Обикновена газ или инжекцион???

Остана ли някой да кара на бензин? LPG, Метан. Съвместимост, проблеми, препоръки.
mitko_pashin
потребител
потребител
Мнения: 14
Регистриран: 27 мар 2008, 14:08
Модел на автомобила: Escort Zetec 1.6 16v i Mondeo 1.8TD Endura De
Status: Извън линия

Обикновена газ или инжекцион???

Мнение от mitko_pashin » 05 ное 2009, 15:11

Здравейте колеги искам да ви попитам за вашето мнение колата е ескорт 1.6 16в. 66кв. 95г. преди 4г. докарана лично от мен от берлин. Досега е карана само на бензин но при тази цена на бензина почнах сериозно да си мисля за газ.Въпроса ми е дали да сложа газов инжекцион 2 рака има ги за по 400-500лв или да си сложа една чисто нова обикновенна газова която пак ще излезе на тези пари.

Потребителски аватар
The seven
потребител
потребител
Мнения: 1107
Регистриран: 16 яну 2005, 13:39
Модел на автомобила: Punto 75 1,2 MPI ELX '96
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Обикновена газ или инжекцион???

Мнение от The seven » 05 ное 2009, 16:47

нова
Поздрави
Изображение

by_cec
потребител
потребител
Мнения: 291
Регистриран: 27 авг 2008, 14:27
Модел на автомобила: Mondeo 93' 2.0 16v Mondeo ST220 2,5Т
Corsa 99" 1.0 12v
Mondeo 99" 2.0 16v
Местоположение: Габрово
Status: Извън линия

Re: Обикновена газ или инжекцион???

Мнение от by_cec » 05 ное 2009, 17:11

The seven написа:нова
И по възможност Г.И.

Потребителски аватар
TED
потребител
потребител
Мнения: 304
Регистриран: 30 ное 2004, 23:31
Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.8 '94
Ford Cougar 2.5 '00
Ford Mustang GT '07
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Re: Обикновена газ или инжекцион???

Мнение от TED » 05 ное 2009, 17:29

by_cec написа:
The seven написа:нова
И по възможност Г.И.
За да си нямаш проблеми.
"Здравият разум е колекция от предрасъдъци, събрана до 18-годишна възраст."
А. Айнщайн

Ford Mondeo 1.8 16V MK1 '94
Ford Cougar 2.5 v6 '00
Ford Mustang GT '06

mitko_pashin
потребител
потребител
Мнения: 14
Регистриран: 27 мар 2008, 14:08
Модел на автомобила: Escort Zetec 1.6 16v i Mondeo 1.8TD Endura De
Status: Извън линия

Re: Обикновена газ или инжекцион???

Мнение от mitko_pashin » 06 ное 2009, 09:37

Аз знам че най добре е нов газов инжекцион но 900лв. хич не ми се дават. Като знам че може сам да си сложа една обикновенна газ вярно ако нещо има проблем ще гръмне един два пъти :lol: , но пък не е болка за умиране и то в тази криза трябва от всякъде да се спестява :roll:

Потребителски аватар
bard
потребител
потребител
Мнения: 95
Регистриран: 13 авг 2007, 17:21
Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 16V 101к.с. 2003г. ГИ Фобос
Status: Извън линия

Re: Обикновена газ или инжекцион???

Мнение от bard » 06 ное 2009, 13:30

Според мен можеш да си сложиш и обиновена, но изключително много зависи монтажа и настройката да е направен както трябва. Аз съм Г.И. и вече 5000км. няма никакъв проблем. Още първият път като му направиха настройката и заспа. Ако можеш да дадеш пари за Г.И. въобще не се замисляй, според мене. Успех!

Потребителски аватар
villain
потребител
потребител
Мнения: 63
Регистриран: 29 ное 2006, 11:31
Модел на автомобила: FORD FOCUS COMBI 2002 (DuraTorq-TDCi 1.8L 115PS)
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Обикновена газ или инжекцион???

