Infl_CollPress_S3 0 {Influence factor manifold pressure, if smaller support (/100)}
Supp_DiffPress 93 {Support differential pressure (/100 = bar)}
Infl_DiffPress_B 0 {Influence factor differential pressure, if bigger support (/100)}
Infl_DiffPress_S 0 {Influence factor differential pressure, if smaller support (/100)}
Supp_TempGas 26 {Support gas temperature (/100 = °C)}
Infl_TempGas_B 0 {Influence factor gas temperature, if bigger support (/100)}
Infl_TempGas_S 0 {Influence factor gas temperature, if smaller support (/100)}
Supp_Power 1200 {Support power (/100 = volt)}
Infl_Power 0 {Influence factor power (/100)}
LPG_on True {LPG (True - LPG = ON and CNG = OFF, False - LPG = OFF and CNG = ON)}
CNG_Variator False {Вариатор за запалване (True - установен, False - неустановен)}
Petrol_Filter 1000 {}
Petrol_Filter_ON False {}
Petrol_Pass_ON False {}
PG_Preheating_ms 10 {Подгряване на дюзи в режим "Автоматично" (мс)}
GP_TempVap 20 {Темп. на редуктора при аварийно преминаване Газ/Бензин}
Inject_Auto True {}
Inject_AutoTempGas 10 {}
Auto_Corr_MAP False {}
Gas_Point_0 2000 {0 Точка на газта (мкс)}
Petrol_Point_0 0 {0 Точка на бензина (мкс)}
Gas_Point_1 3557 {1 Точка на газта (мкс)}
Petrol_Point_1 3152 {1 Точка на бензина (мкс)}
Gas_Point_2 4052 {2 Точка на газта (мкс)}
Petrol_Point_2 4152 {2 Точка на бензина (мкс)}
Gas_Point_3 5042 {3 Точка на газта (мкс)}
Petrol_Point_3 6152 {3 Точка на бензина (мкс)}
Gas_Point_4 6452 {4 Точка на газта (мкс)}
Petrol_Point_4 9000 {4 Точка на бензина (мкс)}
Gas_Point_5 7936 {5 Точка на газта (мкс)}
Petrol_Point_5 12000 {5 Точка на бензина (мкс)}
Gas_Point_6 9916 {6 Точка на газта (мкс)}
Petrol_Point_6 16000 {6 Точка на бензина (мкс)}
Gas_Point_7 11895 {7 Точка на газта (мкс)}
Petrol_Point_7 20000 {7 Точка на бензина (мкс)}
Gas_Point_8 14368 {8 Точка на газта (мкс)}
Petrol_Point_8 25000 {8 Точка на бензина (мкс)}

Потребителски аватар
didon80
потребител
потребител
Мнения: 1929
Регистриран: 19 ное 2007, 20:38
Модел на автомобила: Мондео МК3 GHIA X 2.2 TDCI 2005г.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... 74#p545238
Местоположение: Сливен
Status: Извън линия

Re: Какви разходи да очаквам след монтаж на ГИ?

Мнение от didon80 » 02 яну 2011, 16:11

Все пак е още в гаранция, така че ако има проблеми си ходя там където са го монтирали. Възможно е наистина някоя дюза да изпуска газ......ще отида да проверят.

Потребителски аватар
essex
потребител
потребител
Мнения: 2401
Регистриран: 28 окт 2008, 14:15
Модел на автомобила: Форд Фокус СТ170
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Какви разходи да очаквам след монтаж на ГИ?

Мнение от essex » 02 яну 2011, 17:02

за Колегата който е против газчицата, аз карам от 4 месеца някъде кола на газ ! и какво ли не съм правил и пак не съм се запалил и гръмнал и вс това е експериментално когато колата е неподвижна, но щом става дума за безопастност вс е на 10 !!! с 10 лв газ паля и карам на къси разстояния и минавам 90 км градско :lol:
По-добре 10мин закъснял, но поне жив и здрав.

Потребителски аватар
dimkar
потребител
потребител
Мнения: 1364
Регистриран: 03 мар 2007, 23:21
Модел на автомобила: Nissan
Местоположение: Сопот
Status: Извън линия

Re: Какви разходи да очаквам след монтаж на ГИ?

