Обикновена газ или инжекцион???

Остана ли някой да кара на бензин? LPG, Метан. Съвместимост, проблеми, препоръки.
kiv6921
Status: Извън линия

Re: Обикновена газ или инжекцион???

Мнение от kiv6921 » 08 апр 2010, 15:54

Този колега с нафтовата печка не би трябвало изобщо да влиза в този форум, защото едното е, че не го касае и второто, че нищо не е рзбрал от газови уредби - дори и да е имал такава преди.Апък има и едно ново изследване в Англия, всъщност то вече е старо - та то доказва, че не при всеки човек електрониката и финната механика работят безупречно.Всеки си има потенциален фон с който въздейства на това което ползва ежедневно.Тъка, че можеше да бъдат чути в този случай много по-вече хора които дълги години карат колите си на газ без никакви проблеми.Обикновенно който не е наясно с нещо бърза да изкаже карйно мнение, нормално е за посредственноста разбира се.Който може го може, който не - отрича това което не разбира.

Потребителски аватар
dimkar
потребител
потребител
Мнения: 1364
Регистриран: 03 мар 2007, 23:21
Модел на автомобила: Nissan
Местоположение: Сопот
Status: Извън линия

Re: Обикновена газ или инжекцион???

Мнение от dimkar » 08 апр 2010, 23:17

Той и без това се е наказал достатъчно с този дизел. Особено с новата цена на любимото му гориво.

Потребителски аватар
bard
потребител
потребител
Мнения: 95
Регистриран: 13 авг 2007, 17:21
Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 16V 101к.с. 2003г. ГИ Фобос
Status: Извън линия

Re: Обикновена газ или инжекцион???

Мнение от bard » 23 апр 2010, 12:32

dimkar написа:Той и без това се е наказал достатъчно с този дизел. Особено с новата цена на любимото му гориво.
Колега взе ми думите от устата :lol:

Според мен ГИ си е една доста добра инвестиция. Още ме е яд, че карах 50000к. на бенз. след като я купих :evil:

big cat
потребител
потребител
Мнения: 10
Регистриран: 07 авг 2010, 17:22
Модел на автомобила: ford
Status: Извън линия

Re: Обикновена газ или инжекцион???

Мнение от big cat » 14 авг 2010, 21:27

здравейте аз лично съм със форд фиеста 2002 г 1.3 и си сложих ГИ за 800лв и съм много доволен каквото и тези да ми кажете за зиме и лете за харчене цената на газта е на половина от бензина аз лично всеки ден съм на работа с нея .На ден минавам 16км до мото пфое (там работя) е не са много за някой но като си сметна колко ще давам за бенз е няма смисъл до 60лв а сега 30 лв за газ е и малко бензин защото за да бачи на газ винаги почвана бензин.Малко кофти но пък като згуба на мощност честно не се усеща много е все пак е градска количка и ми върви супер.Така че всеки решава сам за себе си кое се чупливо кое не не съм инжинер, гледам си здравето кат се счупи пестим и купуваме какво да се прави, иначе за да нямам никакви проблеми трябва да свалям колелото от мазата :mrgreen:

fonziyo
потребител
потребител
Мнения: 34
Регистриран: 12 сеп 2011, 22:11
Модел на автомобила: Ford escort 1.4
Местоположение: po
Status: Извън линия

Re: Обикновена газ или инжекцион???

Мнение от fonziyo » 01 апр 2012, 11:32

Ако ми позволите да се включа и аз. Имах вектра а 1,6 със АГУ предадох я за скрап и си оставих АГУ-то (изпарител, клапан, бутилка).
Въпросът ми е ако реша да я сложа на ескорта- 1,4 инжекцион какво трябва да се направи?
От моите познания трябва да се сложи плочката възможно най близо до дросела и да се инсталира кихалка-:? (клапан за гърмежи), да се прекара маркуча за парното през изпарителя (блок->изпарител->парно->блок последователно), да се прекъснат дюзите (ако просто ги прекъсна с прекъсвач ще мине ли без грешка в ЕКУ-то или трябва някакво съпротивление).

Ако има нещо друго моля кажете.

Електронният изпарител как е 12волта като му се подадат и пуска газ или обратното(същото питане и за клапана).(

И най важният въпрос дали да си правя труда защото този бензин ми идва напоследък много скъп нещо :)

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13096
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Обикновена газ или инжекцион???

Мнение от HACKO » 01 апр 2012, 20:30

Предполагам, че това 1.4 е моноинджекцион CVH. За него има специална плочка, която се монтира вътре в тялото на самия карбуратор. Кихалки не ти трябват, защото колекторите са метални. Няма проблем с ЕКУ при спиране на дюзите, добре е да се спре и помпата.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Peet
потребител
потребител
Мнения: 649
Регистриран: 17 юли 2007, 15:59
Модел на автомобила: Ford Galaxy,2.0i DOHC,Ghia,'98
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Re: Обикновена газ или инжекцион???

Мнение от Peet » 02 апр 2012, 12:59

Виждал съм пръснати кутии на въздушен филтър на Вектра и на Тойота РАВ. И двете моноинжекциони и двете със метални колектори и "кихалки"- на кутията и на въздушния път от филтъра към инжекциона. Понякога евтиното излиза скъпо.

seekon
потребител
потребител
Мнения: 16
Регистриран: 30 яну 2012, 13:32
Модел на автомобила: Ford Fiesta
Status: Извън линия

Re: Обикновена газ или инжекцион???

