Аванс процесор

Остана ли някой да кара на бензин? LPG, Метан. Съвместимост, проблеми, препоръки.
styncho
потребител
потребител
Мнения: 40
Регистриран: 27 сеп 2005, 21:05
Модел на автомобила: Escort 1.6 16V
Status: Извън линия

Аванс процесор

Мнение от styncho » 31 окт 2005, 19:12

Здравейте.Във форум на Рено-фенове видях че слагат на колите си аванс процесор който работи само когато колата се кара на газ и увеличава предварението , което води до по-добро и пълно изгаряне на сместта а оттам и повишаване на мощността и намаляване на разхода.Някой знае ли за нещо подобно което да може да се сложи на фордчето , че откакто го карам на газ нещо му се поразбягаха кончетата а и си е лакомо-12-13 в града.

racer11
потребител
потребител
Мнения: 836
Регистриран: 11 окт 2005, 16:26
Модел на автомобила: ескорт '96 1.8 115 к.с.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от racer11 » 31 окт 2005, 21:46

за пръв път чувам такова нещо...но фордовските еку-та са по-капризни, така че нищо чудно да няма такова нещо за форд

Bakara
потребител
потребител
Мнения: 87
Регистриран: 18 фев 2005, 14:19
Модел на автомобила: Ford fiesta
Местоположение: sofia
Status: Извън линия

Мнение от Bakara » 01 ное 2005, 11:26

Ходих на две места в София където предлягат такова нещо, на нито едно от двете не можаха да монтират на моята фиеста, на второто място даже ми обещаха да се обадят и нищо не съм чул от тях. Много ме ядосаха.

steve
потребител
потребител
Мнения: 44
Регистриран: 22 окт 2005, 10:43
Модел на автомобила: Ford Fiesta '89 1.4 Ghia - на Пропан-бутан
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Здравейте...

Мнение от steve » 11 ное 2005, 10:28

:idea: Един приятел от Студентски град е разработил и произвежда авнас процесори.
Онзи ден ми каза, че ги е докарал до 100 бр. месечно, ако някой се интересува пишете - ще ви свържа с него.
Аз още не съм стигнал да си монтирам, а неговия коментар беше, че всички около него са така, а други от цялата страна след като си сложат процесора водят и цялата си рода след това :)
По-добре да си легнеш гладен, отколкото да се събудиш длъжен :!:

petkoff_pl
потребител
потребител
Мнения: 1581
Регистриран: 07 окт 2005, 16:18
Модел на автомобила: Dacia Sandero Stepway 2021
Местоположение: Благоевград
Status: Извън линия

Re: Здравейте...

Мнение от petkoff_pl » 11 ное 2005, 11:29

steve написа::idea: Един приятел от Студентски град е разработил и произвежда авнас процесори.
Онзи ден ми каза, че ги е докарал до 100 бр. месечно, ако някой се интересува пишете - ще ви свържа с него.
Аз още не съм стигнал да си монтирам, а неговия коментар беше, че всички около него са така, а други от цялата страна след като си сложат процесора водят и цялата си рода след това :)
Някъква ориентация за финансовата страна на въпроса и дали цената която иска включва монтаж.

steve
потребител
потребител
Мнения: 44
Регистриран: 22 окт 2005, 10:43
Модел на автомобила: Ford Fiesta '89 1.4 Ghia - на Пропан-бутан
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Дааа, цената...

Мнение от steve » 12 ное 2005, 16:26

В началото (като започваше) коментирахме някакви цени от около 30-40 лв., но от тогава минаха месеци и скоро не сме обсъждали темата. Знам само, че не смогва да се разправя и с монтажа и вероятно ще ви насочи към някой от газаджийте с които работи.
Ще го питам и ще пиша пак.
По-добре да си легнеш гладен, отколкото да се събудиш длъжен :!:

Bakara
потребител
потребител
Мнения: 87
Регистриран: 18 фев 2005, 14:19
Модел на автомобила: Ford fiesta
Местоположение: sofia
Status: Извън линия

Мнение от Bakara » 13 ное 2005, 14:46

Ако може да го закачи този аванс процесор на моята фиеста с DIS запалване ще е го призная твоя приятел. Става дума за DIS не EDIS. Питай го и кажи как стоят нещата.

vikik
Status: Извън линия

Мнение от vikik » 14 ное 2005, 11:26

Тази джаджа става ли за карбураторни мотори или само за такива с компютър?

steve
потребител
потребител
Мнения: 44
Регистриран: 22 окт 2005, 10:43
Модел на автомобила: Ford Fiesta '89 1.4 Ghia - на Пропан-бутан
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Става...