Мнение от dimkar » 02 яну 2011, 21:49

Нека си кара дизела. Това е достатъчно наказание. :D

Потребителски аватар
doncho78
потребител
потребител
Мнения: 1681
Регистриран: 04 авг 2008, 08:51
Модел на автомобила: Fiesta 1,1 `93,Fiesta 1,25 `98,
Mondeo 2.0`97,Mondeo 2,0 `01,
Scorpio 2,0 `97.
Местоположение: Пловдив
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Какви разходи да очаквам след монтаж на ГИ?

Мнение от doncho78 » 26 яну 2011, 09:28

Оставете споровете и да вдигнем темата.
Споделете как се държат вашите ГИ на студа.Днес например при -7 градуса и включен климатроник ГИ не пожела да включи до работа(около 8км. градско).Обикновенно сега като е студено (5 - 0 градуса) преминава на газ на около 2-рия км.Прави ми впечатление че като не е пуснато парното прехвърля по бързо.Ясно ми е че парното охлажда антифриза и от там по бавно загрява цялата система затова се въздържайте от излишни коментари.Просто споделете как се държи ГИ при вашия автомобил когато температурите паднат под 0 градуса.Досега съм карал само обикновенни газови и там знаете че си прехвърляте на газ котгато искате.Хайде и карайте внимателно!!!

Потребителски аватар
tropper
потребител
потребител
Мнения: 687
Регистриран: 12 юли 2007, 00:34
Модел на автомобила: Ford Mondeo MK1 1.6 16V GLX '93; ГИ Stilogas/Tamona, изп. Tomasetto, инж. Valtek; *** КЛИМАТИК ***
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Какви разходи да очаквам след монтаж на ГИ?

Мнение от tropper » 26 яну 2011, 12:05

При мен си включва... е не е на 300м от гаража, както лятото, но на около 1-2 километра включва. Настроено е за 40 градуса. Климатик нямам.
Има разлика обаче в поведението. Незнам дали е само заради температурите, или зимна-лятна газ - доколкото съществува такова нещо... Направил съм си кабел, подготвил съм един дърт лаптоп за тая цел и през два-три месеца пренастройвам, за да получа оптимална комбинация между поведение и разход.

За превключването - повечето инжекциони можеш да ги force-неш на преминат на газ като натиснеш едновременно двата бутона и задържиш няколко секунди. Всъщност това в движение не съм го пробвал, но важи за паленето - даваш контакт, задържаш двата бутона докато изкара звук и тогава палиш директно на газ. Мойта Tamona/Stilogaz пали, така, по този начин спасихме и един френд (с друг модел ГИ - незнам какъв - с течно впръскване) с изгоряла бензинова помпа. Но все пак това не е препоръчително, т.к. съкръщава живота на мембраните на изпарителя.
късото съединение прави силата
LPG: Изображение / 1.07 заради гумите :)

Потребителски аватар
didon80
потребител
потребител
Мнения: 1929
Регистриран: 19 ное 2007, 20:38
Модел на автомобила: Мондео МК3 GHIA X 2.2 TDCI 2005г.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... 74#p545238
Местоположение: Сливен
Status: Извън линия

Re: Какви разходи да очаквам след монтаж на ГИ?

Мнение от didon80 » 26 яну 2011, 20:44

Аз в студовете я чакам малко повече да поработи на място, да свали оборотите на празния ход поне на 1250 и моментния разход по трип компютъра да падне до 1.7 л/ч, като през това време съм пуснал парното на макс, подгряване на предно и задно стъкло ако има нужда. Най-късно след 5 минути в най-големите студове тръгвам и ми преминава на газ след около 500 м до 1 км, ако съм чакал само 1-2 минути на място. Ако тръгна без да я чакам (в случай че много бързам), преминава след 1-1.5 км. 8км градско са много дори при температури от -15! Вече зависи и от настройките на ГИ, при какви условия минава на газ, така че може и от там да идват някои разлики. Как е термостата? Аз смених 2 за по малко от година и пак не стават, така че напролет ще търся оригинален.....

vladoiko
потребител
потребител
Мнения: 169
Регистриран: 06 юни 2007, 16:20
Модел на автомобила: Ford Mondeo MK4 2.0flexifuel+Gas Brc
Местоположение: Vidin
Status: Извън линия

Re: Какви разходи да очаквам след монтаж на ГИ?

