Страница 1 от 1

Въпрос за филтър на газта и изпарител

Публикувано: 09 фев 2008, 12:54
от mugurdi4
Първият ми въпрос е на колко километра се сменя този филтър и какво представлява, скъпо струващ ли е?
Вторият ми въпрос се отнася до изпарителя, а именно как мога да рабера дали мембраните ми са заминали и дали има някакви проблеми понеже от известно време се кара само на газ (по неволя) и цяла зима на газ съм я палил...
*00147*

Публикувано: 10 фев 2008, 18:15
от tisho_tbk
ами газаджията, при който ходя аз, твърди че филтъра тябва да се сменя на всеки 15-20 000 км. Понеже съм с газов инжекцион, по същото времи прави и профилактика на компютъра.

за втория въпрос - ненам :)

Публикувано: 15 фев 2008, 15:03
от mugurdi4
Благодаря колега!
Хайде пишете де моля ви! :cry:

Публикувано: 15 фев 2008, 15:19
от vladislav
За филтъра, зависи каква газ уцелиш, може и от едно зареждане да се запуши, не е скъп около 4 лева. Симптом на запушен филтър е забиване след по-високи обороти не може да се вдигне по висока скорост - конкретно при мен беше 90 км.ч..
На мен преди време газаджията ми сложи филтър от газова втора употреба /нямаше нов/ докарана от Италия, беше като нов, а моят се беше залепил с нещо като графит или нещо подобно.
Ако са скапани мембраните ще ти се вдигне разхода и то много напр. ако градско ти гори около 12 ще почне да гори 15-16.

Публикувано: 15 фев 2008, 16:01
от madboy
Филтърчето струва стотинки до левче май някъде, зависи дали е от кече или другото, което прилича на възд. филтър. Според газовия клапан. Спира стружките да ходят към двигателя.
Мембраните може да ги познаеш, че са заминали, когато вече няма да може да настройваш притока на газ от изпарителя. Просто въртиш врътката на изпарителя наляво-надясно, а ефектът е нулев или почти никакъв.
По разхода не може да се съди категорично за мембраните- като ти напълнят скапана газ или въздух под налягане, може да си с нов изпарител и пак ще даде по-голям разход.

Публикувано: 15 фев 2008, 18:13
от mugurdi4
Благодаря ви, разхода ми варира, така че наистина по него не може да се каже на 100%, иначе могат да се регулират оборотите от изпарителя с винтчето, ако това имаш предвид...

Публикувано: 16 фев 2008, 15:39
от freeqwerty
Колкото как най-лесно според мен да разбереш,дали изпарителя ти е заминал,е да застанеш над него и ако усещаш мириз на газ,това значи,че е заминал (мембраните).Също има и друг извод.Щом палиш колата на газ през зимата,това е другия извод.Според мен е по добре да се сипе малко гореща вода на изпарителя и веднага да запалиш двигателя.Не е 100% сигурно,но намаляваш риска да ти заминат мембраните.