Някой слагал ли е ГИ на Fiesta Mk4 1.25?
- resistor
- потребител
- Мнения: 116
- Регистриран: 05 авг 2008, 11:52
- Модел на автомобила: 1997 Fiesta TECHNO 1.25 16V Zetec-S; 1998 Mazda 323F BA 1.8 16V
- Местоположение: Пловдив/София
- Status: Извън линия
Re: Някой слагал ли е ГИ на Fiesta Mk4 1.25?
Аз мога да споделя какво съм карал на газ
Опел Астра 1.6i - колата има монтирано обикновено АГУ от май 2006та. Оттогава е минала над 100К от които поне 70 при мен. Мога да кажа, че тази кола като че ли е правена за газифициране. Никакви проблеми от каквото и да е естество. Перфектна за настройка даже и с по-простата система АГУ. Нито 1 детонация за тези години.
Мазда 323Ф 1.8 (1998) - С Газов Инженкцион ФОБОС от юни 2008ма - изминати над 40К всичките от мене - Освен за една донастройка на разхода с лаптопа миналата есен друг повод да ходя при фобос сервиза не съм имал
Фиестата от април 2008ма насам е на малко над 20К - ама тя си е на жена ми и засега е на бензин.
Опел Астра 1.6i - колата има монтирано обикновено АГУ от май 2006та. Оттогава е минала над 100К от които поне 70 при мен. Мога да кажа, че тази кола като че ли е правена за газифициране. Никакви проблеми от каквото и да е естество. Перфектна за настройка даже и с по-простата система АГУ. Нито 1 детонация за тези години.
Мазда 323Ф 1.8 (1998) - С Газов Инженкцион ФОБОС от юни 2008ма - изминати над 40К всичките от мене - Освен за една донастройка на разхода с лаптопа миналата есен друг повод да ходя при фобос сервиза не съм имал
Фиестата от април 2008ма насам е на малко над 20К - ама тя си е на жена ми и засега е на бензин.
-
- потребител
- Мнения: 649
- Регистриран: 17 юли 2007, 15:59
- Модел на автомобила: Ford Galaxy,2.0i DOHC,Ghia,'98
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: Някой слагал ли е ГИ на Fiesta Mk4 1.25?
Според мен мнението на човек, който има автомобил с АГУ е много по-важно от изказвания от типа "Един мой приятел ми каза...." Понякога, разбира се и това е е от полза, но все пак трябва да се внимава със съветите. Относно АГУ-досега не съм чул някой да си е махнал газовата уредба поради проблеми с нея и липса на полза. По-скоро хората си я ремонтират и настройват. Тук човека има нужда от практически съвет, а не от предположения и разсъждения от типа "Отговор на литературен въпрос". Иначе има опасност, в старанието си да помогнем, да объркаме човека.
От моя опит-това ми е трета кола на газ, на нито една не съм сменял задни амортисьори-каква е разликата дали имам 40кг. газ или 30-40 литра бенз в резервоара или гърнета-и при бензина има конденз, нито ми е горяла л-сондата-от какво да изгори точно.Няма никаква логика нещо от това да се случи.
По темата е писано толкова много и има най-разнообразна информация. Най-общо зависо от това, колко км. изминаваш на ден и на година, колко пъти на ден спираш за дълго време, в какъв градград се движиш, какъв вид АГУ искаш да слагаш. Чак тогава си правиш сметката на разхода с молив и лист.
От моя опит-това ми е трета кола на газ, на нито една не съм сменял задни амортисьори-каква е разликата дали имам 40кг. газ или 30-40 литра бенз в резервоара или гърнета-и при бензина има конденз, нито ми е горяла л-сондата-от какво да изгори точно.Няма никаква логика нещо от това да се случи.
По темата е писано толкова много и има най-разнообразна информация. Най-общо зависо от това, колко км. изминаваш на ден и на година, колко пъти на ден спираш за дълго време, в какъв градград се движиш, какъв вид АГУ искаш да слагаш. Чак тогава си правиш сметката на разхода с молив и лист.
- bateto_toshko
- потребител
- Мнения: 1216
- Регистриран: 01 юни 2008, 16:57
- Модел на автомобила: Fiesta 1.4 Ghia '96
(Zetec-SE,16V, 90PS) - Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: Някой слагал ли е ГИ на Fiesta Mk4 1.25?
За това последното съм съгласен.И въпреки всичко за мене газовата уредба съкращава живота на ДВГ.Това е като перфектното убийство.Всички знаят кой е убиеца , но няма преки доказателства. Не съм сигурен но мисля , че колегата НАСКО си е махнал газовата уредба.А повярвай ми е той разбира доста от автомобили.Peet написа:Според мен мнението на човек, който има автомобил с АГУ е много по-важно от изказвания от типа "Един мой приятел ми каза...." Понякога, разбира се и това е е от полза, но все пак трябва да се внимава със съветите. Относно АГУ-досега не съм чул някой да си е махнал газовата уредба поради проблеми с нея и липса на полза. По-скоро хората си я ремонтират и настройват. Тук човека има нужда от практически съвет, а не от предположения и разсъждения от типа "Отговор на литературен въпрос". Иначе има опасност, в старанието си да помогнем, да объркаме човека.
От моя опит-това ми е трета кола на газ, на нито една не съм сменял задни амортисьори-каква е разликата дали имам 40кг. газ или 30-40 литра бенз в резервоара или гърнета-и при бензина има конденз, нито ми е горяла л-сондата-от какво да изгори точно.Няма никаква логика нещо от това да се случи.