Мнение от vladoiko » 31 яну 2011, 17:44

Колега doncho78 виждам че си в Фобос.Имам такава уредба трета година на Галакси-то.Карам на къси разстояния,до работата сутрин ми е около 3км.В студове от -15градуса и нагоре минава на газ точно когато пристигна значи за 2.5-3км.Настроена е да минава на газ на 30 градуса на водата.Тази зима обаче почнах да я пала да поработи на место преди да тръгна и се оказа че на 4-5тата минута работа на место минава на газ и започнах така да процедирам вече.По малко бензин ми отива така,разхода ми градско е 15 на 100.

Потребителски аватар
doncho78
потребител
потребител
Мнения: 1681
Регистриран: 04 авг 2008, 08:51
Модел на автомобила: Fiesta 1,1 `93,Fiesta 1,25 `98,
Mondeo 2.0`97,Mondeo 2,0 `01,
Scorpio 2,0 `97.
Местоположение: Пловдив
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Какви разходи да очаквам след монтаж на ГИ?

Мнение от doncho78 » 01 фев 2011, 08:54

vladoiko написа:Колега doncho78 виждам че си в Фобос.Имам такава уредба трета година на Галакси-то.Карам на къси разстояния,до работата сутрин ми е около 3км.В студове от -15градуса и нагоре минава на газ точно когато пристигна значи за 2.5-3км.Настроена е да минава на газ на 30 градуса на водата.Тази зима обаче почнах да я пала да поработи на место преди да тръгна и се оказа че на 4-5тата минута работа на место минава на газ и започнах така да процедирам вече.По малко бензин ми отива така,разхода ми градско е 15 на 100.
Благадаря.Имам и аз някви такива впечатления.Ще пробвам така като не бързам _friends_
Последна промяна от kEFi на 02 фев 2011, 20:03, променено общо 1 път.
Причина: обява в подписа!!!

Потребителски аватар
didon80
потребител
потребител
Мнения: 1929
Регистриран: 19 ное 2007, 20:38
Модел на автомобила: Мондео МК3 GHIA X 2.2 TDCI 2005г.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... 74#p545238
Местоположение: Сливен
Status: Извън линия

Re: Какви разходи да очаквам след монтаж на ГИ?

Мнение от didon80 » 21 юни 2011, 19:59

Мина малко повече от 1 година от както сложих ГИ и не съм споделил последните особености. В началото на зимата започна много често да ми угасва двигателя след преминаване от бензин на газ. Причина се оказаха замърсени филтри на газта! След подмяната с нови проблема изчезна. Тия дни компютъра на ГИ отчете, че е време за сервизно обслужване. Бяха ми казали, че след гасене на двигателя ще ми сигнализира със звук и премигване, както и стана. Днес ходих да го сервизират, след като го закачиха на лаптопа видяхме, че имам 363 мото часа работа на газ и 77 мото часа на бензин. Като се има предвид че ползвам автомобила всеки ден основно в града и много рядко навън сами можете да си дадете сметка дали си заслужава да се монтира ГИ, ако се кара предимно градско....

zaioristu
потребител
потребител
Мнения: 113
Регистриран: 13 мар 2009, 14:19
Модел на автомобила: Ford Mondeo комби 97г 2.0litre 130ps
Местоположение: София,Слатина
Status: Извън линия

Re: Какви разходи да очаквам след монтаж на ГИ?

Мнение от zaioristu » 22 дек 2011, 20:26

Едни въпрос към колегите с Мондео 2,0лтр. ГИ.Има ли разлика в разхода на газ зиме и лете при условие, че винаги минава на газ при 30гр.
Преди няколко дни си сложих ГИ и два пъти пълних бутилката до горе и карах докато свърши разхода на газ ми се върза 14/100 само градско(София).Бензин ми гореше 11-12.5 зиме.

Потребителски аватар
didon80
потребител
потребител
Мнения: 1929
Регистриран: 19 ное 2007, 20:38
Модел на автомобила: Мондео МК3 GHIA X 2.2 TDCI 2005г.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... 74#p545238
Местоположение: Сливен
Status: Извън линия

Re: Какви разходи да очаквам след монтаж на ГИ?

