Страница 6 от 8

Re: Моята кола на ГАЗ

Публикувано: 11 мар 2019, 16:08
от r_punov
Здравейте!
Миналата седмица се сдобих с Форд Фокус II Turnier, 2000 куб.м, Duratec 145 к.с., първа регистрация декември 2008г. Колата е от първи собственик, наистина много запазена, с ОТГОВАРЯЩА НА ИСТИНАТА сервизна книжка, реални 200 700 км, проверени преди покупката във Форд Мото Пфое.

Сега предстои основен преглед в МП и диагностика. Но от МП казаха, че правят диагностиката по работа на бензиновия двигател, не на газ. Пробвахме я на извънградско, минах около 350 км и светна индикатора за проблем с двигателя.
Знам че "майстори" и съветници много и все компетентни, но една от версиите е, че компютъра на газовата уредба не си комуникира с компютъра на колата и оттам индикира грешка?

След прегледа ще пиша пак :)

Re: Моята кола на ГАЗ

Публикувано: 12 мар 2019, 08:45
от Horman
Твърде вероятно е причината да е бедна или богата смес от газовата.

Re: Моята кола на ГАЗ

Публикувано: 31 мар 2019, 14:13
от газаджията
За да видиш проблема първо отиди при газаджия и я закачи, то ще си покаже.

Re: Моята кола на ГАЗ

Публикувано: 01 апр 2019, 20:02
от ANGEL4O
Здравейте може ли да се премине към газов инжекцион с обд ,при наличие на газов инжекцион без обд и използване на наличната система

Re: Моята кола на ГАЗ

Публикувано: 01 апр 2019, 20:45
от HACKO
Да, сменяш компютъра и прилежащите му кабели, всичко друго си остава.

Re: Моята кола на ГАЗ

Публикувано: 04 апр 2019, 09:08
от fordmaniac
ANGEL4O написа:
01 апр 2019, 20:02
Здравейте може ли да се премине към газов инжекцион с обд ,при наличие на газов инжекцион без обд и използване на наличната система
Идеята хич не е лоша, решава доста проблеми ОБД-то от към настройки. Както е казал Наско инсталация и компютър се сменят, всичко останало се ползва от старата версия газова.
Едно уточнение за модели които не мога да се вържат с ОБД: Фиеста преди 2002 , Фокус преди 2004 ( мк1 не става ) , Мондео след 2001 г. Протоколите на Форд преди са без истинска ОБД поддръжка и не стават.
Поздрави.

Re: Моята кола на ГАЗ

Публикувано: 04 апр 2019, 19:15
от ANGEL4O
fordmaniac написа:
04 апр 2019, 09:08
ANGEL4O написа:
01 апр 2019, 20:02
Здравейте може ли да се премине към газов инжекцион с обд ,при наличие на газов инжекцион без обд и използване на наличната система
Идеята хич не е лоша, решава доста проблеми ОБД-то от към настройки. Както е казал Наско инсталация и компютър се сменят, всичко останало се ползва от старата версия газова.
Едно уточнение за модели които не мога да се вържат с ОБД: Фиеста преди 2002 , Фокус преди 2004 ( мк1 не става ) , Мондео след 2001 г. Протоколите на Форд преди са без истинска ОБД поддръжка и не стават.
Поздрави.
Благодаря за точния отговор,но за какво точно да се оглеждаме когато купуваме даден модел автомобил, което ще ни гарантира безпроблемната инсталация на газов инжекцион с обд или просто модела да е след 2005г

Re: Моята кола на ГАЗ

Публикувано: 15 апр 2019, 08:21
от fordmaniac
По сигурно е да е след 2005.
За пръв път споменават газовите и метановите във връзка с еконормите: https://glas.bg/1773807/loshi-novini-za ... che-za-eko .
Поздрави.

