Focus 1.8 16V Zetec с газов инжекцион и проблем

Остана ли някой да кара на бензин? LPG, Метан. Съвместимост, проблеми, препоръки.
Потребителски аватар
ivaylo_shack
потребител
потребител
Мнения: 53
Регистриран: 14 юли 2007, 18:48
Модел на автомобила: Ford Focus Mk1 1,6 Zetec-S
Местоположение: Ямбол/Кюстендил
Status: Извън линия

Focus 1.8 16V Zetec с газов инжекцион и проблем

Мнение от ivaylo_shack » 25 юли 2007, 19:07

Здравеите колеги, закупих focus 1.8 Zetec (EYDC е двигателя) 99г. с газов инжекцион Landi монтиран в Италия, но имам проблеми с оборотите. На празен ход оборотите са ниски, двигателя тресе и гасне, а при превключване на предавките, по време на движение, сам си подава газ и се форсира. Споделете идея каде да търся проблема, и ако можете даите съвет каде в Сливен да откарам колата на диагностика?!

PS

Аз съм от Кюстендил, но работя в Ямбол и затова питам за сервиз в този район. И още нещо, прочетох 4е някои двигатели Zetec имат проблеми с газта, моя от тези лие???

Потребителски аватар
dimbatami
потребител
потребител
Мнения: 387
Регистриран: 31 яну 2007, 20:38
Модел на автомобила: Orion 1.8EFI 16V 105конйе и мондео 1.8 tdi 90 конйе
Местоположение: ПЛЕВЕН
Status: Извън линия

Мнение от dimbatami » 25 юли 2007, 22:23

съвет от мен първо си смени въздушния филтар и го сменяи на секи 4-5000км да си немаш проблеми и ако тогава не е наред иди на маистор на газ хубаво е да е фирмен сервиз де то се предполага че хората са виждали газов инжекцион че от пишман маистори може да те заболи глава използваи търсачката във форума за ф.сервиз и ли гугала

TIN
потребител
потребител
Мнения: 543
Регистриран: 17 фев 2006, 15:40
Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.8i DOHC 1796cc 16V Zetec 85KW (115PS); 95 - комби,АГУ BRC Sequent Injection
Ford Fiesta 1,4i 2008г.
Местоположение: гр Сопот
Status: Извън линия

Re: Focus 1.8 16V Zetec с газов инжекцион и проблем

Мнение от TIN » 26 юли 2007, 10:51

ivaylo_shack написа:Здравеите колеги, закупих focus 1.8 Zetec (EYDC е двигателя) 99г. с газов инжекцион Landi монтиран в Италия, но имам проблеми с оборотите. На празен ход оборотите са ниски, двигателя тресе и гасне, а при превключване на предавките, по време на движение, сам си подава газ и се форсира. Споделете идея каде да търся проблема, и ако можете даите съвет каде в Сливен да откарам колата на диагностика?!

PS

Аз съм от Кюстендил, но работя в Ямбол и затова питам за сервиз в този район. И още нещо, прочетох 4е някои двигатели Zetec имат проблеми с газта, моя от тези лие???
В Ямбол е официалния сервиз на Landi!!
отиди при тях за диагностика на уредбата...

Потребителски аватар
ivaylo_shack
потребител
потребител
Мнения: 53
Регистриран: 14 юли 2007, 18:48
Модел на автомобила: Ford Focus Mk1 1,6 Zetec-S
Местоположение: Ямбол/Кюстендил
Status: Извън линия

otg

Мнение от ivaylo_shack » 26 юли 2007, 15:06

Благодаря за информацията. Филтъра ми е чисто нов и пак саздава ядове. В Ямбол незнам каде е сервиза на Ланди и честно казано ме е страх от разбирачи в този град! Благодаря Ви за информацията!!!

Потребителски аватар
jlpetkov
потребител
потребител
Мнения: 729
Регистриран: 18 яну 2007, 08:59
Модел на автомобила: BMW 318ti 95'мтехник шпер; Ford Fiesta 1,6i 16V '94 АГУ
Местоположение: София, в едно гето наречено Обеля-2
Status: Извън линия

Re: otg

Мнение от jlpetkov » 26 юли 2007, 15:38

ivaylo_shack написа:Филтъра ми е чисто нов и пак саздава ядове.
при всяка смяна на въздушния филтър колата трябва да минава на реглаж на газовата ;)
на мен ми го спретнаха тоя номер...регулирана и после сменили стария запушен филтър с нов! мноо неприятно пътуване до морето беше :roll:

TIN
потребител
потребител
Мнения: 543
Регистриран: 17 фев 2006, 15:40
Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.8i DOHC 1796cc 16V Zetec 85KW (115PS); 95 - комби,АГУ BRC Sequent Injection
Ford Fiesta 1,4i 2008г.
Местоположение: гр Сопот
Status: Извън линия

Re: otg

Мнение от TIN » 26 юли 2007, 15:56

jlpetkov написа:
ivaylo_shack написа:Филтъра ми е чисто нов и пак саздава ядове.
при всяка смяна на въздушния филтър колата трябва да минава на реглаж на газовата ;)
на мен ми го спретнаха тоя номер...регулирана и после сменили стария запушен филтър с нов! мноо неприятно пътуване до морето беше :roll:
Прави се реглаж на сменен филтър и после сменяш на 5-6000 и нямаш проблеми!

