Страница 1 от 3

Аванс процесор

Публикувано: 31 окт 2005, 19:12
от styncho
Здравейте.Във форум на Рено-фенове видях че слагат на колите си аванс процесор който работи само когато колата се кара на газ и увеличава предварението , което води до по-добро и пълно изгаряне на сместта а оттам и повишаване на мощността и намаляване на разхода.Някой знае ли за нещо подобно което да може да се сложи на фордчето , че откакто го карам на газ нещо му се поразбягаха кончетата а и си е лакомо-12-13 в града.

Публикувано: 31 окт 2005, 21:46
от racer11
за пръв път чувам такова нещо...но фордовските еку-та са по-капризни, така че нищо чудно да няма такова нещо за форд

Публикувано: 01 ное 2005, 11:26
от Bakara
Ходих на две места в София където предлягат такова нещо, на нито едно от двете не можаха да монтират на моята фиеста, на второто място даже ми обещаха да се обадят и нищо не съм чул от тях. Много ме ядосаха.

Здравейте...

Публикувано: 11 ное 2005, 10:28
от steve
:idea: Един приятел от Студентски град е разработил и произвежда авнас процесори.
Онзи ден ми каза, че ги е докарал до 100 бр. месечно, ако някой се интересува пишете - ще ви свържа с него.
Аз още не съм стигнал да си монтирам, а неговия коментар беше, че всички около него са така, а други от цялата страна след като си сложат процесора водят и цялата си рода след това :)

Re: Здравейте...

Публикувано: 11 ное 2005, 11:29
от petkoff_pl
steve написа::idea: Един приятел от Студентски град е разработил и произвежда авнас процесори.
Онзи ден ми каза, че ги е докарал до 100 бр. месечно, ако някой се интересува пишете - ще ви свържа с него.
Аз още не съм стигнал да си монтирам, а неговия коментар беше, че всички около него са така, а други от цялата страна след като си сложат процесора водят и цялата си рода след това :)
Някъква ориентация за финансовата страна на въпроса и дали цената която иска включва монтаж.

Дааа, цената...

Публикувано: 12 ное 2005, 16:26
от steve
В началото (като започваше) коментирахме някакви цени от около 30-40 лв., но от тогава минаха месеци и скоро не сме обсъждали темата. Знам само, че не смогва да се разправя и с монтажа и вероятно ще ви насочи към някой от газаджийте с които работи.
Ще го питам и ще пиша пак.

Публикувано: 13 ное 2005, 14:46
от Bakara
Ако може да го закачи този аванс процесор на моята фиеста с DIS запалване ще е го призная твоя приятел. Става дума за DIS не EDIS. Питай го и кажи как стоят нещата.

Публикувано: 14 ное 2005, 11:26
от vikik
Тази джаджа става ли за карбураторни мотори или само за такива с компютър?

Става...

Публикувано: 26 ное 2005, 12:00
от steve
vikik написа:Тази джаджа става ли за карбураторни мотори или само за такива с компютър?
Моята е чист карбуратор и днес ще видя дали ще стане :), ако го уцеля разбира се - още не съм му звъннал, но слънцето (дето цял час вече ми блести в очите) ме кара да мисля, че тъкмо му е времето :)
Bakara написа:... Става дума за DIS не EDIS. Питай го и кажи как стоят нещата.
Ще питам :)

Що е то...

Публикувано: 26 ное 2005, 12:11
от steve
Bakara написа:Ако може да го закачи този аванс процесор на моята фиеста с DIS запалване ще е го призная твоя приятел. Става дума за DIS не EDIS. Питай го и кажи как стоят нещата.
:) Питах, отговора е: "DIS звучи много Форд-ско"... т.е. разтълкувай "DIS" и ще помислим върху друг отговор :wink:

Re: Що е то...

Публикувано: 26 ное 2005, 22:02
от DigiPro
steve написа:Питах, отговора е: "DIS звучи много Форд-ско"... т.е. разтълкувай "DIS" и ще помислим върху друг отговор :wink:
DIS - Distributorless Ignition System - бездистрибуторно запалване
EDIS - Electronic Distributorless Ignition System

Публикувано: 01 дек 2005, 09:33
от Bakara
Какво става, стана ли ясно дали ще работи аванс процесора. Много съм заинтересован, ако каже че може веднага идвам да монтираме. От една година търся такова нещо за моята кола и никой до сега не е могъл да ми помогне.
п.с. След като не знае какво е EDIS и DIS как така ще ти монтира на теб аванс процесор.

