Въпрос за разположението на изпарителя
-
- потребител
- Мнения: 149
- Регистриран: 17 май 2008, 15:10
- Модел на автомобила: Форд Мондео 1,8 TDI 1998г.
- Местоположение: Русе
- Status: Извън линия
Въпрос за разположението на изпарителя
Въпросът ми е: има ли значение как ще е разположен изпарителя при монтажа на АГУ. Влияе ли по някакъв начин разположението му? Едни казват, че ако е монтиран перпендикулярно на колата-при натискане на спирачката ще се променят оборотите и ще изгасва. Други, че ако е успоредно на колата-при рязко завиване ще се получава същото. Чакам мнения. Благодаря
- ewgeny
- потребител
- Мнения: 1639
- Регистриран: 23 фев 2005, 18:03
- Модел на автомобила: Sierra 1,6 OHC
- Местоположение: Варна (... и няма гараж)
- Status: Извън линия
Re: Въпрос за разположението на изпарителя
Вярно е. Доколкото знам правилния монтаж е надлъжно.
Sierra 1,6 OHC из дупките си карам!
- addition
- потребител
- Мнения: 398
- Регистриран: 14 ное 2007, 17:35
- Модел на автомобила: Focus C-Max 2.0 TDCI '04 Ghia
- Местоположение: София, Монтана
- Status: Извън линия
Re: Въпрос за разположението на изпарителя
При мен по инерция на ляв завой се опитва да гасне, при десен леко се вдигат оборотите. Монтиран е "надлъжно", т.е. както са колелата.
-
- потребител
- Мнения: 567
- Регистриран: 28 юли 2005, 10:40
- Модел на автомобила: Sierra
- Местоположение: Sofia
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Въпрос за разположението на изпарителя
Последното важи и при мен,изпробвано с 2 коли инжекция и карб.От кво е това -еВа ли го
.Важно изпарителя да ти е под нивото на течността в разширителния съд.

