Изпарител Landi Renzo - странна модификация?!
Публикувано: 28 мар 2008, 10:08
Здравейте,
Имам Форд Ескорт 1,6 моно, 1994 год., закупен с инсталирана АГУ. След ровене в разни форуми за газови уредби, разбрах , че принципно РИ /редуктор-изпарителите/ се делят на електронни и вакуумни. С ужас установих, че моят изпарител на Ланди, няма прикачен вакуум, нито пък е закачен към ел-инсталацията на автомобила. Ето шотове :


Някой знае ли кой модел на Ланди е този изпарител. И защо няма бобина на него, нито пък тръба за вакуум? Това означава ли, че при всяко спиране на автомобила количеството газ в изпарителя се губи в моноинжекцията? Значи ли, че при всяко палене и спиране губя по 50-100 грама газ?
Колата пали директно на газ на 2-3 оборота на коляновия вал.
Имам Форд Ескорт 1,6 моно, 1994 год., закупен с инсталирана АГУ. След ровене в разни форуми за газови уредби, разбрах , че принципно РИ /редуктор-изпарителите/ се делят на електронни и вакуумни. С ужас установих, че моят изпарител на Ланди, няма прикачен вакуум, нито пък е закачен към ел-инсталацията на автомобила. Ето шотове :


Някой знае ли кой модел на Ланди е този изпарител. И защо няма бобина на него, нито пък тръба за вакуум? Това означава ли, че при всяко спиране на автомобила количеството газ в изпарителя се губи в моноинжекцията? Значи ли, че при всяко палене и спиране губя по 50-100 грама газ?
Колата пали директно на газ на 2-3 оборота на коляновия вал.