Мнение от villain » 06 ное 2009, 17:41

А според мен размисли хубаво и се откажи въобще от газ, ако искаш да имаш кола като хората. Сигурно много хора ще ме нападнат, че не е така, но след 12 години каране на газ стигнах до това заключение. 9 години (едната кола 5 години другата кола 4 години) карах коли с обикновена газова. Като я поставиш уж е добре но след 12-14 месеца започват проблемите един след един. Гърмежи, кабели, свещи, филтри, водни съединения, изпарители мембрани и куп други неща. Започва да гори много, почват да я бъзикат и т.н. За да гори по-малко започваш да правиш компромиси с вървенето, мириса на газ и много много други. На края теглиш една майна и особено зимата започваш да си я караш на бензин. Да ама тя вече и на бензин не върви като хората.
Три години карах и кола с газов инжекцион - там периода който вървеше добре без никакъв проблем беше 14 месеца. Първото нещо което удари беше моторчето за празния ход. Гаснеше по инерция само на газ. На бензин нямаше проблем. След това на 18 месец изгоря една от дюзите на газовия инжекцион. А пък колко пъти съм ходил да настройват газовия компютър просто ме е страх да броя. На втората година изгоря и газовия компютър. Добре, че го смениха безплатно защото цената му бе 400 лева. Още куп проблеми които не ми се пишат даже, а газовата беше добра марка и струваше 1600 лева. Газовия инжекцион има и друг недостатък - паленето става винаги на бензин, а превключването на газ става автоматично на 25-30 градуса. Тези 25-30 градуса през зимата докато ги вдигнеш цоца бензин като изоглавена. На месец освем газта сипвах и по 40-60 лева бензин, защото останеш ли без бензин, оставаш на пътя. Според мен никаква икономия - пълна набутвация.

Аз върлия почитател на газта след толкова години стигнах до следното заключение: ако искаш да имаш кола не слагай газ. Ако ще я караш 1-2 години, а после ще я сменяш става. Дори и да махнеш газта след време колата никога няма да е същата и да върви както преди да и сложиш газ.
Изображение

hunter
потребител
потребител
Мнения: 165
Регистриран: 18 фев 2009, 15:25
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.25 16V АГУ
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Обикновена газ или инжекцион???

Мнение от hunter » 06 ное 2009, 21:08

villain написа:... На месец освем газта сипвах и по 40-60 лева бензин, защото останеш ли без бензин, оставаш на пътя. Според мен никаква икономия - пълна набутвация....
Колега какво си правил ти :shock: ? На мене ми загрява за около 1 км. за да прехвърли зимата. И около 0,5 до максимум 1 литър ми излиза на 100 км. като карам на газ през останалото време.
По темата. По-добре ГИ около 900 лв. и си свиркай. Има и 2 години гаранция. Ако си от София има едни от Горна Баня който доста приятели ги хвалят. Аз съм с "Фобос", но за София сервиза не препоръчвам не им се занимава нещо и са мъка, докато не отидох в Плевен не ми я нагласиха.

Потребителски аватар
villain
потребител
потребител
Мнения: 63
Регистриран: 29 ное 2006, 11:31
Модел на автомобила: FORD FOCUS COMBI 2002 (DuraTorq-TDCi 1.8L 115PS)
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Обикновена газ или инжекцион???

Мнение от villain » 06 ное 2009, 22:32

Колега, нещо не излизат така сметките както си ги написал. Зимата колата загряваше минимум, ама минимум на 2 км. в зависимост от времето. По-често на 3. През деня имам средно 4 излизания с колата - грубо ги слагам 10 км. каране на бензин. Ако колата ти харчи 10/100 (въпреки че зимата 10/100 в София е пълен мираж - реално като е студена и незагряла около 13) са ти 1 литър бензин на ден. 30 дена по 1 литър = 30 литра бензин. Като пари няма да го смятам. Сега ако запалиш и минеш 100 км. съм съгласен, но моят случай не е такъв. Аз пиша при мен как беше. Все пак всичко е строго индивидуално.
Изображение

hunter
потребител
потребител
Мнения: 165
Регистриран: 18 фев 2009, 15:25
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.25 16V АГУ
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Обикновена газ или инжекцион???

Мнение от hunter » 06 ное 2009, 23:06

villain написа:Колега, нещо не излизат така сметките както си ги написал. Зимата колата загряваше минимум, ама минимум на 2 км. в зависимост от времето. По-често на 3. През деня имам средно 4 излизания с колата - грубо ги слагам 10 км. каране на бензин. Ако колата ти харчи 10/100 (въпреки че зимата 10/100 в София е пълен мираж - реално като е студена и незагряла около 13) са ти 1 литър бензин на ден. 30 дена по 1 литър = 30 литра бензин. Като пари няма да го смятам. Сега ако запалиш и минеш 100 км. съм съгласен, но моят случай не е такъв. Аз пиша при мен как беше. Все пак всичко е строго индивидуално.
Това за каква кола е ? Не знам, но при мене е така. Вече при -18 -20 да тогава доста бавно сгрява но пак около 2-2.5 км. До нас имам един светофар и е около 600м до там с престоя докато затворя ролетната врата на гаража до там колата при нормално време около 0 или малко под сутрин си обръща или най много още 200-300 метра на горе. Пак за София става въпрос. Е вярно, че после чак вечерта я паля. А като е загряла дори и след около час зимата си обръща на гас след около 5-10 сек. Нагласена беше на 30o C може и това да е от значение.

