Как да си вдигна оборотите сега са 700-800

Остана ли някой да кара на бензин? LPG, Метан. Съвместимост, проблеми, препоръки.
Потребителски аватар
bateguri
потребител
потребител
Мнения: 106
Регистриран: 26 мар 2010, 15:57
Модел на автомобила: Ford Focus 2004г.
Ford Mondeo 2008г.
Местоположение: Кюстендил
Status: Извън линия

Как да си вдигна оборотите сега са 700-800

Мнение от bateguri » 13 дек 2011, 18:52

Колеги хванаха ме нервите, не мога да си оправя оборотите и на газ и бензин за някъде около 700-800 и като карам направо няма проблеми но като завивам при изключена скорост колата гасне. Да знам ще кажете газовата ти е обикновенна и заради това, но преди го нямаше тоя проблем. Газаджията ми каза ще стъпковия мотор прави всичко и заради него са такива оборотите както и да се регулира изпаритела. Няма ли как да се регулира това моторче. Не ми се купува ново то е едва на 6 месеца Хофер 160 лв. Дали е възможно пак да се е прецакало. Давайте идеи, че като нещо не е в ред се побърквам.
Изображение

Потребителски аватар
opex
потребител
потребител
Мнения: 2514
Регистриран: 25 авг 2008, 22:06
Модел на автомобила: Escort '97 1.8i
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Как да си вдигна оборотите сега са 700-800

Мнение от opex » 13 дек 2011, 21:27

По принцип има датчик за налягане на маслото в рейката и като завъртиш волана се увеличава и компютъра подава повече гориво на бензин.
При мен е счупен и не е вързан съответно компютъра не получава информация, че двигателя се товари и оборотите падат.
Аз съм с газов инжекцион и на бензин и на газ все ми гаснеше каквото и да настройвам и да правя.
Тия дни обаче вкарах МАФ-сензора в граници понеже беше от 1.6 и всичко заспа, няма колебание няма гаснене. Ужким газовия компютър няма нищо общо с тоя датчик ама факт.
При теб МАФ-а си е нормален, ама виж дали не е зацапан и го почисти както е писано в темите. Също си провери тоя датчик за налягане на маслото в рейката.
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща!

Потребителски аватар
bateguri
потребител
потребител
Мнения: 106
Регистриран: 26 мар 2010, 15:57
Модел на автомобила: Ford Focus 2004г.
Ford Mondeo 2008г.
Местоположение: Кюстендил
Status: Извън линия

Re: Как да си вдигна оборотите сега са 700-800

Мнение от bateguri » 16 дек 2011, 18:42

Възможно ли е да е от кабелите на свещите, защото са оригиналните още Моторкрафт, а колата не се знае на колко хиляди км е. Вида им е ужасен.
Изображение

diesel1.6
потребител
потребител
Мнения: 4211
Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Как да си вдигна оборотите сега са 700-800

Мнение от diesel1.6 » 16 дек 2011, 19:18

Регулирай си изпарителя, и ако не става коригирай смесителя. Преди и след смяна на въздушен филтър какво става, има ли разлика?

Потребителски аватар
S_C
потребител
потребител
Мнения: 4597
Регистриран: 05 юни 2008, 23:00
Модел на автомобила: Mondeo`95 2.0
Marea`01 1.6
Caravelle JX
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Как да си вдигна оборотите сега са 700-800

Мнение от S_C » 16 дек 2011, 23:50

bateguri...Каквото намериш с ужасен вид из моторния отсек,те съветвам да го смениш с ново или оправиш,преди да търсиш под вола теле.
Не говоря с непознати. Никога не се знае кой от двама ни ще се окаже психопат!

Edinuser
Потребител
Потребител
Мнения: 774
Регистриран: 05 авг 2007, 16:35
Модел на автомобила: Ford Mondeo Ghia 2.0i 16v 93г.
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Re: Как да си вдигна оборотите сега са 700-800

Мнение от Edinuser » 17 дек 2011, 16:34

Огледай внимателно да не смуче въздух от някъде - особено на колекторите отзад, там към купето има едни вакумчета, щуцери тръбички.
Ако имаш предпазни клапани за гърмежите - виж ги дали прилепват плътно.По-вечето такива клапани са калпави и ако припука - след това трябва ръчно да ги наместиш, иначе смуче въздух от там.
Свещи и кабели ще се съмняваш ако мотора придърпва, особено в ниските обороти и/или усещаш да работи на три цилиндъра на моменти.

Потребителски аватар
bateguri
потребител
потребител
Мнения: 106
Регистриран: 26 мар 2010, 15:57
Модел на автомобила: Ford Focus 2004г.
Ford Mondeo 2008г.
Местоположение: Кюстендил
Status: Извън линия

Re: Как да си вдигна оборотите сега са 700-800

Мнение от bateguri » 19 дек 2011, 14:04

Смених си днес кабелите на свещите и проверих всички свещи са перфектно чисти без нагар. Проверих и маркучите и никъде не смуче въздух, а кихалките са перфектно затворени. Въздушния филтър е като нов.

