Моята кола на ГАЗ

Остана ли някой да кара на бензин? LPG, Метан. Съвместимост, проблеми, препоръки.
r_punov
потребител
потребител
Мнения: 1
Регистриран: 09 мар 2019, 11:45
Местоположение: BG
Status: Извън линия

Re: Моята кола на ГАЗ

Мнение от r_punov » 11 мар 2019, 16:08

Здравейте!
Миналата седмица се сдобих с Форд Фокус II Turnier, 2000 куб.м, Duratec 145 к.с., първа регистрация декември 2008г. Колата е от първи собственик, наистина много запазена, с ОТГОВАРЯЩА НА ИСТИНАТА сервизна книжка, реални 200 700 км, проверени преди покупката във Форд Мото Пфое.

Сега предстои основен преглед в МП и диагностика. Но от МП казаха, че правят диагностиката по работа на бензиновия двигател, не на газ. Пробвахме я на извънградско, минах около 350 км и светна индикатора за проблем с двигателя.
Знам че "майстори" и съветници много и все компетентни, но една от версиите е, че компютъра на газовата уредба не си комуникира с компютъра на колата и оттам индикира грешка?

След прегледа ще пиша пак :)

Horman
потребител
потребител
Мнения: 15
Регистриран: 29 ное 2018, 13:46
Модел на автомобила: Ford Focus Duratec-He 2.0 LPG
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Моята кола на ГАЗ

Мнение от Horman » 12 мар 2019, 08:45

Твърде вероятно е причината да е бедна или богата смес от газовата.

Потребителски аватар
газаджията
Търговец
Мнения: 6
Регистриран: 16 дек 2018, 00:43
Модел на автомобила: Ford Mondeo 1996 Estate
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Моята кола на ГАЗ

Мнение от газаджията » 31 мар 2019, 14:13

За да видиш проблема първо отиди при газаджия и я закачи, то ще си покаже.

ANGEL4O
потребител
потребител
Мнения: 131
Регистриран: 19 мар 2016, 19:39
Модел на автомобила: фокус 1.6 16в 2002г
Местоположение: панагюрище
Status: Извън линия

Re: Моята кола на ГАЗ

Мнение от ANGEL4O » 01 апр 2019, 20:02

Здравейте може ли да се премине към газов инжекцион с обд ,при наличие на газов инжекцион без обд и използване на наличната система

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13096
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Моята кола на ГАЗ

Мнение от HACKO » 01 апр 2019, 20:45

Да, сменяш компютъра и прилежащите му кабели, всичко друго си остава.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
fordmaniac
Потребител
Потребител
Мнения: 1609
Регистриран: 12 сеп 2008, 21:15
Модел на автомобила: Ford Escort
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Моята кола на ГАЗ

Мнение от fordmaniac » 04 апр 2019, 09:08

ANGEL4O написа:
01 апр 2019, 20:02
Здравейте може ли да се премине към газов инжекцион с обд ,при наличие на газов инжекцион без обд и използване на наличната система
Идеята хич не е лоша, решава доста проблеми ОБД-то от към настройки. Както е казал Наско инсталация и компютър се сменят, всичко останало се ползва от старата версия газова.
Едно уточнение за модели които не мога да се вържат с ОБД: Фиеста преди 2002 , Фокус преди 2004 ( мк1 не става ) , Мондео след 2001 г. Протоколите на Форд преди са без истинска ОБД поддръжка и не стават.
Поздрави.

