Страница 1 от 2

Проблем!!! Не пали!!

Публикувано: 15 мар 2006, 09:07
от mrdds
КОлеги помагайте,тази сутрин изхабих акумулатора и не запали на бензин.
Рестартирах компа,въртях пак.......
Накрая я запалих ръчно на газ-изтормозих я колицата.Сега оборотите ми са много ниски и на бензин и на газ,направо гасне.
Кажете кво да правя още.

Публикувано: 15 мар 2006, 09:16
от Любо
Провери МАФ сензора (При теб може да се казва МАП). Почисти го и виж дали са му здрави сензорните жички.
Другия вариант е след като се откацал компа той да си е забравил освен грешките и останалото и да се налага да го обучаваш отново. Виж с търсачката някъде имаше обясние как се прави обучението, без да ходиш в сервиз за подмяна на софтуера.

Публикувано: 15 мар 2006, 09:18
от mrdds
КОмпа съм го рестартирал доста пъти,неее имало такива проблеми.Този МАп сензор къде се намира,знаеш ли?

Публикувано: 15 мар 2006, 09:20
от Любо
Намира се по въздушния тракт, след въздушния филтър.
Трябва да има букса с кабели на него. Виж като работи ДВГ на празен ход и откачиш кабелите дали ще се промени работата на мотора.

Публикувано: 15 мар 2006, 10:00
от cossy
Не е мап. Инфо за чистенето на мафа има тук :idea: Но от мафа да не може да запали ми се струва трудно :shock: Преди това проблеми правила ли е?

Публикувано: 15 мар 2006, 10:06
от Brock
*00118*
Колега mrdds,

Попълни си правилно профила, за да не хвърляме на боб какъв точно е модела на ескорта ти и по-възможност градът от където си. *0031*

Така ще получаваш по-адекватни и многобройни отговори на въпросите си сега, а и за в бъдеще.
Благодаря!

:twisted:

Публикувано: 15 мар 2006, 11:39
от mrdds
сори брок,наистина нищо не казвам за колата си.Гледах в Аутодата че моя модел има МАП сензор,говорих с един колега които има опит и ми каза че едвали е от това проблема.Ще пусна снимка на двигатела да го видите и да кажете къде се намира,че с тези датчици съм скаран още.Друго си беше варбурга на тате.

Публикувано: 15 мар 2006, 11:42
от qwert
Само да уточня, карам същия модел и нямам MAF сензор, същото важи и за теб.
Проблема ти е друг. Този сензор е при по-новите модели.

Публикувано: 15 мар 2006, 11:47
от mrdds
схте дам линк в yahoo за снимката че съм изчерпал лимита си за снимки.http://www.photos.yahoo.com/atanasov_adroit

Публикувано: 15 мар 2006, 11:50
от mrdds
Използвайте този линк,че другия не линкува.photos.yahoo.com/atanasov_adroit

Публикувано: 15 мар 2006, 11:52
от cossy
Има проблем с линка
Sorry, the page you requested was not found.

Публикувано: 15 мар 2006, 11:55
от mrdds
Ами какво ще е тогава да му.....
От месец,два започна трудно да пали сутрин,но тази сутрин се запъна като магаре на лед.Неще и неще.

Публикувано: 15 мар 2006, 12:04
от qwert
Незнам дали ще ти помогне, но този модел има проблем с 12 волта на бобината, които се получава от студена връзка в ел. таблото, падали ли са ти оборотите по време на движение?

Публикувано: 15 мар 2006, 12:10
от mrdds
qwert написа:Незнам дали ще ти помогне, но този модел има проблем с 12 волта на бобината, които се получава от студена връзка в ел. таблото, падали ли са ти оборотите по време на движение?
Ами преди да сложа газовата вървеше като нова,немаше проблеми никакви.Но като сложих газта,почнаха да падат оборотите,тоест когато спра на светофара едва се задържаха,гаснеше,но с времето и опита които придобих си ги нагласих и 2 месеца немаше проблеми.От януари почна да пали сутрин трудно.Реших да я гася на бензин и малко се подобри паленето.Но продължителното въртене се увеличава с времето,до днес когато 5 мин въртях на стартер и не зацепи.Махнах (-) от акум. за 2,3 мин закачих го пак не запали.Тогава ща неща вкючих на ръчна газ и с 1 мин въртене на газ запали,но оборотите бяха едва удържими(но това е от компа,до 1ч работа ще се оправи).Минах на бензин,работеше на бензин,което значи че гориво има,тоците са проверявани преди да сложа газта,свещи на Motorcraft.........
вече не ми идва на ум какво ще е

Публикувано: 15 мар 2006, 12:19
от paintman
cossy написа:Има проблем с линка
Sorry, the page you requested was not found.
http://pg.photos.yahoo.com/ph/atanasov_ ... cf0re2.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; >:D<:

Публикувано: 15 мар 2006, 12:45
от mrdds
дали има нещо общо с газовата.Ако е то газовата да ходя там където ми я монтираха.Но акоо нее в МП ще ме друсат докато падне и последната стотинка от мен.

Публикувано: 15 мар 2006, 12:51
от Brock
От това, което обясняваш, разбирам, че проблема се е появил след онтажа на АГУ-то - значи проблема е във газаджиите, сложили газовата.

Причините може да са многа, но това, за което се сещам е - откачен и/или прекъснат куплонг към някой датчик - прегледай добре всички жички отиващи или излизащи от газовата /изпарител, ключ, ламбад симулатор...

:twisted:

Публикувано: 15 мар 2006, 12:55
от mrdds
нямам ламбда симулатор,казаха ми газаджиите че нее нужен никакъв симулатор.

Публикувано: 15 мар 2006, 12:57
от Brock
ОК - това не е от такова значение.
Щом като колата е била "пушка" преди намесата на газаджиите, а сега има проблем и на бензин и на газ, значи те са опласкали нещо - карай им я да си я оправят!
:idea: и както казах, според мене проблема най-вероятно е някъде по тоците

:twisted:

Публикувано: 15 мар 2006, 13:03
от mrdds
Въпреки това се съмнявам проблема да е от газовата.И кво да им кажа:На бензин не пали на газ пали.А те ше ми кажат,ами кво да направим ние,нали на газ върви?
А то има и вероятност да влошат положението шото като знам как лесно се става газаджия и колко момчета без акъл пипат където не им е работа......мале мале.Затова се обърнах към Вас,защото виждам че не съм първия с такъв проблем и който сее сблъскал с него ще каже какво поне да гледам(или в сервиза да гледат).