Потребителски аватар
ivaylo_shack
потребител
потребител
Мнения: 53
Регистриран: 14 юли 2007, 18:48
Модел на автомобила: Ford Focus Mk1 1,6 Zetec-S
Местоположение: Ямбол/Кюстендил
Status: Извън линия

Re

Мнение от ivaylo_shack » 26 юли 2007, 16:56

Ще ме извинявате че съм толкова невеж но това ми е първата кола на ГАЗ. *00124*
Извинявайте за глупавия въпрос но и газовия инжекцион се настроива нали :oops:
Още веднъж ви благодаря!!!!! :-*:

Любо
Администратор
Администратор
Мнения: 2511
Регистриран: 01 ное 2005, 13:48
Модел на автомобила: Мондео 2,0i; 107kW, 2006г.
Ford Ka 1,3 DuraTec 51kW 2003г.
Местоположение: София - Надежда 1
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Любо » 26 юли 2007, 17:06

Не съм запознат много с газовите инжекциони, но трябва да има изпарител...
Та празния ход може да се настрои от изпарителя. Заведи я на газаджия да тия настрои, ако не - сам връти болтчето (винтчето, врътката).

Потребителски аватар
ivaylo_shack
потребител
потребител
Мнения: 53
Регистриран: 14 юли 2007, 18:48
Модел на автомобила: Ford Focus Mk1 1,6 Zetec-S
Местоположение: Ямбол/Кюстендил
Status: Извън линия

Re

Мнение от ivaylo_shack » 26 юли 2007, 17:12

Ами сте тарся маистор, че вероятността да направя беля е много голяма!!!
Пък и засега нисто не разбирам а само експлоатирам!
Обаче съм твърдо ресен да се науча!!

vladislav
потребител
потребител
Мнения: 607
Регистриран: 15 ное 2006, 10:56
Модел на автомобила: Сеат Леон 2002 1.6, 16v 77kw/105 к.с.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от vladislav » 26 юли 2007, 17:16

По-добре не пипай нищо по изпарителя, оборотите на 100 % не се регулират от там. Разходи се до София и си запиши час в сервиза на Ланди, намира се до магазина на Мерцедес в Хд.Димитър.
В интернет не може да няма телефон. Сега видях че са ти споменали за Ямбол отиди при тях, най-малкото имат софтуера и знанията, недей да ходиш при кварталните газаджий, аз си настройвам сам уредбата, но при газов инжекцион (ако си сигурен) настройките стават с комп.
Успех!
Последна промяна от vladislav на 26 юли 2007, 17:20, променено общо 1 път.

Потребителски аватар
madboy
Администратор
Администратор
Мнения: 7254
Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран."
Местоположение: West Park, Blood green
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от madboy » 26 юли 2007, 17:18

Изображение
Eлектронното управляващо устройство е създадено от най-високо качествени компоненти, чиито дизайн е създаден специално за автомобилният бранш. ECU има няколко функции: 1/ обработва получените сигнали от оригиналните сензори на автомобила и от сензорите за температура и налягане 2/ изпраща последователно времеви команди на електроинжекторите във фазите на двигателя. 3/ осигурява контрола и управлението на моментните състояния на работа, като напълно обогатяване и прекъсване на горивото. 4/ ограничава максималните обороти на двигателя.
Ако го има това устройство как ще стане регулирането ръчно? *unknw*

Изображение
По изпарителя не виждам врътки... *072*
Редукторът е едностепенен, подгряван от охлаждащата течност, с устройство за компенсиране на изходящото налягане и сензор за температурата на газта. Компенсирането е необходимо за постоянен контрол на измененията в налягането между редуктора и смукателните колектори на двигателя, което е резултат от различните условия на работа. Когато мощността на двигателя се увеличава, абсолютното налягане на колекторите /МАР/ също се увеличава. Така, че ако налягането на изхода на редуктора си остане постоянна величина може да се получи по-малко увеличаване на налягането и подаването на газ, отколкото е необходимо за захранване с газ. Сензорите за налягане и температура са предназначени да следят състоянието на Пропан-Бутана и изпращат информацията до ECU, която обезпечава/осигурява своевременно измененията на инжекционните времена. Тези параметри всъщност са изключително важни за правилното определяне на плътността на газта, чието въздействие оказва влияние на потока на газта. Когато този поток от газ намалява ECU, позволява увеличаване на времетраенето на отваряне на електроинжекторите.
Изображение Фен на служителите на OMV "Белозем"
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.