TIN
потребител
потребител
Мнения: 543
Регистриран: 17 фев 2006, 15:40
Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.8i DOHC 1796cc 16V Zetec 85KW (115PS); 95 - комби,АГУ BRC Sequent Injection
Ford Fiesta 1,4i 2008г.
Местоположение: гр Сопот
Status: Извън линия

Re: Обикновена газ или инжекцион???

Мнение от TIN » 11 ное 2009, 09:31

Ами виж....много зависи КОЙ ще ти сложи инжекциона и Какъв ще е ....приличен такъв за 900лв НЯМА.
Отиди в БРЦ да т исложат нямаш проблеми...забрави обикновенната газова.
Може и настаро да вземеш но пак зависи кой ти го продава, в какво състояние и кой ще го сложи...

Аз съм минал с моя 30 000 през коет овреме не съм имал никакви проблеми...
Обади ми се да ти го дам...разпродавам колата...
Или си сложи нов...ти решаваш!
Но недей слага обикновенна уредба....
Ако можеш да си позволиш да караш на бензин най-добре!

BOBI28
потребител
потребител
Мнения: 9
Регистриран: 07 юли 2009, 16:26
Модел на автомобила: FORD ESCORT 1.8
Status: Извън линия

Re: Обикновена газ или инжекцион???

Мнение от BOBI28 » 12 ное 2009, 14:32

Колега според мен по-добър вариянт за теб от газов инжекцион няма.Аз лично съм с газов инжекцион на ФОБОС и засега съм много доволен.По добре не си слагай уредба втора употреба тъй като нейното състояние е под голям въпрос.Може да разгледаш някои работи в сайта на Фобос и сам да прецениш кое е най-добре и като цена и като качество :D

Peet
потребител
потребител
Мнения: 649
Регистриран: 17 юли 2007, 15:59
Модел на автомобила: Ford Galaxy,2.0i DOHC,Ghia,'98
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Re: Обикновена газ или инжекцион???

Мнение от Peet » 12 ное 2009, 15:10

Тази тема е обсъждана не веднъж. Много е важно това, колко километра минаваш на година. За да не съм голословен давам за пример себе си-преди 2г. и половина сложих ГИ- БРЦ-секвенс, чисто нов, цена с кръгла бутилка-1650лв., 18м. пълна гаранция. От тогава съм минал над 35 000 км. и не съм имал никакви проблеми.Смених само филтърчетата на газта. По мои изчисления, при тези цени на горивата ГИ се "изплаща" за около 15 000км. Първоначалната инвестиция е по-голяма,но във времето излиза по-изгодно, защото, поне при мен, разликата в разхода на бензин и газ не компенсира разлката в цените им. Имал съм кола и с обикновена АГУ-доста грижи имах с нея.

Потребителски аватар
sharo_baro
потребител
потребител
Мнения: 428
Регистриран: 02 авг 2006, 17:38
Модел на автомобила: ford focus 2.0 16V на части ;( FORD PUMA 1.4 16V
Местоположение: pleven
Status: Извън линия

Re: Обикновена газ или инжекцион???

Мнение от sharo_baro » 13 ное 2009, 11:29

за газовия инжекцион най важно е монтажа и настройката
а за кабели и свещи няма вечни и да си на бензин пак ги сменяш
ИзображениеИзображение

Потребителски аватар
lourans
потребител
потребител
Мнения: 3
Регистриран: 14 дек 2007, 14:28
Модел на автомобила: FORD FOCUS 2.0 16V
Местоположение: SHUMEN BULGARIA
Status: Извън линия

Re: Обикновена газ или инжекцион???

Мнение от lourans » 30 дек 2009, 22:36

Слагай обикновенна и на време си сменяй свещите това според мен е най-удачния вариант
ГАЗ ДО ДУПКА

Потребителски аватар
schrack
потребител
потребител
Мнения: 929
Регистриран: 14 сеп 2007, 13:09
Модел на автомобила: Ескорт 1997 1.6 v16
Местоположение: СЛИВЕН
Status: Извън линия

Re: Обикновена газ или инжекцион???

Мнение от schrack » 04 яну 2010, 21:13

Бреееееее......много майстори станаха аз без работа ще остана

Потребителски аватар
madboy
Администратор
Администратор
Мнения: 7254
Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран."
Местоположение: West Park, Blood green
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Обикновена газ или инжекцион???

Мнение от madboy » 06 яну 2010, 13:57

schrack написа:Бреееееее......много майстори станаха аз без работа ще остана
*00141* "Беден човек- жив дявол!"
Изображение Фен на служителите на OMV "Белозем"
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.