Колата малко нормализира работата и оборотите заспаха на 800 и при завой не се колебае да изгасне, а ги държи. Ръчнах и малко изпарителя, но нестава да ги повдигна от пластмасовата врътка може би защото стъпковия мотор си регулира оборотите. Не знам друго какво да проверя, мислех че е от газовата от изпраителя защото е турски, но то и оборотите са същите и на бензин.

Ако някой се сеща нещо друго да сподели или да я карам на МП.
Изображение

Edinuser
Потребител
Потребител
Мнения: 774
Регистриран: 05 авг 2007, 16:35
Модел на автомобила: Ford Mondeo Ghia 2.0i 16v 93г.
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Re: Как да си вдигна оборотите сега са 700-800

Мнение от Edinuser » 20 дек 2011, 22:48

Нормалните обороти при загрял двигател ги дават 850 +-50.
Ти сигурен ли си че оборотомера ти е верен ?
А щом държи стабилно обороти и не колебае или гасне - би трябвало всичко да е ок.

Потребителски аватар
fordmaniac
Потребител
Потребител
Мнения: 1618
Регистриран: 12 сеп 2008, 21:15
Модел на автомобила: Ford Escort
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Как да си вдигна оборотите сега са 700-800

Мнение от fordmaniac » 21 дек 2011, 08:23

Оборотите на 1.8 мотор по каталог са 700 - + 30, тоест 680 до 730 при загрял двигател. Зададени са в инжекциона и не може да се променят, освен при чиптунинг. Мото Пфое няма да могат да ти помогнат. Късметлия си, че още не си събирал пласмасите на колекторите!
Това е снимка на теста на кола на мои клиенти 1.8 първо поколение.

Изображение

От испарителя се регулира сместта, а не оборотите, както си го установил.

Потребителски аватар
bateguri
потребител
потребител
Мнения: 106
Регистриран: 26 мар 2010, 15:57
Модел на автомобила: Ford Focus 2004г.
Ford Mondeo 2008г.
Местоположение: Кюстендил
Status: Извън линия

Re: Как да си вдигна оборотите сега са 700-800

Мнение от bateguri » 21 дек 2011, 16:17

fordmaniac написа:Оборотите на 1.8 мотор по каталог са 700 - + 30, тоест 680 до 730 при загрял двигател. Зададени са в инжекциона и не може да се променят, освен при чиптунинг. Мото Пфое няма да могат да ти помогнат. Късметлия си, че още не си събирал пласмасите на колекторите!
Това е снимка на теста на кола на мои клиенти 1.8 първо поколение.

Изображение

От испарителя се регулира сместта, а не оборотите, както си го установил.

Да найстина си прав, поакзва ми почти същите показатели и на мен. Засега се държи стабилно имало е гърмежи отначалото със старите свещи но ми спука само въз. филтер и засега колекторите са здрави. Мен ме притесняваха оборотите защото имам друг проблем и се чудех дали не от него, ето въж ми и другата тема:

http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 82#p393982" onclick="window.open(this.href);return false;

Незнам дали двата проблема имат нещо общо

Ще се побъркам по тази кола, какъв е тоя Фокус стария ми Ескорт го карах 6 години и сега баща ми го кара още 2 години и е сменено само едно каре. Бахти здравата кола, самодето се скапаха веждите, а тоя фокусник нещо ми играе по нервите и започва да ме кара да мразя лубимя си автомобил.
Изображение

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Как да си вдигна оборотите сега са 700-800

Мнение от kEFi » 21 дек 2011, 16:23

А при загрят двигател, на място, при навиване на волана (ляво-дясно, но не докрай) има ли същите симптоми?

Потребителски аватар
bateguri
потребител
потребител
Мнения: 106
Регистриран: 26 мар 2010, 15:57
Модел на автомобила: Ford Focus 2004г.
Ford Mondeo 2008г.
Местоположение: Кюстендил
Status: Извън линия

Re: Как да си вдигна оборотите сега са 700-800

Мнение от bateguri » 21 дек 2011, 16:33

kEFi написа:А при загрят двигател, на място, при навиване на волана (ляво-дясно, но не докрай) има ли същите симптоми?
нормално да се променят малко обороите, да при завиване мен ме притесняваше че понякога светва лампата точно все едно да изгасне колата но от няклолко дни не е гаснала, също забелязах че и ксенона играе роля и затова си карам сега на габарите през деня.
Изображение

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Как да си вдигна оборотите сега са 700-800

Мнение от kEFi » 21 дек 2011, 16:42

Май нещо ти товари сериозно двигателя!
Нещото е може би постоянно зацепено и при допълнителен товар (навиване на волана - вакуум от 1ви цилиндър) гаснеш...

Потребителски аватар
bateguri
потребител
потребител
Мнения: 106
Регистриран: 26 мар 2010, 15:57
Модел на автомобила: Ford Focus 2004г.
Ford Mondeo 2008г.
Местоположение: Кюстендил
Status: Извън линия

Re: Как да си вдигна оборотите сега са 700-800

Мнение от bateguri » 22 дек 2011, 18:56

Изображение

В Крайна сметка хей така заспаха оборотите
Изображение

Отговори

Върни се в “АГУ - Алтернативни Горивни Уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 16 госта