Ммммммммм, че знам ли...

Публикувано: 01 дек 2005, 22:59
от steve
Човека си кара Рено на Метан и сам си е монтирал аванс процесор, след като в сервиза в който му монирали газта му казали, че не му трябва. От тогава монтирал на всички коли на сервиза (а и не само на тоя) аванс процесори :)
Миналата неделя беше зает, но ако и тая е слънчева ще видим какво може и какво не.
Само се чудя защо още не ми е отговорил на писмото за DIS-а, но и аз не си проверявам често пощата в Yahoo :wink:

Публикувано: 13 дек 2005, 15:00
от valboy
Що стана с тая джаджа :?:

Незнам...

Публикувано: 13 дек 2005, 22:23
от steve
Явно няма време да си чете пощата, съжалявам *167*

Публикувано: 23 мар 2006, 11:22
от Stoyan_5
Моля, попитай пак!
Това нещо е много интересно!

Re: Аванс процесор

Публикувано: 23 мар 2006, 13:10
от acj
styncho написа:Escort 1.6 16V. Здравейте.Във форум на Рено-фенове видях че слагат на колите си аванс процесор който работи само когато колата се кара на газ и увеличава предварението , което води до по-добро и пълно изгаряне на сместта а оттам и повишаване на мощността и намаляване на разхода.Някой знае ли за нещо подобно което да може да се сложи на фордчето , че откакто го карам на газ нещо му се поразбягаха кончетата а и си е лакомо-12-13 в града.
Направо забрави за необходимост от аванс процесор. Ти си със Зетек двигател - ЕКУ-то се грижи напълно за тая работа, явно е доста по-умно от "френски" компютър.

Съвета ми е:
Ако колата ти е ОК на бензин, търси решаването на проблема си с мощността и разхода на газ в АГУ-то и настройките му, а не в управлението на двигателя.

А, между другото, не подценявай режима на самообучение на ЕКУ-то след изключване на акумулатора и нулиране на настройките.

Аз бях малко скептичен към ролята на това самообучение, докато не сгреших и се убедих във важността му и то именно но газ. При мен, при смяна на въздушен филтър, се изключва и маха акумулатора, за да се осигури достъп. Грешката ми беше, че след изключването и след това вкл. на акумулатора, запалих и минах на газ, при което не изчаках да поработи на празен ход, а направо дай газ, дай газ , и след има няма 200 метра я угасих. Ефекта беше загуба на поддържането на оборотите на празен ход на газ. А и не се усетих навреме каква глупост съм направил. Добре че не хукнах да си оправям АГУ-то, и размисляйки върху момента на възникване на проблема, бавно и тъпо ми изгря верния извод. Следващия път след нулиране, след запалване (топъл двигател), веднага пак минах на газ, оборотите паднаха, ама не пипнах педала на газта, и видях как оборотите скочиха нагоре-надолу и се установиха на нормалните. Този път изчаках две-три минути да поработи двигателя на празен ход, и след това си врътнах 10-на км. в различни режими, все на газ. Всичко си стана отново перфектно.

Не че това има нещо общо с твоя случай, ама го пиша, за да предпазя другите колеги със Зетеци от повторение на моята глупава грешка. :oops:

Публикувано: 23 мар 2006, 13:49
от qwert
Това важи ли и за по-старите 1,6 EFi?
Направо забрави за необходимост от аванс процесор. Ти си със Зетек двигател - ЕКУ-то се грижи напълно за тая работа, явно е доста по-умно от "френски" компютър.

Публикувано: 23 мар 2006, 13:51
от disc
Би следвало да важи, защото имаше нещо такова из Haynes-ите... Ще го потърся и ще го напиша.

Публикувано: 23 мар 2006, 13:58
от qwert
Ако може, при мен свалянето Haynes или друг софтуер не върви особено бързо, доставчика нещо си няма с дата-та.