TIN
потребител
потребител
Мнения: 543
Регистриран: 17 фев 2006, 15:40
Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.8i DOHC 1796cc 16V Zetec 85KW (115PS); 95 - комби,АГУ BRC Sequent Injection
Ford Fiesta 1,4i 2008г.
Местоположение: гр Сопот
Status: Извън линия

Re: Обикновена газ или инжекцион???

Мнение от TIN » 19 яну 2010, 10:48

villain написа:А според мен размисли хубаво и се откажи въобще от газ, ако искаш да имаш кола като хората. Сигурно много хора ще ме нападнат, че не е така, но след 12 години каране на газ стигнах до това заключение. 9 години (едната кола 5 години другата кола 4 години) карах коли с обикновена газова. Като я поставиш уж е добре но след 12-14 месеца започват проблемите един след един. Гърмежи, кабели, свещи, филтри, водни съединения, изпарители мембрани и куп други неща. Започва да гори много, почват да я бъзикат и т.н. За да гори по-малко започваш да правиш компромиси с вървенето, мириса на газ и много много други. На края теглиш една майна и особено зимата започваш да си я караш на бензин. Да ама тя вече и на бензин не върви като хората.
Три години карах и кола с газов инжекцион - там периода който вървеше добре без никакъв проблем беше 14 месеца. Първото нещо което удари беше моторчето за празния ход. Гаснеше по инерция само на газ. На бензин нямаше проблем. След това на 18 месец изгоря една от дюзите на газовия инжекцион. А пък колко пъти съм ходил да настройват газовия компютър просто ме е страх да броя. На втората година изгоря и газовия компютър. Добре, че го смениха безплатно защото цената му бе 400 лева. Още куп проблеми които не ми се пишат даже, а газовата беше добра марка и струваше 1600 лева. Газовия инжекцион има и друг недостатък - паленето става винаги на бензин, а превключването на газ става автоматично на 25-30 градуса. Тези 25-30 градуса през зимата докато ги вдигнеш цоца бензин като изоглавена. На месец освем газта сипвах и по 40-60 лева бензин, защото останеш ли без бензин, оставаш на пътя. Според мен никаква икономия - пълна набутвация.

Аз върлия почитател на газта след толкова години стигнах до следното заключение: ако искаш да имаш кола не слагай газ. Ако ще я караш 1-2 години, а после ще я сменяш става. Дори и да махнеш газта след време колата никога няма да е същата и да върви както преди да и сложиш газ.
Ами сложил си инжекцион от 900 това е проблема...
аз само карам
а нали има сметка
при 20000км годишно сметката е следната
форда ми гори 10 на сто газ ( градско Пловдив с климатик максимум 11,5 съм засичал)
на бензин 8,5-9 приемаме 9 ( ако сложа градско...12!)
към момента литър бензин 1,99; литър газ 1,1
100 км - 17,91 бензин
100км - 11лв газ
разлика 6,9лв на 100км
на 1000 км разликата е 69лв
на 10 000 разликата е 690
на 20 000 е 1380
излиза че за малко над 20 000 изплащаш уредбата която е около 1600лв
после по 1380 на година разлика за 4 години са 5520лв аз съм купил колата за 4800 т.е...?
карайте си бензина :)

Потребителски аватар
NightRider
потребител
потребител
Мнения: 184
Регистриран: 01 сеп 2007, 16:31
Модел на автомобила: Mondeo 2.0 '93г. Zetec, Ghia, Седан, ГИ Фобос
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Обикновена газ или инжекцион???

Мнение от NightRider » 19 яну 2010, 13:50

Съгласен съм с горното мнение. Българина много обича колата си. Голям е страха да не и стане нещо. Живота на един автомобил е сравнително кратък. Така или иначе след 6-7 години каране колата за нищо няма да става. Разликата е, че със газ ще се спести достатъчно за нова(стара).

По въпроса за ГИ прочетох по горе, недостатък било паленето на бензин. Според мен точно това е голямо предимство, но не ми се обеснява. Ако толкова някои иска, няма проблем да се настрои и на газ да пали.

dimitarnikolov4
потребител
потребител
Мнения: 27
Регистриран: 29 яну 2010, 19:23
Модел на автомобила: форд ескорт
Status: Извън линия

Re: Обикновена газ или инжекцион???

Мнение от dimitarnikolov4 » 10 фев 2010, 09:34

Колега, моя ескорт е същия с обикновена газова слагана в италия, но с ламбда контрол Колата е над 400 000 и имах проблеми гърмеше когато я взех преди 5 г. Смених свещи и кабели, но да знаеш само от МФ - с бошовите е другите заместители също гърмеше, сложих една кихалка и един предпазен клапан преди МАФ-а и вече имам над 130000км без проблем

Отговори

Върни се в “АГУ - Алтернативни Горивни Уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 27 госта