ANGEL4O
потребител
потребител
Мнения: 131
Регистриран: 19 мар 2016, 19:39
Модел на автомобила: фокус 1.6 16в 2002г
Местоположение: панагюрище
Status: Извън линия

Re: Моята кола на ГАЗ

Мнение от ANGEL4O » 04 апр 2019, 19:15

fordmaniac написа:
04 апр 2019, 09:08
ANGEL4O написа:
01 апр 2019, 20:02
Здравейте може ли да се премине към газов инжекцион с обд ,при наличие на газов инжекцион без обд и използване на наличната система
Идеята хич не е лоша, решава доста проблеми ОБД-то от към настройки. Както е казал Наско инсталация и компютър се сменят, всичко останало се ползва от старата версия газова.
Едно уточнение за модели които не мога да се вържат с ОБД: Фиеста преди 2002 , Фокус преди 2004 ( мк1 не става ) , Мондео след 2001 г. Протоколите на Форд преди са без истинска ОБД поддръжка и не стават.
Поздрави.
Благодаря за точния отговор,но за какво точно да се оглеждаме когато купуваме даден модел автомобил, което ще ни гарантира безпроблемната инсталация на газов инжекцион с обд или просто модела да е след 2005г

Потребителски аватар
fordmaniac
Потребител
Потребител
Мнения: 1609
Регистриран: 12 сеп 2008, 21:15
Модел на автомобила: Ford Escort
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Моята кола на ГАЗ

Мнение от fordmaniac » 15 апр 2019, 08:21

По сигурно е да е след 2005.
За пръв път споменават газовите и метановите във връзка с еконормите: https://glas.bg/1773807/loshi-novini-za ... che-za-eko .
Поздрави.

freeway
потребител
потребител
Мнения: 536
Регистриран: 26 дек 2016, 23:08
Местоположение: sofia
Status: Извън линия

Re: Моята кола на ГАЗ

Мнение от freeway » 15 апр 2019, 21:36

ANGEL4O написа:
04 апр 2019, 19:15
fordmaniac написа:
04 апр 2019, 09:08
ANGEL4O написа:
01 апр 2019, 20:02
Здравейте може ли да се премине към газов инжекцион с обд ,при наличие на газов инжекцион без обд и използване на наличната система
Идеята хич не е лоша, решава доста проблеми ОБД-то от към настройки. Както е казал Наско инсталация и компютър се сменят, всичко останало се ползва от старата версия газова.
Едно уточнение за модели които не мога да се вържат с ОБД: Фиеста преди 2002 , Фокус преди 2004 ( мк1 не става ) , Мондео след 2001 г. Протоколите на Форд преди са без истинска ОБД поддръжка и не стават.
Поздрави.
Благодаря за точния отговор,но за какво точно да се оглеждаме когато купуваме даден модел автомобил, което ще ни гарантира безпроблемната инсталация на газов инжекцион с обд или просто модела да е след 2005г
Според мен най-важно е да намериш читава бензинка, което към днешна дата е доста трудно.

gvd
потребител
потребител
Мнения: 27
Регистриран: 30 авг 2019, 20:38
Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 Zetek
Местоположение: Dimitrovgrad
Status: Извън линия

Re: Моята кола на ГАЗ

Мнение от gvd » 10 сеп 2019, 22:23

Ford Focus - 2002г.
Двигател - 1,6 / 16V / Zetek SE -101к.с.
Газова уредба - Lovato газов инжекцион
изпарител - Lovato
ключ - Lovato
бутилка - 15л. побира 15,3л.
външно зарядно, монтирано отляво.
Без-OBD
Разход на газ:
извънградско- 7,4л. с 15,3л.газ, изминати-205км.със средна скорост-100км.
По борда разхода на бензин е 5,9л. т.е. трябва да прибавя 1,5л. за разход на газ.

aspasia
потребител
потребител
Мнения: 1412
Регистриран: 30 ное 2010, 19:10
Модел на автомобила: форд фокус-2000 1.6 16v
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Моята кола на ГАЗ

Мнение от aspasia » 15 дек 2019, 20:48

Имам едно питане днес гледах това по btv за новите еко стикери https://btvnovinite.bg/bulgaria/v-bitka ... eseci.html че ще има екокатегории за колите ако реша да монтирам газова уредба на моят фокус към коя категория ще попадне. Като колата ми има катализатор и не гори масло мисля че по талон се води Евро-1 двигатела ми е zetec-s 1.6