По темата е писано толкова много и има най-разнообразна информация. Най-общо зависо от това, колко км. изминаваш на ден и на година, колко пъти на ден спираш за дълго време, в какъв градград се движиш, какъв вид АГУ искаш да слагаш. Чак тогава си правиш сметката на разхода с молив и лист.
Все пак мисля , че малко разводнихме темата.Въпроса беше дали някой е слагал ГИ na fiesta mk4
сърцето ми обича форд мустанг , а джоба фиеста
Една кола не може да се оправи докато не се счупи
Една кола не може да се оправи докато не се счупи
- The seven
- потребител
- Мнения: 1107
- Регистриран: 16 яну 2005, 13:39
- Модел на автомобила: Punto 75 1,2 MPI ELX '96
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Вече сме ОФФ
bateto_toshko написа:да лична кола на газ не съм поддържал ....и слава богу.Жена на опашката не ми е казала, но имам двама много добри приятели с които се срещам всеки ден които карат на газ , както и още дузина колеги от службата ми които са поддържали кола на газ.Странно защо всички проклинат деня в който са сложили газово? Вярно това не е представителна извадка , затова изказвам лично мнение , не претендирам "целия свят да е зад мене"
А ти какви автомобили си карал на газ? Кажи марката и най -вече година на приозводство?
В семейството ми от 1980 година се карат коли на газ. Марките на колите които аз съм карал са две Лади, три форда и едино служебно деу дамас, което фабрично е само на газ. Последното е произведено 2005 година, а от фордовете "най-младият" е 1992 година. Както може да се предположи ладите и фордовете са карбуратор и моноинжекции, а дамаса е пълен инжекцион. Разбрал си каква беше идеята на репликата ми към тебе.
От значение както и колегите преди мен са казали са много неща за решението да се сложи или не газ е комплексно. В конкретният случай този двигател няма проблем с прегарящи клапани. Разбира се колкото по нов е автомобилът толкова по сложен е двигателят а от там се иска и много по разбиращи майстори поставящи АГУ.
Поздрави
- vancata
- потребител
- Мнения: 111
- Регистриран: 23 май 2011, 15:54
- Модел на автомобила: Fiesta 1.4 16v ZtecS mk4 1996г,
Fun серия. - Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Някой слагал ли е ГИ на Fiesta Mk4 1.25?
Привет
Не, че съм тръгнал да слагам газ, запитването е по-скоро информативно и с цел да видя дали ще клъвна Един приятел наскоро си сложи обикновено АГУ на пълен инжекцион форд мондео мк1 2.0 16в, газовата му има някаква електроника която контролира обогатяването на сместа, а когато стигне към 2000 оборота колата автоматично минава на газ. Има и там разните кихалки, щракалки с пластмасови колектори е, което за 2ка двигател си е ШОК! Преди да му я монтират го накараха да си смени свещи и кабели. Цялата процедура му излезе 600лева преди година и половина и до сега проблеми няма. Поне той така твърди. Та идеята ми е за двигател като моя 1.4 16в струва ли си да монтирам обикновена газова с тая джаджа? С пластмасов колектор съм, но просто не виждам смисъл да давам пари колкото още една фиеста за газов инжекцион. Не, че съм се засилил за АГУ, но ако е възможно и що годе надеждно 600лева си ги изплащам точно за една година и бих си монтирал такава уредба.
Моля изкажете вашето мнение по въпроса?
Също така не ме разбирайте погрешно, просто търся мнение, засега не мисля да монтирам АГУ.
Не, че съм тръгнал да слагам газ, запитването е по-скоро информативно и с цел да видя дали ще клъвна Един приятел наскоро си сложи обикновено АГУ на пълен инжекцион форд мондео мк1 2.0 16в, газовата му има някаква електроника която контролира обогатяването на сместа, а когато стигне към 2000 оборота колата автоматично минава на газ. Има и там разните кихалки, щракалки с пластмасови колектори е, което за 2ка двигател си е ШОК! Преди да му я монтират го накараха да си смени свещи и кабели. Цялата процедура му излезе 600лева преди година и половина и до сега проблеми няма. Поне той така твърди. Та идеята ми е за двигател като моя 1.4 16в струва ли си да монтирам обикновена газова с тая джаджа? С пластмасов колектор съм, но просто не виждам смисъл да давам пари колкото още една фиеста за газов инжекцион. Не, че съм се засилил за АГУ, но ако е възможно и що годе надеждно 600лева си ги изплащам точно за една година и бих си монтирал такава уредба.
Моля изкажете вашето мнение по въпроса?
Също така не ме разбирайте погрешно, просто търся мнение, засега не мисля да монтирам АГУ.
-
- потребител
- Мнения: 3
- Регистриран: 07 ное 2008, 00:22
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.25 Zetec-S 97g
- Status: Извън линия
Re: Някой слагал ли е ГИ на Fiesta Mk4 1.25?
Моята фиеста е с газов инжекцион на Фобос и съм доволен от системата. Колата се движи вече близо 3 години с Газовата уредба и единственият проблем,който ми направи е датчика за налягане- повреди се и още не съм го сменил. Единственото което губя без него е вървежа на колата на гас (в сравнение като е на бензин) и автоматичното превключване когато свърши гаста. разход градско около 8.5/100.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 27 госта