Мнение от seekon » 02 апр 2012, 14:16

Според мен,има само едно правилно решение,нов ГИ.

Потребителски аватар
eleena
потребител
потребител
Мнения: 86
Регистриран: 28 ное 2005, 17:35
Модел на автомобила: ford escort1.6-zetec-1996г.-комби
Местоположение: Ст.Загора
Status: Извън линия

Re: Обикновена газ или инжекцион???

Мнение от eleena » 03 апр 2012, 19:51

Това със спирането на помпата не е добра идея.

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13096
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Обикновена газ или инжекцион???

Мнение от HACKO » 03 апр 2012, 20:36

eleena написа:Това със спирането на помпата не е добра идея.
Защо?!? *00147*
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Обикновена газ или инжекцион???

Мнение от kEFi » 04 апр 2012, 12:39

HACKO написа:
eleena написа:Това със спирането на помпата не е добра идея.
Защо?!? *00147*
Повишен риск за преждевременна смяна на помпа и инжектори...

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13096
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Обикновена газ или инжекцион???

Мнение от HACKO » 04 апр 2012, 21:38

А като остане без охлаждане заради ниско ниво на Бензина в резервоара, изгарянето на работещата помпа е гарантирано.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

yorki_man
потребител
потребител
Мнения: 59
Регистриран: 21 окт 2010, 09:40
Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0 Ghia, Ford GALAXY 2.3
Местоположение: Лясковец
Status: Извън линия

Re: Обикновена газ или инжекцион???

Мнение от yorki_man » 04 апр 2012, 22:17

villain написа:А според мен размисли хубаво и се откажи въобще от газ, ако искаш да имаш кола като хората. Сигурно много хора ще ме нападнат, че не е така, но след 12 години каране на газ стигнах до това заключение. 9 години (едната кола 5 години другата кола 4 години) карах коли с обикновена газова. Като я поставиш уж е добре но след 12-14 месеца започват проблемите един след един. Гърмежи, кабели, свещи, филтри, водни съединения, изпарители мембрани и куп други неща. Започва да гори много, почват да я бъзикат и т.н. За да гори по-малко започваш да правиш компромиси с вървенето, мириса на газ и много много други. На края теглиш една майна и особено зимата започваш да си я караш на бензин. Да ама тя вече и на бензин не върви като хората.
Три години карах и кола с газов инжекцион - там периода който вървеше добре без никакъв проблем беше 14 месеца. Първото нещо което удари беше моторчето за празния ход. Гаснеше по инерция само на газ. На бензин нямаше проблем. След това на 18 месец изгоря една от дюзите на газовия инжекцион. А пък колко пъти съм ходил да настройват газовия компютър просто ме е страх да броя. На втората година изгоря и газовия компютър. Добре, че го смениха безплатно защото цената му бе 400 лева. Още куп проблеми които не ми се пишат даже, а газовата беше добра марка и струваше 1600 лева. Газовия инжекцион има и друг недостатък - паленето става винаги на бензин, а превключването на газ става автоматично на 25-30 градуса. Тези 25-30 градуса през зимата докато ги вдигнеш цоца бензин като изоглавена. На месец освем газта сипвах и по 40-60 лева бензин, защото останеш ли без бензин, оставаш на пътя. Според мен никаква икономия - пълна набутвация.

Аз върлия почитател на газта след толкова години стигнах до следното заключение: ако искаш да имаш кола не слагай газ. Ако ще я караш 1-2 години, а после ще я сменяш става. Дори и да махнеш газта след време колата никога няма да е същата и да върви както преди да и сложиш газ.
напълно те подкрепям, и аз си напатих вече съм на десета кола можеби. И нови съм слагал и с газ съм вземал и резултата е като твоя. Искам сякаш да пробвам дизел но нещо се страхувам и аз незнам защо.
Изображение

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Обикновена газ или инжекцион???

Мнение от kEFi » 05 апр 2012, 19:58

...всичко това си зависи в голяма степен от задкормилното устройство!
Колата ми е с монтирано обикновено АГУ на втория ден след покупката.
След вече почти 10 години двигателя и е часовник, никакви течове и проблеми (чук, чук, чук)!
Проблеми имам само от ЕГН-то на колата, появи се ръжда, ама и тя е благодарение на обилните количества сол зимъска ;)

По въпроса за неизключване на бензиновата помпа - естествено, в резервоара винаги се плицика бензин! А при триповете из Гърция - пълниш двата резервоара до горе и бичиш 1200-1300км без притеснения ;)

Потребителски аватар
dimkar
потребител
потребител
Мнения: 1364
Регистриран: 03 мар 2007, 23:21
Модел на автомобила: Nissan
Местоположение: Сопот
Status: Извън линия

Re: Обикновена газ или инжекцион???

Мнение от dimkar » 05 апр 2012, 21:07

yorki_man написа: напълно те подкрепям, и аз си напатих вече съм на десета кола можеби. И нови съм слагал и с газ съм вземал и резултата е като твоя. Искам сякаш да пробвам дизел но нещо се страхувам и аз незнам защо.
Колкото по-малко са ползвателите на газ, толкова цената на газта ще е по-малка. :) Така че и аз те подкрепям напълно. Мани я тази газ. Как може въобще да си разваляте вечните коли с тази отврът. =)):
А що се отнася до помпата, не е проблем да се изключи. Нищо няма да стане. Но това може да се направи само на обикновените АГУ. При ГИ е доста сложно и обикновено не се практикува.

Отговори

Върни се в “АГУ - Алтернативни Горивни Уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google Adsense [Bot] и 21 госта