Потребителски аватар
pepy1
Модератор
Модератор
Мнения: 4777
Регистриран: 18 май 2005, 22:38
Модел на автомобила: бивш форд ескорт 1.6i 16v zetec Ghia Combi'96
бившо пежо 306 комби 1,9 ТД пак комби и Сеат ибиза 3 цилиндров 1.4 дизел
Местоположение: шоп от Младост-4
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Моята кола на ГАЗ

Мнение от pepy1 » 15 дек 2019, 21:24

Пълен т...к, пак някой ще вземе едни пари за нищо! Австрийците са решили проблема със всички камиони и автомобили, независимо от държавата. Има правила за влизане в ценъра за определен клас евро категория, с които всеки влизащ там е длъжен да се съобразява! Ако не влизаш - стикер не ти трябва. На камионите се изисква задължително, независимо дали ще влизаш в центъра или не. Глобата за камиони без този стикер преминаващ през територията на Австрия беше 300 евро преди 2 години, сега не знам колко е. Знам това от личен опит. Та независимо от коя държава идваш, ако искаш да влезеш в центъра на Залцбург например и караш форд, отиваш в представителство на форд и искаш такъв стикер, плащаш някяква символична сума/по спомен за камион беше 100 ина евро/. Това е еднократно, ясно е че мпс-то няма да стаане по-екологично. Обаче разликата между европейците и нас е, че тук махаме филтри, физически и софтуерно, и реално нов автомобил с евро 5 не отговаря на тази категория а отговаря на евро 2!
времето е като парите-никога не стига

aspasia
потребител
потребител
Мнения: 1412
Регистриран: 30 ное 2010, 19:10
Модел на автомобила: форд фокус-2000 1.6 16v
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Моята кола на ГАЗ

Мнение от aspasia » 15 дек 2019, 21:33

Да наистина е така Българите станахме дойни крави обаче при мене катализатора не е махнат а и отдавна обмислях да сложа газова защото въртя доста километри и дали ще има смисъл от тази процедура?

Потребителски аватар
Ozzie
потребител
потребител
Мнения: 1152
Регистриран: 06 май 2016, 21:28
Модел на автомобила: Focus Turnier MkIII facelift 1,6 TDCi 85 kW / EZ 02/15
Ex:Ford Focus C-Max 1,6 TDCi - 80 kW
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Re: Моята кола на ГАЗ

Мнение от Ozzie » 15 дек 2019, 22:05

aspasia написа:
15 дек 2019, 20:48
...ако реша да монтирам газова уредба на моят фокус към коя категория ще попадне?
В най- добрия случай в тази която е определил производителя.
ЕС е заложил еко- стандарти за автомобилите, нашите "умници" сякаш се опитват да открият топлата вода с тези 5 категории.
По-добре с хубава жена на надуваем матрак, отколкото с надуваема жена на хубав матрак...

Ради-1
потребител
потребител
Мнения: 823
Регистриран: 20 юни 2013, 18:06
Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 '00 lpg
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Re: RE: Re: Моята кола на ГАЗ

Мнение от Ради-1 » 15 дек 2019, 22:07

aspasia написа:
pepy1 написа:
15 дек 2019, 21:24
Пълен т...к, пак някой ще вземе едни пари за нищо! Австрийците са решили проблема със всички камиони и автомобили, независимо от държавата. Има правила за влизане в ценъра за определен клас евро категория, с които всеки влизащ там е длъжен да се съобразява! Ако не влизаш - стикер не ти трябва. На камионите се изисква задължително, независимо дали ще влизаш в центъра или не. Глобата за камиони без този стикер преминаващ през територията на Австрия беше 300 евро преди 2 години, сега не знам колко е. Знам това от личен опит. Та независимо от коя държава идваш, ако искаш да влезеш в центъра на Залцбург например и караш форд, отиваш в представителство на форд и искаш такъв стикер, плащаш някяква символична сума/по спомен за камион беше 100 ина евро/. Това е еднократно, ясно е че мпс-то няма да стаане по-екологично. Обаче разликата между европейците и нас е, че тук махаме филтри, физически и софтуерно, и реално нов автомобил с евро 5 не отговаря на тази категория а отговаря на евро 2!
Да наистина е така Българите станахме дойни крави обаче при мене катализатора не е махнат а и отдавна обмислях да сложа газова защото въртя доста километри и дали ще има смисъл от тази процедура?
От газта има смисъл, от стикера, по горе казаха - пълен т***к

