Страница 1 от 1

Изпарител Landi Renzo - странна модификация?!

Публикувано: 28 мар 2008, 10:08
от bialk
Здравейте,

Имам Форд Ескорт 1,6 моно, 1994 год., закупен с инсталирана АГУ. След ровене в разни форуми за газови уредби, разбрах , че принципно РИ /редуктор-изпарителите/ се делят на електронни и вакуумни. С ужас установих, че моят изпарител на Ланди, няма прикачен вакуум, нито пък е закачен към ел-инсталацията на автомобила. Ето шотове :


Изображение

Изображение

Някой знае ли кой модел на Ланди е този изпарител. И защо няма бобина на него, нито пък тръба за вакуум? Това означава ли, че при всяко спиране на автомобила количеството газ в изпарителя се губи в моноинжекцията? Значи ли, че при всяко палене и спиране губя по 50-100 грама газ?
Колата пали директно на газ на 2-3 оборота на коляновия вал.

Re: Изпарител Landi Renzo - странна модификация?!

Публикувано: 28 мар 2008, 10:18
от vladislav
Колега не ли такъв твоят!

http://lrenzo.my.contact.bg/Bulgarian%20Version.htm" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: Изпарител Landi Renzo - странна модификация?!

Публикувано: 28 мар 2008, 10:27
от bialk
Да, определено прилича на Renzomatic, но затова съм снимал изпарителя от двете страни. Ренцоматика има бобина от другата страна /11- пусков електромагнит/,а при мен липсва -

Изображение

Изображение

Re: Изпарител Landi Renzo - странна модификация?!

Публикувано: 28 мар 2008, 17:31
от schrack
bialk написа:Здравейте,

Имам Форд Ескорт 1,6 моно, 1994 год., закупен с инсталирана АГУ. След ровене в разни форуми за газови уредби, разбрах , че принципно РИ /редуктор-изпарителите/ се делят на електронни и вакуумни. С ужас установих, че моят изпарител на Ланди, няма прикачен вакуум, нито пък е закачен към ел-инсталацията на автомобила. Ето шотове :


Изображение

Изображение

Някой знае ли кой модел на Ланди е този изпарител. И защо няма бобина на него, нито пък тръба за вакуум? Това означава ли, че при всяко спиране на автомобила количеството газ в изпарителя се губи в моноинжекцията? Значи ли, че при всяко палене и спиране губя по 50-100 грама газ?
Колата пали директно на газ на 2-3 оборота на коляновия вал.

За съжаление така до колкото виждам твоят е доста побългарен, значи бил е вакумен и са му навили на мястото кадето стои капака със вакумната мембрана накрайник от газов клапан но не може да се види хубаво защото мястото е много мръсно и по някакъв начин са му издокарали тихите обороти