Мнение от steve » 26 ное 2005, 12:00

vikik написа:Тази джаджа става ли за карбураторни мотори или само за такива с компютър?
Моята е чист карбуратор и днес ще видя дали ще стане :), ако го уцеля разбира се - още не съм му звъннал, но слънцето (дето цял час вече ми блести в очите) ме кара да мисля, че тъкмо му е времето :)
Bakara написа:... Става дума за DIS не EDIS. Питай го и кажи как стоят нещата.
Ще питам :)
По-добре да си легнеш гладен, отколкото да се събудиш длъжен :!:

steve
потребител
потребител
Мнения: 44
Регистриран: 22 окт 2005, 10:43
Модел на автомобила: Ford Fiesta '89 1.4 Ghia - на Пропан-бутан
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Що е то...

Мнение от steve » 26 ное 2005, 12:11

Bakara написа:Ако може да го закачи този аванс процесор на моята фиеста с DIS запалване ще е го призная твоя приятел. Става дума за DIS не EDIS. Питай го и кажи как стоят нещата.
:) Питах, отговора е: "DIS звучи много Форд-ско"... т.е. разтълкувай "DIS" и ще помислим върху друг отговор :wink:
По-добре да си легнеш гладен, отколкото да се събудиш длъжен :!:

Потребителски аватар
DigiPro
потребител
потребител
Мнения: 4336
Регистриран: 08 фев 2005, 23:15
Модел на автомобила: служебен C-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен B-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен Fusion 1,4 Duratec 16V.
ex Fiesta Si 1,6 16V MK3,5
ex Fiesta 1,1i MK3
Местоположение: Велико Търново
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Що е то...

Мнение от DigiPro » 26 ное 2005, 22:02

steve написа:Питах, отговора е: "DIS звучи много Форд-ско"... т.е. разтълкувай "DIS" и ще помислим върху друг отговор :wink:
DIS - Distributorless Ignition System - бездистрибуторно запалване
EDIS - Electronic Distributorless Ignition System

Bakara
потребител
потребител
Мнения: 87
Регистриран: 18 фев 2005, 14:19
Модел на автомобила: Ford fiesta
Местоположение: sofia
Status: Извън линия

Мнение от Bakara » 01 дек 2005, 09:33

Какво става, стана ли ясно дали ще работи аванс процесора. Много съм заинтересован, ако каже че може веднага идвам да монтираме. От една година търся такова нещо за моята кола и никой до сега не е могъл да ми помогне.
п.с. След като не знае какво е EDIS и DIS как така ще ти монтира на теб аванс процесор.

steve
потребител
потребител
Мнения: 44
Регистриран: 22 окт 2005, 10:43
Модел на автомобила: Ford Fiesta '89 1.4 Ghia - на Пропан-бутан
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Ммммммммм, че знам ли...

Мнение от steve » 01 дек 2005, 22:59

Човека си кара Рено на Метан и сам си е монтирал аванс процесор, след като в сервиза в който му монирали газта му казали, че не му трябва. От тогава монтирал на всички коли на сервиза (а и не само на тоя) аванс процесори :)
Миналата неделя беше зает, но ако и тая е слънчева ще видим какво може и какво не.
Само се чудя защо още не ми е отговорил на писмото за DIS-а, но и аз не си проверявам често пощата в Yahoo :wink:
По-добре да си легнеш гладен, отколкото да се събудиш длъжен :!:

Потребителски аватар
valboy
потребител
потребител
Мнения: 1476
Регистриран: 20 фев 2005, 16:12
Status: Извън линия

Мнение от valboy » 13 дек 2005, 15:00

Що стана с тая джаджа :?:

steve
потребител
потребител
Мнения: 44
Регистриран: 22 окт 2005, 10:43
Модел на автомобила: Ford Fiesta '89 1.4 Ghia - на Пропан-бутан
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Незнам...