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk


perun
потребител
потребител
Мнения: 134
Регистриран: 19 юни 2019, 21:41
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Re: Моята кола на ГАЗ

Мнение от perun » 15 дек 2019, 22:31

Според мен едното е пълен, а другото спорен т***к.Но и двете са си едни и същи топки.

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13096
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Моята кола на ГАЗ

Мнение от HACKO » 15 дек 2019, 23:30

ОТ ТУКА НАТАТЪК ЗАПОЧВАМ ДА ЗАКЛЮЧВАМ ВСЯКА ТЕМА С ИЗЛИШНИ ЦИТАТИ!
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

F Focus
потребител
потребител
Мнения: 1189
Регистриран: 25 сеп 2020, 17:56
Модел на автомобила: Форд Фокус 1.8 бензин 125к.с., 2006г.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Моята кола на ГАЗ

Мнение от F Focus » 24 дек 2020, 11:42

Да споделя Фокусника с какъв газов инжекцион купих според монтажния протокол.
Колата е Фокус, комби, 1.8 бензиноя двигател 125к.с., 2006г.

-резервоар(демек бутилка)-"Колос" ЕООД(47л.)
-мултиклапан-"Мимгаз"
-РН/Изпарител- "Шарк"
-дистанционно у-ние спирателен клапан-"Шарк"
-пълначно у-во - "Мимгаз"
-тръби-"Фаро"
-маркучи-"Фагумит"
-впръсквач или впръскващо у-во на газ, или газосмесител- "Баракуда"
-електронен блок за у-ние- "Оптима"
Това е моят сбирщайн- олекна ми, че се поФалих! :D

Ще съм благодарен, ако някой сподели как му се вижда тази комплектация?
Много автомати-слаби резултати!

nogopechen
потребител
потребител
Мнения: 66
Регистриран: 08 сеп 2018, 09:53
Модел на автомобила: MAVERIK 2; 2006 год. ; 2,3L; 110kw; MT; AWD-2 броя
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Моята кола на ГАЗ

Мнение от nogopechen » 25 дек 2020, 12:02

Колега, това е не лош избор. Важните неща под капака са на доказал се производител. Само газ!

F Focus
потребител
потребител
Мнения: 1189
Регистриран: 25 сеп 2020, 17:56
Модел на автомобила: Форд Фокус 1.8 бензин 125к.с., 2006г.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Моята кола на ГАЗ

Мнение от F Focus » 26 дек 2020, 14:54

Благодаря за отговора!
Преди всичко честита Коледа-да сте здрави и щастливи, и Форд-аците да създават само малки ядове!
Тези дни пътувах до Пловдив, ама само на бензин, защото преди седмица светна чека и майстора каза, че диагностиката е показала бедна горивна смес на газ, та минах само на бензин и дотук 400км. на бензин нищо не светна. Поддържах основно 130км./ч. на авто-пилот(3800об./мин. с този двигател и скоростната му кутия с къси скорости) и чат-пат 140-150км./ч. при изпреварвания. Не можах да засека точно разхода на бензин, защото напълних резервоара преди тръгване, ама не баш догоре, но мисля, че е 9-10л. бензин на 100км. В понеделник сутринта съм на газаджия да увеличи впръскването на газ, ама с колко...може би 10%?
Хубави почивни дни и наздраве! :D
Много автомати-слаби резултати!

Отговори

Върни се в “АГУ - Алтернативни Горивни Уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 13 госта