Страница 1 от 1
FORD ESCORT 1,6 16V газов инжексион pomognete
Публикувано: 23 окт 2007, 10:42
от sandos202
Здравейте колеги, казвам се Сашо и карам форд ескорт 97ма година 1,6 16V.От известно време се появи ужасен проблем с газовия инжекцион на колата.Когато паля колата на студено след като премине автоматично на газ започва да се тресе цялата и гасне.Имам чувството че работи на два или три цилиндара.Ако искам да я подкарам на газ трябва да я изчакам да загрее хубаво (стрелката почти до средата на таблото) и тогава да я пусна на газ.Както казах колата е с газов инжекцион и по принцип си минава автоматично на газ.Проблема е мн гаден защото на къси разстояния зимата трябва да карам само на бензин.Колата има и друг проблем и не знам дали нещата са свързани-двигателя е доста изморен вече и хвърля масло във вуздушния филтър,но не много.Тоест някой цилиндър вече е сдал багажа и компресията е спаднала.възможно ли е това да смущава газовата уредба.Намирам се в чужбина Франция и тук ще ми одерат кожата ако я закарм на сервиз затова ви моля помогнете с ниакакъв съвет.
Публикувано: 23 окт 2007, 14:12
от schrack
Трябва да отидеш там кадето си я слагал защото те имат софт. и кабел за компа като го закачът ще се види налягането на рейката какво е може да се дигнало или намаляло на колко хиляди е инж. може и мембраните да са заминали по принцип ако минава на газ при температура може да издържи много иначе при обороти спичат се мембраните и минаваш малко километри, друг е въпроса какъв ти е инжекциона (модел,марка? )

ПРОБЛЕМ АГУ
Публикувано: 23 окт 2007, 18:28
от sandos202
Здравейте, благодаря ви за отговора.Значи газта е Ланди ренцо и е на около 70 000 км.
Публикувано: 23 окт 2007, 22:30
от kEFi
За съжаление си мисля, че без сервиз няма да минеш. Маслени пари във филтъра действително влошават работата на газ, особено докато двигателя не е темпериран. Друг е въпроса защо имаш масло във филтъра? Ти се съмняваш за най-лошия от вариянтите, но е възможно и да е по-лек. За целта, ако ти е възможно отвий и извади някоя или всички свещи(внимателно, за да не ги изпуснеш, защото са скрити в корпуса; използват се специални инструменти; може да импровизираш с парче по-твърд, но еластичен маркуч, с диаметър малко по-малък от този на свещта, монтиран стегнато на края на отвертка; охлабваш свещта, внимателно я хващаш с импровизирания накрайник и я вадиш). Огледай свещите за следи от масло, погледни и вътре през дупките. Ако е омаслено - изпуска ти гарнитурата на клапанната глава. В кухината се събира масло и прониква в цилиндрите през резбата на свещите, а и като се добавят маслените изпарения във филтъра....Гарнитурата се сменя и не е много скъпо.
Другия лесен вариянт е да махнеш маркуча, който отвежда маслените изпарения от двигателя към филтъра. В този случай е възможно да понамалеят проблемите ти или почти да изчезнат. За известно време. Добре е да отведеш маркучето някъде, че ще ти омасли всичко. А и май във франсето глобяваха за капки масло по асфалта....
Това се сещам засега. Твоя двигател малко трудно ще го умориш - много са надеждни.
Дано съм ти помогнал с нещо!
Поздрави!
Публикувано: 24 окт 2007, 09:07
от schrack
Ти от каде си ??? трябва да намериш преставирели на ЛАНДИ РЕНЦО и там да ти я гледат защото много малко са хората със кабел и софт. за тази газ-инжекция

БЛАГОДАРНОСТИ
Публикувано: 24 окт 2007, 19:57
от sandos202
Страшно много ви благодаря за съветите във вторник съм на диагностика на газта и ще видя какво ще стане.Свещите ги махах една по една и няма масло по тях а и говорих с един друг техник тои ми каза че може би проблема е в самите газови инжектори.