Страница 1 от 1
Настройка на АГУ
Публикувано: 04 апр 2008, 20:51
от cruise
Вижте как ми настроиха запушиха дупката на въздушният поток към въздушният филтър. Виждат се две ламаринки, първата при настройката преди година, втората преди седмица (при друг настройчик). Та на въпроса това дали е нормално при първата настройка като разход бях по доволен сега разход е малко по висок (но вината не е в това запушване)
Re: Настройка на АГУ
Публикувано: 05 апр 2008, 14:31
от schrack
Тези работи не им е там мястото

двигателя трябва да диша това са аматьорски работи земи си смени майстора
За да се прави това явно има проблем някаде другаде и на майстора не му се занимава или не знае как да го оправи
Re: Настройка на АГУ
Публикувано: 06 апр 2008, 00:40
от cruise
То по принцип има там (доколкото знам) една мембранка дето отваря и затваря ама на почти всички фиести ги няма или не работят. Ще потърся снимки.
Re: Настройка на АГУ
Публикувано: 06 апр 2008, 23:04
от madboy
Разхода ти идва точно от това запушване, колега. Миналата година си правих същия експеримент, само вдигнах разхода, а пък и не вървеше добре колата. На мястото на тия ламаринки се слага гофрирана тръба, която да е закривена обратно на посоката на движение и служи за това да не ти падат оборотите при каране по инерция, при скорост над 60 км/ч. Всичко останало е до настройка, при положение, че няма нещо дефектирало.
Re: Настройка на АГУ
Публикувано: 06 апр 2008, 23:17
от couriera
според мен на самият испарител има врътки за настройки.ако се оплакваш от голям разход първо си смени въздушния филтър.ако неискаш да правиш половинчати работи отиди на газ анализатор.това екомпютър за газови уредби. Ако не работи добре там ще си покаже.Може и мембраната да ти еза смяна.Аз така правя и нямам никакви проблеми.Прав е колегата че на газта итрябва въздух за да става пълно изгаряне
Re: Настройка на АГУ
Публикувано: 06 апр 2008, 23:22
от couriera
Тази мембрана за която споменаваш еза зимата двигателя да дърпа затоплен въздух,а лятото студен.Остави тези пишман майстори дай малко пари исе радвай на вървежа
Re: Настройка на АГУ
Публикувано: 07 апр 2008, 14:50
от meltin
Определено трябва да смениш майстора!
Възможно е изпарителя да не е за твоя двигател и заради това да не могат да ти го настроят да работи като хората.
И на мене искаха да ми махнат тоя харпун ама аз настоя да си остане... и познай 1,3 как си вървеше страхнотно със 150 по магистралата. Наистина в началото отидох за донастроика, защото гаснеше. Пак искаха да махат харпуна да не смуче въздух, ама им казах леко да я отпуснат и всичко се оправи.
Re: Настройка на АГУ
Публикувано: 07 апр 2008, 23:35
от cruise
Точно на газанализатор ходя. Два пъти както споменах. Преди 8 9 месеца като я сложих и сега преди две седмици. И те ми сложиха тези ламаринки пържия еднат втория я дозапуши. Тази гофрирана тръба за която madboy не е ли пак така нареченото побългаряване. Въздушният филтър е нов купих преди да ида на газанализатора. Някой от моя район да каже къде да я закарам искам си разхода след първият газанализатор

(да я закарам пак при него хич ме няма- той със записване трябва да се моля пак да ме пускат абе кат взема заплата ще взема да звънна един телефон). Благодаря за мненията.
Re: Настройка на АГУ
Публикувано: 08 апр 2008, 09:16
от schrack
Слушай случайно имам телефона на човек който се занимава със АГУ и ти гарантирам че ще останеш доволен но трябва да отидеш до Харманли незнам на колко километра е но човека не си играе със такива ламаринки ако имаш желание да ти върви колата отиди там ето и телефона 0899169906 човека се казва Митко много е стабилен
Ако искаш кажи от каде си взел телефона не че няма да ти свърши работа но ше я направи по бързо

Re: Настройка на АГУ
Публикувано: 09 апр 2008, 10:40
от madboy
cruise написа: Тази гофрирана тръба за която madboy не е ли пак така нареченото побългаряване.
Колега, този двигател не е предвиден да работи на газ. Така, че без допълнителни подобрения няма как да стане.
Тръбата се слага за да не може да влиза свободно въздух и да обеднява принудилтелно сместта.
Побългаряване е да му шибнеш делко от Москвич.