Мнение от steve » 13 дек 2005, 22:23

Явно няма време да си чете пощата, съжалявам *167*
По-добре да си легнеш гладен, отколкото да се събудиш длъжен :!:

Потребителски аватар
Stoyan_5
потребител
потребител
Мнения: 18
Регистриран: 23 фев 2005, 10:25
Модел на автомобила: Ford Mondeo 1,8
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от Stoyan_5 » 23 мар 2006, 11:22

Моля, попитай пак!
Това нещо е много интересно!

acj
потребител
потребител
Мнения: 457
Регистриран: 31 яну 2005, 13:40
Модел на автомобила: сега: ISUZU RODEO LX, 4x4, 3.2l, V6, 24V, 205к.с., 2000г.
преди: Ford Fiesta 1.6 Si 16V
Местоположение: Colorado
Status: Извън линия

Re: Аванс процесор

Мнение от acj » 23 мар 2006, 13:10

styncho написа:Escort 1.6 16V. Здравейте.Във форум на Рено-фенове видях че слагат на колите си аванс процесор който работи само когато колата се кара на газ и увеличава предварението , което води до по-добро и пълно изгаряне на сместта а оттам и повишаване на мощността и намаляване на разхода.Някой знае ли за нещо подобно което да може да се сложи на фордчето , че откакто го карам на газ нещо му се поразбягаха кончетата а и си е лакомо-12-13 в града.
Направо забрави за необходимост от аванс процесор. Ти си със Зетек двигател - ЕКУ-то се грижи напълно за тая работа, явно е доста по-умно от "френски" компютър.

Съвета ми е:
Ако колата ти е ОК на бензин, търси решаването на проблема си с мощността и разхода на газ в АГУ-то и настройките му, а не в управлението на двигателя.

А, между другото, не подценявай режима на самообучение на ЕКУ-то след изключване на акумулатора и нулиране на настройките.

Аз бях малко скептичен към ролята на това самообучение, докато не сгреших и се убедих във важността му и то именно но газ. При мен, при смяна на въздушен филтър, се изключва и маха акумулатора, за да се осигури достъп. Грешката ми беше, че след изключването и след това вкл. на акумулатора, запалих и минах на газ, при което не изчаках да поработи на празен ход, а направо дай газ, дай газ , и след има няма 200 метра я угасих. Ефекта беше загуба на поддържането на оборотите на празен ход на газ. А и не се усетих навреме каква глупост съм направил. Добре че не хукнах да си оправям АГУ-то, и размисляйки върху момента на възникване на проблема, бавно и тъпо ми изгря верния извод. Следващия път след нулиране, след запалване (топъл двигател), веднага пак минах на газ, оборотите паднаха, ама не пипнах педала на газта, и видях как оборотите скочиха нагоре-надолу и се установиха на нормалните. Този път изчаках две-три минути да поработи двигателя на празен ход, и след това си врътнах 10-на км. в различни режими, все на газ. Всичко си стана отново перфектно.

Не че това има нещо общо с твоя случай, ама го пиша, за да предпазя другите колеги със Зетеци от повторение на моята глупава грешка. :oops:

qwert
потребител
потребител
Мнения: 69
Регистриран: 17 ное 2005, 21:48
Модел на автомобила: ford escord 1991 77k.w./ 1.6 EFI с АГУ
Местоположение: Видин/ София
Status: Извън линия

Мнение от qwert » 23 мар 2006, 13:49

Това важи ли и за по-старите 1,6 EFi?
Направо забрави за необходимост от аванс процесор. Ти си със Зетек двигател - ЕКУ-то се грижи напълно за тая работа, явно е доста по-умно от "френски" компютър.

Потребителски аватар
disc
потребител
потребител
Мнения: 594
Регистриран: 07 мар 2005, 22:43
Модел на автомобила: Orion 1.8 16V Turbo, Fiesta 2.0 16V, Focus 2.0 16V
Местоположение: Пловдив
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от disc » 23 мар 2006, 13:51

Би следвало да важи, защото имаше нещо такова из Haynes-ите... Ще го потърся и ще го напиша.
Of all the things I've lost
I miss my mind the most

qwert
потребител
потребител
Мнения: 69
Регистриран: 17 ное 2005, 21:48
Модел на автомобила: ford escord 1991 77k.w./ 1.6 EFI с АГУ
Местоположение: Видин/ София
Status: Извън линия

Мнение от qwert » 23 мар 2006, 13:58

Ако може, при мен свалянето Haynes или друг софтуер не върви особено бързо, доставчика нещо си няма с дата-та.

Отговори

Върни се в “АГУ - Алтернативни Горивни Уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 12 госта