Мнение от didon80 » 23 дек 2011, 14:11

Да, има разлика в разхода на газ в зависимост от сезона, тъй като винаги както казващ според настройката прехвърля на газ при една и съща температура, само че когато е студено е необходимо по-голямо количество бензин за достигане на тази температура. Зимата не ползваш климатроник, който пък лятотото вдига разхода с около 1 литър/100км. Като заключение при мен в града гори общо около 13л/100 км гориво(бензин +газ), като се променя само съотношението по между им според сезона. Лятото минава почти веднага на газ и за 100 км пробег харчи не повече от 1 л бензин другите 12 л са газ. Докато зимата бензина се качва на около 3 л/100 км, а газта пада на около 10 л. Другата особеност при мен е че в момента зимните ми гуми са 195/60/15, а летните 215/45/17, което също оказва влияние върху разхода. Освен това при мен градското е почти винаги на много кратки разстояния през големи интервали от време, което допълнително увеличава разхода на бензин.........

Потребителски аватар
opex
потребител
потребител
Мнения: 2514
Регистриран: 25 авг 2008, 22:06
Модел на автомобила: Escort '97 1.8i
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Какви разходи да очаквам след монтаж на ГИ?

Мнение от opex » 24 дек 2011, 14:54

На мен също въпреки, че ГИ-то ми е стар като модел и монтаж (2003-та) разхода на газ се колебае между 11 и 12, като се има предвид, че съм 4х4 и дали си правя "фън" газ и с вратите по някои завойчета или полигон. Ако я коткам и си карам кротко 50-60 с плавно превключване на скоростите, ускорение и т.н. пада и на 10.
Като се има предвид, че газта я сипвам на 1.18-1.20, а бензина е 2.38-2.40 това означава, че този кораб ми харчи все едно бензин 5-6/100 градско тип 'софийско'
По отношение на бензина - примерно като заредя в понеделник за 20 лв (8 литра) след 2 седмици в понеделник пак трябва да сипя за всеки случай. Грубо 50лв на месец.
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща!

zaioristu
потребител
потребител
Мнения: 113
Регистриран: 13 мар 2009, 14:19
Модел на автомобила: Ford Mondeo комби 97г 2.0litre 130ps
Местоположение: София,Слатина
Status: Извън линия

Re: Какви разходи да очаквам след монтаж на ГИ?

Мнение от zaioristu » 24 дек 2011, 15:24

Значи излиза, че трябва да ходя до газаджийте.Само се опасявам да не почне да върви осезаемо по малко, от колкото сега.

Потребителски аватар
opex
потребител
потребител
Мнения: 2514
Регистриран: 25 авг 2008, 22:06
Модел на автомобила: Escort '97 1.8i
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Какви разходи да очаквам след монтаж на ГИ?

Мнение от opex » 24 дек 2011, 15:33

zaioristu написа:Значи излиза, че трябва да ходя до газаджийте.Само се опасявам да не почне да върви осезаемо по малко, от колкото сега.
Хубавото на газовия инжекцион е, че си има компютър, който се ориентира по показанията на ламбда сондата и работи паралелно с компютъра на колата, от където взима информация кога да впръсква газ и т.н. и при правилна настройка на горивната карта разлика не се забелязва между газ и бензин или тя е пренебрежимо малка. Аз лично почти не усещам разлика дори ми се струва, че над 3500-4000 оборота колата скубва напред повече отколкото на бензин.
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща!

Потребителски аватар
didon80
потребител
потребител
Мнения: 1929
Регистриран: 19 ное 2007, 20:38
Модел на автомобила: Мондео МК3 GHIA X 2.2 TDCI 2005г.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... 74#p545238
Местоположение: Сливен
Status: Извън линия

Re: Какви разходи да очаквам след монтаж на ГИ?

Мнение от didon80 » 24 дек 2011, 18:33

Имай предвид, че не трябва да пренебрегваш стила си на шофиране и маршрутите, които ползваш, висене по светофари и задръствания........
Това са все фактори от които зависи разхода, освен това е нормално разхода на газ да е с до 20% по-висок от този спрямо на бензин, така че 14-15л/100 км градско при положение че заводски му дават 12л/100 км бензин не е нещо притеснително!

kiko_m1
потребител
потребител
Мнения: 119
Регистриран: 03 фев 2009, 21:47
Модел на автомобила: Ford fiesta mk3 1.4 avtomatik 90g.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Какви разходи да очаквам след монтаж на ГИ?

Мнение от kiko_m1 » 09 яну 2012, 11:22

А какво ще кажете за Форд фиеста 1.4 автоматик 89г,75к на бензин дава 8/100 а газ 13/100.
Най-добрият "ФОРД" е продаденият.

Отговори

Върни се в “АГУ - Алтернативни Горивни Уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 11 госта