Страница 1 от 1
питане?
Публикувано: 20 яну 2006, 22:20
от tromberair
колеги искам да знам какво се има предвид карам на gas и нямам никакви проблеми? напълно ли се исключват всякакви гърмежи и предърпваня или е нормално някой друг гармеш да се чува от време на време???????защото при мен се получават по някога:) мерси:)
Публикувано: 20 яну 2006, 22:53
от Peter_CLX
Щом имаш гърмежи от време на време, означава че имаш проблеми при работа на газ, макар и от време на време (каквото и да означава това - колко често?). Това явление не е съвсем нормално и не е за пренебрегване, като се има впредвид модела на двигателя ти. Първо обърни внимание на частите около запалването - най-вече кабели ВН и свещи. Ако не си ги сменял скоро или пък не знаеш на какъв пробег са, най-добре почни от тях. Друга възможна причина е лоша настройка на газовата уредба - прекалено бедна смес например. Ако нямаш ламбда-контрол или емулация, проблемът е още по-често срещан.
На бензин как е работата, с разхода как си?
Re: питане??????????????????????
Публикувано: 21 яну 2006, 14:49
от kEFi
tromberair написа:...напълно ли се исключват всякакви гърмежи и предърпваня или е нормално някой друг гармеш да се чува от време на време???????защото при мен се получават по някога:) мерси:)
Не трябва да имаш гърмежи. Придърпвания - възможни, но само в диапазона на празните обороти (когато компа се опитва да оптимизира сместа).
За гърмежите вероятни 2 причини - пробив в генерацията (спукана тръба или гърне) или пробив в изолацията на кабелите към свещите (най-често). Във втория случай имаш и осезаемо гърмене и невървене, придърпване в ниските обороти, най-често става при потегляне или по-рязко натискане на педала....
Ако можеш да отсееш признаци и да ги опишеш - може да бъдем и по-полезни
Публикувано: 21 яну 2006, 22:16
от tromberair
точно така става при потегляне и при потегляне от по висока предавка значи кабели:( те на бриоки ли ги продават ? как да разбера кой трябва да сменя или комплект? цени марки дайте инфо???а уж на елкона ги мериха и казаха че са ок!
Публикувано: 21 яну 2006, 22:37
от pepy1
за твоя автомобил кабелите в МП 1бр.е35лв. а комплект-4бр. 70лв.
Публикувано: 22 яну 2006, 15:19
от tromberair
ехх идеми да ги избя тези маитори по елконите дадох сигурно двойно пара за пргледи и нищо . чух за никакво тиксо с което можели да се поизолират кабелите някои пробвал ли е?? че хич не ми се дават пари за кабели
kefi: Хич не се стискай! С тиксо или без току виж си си гръмнал кутията на въздушния филтър, плюс това при тези детонации силно се натоварва и ангренажа (не че другото не се натоварва, но там връзката е мека).
Направовземай комплект и сменяй. Старите си ги запази. Ако искаш - преди да ги смениш си провери кой е проблемния чрез метода на цветомузиката...описание има в няколко теми тука...
П.П. Сори, май съм натиснал съседния бутон при отговора ми и....ти сложих добавка

Публикувано: 22 яну 2006, 20:37
от pepy1
ако се прежалиш за кабели и то от хубавите поне 5г. няма да мислиш за тях
Публикувано: 24 яну 2006, 15:47
от tromberair
tromberair написа:Хич не се стискай! С тиксо или без току виж си си гръмнал кутията на въздушния филтър, плюс това при тези детонации силно се натоварва и ангренажа (не че другото не се натоварва, но там връзката е мека).Направовземай комплект и сменяй. Старите си ги запази. Ако искаш - преди да ги смениш си провери кой е проблемния чрез метода на цветомузиката...описание има в няколко теми тука...
Кой ми писа в отговора? Иначе мерси за инфото
По въпроса някой карал ли е с кабели БОШ? Ще имам ли проблеми с тях? Свещите ми също са БОШ.
Всички знаем за МП, номера е да направим с П Б или как да боядисаме без боя...

Публикувано: 24 яну 2006, 16:29
от kEFi
За кабели ти препоръчвам да вземеш оригинални Моторкрафт от МП. Не са по-скъпи от Бош....
Публикувано: 01 фев 2006, 14:16
от furcy
Да ти кажа аз като си слагах газовата (Мондео'94 2000cm3) имах редки гърмежи. След консултация с форума реших да сменя кабели и свещи за по сигурно ( оригинални от МотоПфое - не помня колко беше всичко ..под 200 лв с настройката май). Оттогава (около 8000 км ) никакви проблеми с палене, вървене и т.н.
Затова по-дбре смени всичките кабели, а не ги оправяй или сменяй 1 по един.
Публикувано: 01 фев 2006, 14:39
от pakumba
може и дистрибуторна капачка да е, кой каза, че само от кабелите се разваля искрата. може и свещи да са. може дори и палеца да няма добра маса и понякога да пропуска да даде искра на някоя от пъпките в дистрибуторната капачка. ее, последното е най-малко вероятно.
Публикувано: 01 фев 2006, 21:34
от kEFi
pakumba написа:може и дистрибуторна капачка да е, кой каза, че само от кабелите се разваля искрата. .
...zetec двигателите нямат дистрибуторна капачка, нито дистрибутор...
а свещите се явяват след кабелите....
Публикувано: 06 фев 2006, 10:21
от pakumba
хал хабер си нямях за делкото, понеже не карам форд, но виж за свещите не си съвсем прав. няма значение от какво се разваля искрата, дали кабели дали свещи, като я няма в цилиндъра се получават гърмежи. това имах предвид, пък дали кабели или свещи са виновни ако няма искра все ще си думка