Страница 1 от 1

По отношение на гаснeнето...

Публикувано: 24 юни 2005, 21:56
от Warren-G
Brock написа:
въпрос: Освен това почти винаги като изключа от скорост колата гасне.
отговор: По отношение на гасненето проблемът е чисто механичен и може да се реши за 1 минута. Трябва въздуховода, който захранва двигателя, да се обърне в посока обратна на посоката на движение.

и аз имам този проблем, но като гледам как е при моята фиеста е невъзможно това да се направи :(
има ли някакъв др начин да се направи нещо за да не поема толкова мн въздух. чувал съм 4е слагали пластинки на отвора на въздуховода но как -да отклоняват или частично да покриват отвора. а няма ли да повлияе при работата на бензин това

kEFi: Позволих си да изкарам въпроса ти и последващите отговори отделно, за да остане важната тема прегледна.

Публикувано: 25 юни 2005, 12:25
от RsMondeo
Аз съм с такава пластина!Втулката ми я прави стругар!
Значи изработката е следната:
Пуржо е фитара непосредстжено след тожа е МАФ сензора след него е закачена тази втулка или преходник незнам как да го нарека... като на него ми е закачен датчика за температурата на въздуха, след това отвутре е тази пластина която е на пантичка след нея влиза газта и е втория клапан предпазващ от детонации...
самата клапа се отваря според нуждите и ако реши да върне се затъваря плътно!

Публикувано: 29 юни 2005, 17:14
от Warren-G
..ам аз съм карборатор и не мога да се ориентирам мн-мн :(

Публикувано: 29 ное 2005, 06:57
от noface
:shock: Ами що си с карбуратор ти си без никакви проблеми и не ти дреме за детонации,маф ,мап сензори и дебитомери.Слагаш АГЪУ и търсиш газостанции :lol:

Re: Въпроси и отговори

Публикувано: 29 ное 2005, 10:05
от carrot
Warren-G написа:
Brock написа:
въпрос: Освен това почти винаги като изключа от скорост колата гасне.
отговор: По отношение на гасненето проблемът е чисто механичен и може да се реши за 1 минута. Трябва въздуховода, който захранва двигателя, да се обърне в посока обратна на посоката на движение.

и аз имам този проблем, но като гледам как е при моята фиеста е невъзможно това да се направи :(
има ли някакъв др начин да се направи нещо за да не поема толкова мн въздух. чувал съм 4е слагали пластинки на отвора на въздуховода но как -да отклоняват или частично да покриват отвора. а няма ли да повлияе при работата на бензин това
Абе слагаш една гофрирана тръба (има едни такива гъвкави с алуминиево покритие), насочваш я накъдето те кефи и *00143* :D:

И не слагай нищо което да намалява сечението на въздуховода :idea:

Публикувано: 17 дек 2005, 17:13
от Warren-G
Проблема се задълбочи и вече карам само на бензин, след като от постоянни гаснения и палене замина акумолатора. от 2 месеца не мога да се вредя при майстор. има 3-ма кадърни сервиза в Търново. е в единия са олигофрени и се отказах оттам. в другите 2 разглобяваха изпарителя , продухваха, смениха някакви тръбички , 2-3 дена и пак същото. ходих пак преди седм, но имаше мн работа - за към 20 декември :( .ще взема да пробвам с такава гофрирана тръба..

Публикувано: 19 дек 2005, 09:32
от carrot
Warren-G написа:Проблема се задълбочи и вече карам само на бензин, след като от постоянни гаснения и палене замина акумолатора. от 2 месеца не мога да се вредя при майстор. има 3-ма кадърни сервиза в Търново. е в единия са олигофрени и се отказах оттам. в другите 2 разглобяваха изпарителя , продухваха, смениха някакви тръбички , 2-3 дена и пак същото. ходих пак преди седм, но имаше мн работа - за към 20 декември :( .ще взема да пробвам с такава гофрирана тръба..
Хммм... Газов филтър? Да не би да се е запушил от гадости в газта? Само като изключиш от скорост ли при движение с висока скорост ли ти гасне или? Ако е така врътни малко (четвърт оборот например) регулатора на изпарителя (най вероятно в посока отвиване ;))
Като натиснеш рязко газта колата глъхне ли или се ускорява нормално?
Нали си тръгваш на бензин и едва след като загрее колата превключваш (просто питам :D).

Публикувано: 19 дек 2005, 10:51
от red
има и такъв вариант - ако имаш клапан, който променя топъл/студен въздух (от къде да смуче от при двигателя или отвън) и газовото ти няма електроника - просто го махни - иначе няма как да стане регулировка и ефектът е това, което казваш

Публикувано: 19 дек 2005, 13:06
от carrot
red написа:има и такъв вариант - ако имаш клапан, който променя топъл/студен въздух (от къде да смуче от при двигателя или отвън) и газовото ти няма електроника - просто го махни - иначе няма как да стане регулировка и ефектът е това, което казваш
Има клапан (ако не е разкаран) във входа на въздуховода, НО регулирането е по механичен път и ако има проблем ще го има и на бензин!

Публикувано: 20 дек 2005, 21:39
от Warren-G
По принцип гасне при отпускане на педала газта ,не само при изкл на скорост. с винта на изпарителя до едно време се оправяше за по около 1 седм, но вече няма резултат. паля си винаги на газ. знам че е по-добре на бенз,ама... миналата зима съм палил без проблем на газ и на -24 градуса :D
а за газови филтърчета, мембранки и др простотии ще видим майстора, което тряя да стане колкото се може по скоро..
мерси за съветите ;)

Публикувано: 20 дек 2005, 22:27
от paci
Warren-G написа:... миналата зима съм палил без проблем на газ и на -24 градуса :D
Най-после още един такъв да се появи. Щото като кажа на някой, че паля в такива условия и никой не ми вярва ... е замръзва 2 пъти за 2 зими (сега му е 3-та) но вече беше запалил, ако съм вътре да държа газта за 1-2 мин няма проблеми а в 2-та случая излязох да чистя леда от стъклата ... после нямаше проблеми, мина на бенз и заминах.
Начи след такъв тормоз и на мен ми е гаснела така на ниски обороти. До колкото разбрах деформираме водната мембрана и от там се получават смущения. Поне при мен беше така, докъто не изкочи комутатор :)
П.С. И пъпки някави сменят в изпарителя. Незнам не ме интересува, давам 15 кинта свалят си го базикат си го и си го монтират не ме занимават :)

Публикувано: 21 дек 2005, 22:28
от Warren-G
дано да е само от мембранки и маркучета :)

Публикувано: 31 дек 2005, 16:27
от Warren-G
преди три дни ходих пак при газаджията. врътна регулатора на карбуратора и вече 3 дни е добре.. тези дни навъртя доста км фиестата и ми се струва че проблема е решен ;)