Re: Моята кола на ГАЗ

Публикувано: 15 апр 2019, 21:36
от freeway
ANGEL4O написа:
04 апр 2019, 19:15
fordmaniac написа:
04 апр 2019, 09:08
ANGEL4O написа:
01 апр 2019, 20:02
Здравейте може ли да се премине към газов инжекцион с обд ,при наличие на газов инжекцион без обд и използване на наличната система
Идеята хич не е лоша, решава доста проблеми ОБД-то от към настройки. Както е казал Наско инсталация и компютър се сменят, всичко останало се ползва от старата версия газова.
Едно уточнение за модели които не мога да се вържат с ОБД: Фиеста преди 2002 , Фокус преди 2004 ( мк1 не става ) , Мондео след 2001 г. Протоколите на Форд преди са без истинска ОБД поддръжка и не стават.
Поздрави.
Благодаря за точния отговор,но за какво точно да се оглеждаме когато купуваме даден модел автомобил, което ще ни гарантира безпроблемната инсталация на газов инжекцион с обд или просто модела да е след 2005г
Според мен най-важно е да намериш читава бензинка, което към днешна дата е доста трудно.

Re: Моята кола на ГАЗ

Публикувано: 10 сеп 2019, 22:23
от gvd
Ford Focus - 2002г.
Двигател - 1,6 / 16V / Zetek SE -101к.с.
Газова уредба - Lovato газов инжекцион
изпарител - Lovato
ключ - Lovato
бутилка - 15л. побира 15,3л.
външно зарядно, монтирано отляво.
Без-OBD
Разход на газ:
извънградско- 7,4л. с 15,3л.газ, изминати-205км.със средна скорост-100км.
По борда разхода на бензин е 5,9л. т.е. трябва да прибавя 1,5л. за разход на газ.

Re: Моята кола на ГАЗ

Публикувано: 15 дек 2019, 20:48
от aspasia
Имам едно питане днес гледах това по btv за новите еко стикери https://btvnovinite.bg/bulgaria/v-bitka ... eseci.html че ще има екокатегории за колите ако реша да монтирам газова уредба на моят фокус към коя категория ще попадне. Като колата ми има катализатор и не гори масло мисля че по талон се води Евро-1 двигатела ми е zetec-s 1.6

Re: Моята кола на ГАЗ

Публикувано: 15 дек 2019, 21:24
от pepy1
Пълен т...к, пак някой ще вземе едни пари за нищо! Австрийците са решили проблема със всички камиони и автомобили, независимо от държавата. Има правила за влизане в ценъра за определен клас евро категория, с които всеки влизащ там е длъжен да се съобразява! Ако не влизаш - стикер не ти трябва. На камионите се изисква задължително, независимо дали ще влизаш в центъра или не. Глобата за камиони без този стикер преминаващ през територията на Австрия беше 300 евро преди 2 години, сега не знам колко е. Знам това от личен опит. Та независимо от коя държава идваш, ако искаш да влезеш в центъра на Залцбург например и караш форд, отиваш в представителство на форд и искаш такъв стикер, плащаш някяква символична сума/по спомен за камион беше 100 ина евро/. Това е еднократно, ясно е че мпс-то няма да стаане по-екологично. Обаче разликата между европейците и нас е, че тук махаме филтри, физически и софтуерно, и реално нов автомобил с евро 5 не отговаря на тази категория а отговаря на евро 2!

Re: Моята кола на ГАЗ

Публикувано: 15 дек 2019, 21:33
от aspasia
Да наистина е така Българите станахме дойни крави обаче при мене катализатора не е махнат а и отдавна обмислях да сложа газова защото въртя доста километри и дали ще има смисъл от тази процедура?

Re: Моята кола на ГАЗ

Публикувано: 15 дек 2019, 22:05
от Ozzie
aspasia написа:
15 дек 2019, 20:48
...ако реша да монтирам газова уредба на моят фокус към коя категория ще попадне?
В най- добрия случай в тази която е определил производителя.
ЕС е заложил еко- стандарти за автомобилите, нашите "умници" сякаш се опитват да открият топлата вода с тези 5 категории.