Потребителски аватар
ivaylo_shack
потребител
потребител
Мнения: 53
Регистриран: 14 юли 2007, 18:48
Модел на автомобила: Ford Focus Mk1 1,6 Zetec-S
Местоположение: Ямбол/Кюстендил
Status: Извън линия

Re По-добре не пипай нищо по изпарителя, оборотите на 100

Мнение от ivaylo_shack » 26 юли 2007, 17:21

Много ми се иска да отида в голям сервиз в голям град но за съжаление за сега живея и работя в Ямбол и съм с вързани ръце. Ако някои знае подходящ сервиз в района ще съм му много благодарен!!!

Потребителски аватар
madboy
Администратор
Администратор
Мнения: 7254
Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран."
Местоположение: West Park, Blood green
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Focus 1.8 16V Zetec с газов инжекцион и проблем

Мнение от madboy » 26 юли 2007, 17:24

TIN написа: В Ямбол е официалния сервиз на Landi!!
отиди при тях за диагностика на уредбата...
Е пробвай да го намериш този сервиз де. :idea:
Изображение Фен на служителите на OMV "Белозем"
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.

Потребителски аватар
ivaylo_shack
потребител
потребител
Мнения: 53
Регистриран: 14 юли 2007, 18:48
Модел на автомобила: Ford Focus Mk1 1,6 Zetec-S
Местоположение: Ямбол/Кюстендил
Status: Извън линия

Re TIN

Мнение от ivaylo_shack » 26 юли 2007, 18:13

Ами разбрах за кои сервиз става дума но нещо няма хубави отзиви за там, но все пак ще отида да видя какво ще ми кажат. От питане глава не боли!

Потребителски аватар
Overclock
потребител
потребител
Мнения: 358
Регистриран: 15 апр 2005, 19:19
Модел на автомобила: Sierra 1,8TD, BMW 316 96'
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Overclock » 30 юли 2007, 09:24

На бензин има ли го този проблем или е само на газ.При мен беше същото, но колата няма газова.Проблема беше клапана за празен ход.След промивка с Кореселин проблема изчезна.
Да влагаш чувства не е като да чувстваш влага!

Потребителски аватар
ivaylo_shack
потребител
потребител
Мнения: 53
Регистриран: 14 юли 2007, 18:48
Модел на автомобила: Ford Focus Mk1 1,6 Zetec-S
Местоположение: Ямбол/Кюстендил
Status: Извън линия

RE

Мнение от ivaylo_shack » 31 юли 2007, 19:58

Имаше го но след смяна и на свещите почти изчезна. Утре отивам на газаджия и ще видим какво ще стане. Благодаря много за тази информация.
А ти сам ли реши проблема или я кара на майстор? Че в сервиза на Форд компютърната диагностика не констатираха никакъв проблем, но оборотите пак бяха леко ниски. Смениха датчици по двигателя и пак същото.
Благодаря все пак!

gezmi
потребител
потребител
Мнения: 23
Регистриран: 25 окт 2006, 11:56
Модел на автомобила: Escort 1.8 16V Zetec '95
Местоположение: Сливен
Status: Извън линия

Мнение от gezmi » 01 авг 2007, 17:14

Отиди в Bosh сервиза (намира се до товарния ДАП), пича там разбира и съм много доволен от него.Аз имах същите проблеми, но бях с метан и се оказа че е от клапана за празен ход.

Потребителски аватар
ivaylo_shack
потребител
потребител
Мнения: 53
Регистриран: 14 юли 2007, 18:48
Модел на автомобила: Ford Focus Mk1 1,6 Zetec-S
Местоположение: Ямбол/Кюстендил
Status: Извън линия

Мнение от ivaylo_shack » 01 авг 2007, 17:45

За в Сливен имаш в предвид нали?!
Много ти благодаря!

gezmi
потребител
потребител
Мнения: 23
Регистриран: 25 окт 2006, 11:56
Модел на автомобила: Escort 1.8 16V Zetec '95
Местоположение: Сливен
Status: Извън линия

Мнение от gezmi » 02 авг 2007, 11:39

Да в Сливен, там ми настроиха оборотите и на метан (на Пасат 2.0I).
По принцип може да е и от дебитомера, аз имам и ескорт (1.8 16V zetec) и като изключа от скорост ми вдига оборотите и бавно ги сваля, ходих там изчистиха ми клапана за празен ход обаче се оказа че е от дебитомера и сега ще го сменям.

Потребителски аватар
ivaylo_shack
потребител
потребител
Мнения: 53
Регистриран: 14 юли 2007, 18:48
Модел на автомобила: Ford Focus Mk1 1,6 Zetec-S
Местоположение: Ямбол/Кюстендил
Status: Извън линия

Мнение от ivaylo_shack » 02 авг 2007, 19:56

Ще извиняваш че пак питам, но съм от Кюстендил и работя в Ямбол и не познавам Сливен. Ако може да ме упътиш до този сервиз ще ти бъда много благодарен или ако може да ми кажеш точния адрес за да го потърся в интернет. Благодаря ти предварително.

Отговори

Върни се в “АГУ - Алтернативни Горивни Уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 19 госта