GPG нa фиестa 1.25 -60кс 2014

Остана ли някой да кара на бензин? LPG, Метан. Съвместимост, проблеми, препоръки.
rpv
потребител
потребител
Мнения: 66
Регистриран: 21 сеп 2015, 12:09
Модел на автомобила: фиестa мк7 1.25-60кс
Местоположение: Spain
Status: Извън линия

Re: GPG нa фиестa 1.25 -60кс 2014

Мнение от rpv » 10 яну 2018, 13:38

О.к Наско,така и смятах да направя да ползвам чашките за реглаж.Като шлайфам клапаните ще зглобя и меря пак хлабините,иска мк се да ги оставя на изпускателните с 0,05мм в повече да станат 0,38мм и смукателните и тях с 0,05мм и да станат 0,28мм..Също се надявам да се намери къде да се сложат устойчиви легла за газ,но това май винаги ще си остане много скъпа процедура на тукашния стандарт.
Поздрави

mi67
потребител
потребител
Мнения: 16
Регистриран: 03 сеп 2012, 22:37
Модел на автомобила: toyota Corolla E15; Ford Fiesta 1.4 16V
Местоположение: Ямбол
Status: Извън линия

Re: GPG нa фиестa 1.25 -60кс 2014

Мнение от mi67 » 10 яну 2018, 21:29

Колега, имам една молба към теб. Като направиш ремонта на двигателя и пуснеш колата в експлоатация, след като минеш 500 км. на газ , провери какви са стойностите на късия и дългия трим на бензиновия компютър. Интересуват ме стойностите на тези два параметъра на тихи обороти и на 3000 оборота. Предварително ти благодаря.

rpv
потребител
потребител
Мнения: 66
Регистриран: 21 сеп 2015, 12:09
Модел на автомобила: фиестa мк7 1.25-60кс
Местоположение: Spain
Status: Извън линия

Re: GPG нa фиестa 1.25 -60кс 2014

Мнение от rpv » 11 яну 2018, 22:48

Добре няма проблем за тримовете,никога не съм гледал тримове но винаги има първи път,ще ги огледам.
Най вееоятно ще е покарам аз на бензин и след извсно време ще е пробвам на газ,преди да е закарам в сервиза на Принс ще е огледам внимателно
тримовете.

Днес разглобих клапаните,с униврсалната скоба стана идеално.
Изображение
Изображение
Има няколко смукателни клапана с ръжда,не е много но след шлайфане ще ги огледам за язви по конуса.
Изображение
Изображение

Има и някой изпускателни клапани зле,ако не се изглади конуса при шлайф май ще ттябва подмяна.
Изображение
Изображение

https://youtu.be/Pz4lPIyEixU
Поздрави

rpv
потребител
потребител
Мнения: 66
Регистриран: 21 сеп 2015, 12:09
Модел на автомобила: фиестa мк7 1.25-60кс
Местоположение: Spain
Status: Извън линия

Re: GPG нa фиестa 1.25 -60кс 2014

Мнение от rpv » 14 яну 2018, 02:01

Здравейте,днес свалих главата
Изображение

Изображение
Няма надрани цилиндри,няма и видимо прегорели клапани,направих венага тест с напълване на горивна камера на 4-ти цилиндър
https://youtu.be/_6IlXnEjE-g
Веднага протича нафта,в понеделник ще разглобя клапаните да ги огледам добре .
Поздрави

rpv
потребител
потребител
Мнения: 66
Регистриран: 21 сеп 2015, 12:09
Модел на автомобила: фиестa мк7 1.25-60кс
Местоположение: Spain
Status: Извън линия

Re: GPG нa фиестa 1.25 -60кс 2014

Мнение от rpv » 14 яну 2018, 21:05

Днес почистих блока
Изображение


Изображение

Изображение

Изображение

Изображение
Хонинга на цилиндрите е в добро състояние което е нормално за 90,000км
Поздрави

rpv
потребител
потребител
Мнения: 66
Регистриран: 21 сеп 2015, 12:09
Модел на автомобила: фиестa мк7 1.25-60кс
Местоположение: Spain
Status: Извън линия

Re: GPG нa фиестa 1.25 -60кс 2014

Мнение от rpv » 16 яну 2018, 01:04

Днес разглобих главата,започнах от 4-ти цилиндър и се вижда много ясно че единия клапан е прегорял.
Изображение

https://youtu.be/P5lll6yknmg

https://youtu.be/5PapSJKBIhI
Много интересно ми стана като видях че всички клапани са видимо износени спрямо клапаните на главата втора употреба.
Изображение
Изображение
, на следващата снимка легло на 4-ти цилиндър(глава втора употреба)
Изображение
На следващата снимка легло 4-ти цилиндър (щатната глава)
Изображение
Видимо няма разлика в леглата,но между клапаните аз вижда ясна разлика.
Страно но ми се струва че тази кола износва клапани а не легла на клапани.
Поздрави

Потребителски аватар
fordmaniac
Потребител
Потребител
Мнения: 974
Регистриран: 12 сеп 2008, 21:15
Модел на автомобила: Ford Escort
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: GPG нa фиестa 1.25 -60кс 2014

Мнение от fordmaniac » 16 яну 2018, 09:17

Клапана е класическа картинка на работил с малка хлабина и прегорял. Леглата потъват и затова се намаля хлабината и изгарят клапаните. Самите легла рядко изглеждат видимо много зле, клапана като изгори като този : https://clubford.org/forum/viewtopic.ph ... B8#p560228 , вече няма нормално горене в цилиндъра и прегряването на легло и клапан свършва.
На двете глави ако направиш прецизни измервания на дълбочината на фаската на леглото на клапана, ще видиш , че е потънало леглото. Става въпрос за 0,10 - 0,20 , за това е трудно измерването. Това потъване в резултат на горенето на пропан-бутан довежда до намаляне на топлинните хлабини и последващо изгаряне на клапани. Спасение: реглаж на 20 000 кМ.
Поздрави

rpv
потребител
потребител
Мнения: 66
Регистриран: 21 сеп 2015, 12:09
Модел на автомобила: фиестa мк7 1.25-60кс
Местоположение: Spain
Status: Извън линия

Re: GPG нa фиестa 1.25 -60кс 2014

Мнение от rpv » 16 яну 2018, 10:07

О.к колега fordmaniac,мерси за мнението.
Тия дни ми се върти в главата да сменя всички клапани на главата втора употреба с нови,виждат ми се изпискателните много захабени(картери дупчици).Намирам няколко марки но не ги познавам.Corteco,AE,Auto ventil,и Ferrecia.Като качество не знам коя марка да избера.
Поздрави

Отговори

Върни се в “АГУ - Алтернативни Горивни Уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 6 госта