Децата са наследствени.Ако родителите ти не са имали деца,няма да ги имаш и ти 

- krassigeoriev
- потребител
- Мнения: 50
- Регистриран: 25 сеп 2008, 10:15
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 1.8 TDci 2006./ Focus MK3 1.6 tdci / Ford Fusion 1.4 tdci
- Местоположение: Благоевград
- Status: Извън линия
Re: Въпрос за разположението на изпарителя
има значение как е монтиран изпарителя ако не е свет (както при мен изпарител марини) гасне при десен завой, а когато изпарителя е марков всичко е ок
същото важи и за разхода
същото важи и за разхода
- valerko1
- потребител
- Мнения: 536
- Регистриран: 09 авг 2006, 14:57
- Модел на автомобила: Ford Focus 1600 cm3, 100 кс, 06.2008 г. фейслифт, АГУ
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Въпрос за разположението на изпарителя
верен отговорewgeny написа:Вярно е. Доколкото знам правилния монтаж е надлъжно.
Няма лоша ракия и хубава лопата.
- schrack
- потребител
- Мнения: 929
- Регистриран: 14 сеп 2007, 13:09
- Модел на автомобила: Ескорт 1997 1.6 v16
- Местоположение: СЛИВЕН
- Status: Извън линия
Re: Въпрос за разположението на изпарителя
И двата отговора не са верниvalerko1 написа:верен отговорewgeny написа:Вярно е. Доколкото знам правилния монтаж е надлъжно.
kefi: Обоснови защо? В противен случай считам, че е просто завихряне на спор по темата!
-
- потребител
- Мнения: 607
- Регистриран: 15 ное 2006, 10:56
- Модел на автомобила: Сеат Леон 2002 1.6, 16v 77kw/105 к.с.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Въпрос за разположението на изпарителя
А верният е?schrack написа:И двата отговора не са верниvalerko1 написа:верен отговорewgeny написа:Вярно е. Доколкото знам правилния монтаж е надлъжно.
Не че имам проблем, интересно ми е като се пише нещо че не е така, да се напише как е правилно или защо не е правилно.
При мен не нито надлъжно, нито напречно имал съм проблеми, но те не са били от газовата, а от ел. инсталацията на колата.
- valerko1
- потребител
- Мнения: 536
- Регистриран: 09 авг 2006, 14:57
- Модел на автомобила: Ford Focus 1600 cm3, 100 кс, 06.2008 г. фейслифт, АГУ
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Въпрос за разположението на изпарителя
Моята обосновка.....
Това което са ми казвали гЪзаджии....ако е напречно.....при спиране и тръгване мембраната от инерционните сили шава което води до избутване на по-голямо количество газ и колата дави, в повечето случаи това не се усеща но разхода съответно се увеличава. Да не говориме ако е в София как се спира и тръгва през 50 м. Докато при завой ако е надлъжно, центробежните сили не са толкова големи че да мърда мембраната.
Това което са ми казвали гЪзаджии....ако е напречно.....при спиране и тръгване мембраната от инерционните сили шава което води до избутване на по-голямо количество газ и колата дави, в повечето случаи това не се усеща но разхода съответно се увеличава. Да не говориме ако е в София как се спира и тръгва през 50 м. Докато при завой ако е надлъжно, центробежните сили не са толкова големи че да мърда мембраната.
Няма лоша ракия и хубава лопата.
-
- Потребител
- Мнения: 774
- Регистриран: 05 авг 2007, 16:35
- Модел на автомобила: Ford Mondeo Ghia 2.0i 16v 93г.
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: Въпрос за разположението на изпарителя
Да не излезе че правилният отговор е ХОРИЗОНТАЛНО ? без значение напречно или надлъжно , тогава инерционните сили при спиране,потегляне и завиване няма да му влияят.
Между другото в руководството за монтаж не е дадено да се монтира в нянакво опредленео положение , или поне на мен така ми се струва ?
Между другото в руководството за монтаж не е дадено да се монтира в нянакво опредленео положение , или поне на мен така ми се струва ?
- valerko1
- потребител
- Мнения: 536
- Регистриран: 09 авг 2006, 14:57
- Модел на автомобила: Ford Focus 1600 cm3, 100 кс, 06.2008 г. фейслифт, АГУ
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Въпрос за разположението на изпарителя
Не е баш така...имам схами за монтаж на изпарители Ловато на които се вижда че точно надлъжно се поставя. А италианците определено знаят как да го правят.Edinuser написа:Да не излезе че правилният отговор е ХОРИЗОНТАЛНО ? без значение напречно или надлъжно , тогава инерционните сили при спиране,потегляне и завиване няма да му влияят.
Между другото в руководството за монтаж не е дадено да се монтира в нянакво опредленео положение , или поне на мен така ми се струва ?
Няма лоша ракия и хубава лопата.
- schrack
- потребител
- Мнения: 929
- Регистриран: 14 сеп 2007, 13:09
- Модел на автомобила: Ескорт 1997 1.6 v16
- Местоположение: СЛИВЕН
- Status: Извън линия
Re: Въпрос за разположението на изпарителя
schrack написа:И двата отговора не са верниvalerko1 написа:верен отговорewgeny написа:Вярно е. Доколкото знам правилния монтаж е надлъжно.
kefi: Обоснови защо? В противен случай считам, че е просто завихряне на спор по темата!
Никаде не се споменава какво ще разположението на РИ когато карах курса за АГУ
от Доц. д-р инж. Ангел Димитров който е издал доста книги за Автомобилни Газови Уредби той ме научи на доста
тънкости в занаята.
От моят личен опит съм имал само един случай на такова явление, като се спира рязко колата гасне......това беше кола Опел Астра 1.6моно, оказа се че мембраната на спирачният апарат беше пукната
Газовата Уредба беше чисто нова Ловато
Моят извод е че няма значение дали е вертикално или хоризонтално или надлъжно........

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 6 госта