Re: RE: Re: Моята кола на ГАЗ

Публикувано: 15 дек 2019, 22:07
от Ради-1
aspasia написа:
pepy1 написа:
15 дек 2019, 21:24
Пълен т...к, пак някой ще вземе едни пари за нищо! Австрийците са решили проблема със всички камиони и автомобили, независимо от държавата. Има правила за влизане в ценъра за определен клас евро категория, с които всеки влизащ там е длъжен да се съобразява! Ако не влизаш - стикер не ти трябва. На камионите се изисква задължително, независимо дали ще влизаш в центъра или не. Глобата за камиони без този стикер преминаващ през територията на Австрия беше 300 евро преди 2 години, сега не знам колко е. Знам това от личен опит. Та независимо от коя държава идваш, ако искаш да влезеш в центъра на Залцбург например и караш форд, отиваш в представителство на форд и искаш такъв стикер, плащаш някяква символична сума/по спомен за камион беше 100 ина евро/. Това е еднократно, ясно е че мпс-то няма да стаане по-екологично. Обаче разликата между европейците и нас е, че тук махаме филтри, физически и софтуерно, и реално нов автомобил с евро 5 не отговаря на тази категория а отговаря на евро 2!
Да наистина е така Българите станахме дойни крави обаче при мене катализатора не е махнат а и отдавна обмислях да сложа газова защото въртя доста километри и дали ще има смисъл от тази процедура?
От газта има смисъл, от стикера, по горе казаха - пълен т***к

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk


Re: Моята кола на ГАЗ

Публикувано: 15 дек 2019, 22:31
от perun
Според мен едното е пълен, а другото спорен т***к.Но и двете са си едни и същи топки.

Re: Моята кола на ГАЗ

Публикувано: 15 дек 2019, 23:30
от HACKO
ОТ ТУКА НАТАТЪК ЗАПОЧВАМ ДА ЗАКЛЮЧВАМ ВСЯКА ТЕМА С ИЗЛИШНИ ЦИТАТИ!

Re: Моята кола на ГАЗ

Публикувано: 24 дек 2020, 11:42
от F Focus
Да споделя Фокусника с какъв газов инжекцион купих според монтажния протокол.
Колата е Фокус, комби, 1.8 бензиноя двигател 125к.с., 2006г.

-резервоар(демек бутилка)-"Колос" ЕООД(47л.)
-мултиклапан-"Мимгаз"
-РН/Изпарител- "Шарк"
-дистанционно у-ние спирателен клапан-"Шарк"
-пълначно у-во - "Мимгаз"
-тръби-"Фаро"
-маркучи-"Фагумит"
-впръсквач или впръскващо у-во на газ, или газосмесител- "Баракуда"
-електронен блок за у-ние- "Оптима"
Това е моят сбирщайн- олекна ми, че се поФалих! :D

Ще съм благодарен, ако някой сподели как му се вижда тази комплектация?

Re: Моята кола на ГАЗ

Публикувано: 25 дек 2020, 12:02
от nogopechen
Колега, това е не лош избор. Важните неща под капака са на доказал се производител. Само газ!

Re: Моята кола на ГАЗ

Публикувано: 26 дек 2020, 14:54
от F Focus
Благодаря за отговора!
Преди всичко честита Коледа-да сте здрави и щастливи, и Форд-аците да създават само малки ядове!
Тези дни пътувах до Пловдив, ама само на бензин, защото преди седмица светна чека и майстора каза, че диагностиката е показала бедна горивна смес на газ, та минах само на бензин и дотук 400км. на бензин нищо не светна. Поддържах основно 130км./ч. на авто-пилот(3800об./мин. с този двигател и скоростната му кутия с къси скорости) и чат-пат 140-150км./ч. при изпреварвания. Не можах да засека точно разхода на бензин, защото напълних резервоара преди тръгване, ама не баш догоре, но мисля, че е 9-10л. бензин на 100км. В понеделник сутринта съм на газаджия да увеличи впръскването на газ, ама с колко...може би 10%?
Хубави почивни дни и наздраве! :D