Re: Настройка на АГУ
Публикувано: 09 апр 2008, 15:55
от escort82
Добре де, а аз като му сложих на моя принодително да вкарва въздух, хем разхода ми падна хем се дигна мошноста. Според мен имаш проблеми с изпарителя или карборатора. Наистина я закараи някаде другаде, да ти кажат за какво става въпрос.
Re: Настройка на АГУ
Публикувано: 10 апр 2008, 10:19
от madboy
escort82 написа:....
За друго ставаше на въпрос.
Re: Настройка на АГУ
Публикувано: 18 апр 2008, 14:31
от meltin
Абе той никой двигател не е пригоден да работи на газ като излезне от завода, но през зимата ще се чуди със тия запушвания на въздухопровода как да запали на бензин. По добре да ги няма и газовата да е настроена като хората.
Re: Настройка на АГУ
Публикувано: 14 май 2008, 18:24
от pitbulche
Имам един приятел, кара със спортен филтър и зимата увива филтъра с парцал да дърпа по-малко въздух. Та причината е, че зимата въздухът е по-гъст и съответно по-богат на кислород, а на газ е нужен по-малко кислород за добро изгаряне отколкото на бензин (не гарантирам, чувал съм го от разбирачи). Затова някои ходят на газ-анализатор и зиме и лете. Затова са ти лепнали тези пластини на „шнорхела“, уж да харчи по малко зимата.
Относно майсторите, аз също съм от Димитровград, но не ходя при тях. Чувал съм от много хора, че добре настройвали АГУ-то, но на вървене, не и на горене. Настройвам си я сам на ухо от врътката на изпарителя и съм доволен от разхода. С обикновено АГУ съм и правя 10/100 градско, зимата качва на 12/100 градско.
Re: Настройка на АГУ
Публикувано: 14 май 2008, 21:15
от cruise
Сега и аз започнах сам да си я настройвам

. Отбелязвам с маркер кранчето и връткам. Ходих втори път за втора настройка какво направи повече от 90км не вдига

и аз го оправих с четвърт оборот сега го завъртях (върнах) на полувинката на четвърта (демек една осма от кръга) и ходих до Габрово и не съм засякъл. Абе аман от майстори незнам но аз съм на мнение че майсторите не четат не ползват софтуер, те се учат проба грешка незнам поне за монтьорите дето аз съм ходил (не че са много) -това е само мнение сега някой да не се обиди.
Re: Настройка на АГУ
Публикувано: 14 май 2008, 23:38
от pantata
По пътя за с. Крум като хванеш вече отбивката след сервиза на Киро боша в ляво има пресечка, влизаш там, после покрай дизеловата колонка в дясно и накрая на сградата има едно сервизче, Георги се казва човека, отиди там да я погледне, като цяло е добър, дано ти оправи нещата.
Re: Настройка на АГУ
Публикувано: 15 май 2008, 20:36
от cruise
pantata написа:По пътя за с. Крум като хванеш вече отбивката след сервиза на Киро боша в ляво има пресечка, влизаш там, после покрай дизеловата колонка в дясно и накрая на сградата има едно сервизче, Георги се казва човека, отиди там да я погледне, като цяло е добър, дано ти оправи нещата.
Чувал съм за него само добри отзиви основно с опел се занимавал. Моята АГУ я сложиха както описа,но след дизеловата колонка в дясно (срещу метални врати дето правят). Да попитам на 16.05.2008 ми изтича прегледа на АГУ-то казаах ми в СБА само можело та вие поддържате ли си паспорти на газовите?
Re: Настройка на АГУ
Публикувано: 28 авг 2008, 11:37
от cruise
Ходих отново на настройка на АГУ-то. Казва се Николай младо момче. Има газанализатор Бош. Смесено 8л. на 100 Аз съм доволен. Прилагам карта. Основно се занимава само с настройки на газови.
Там си правих и първите настройки след като си поставих газовата.
Re: Настройка на АГУ
Публикувано: 28 авг 2008, 23:27
от pitbulche
Ако не се лъжа, това трябва да е в Хасково?...
Колко ти взеха там?
Re: Настройка на АГУ
Публикувано: 29 авг 2008, 09:44
от cruise
pitbulche написа:Ако не се лъжа, това трябва да е в Хасково?...
Колко ти взеха там?
Да в Хасково. Взеха ми десятка